Diskuze a otázky - Lesbičky aneb hoky s hokama

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 13:37:22 |

Zajímalo by mě kolik holek i heterosexuálních už to zkusilo s holkou. A jaký to je. Teďka jsem se dozvěděla šokující zprávu o mé nejbližžší přítelkyni prej do toho spadla s holkou a to je na chlapy ale prej ji to strašně vzrušuje tak mě to zajíma. Děkuji za příspěvky

reagovat

V diskuzi je 142 příspěvků a shlédlo ji 1096 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

LoveSeductDevotion

LoveSeductDevotion | 14. 10. 2009, 22:55:02 | více příspěvků | napsat uživateli

stává se no a,...každého věc....

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 13:47:26

ALE POCHOPITELNE JSEM NA KLUKY NEDOKAZU SI PREDSTAVIT ZIT Z MARKOU TO ZASE NÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!1358!!1358!!1358!!1358!

Daiquiri

Daiquiri | 26. 11. 2007, 13:44:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslím, že teď je to zrovna in, ne?!383! Poprvé jsem měla zkušenost s holkou tuším před devíti lety..a bylo to hezký, takže to nebylo naposled. Ale holku jako životního partnera si představit neumím..

uživatel eliminován | 26. 11. 2007, 13:42:47

SICE BOREC JE BOREC!1107! ALE S HOLKOU JSEM TO UZ TAKY SKUSILA A JE TO PRIJEMNY!!!FURT LEPSI NEZ BOREC S BORCEM!!!!!1358!!1358!!1358!!1183!!1337!

Hanys80

Hanys80 | 26. 11. 2007, 13:40:12 | více příspěvků | napsat uživateli

xxxpajaxxx: Tak si to tu po Tobě čtu a napadá mne jediné - kolik homosexuálu jsi v reálu potkal? Možná se budeš divit, ale jsou to normální lidé - dýchají, jedí, pijí, pracují, chodí a mluví. A mají city, prožívají lásky i zklamání, mají problémy i radosti a život jako každý z nás. Až zas budeš mít nutkání svá moudra na adresu homosexuálů posílat do světa, zkus si nejprve s některými z nich popovídat - třeba o filmech, literatuře, umění, kultuře, o jejich práci, nebo s nimi vyraž na výlet. Možná zjistíš, že ten, kdo by se měl léčit ze svých názorů v tomto ohledu, jsi Ty.

Pokud Ti někdy nějaký homosexuál ublížil, věz, že ne všichni lidé s podobnými rysy jsou stejní. Mohu například s úspěchem tvrdit, že ne všichni zrzaví lidé akceptují homosexualitu. Jistě se několik zrzavých jedinců Tvého smýšlení najde - ale já mezi ně nepatřím !415!

Jinak s modelem - spokojená "normální" šťastná rodina pečující s láskou o dítě - jakožto označením ideálního prostředí pro rozvoj dítěte jakožto jedince - s Tebou souhlasím. Ale ne vždy může být situace ideální... a pak je třeba volit z existujících možností. Homosexuální pár schopný zajistit dítěti budoucnost, výchovu a všechny věci s tím spojené je jednou z nich. Ať se Ti to líbí nebo ne... !5!

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 19:30:23

nemůžu si pomoct, ale tohle fakt nesnášim !898!!898!!898!

Hanys80

Hanys80 | 23. 11. 2007, 19:29:55 | více příspěvků | napsat uživateli

xxxpajaxxx: Budoucnost dítěte v dětském domově je rozhodně větší zlo, než v pěstouské rodině, kde má "tetu a mámu" nebo "strýce a tátu". Nebo Ti dochází argumenty, že homosexuální páry označuješ za defektní? !1071!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 16:06:01 | více příspěvků | napsat uživateli

Hanys80...a proc nesrovnas jabka s jabkami? Stastne fungujici homo par se stastne fungujici hetero rodinou?Citis,ze na homo je neco podradneho,ze jedine,s cim ji dokazes obhajovat je defektovana hetero rodina,ci defektovany hetero rodic?I HOMO MUZE BYT ALKOHOLIK,....!!!!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 16:03:50 | více příspěvků | napsat uživateli

devcatko00...X krat jsem psal,ze at:
1. Zkusis srovnat stastne fugujici plnou hetero rodinu s homo a nevybiras jen defektovane rodiny-tedy ty,kde je jen 1 rodic,nebo alkoholiky,...I homo mohou byt alkoholici a mohou zustat sami.Navic treba hetero matka vdova po ovdovenim zase bude hledat opacne pohlavi,jako partnera (pokud ji nesvihne v hlave),nebo alespon NEBUDE PRED DITETEM PREZENTOVAT HOMO CHOVANI,JAKO NORMALNI VEC!
2.Nejde mi jen o to,ze by se z toho decka mohl stat zase homo,ale o spostu jinych veci popisovanych v jinych diskuzich
3.Ja myslim,ze deti by se mely nejlepe u svych pravych rodicu,kteri by se o ne s laskou starali a tedy vec domovu deti a ustavu je podle me jen tupa omluva homosexuality vznikla z neschopnosti jinak tuto nemoc hajit,ke ktere jsem se take jiz x krat vyjadroval,ze kdyby se nejakym zpusobem vice tlacilo na to,aby vubec nevznikali nechtene deti (trestalo nezodpovedne zplozeni ditete,podpora rodin,ktere o sve dite s laskou pecuji,...),tak by bylo vice stastnych rodin,ktere by rady pecovaly o sve dite a s laskou,takze by ho ani nedavali k adopci a az by nebylo co adoptovat,tak pak by mozna i nejtupejsim homo zastancum doslo,ze na homo neni neco normalniho,a ze by se mel lecit kazdy homosexual,ktery zatouzi po diteti,nebot i jemu zpusobuje jeho dezorientace frustrace z toho,ze nemuze mit dite se svym pritelem a pritom po nem touzi.
4.A Stehlikova je tak vypatlana slepice,proste kapitola sama o sobe
5.Pojd diskutovat do me diskuze,at to tu nezasmolime.

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:59:40

Hanys80 a devcatko00: Naprosto souhlasim !764!

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:58:31

o mě se taky ve škole rozneslo že jsem lesba, jenom pro nějakej ulet :)
ale tak jako líbí se mi to :)

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:57:36

hanys: přesně tak

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:57:13

Kluciii!1323!!739!!883!

Hanys80

Hanys80 | 23. 11. 2007, 15:56:29 | více příspěvků | napsat uživateli

xxxpajaxxx:
"
Myslis, ze homosexualita pestounu (radoby rodicu), nemuze mit nejaky negativni dopad na to dite?
"

Myslíš, že nefungující - avšak biologicky korektní - rodina vychová zdravého a sociálně bezproblémového jedince?

Ano, homosexualita páru vychovávajícího dítě může mít negativní dopad. Ale alkoholismus, braní omamných látek, agresivita rodiče nebo jen obyčejná nezodpovědnost může mít dopad fatální - posuzuj prosím konkrétní případy - jsou homosexuálové a homosexuálové. Lidé zodpovědní a lidé takoví, že slovo dítě by neměli raději ani vidět. Zakazovat někomu něco jen proto, že je homosexuálně orientován je jako kdybych Ti zakázal vstup někam jen proto, že jsi tmavovlasý...

Můj názor - posuzovat případ od případu, konkrétní člověk a konkrétní schopnost dítě vychovat a zaopatřit.

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:53:03

Je mi na blitíííííííííííííí!!!!!

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:51:57

Denulinka1: Ano ano... typicke :) Ted vidis proc jsem k tomuto tematu tak skepticka :) Pokud je nekdo doopravdy homosexualni nebo bisexualni, nevadi mi to, proc by taky melo, ze. Pokud slecna spi s jinyma slecnama jen ze zvedavosti a netrvrdi hned o sobe ze je bi, taky to beru :) Nemam rada jen takovou tu modni vlnu kdy je jeden den bi a druhy hetero, jak se ji to zrovna hodi... :) A k tvemu dotazu - jo, je to mozne. Ja s holkou taky spala a je to opravdu vzrysujici... proste zakazane ovoce :) Ale za bi se nepovazuju, miluju chlapy a s hokou bych nechodila :)

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:50:46

paja: pokud tím myslíš to, jestli dítě vychovávané homosexuály může být později též homosexuálem potom říkám ne. pokud máš na mysli že dítěti bude chybět mužstký či ženský vzor opět odpovídám ne, v neúplných rodinách je situace stejná.

Praha 27. února (ČTK) - Většina psychologů v adopcích dětí homosexuálními páry nebezpečí nevidí. V každé harmonické rodině totiž dítě vyrůstá lépe než v ústavu. Shodli se na tom odborníci, které dnes oslovila ČTK. Celospolečenskou debatu o těchto adopcích chce zahájit ministryně Džamila Stehlíková (SZ).

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 15:45:54 | více příspěvků | napsat uživateli

devcatko00...Mam jich plno,klidne muzes reagovat v me diskuzi: " Vliv homo na dite 2".
A jestli se ti nechce tam,tak ti tu napisi alespon jednu otazku: Myslis, ze homosexualita pestounu (radoby rodicu), nemuze mit nejaky negativni dopad na to dite?

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:45:50

Damitka: byla jsem svědkem jedne takovééé aferky kdy dvě opíle slečny seděly u baru a strašně se k sobě měly a líbali se atd a pak znich vylezlo že tam hledaj toho hezkýho číšníka nevím jestli ho chtěly do trojky !2!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 15:43:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Denulinka...jo no,lidi se vice vrazdi,mene se venuji svym detem a tak nyni uz dospele deti neznaji uz moc vyznam slovicka laska,nevi,co by mely ve skutecnosti hledat,aby byly stastne a navic podlehaji rozrustajicimu se konzumu,...,takze je pro ne cim dal tim vice prirozenejsi i nejaka uchylka,jako je treba homo, obvzlast v dobe,kdy chce byt kazdy IN.

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:43:33

Denulinka1: Urcite to hraje velkou roli, to mas pravdu... ale dala bych ruku do ohne za to, ze polovina radoby bisexualnich slecen se proste jenom snazi byt zajimave a berou to jako balici taktiku na chlapa, nic vic... Kazda druha tvdri ze je bisexualni, ale vzdycky hleda jenom partnera, ne partnerku... do toho by nesly....

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:42:19

paja: nepamatuju se že bys mi kdy pokládal nějaký dotaz

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:41:27

basak9000: no chlap je rozhodně lepší!!! to j¨s eprostě nevyrovná něčemu!121! ae tohle mě taky nepříde špatný!981!

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 15:40:38 | více příspěvků | napsat uživateli

devcatko00...muj pocit je navic podporen o neschopnost zastancu homo nejak vyvratit me dotazy...Ja ti umim odpovedet na vse a v tom je velky rozdil mezi nami...

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:39:54

Damitka: tady jde o to že před pár lety byl svět uplně jinej ....tudíž určitě by z toho některý nechtěly mít problém tudíž se to neřešilo ale dneska je svět docela uplně jinej

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:37:38

paja: hlavně ty máš pocit že chápeš něco co se vůbec nesnažíš pochopit

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:36:35

basak: měl by sis o homosexualitě něco přečíst a svoje stupidní názory si radši nechat pro sebe. taky ti necpu že děti nosí čáp

xxxpajaxxx

xxxpajaxxx | 23. 11. 2007, 15:36:35 | více příspěvků | napsat uživateli

basak9000...ja bych to nechal jako nemoc,nekonkretizoval bych to,jelikoz si umim predstavit i dusevni,i hormonalni,genetickou,ci kombinovanou formu teto nemoci.

devcatko00...s tebou jsem se jiz x krat o tom bavil a porad neumis,nechces pochopit,takze dale na tebe nehodlam reagovat.Napis radeji Sim.s-ovi, vy dva byste se k sobe opravdu hodili!!

F-A-T-E...nemohu s tebou souhlasit-viz. ma diskuze: " Vliv homo na dite 2 "

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:36:13

ajulla: ale přiznáš, že čůrák je lepší než jazyk kamarádky ne?

uživatel eliminován | 23. 11. 2007, 15:35:36

damitka: dřív se nemluvilo o ničem....taky to podle toho vypadalo........dá se říct, že žijem si docela dobře......ale zase: jak se to veme.....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

holkalesbičkapříspěvekchlaphokamazprávanejbližžšíhokypřítelkyně

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑