Diskuze a otázky - lachatni, jde se hulit:D:D

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:18:54 |

pro všechny, co šíří optimismem:D a smějou se jak hovada:D:D!299!

reagovat

V diskuzi je 83 příspěvků a shlédlo ji 949 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:39:35

§ 188a


Šíření toxikomanie

(1) Kdo svádí jiného ke zneužívání jiné návykové látky než
alkoholu nebo ho v tom podporuje anebo kdo zneužívání takové látky
jinak podněcuje nebo šíří, bude potrestán odnětím svobody až na
tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

(2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel
potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 vůči osobě mladší
než osmnáct let.
!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!1364!!1364!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:37:50

Co jiného lze čekat od debilů, kteří mají místo mozku plastový háček, aby jim mícha měla na čem držet... Vyhulenec už z principu nemůže uznat, že hulení je hovadina, protože by tím řekl, že je debilkem, když musí hulit...

Z výlevů jakýchsi vypatlanců, kteří neumí diskutovat věcně a jsou schopní napsat jen spoustu urážek, lží, polopravd a pomluv si dělám asi tolik, jak z předloňského sněhu, nediskutují věcně, protože toho nejsou schopni, vědí velmi dobře, že moje argumenty nejde vyvrátit! U mě je tolerance k braní drog ne že nulová, ale silně mínusová!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:37:39

radši toho necham nebo dostanu ban za tapetovani ,, jen jsem se chtěl vcitit do romanovy kuže !2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:36:59

Na trávě může velmi rychle vzniknout psychický návyk.
Pokud kouříte jointy třeba každý den, jste na dobré cestě jak získat návyk. Projeví se tak, že když přestanete, budete mít nutkání si dát jointa. Není to zdaleka tak drsné jako fyzický návyk - není vám špatně, nepodlamují se vám kolena, ale prostě si budete chtít zahulit. Nejste totiž závislí na chemických látkách obsažených v konopí, ale na samotném rituálu kouření. Psychická závislost na trávě není nijak závažná, pokud má člověk jen trochu vůli (anebo žádnou trávu), dá se to vydržet a po pár dnech to přejde. Problémem se závislostí stane ve chvíli kdy trávě podlehnete a začnete bez okolků hulit víc a víc. Zanedlouho se to zvrhne z původního občasného rozumného kouření pro zábavu v drsné hulení vždy a všude - bez důvodu.

Tráva vás může přivést k psychiatrovi.
Teď se nebudeme bavit o potenciálním riziku pro psychiku u všech psychedelických drog, které spočívá v možnosti vyvolání nějaké latentní duševní nemoci - to u trávy není tak vysoké. Navážeme na předchozí proti - jestliže začnete hulit skutečně vždy a všude a začnete žít už jen pro trávu, ztratíte brzy kontakt s realitou a stane se z vás notorik (vyhulenec), přemýšlící jen o příštím jointu. Po pár měsících se z toho pravděpodobně zcvoknete.

Hulení vás může přivést k tvrdým drogám.
Kolem tohoto argumentu je mnoho povyku, podle mého názoru je do určité míry pravdivý, ale ne v tom smyslu v jakém ho používají zastánci represe. K tvrdým drogám vás nepřivede konopí samotné, myšleno chemicky. Pokud se však stanete vyhulencem (viz výše), zvyšujete pravděpodobnost, že se dostanete do určité sociální skupiny která má blíž k tvrdším drogám. Odpovědnost bych neházel na marihuanu, odpovědnost je na jedinci. Také se sluší uvést, že konopí nebývá startovací drogou, tou je většinou alkohol. Takže sumárum: nemyslím, že je vhodné tento příklad používat jako argument pro represi, neboť neplatí tak jednoznačně. Ale skutečně vás konopí může nepřímo přivést k tvrdým drogám, tak jako mnoho dalších věcí.

Tráva není zrovna to nejlepší pro vaše plíce.
Tráva se většinou užívá kouřením. Do vašich plic se dostává plno škodlivin, dehtů z papírků a podobně. Brzy začnete kašlat - chronický zánět průdušek se tomu tuším říká. Posléze zemřete na rakovinu. Pokud jste nejen hulič, ale i kuřák (rozuměj kuřák tabákových cigaret), je to o to horší.

Tráva způsobuje demotivační syndrom.
... aneb seru na to. Snad díky pochopení záležitostí kolem vás můžete o dost věcech získat pocit, že se bez nich obejdete a že to je nepodstatné pro běh vesmíru. Většinou sice máte pravdu, ale trochu to koliduje s reálným světem, jehož jste pořád ještě součástí a ve kterém je přece jen potřeba občas vysypat koš, zařídit odklad vojny nebo pohřeb babičky. Rozumní uživatelé trávy tedy časem pochopí, že věci kolem nich jsou sice filozoficky nedůležité, ale zároveň nutné pro zachování jejich existence a vrátí se zpět k jejich konání.

Nejmíň stokrát jsem tu už napsal, že bych souhlasil s DEKRIMINALIZACÍ marihuany a jejím případným využitím z LÉKAŘSKÉ INDIKACE, pokud jiná možnost není a vše ostatní už selhalo a za předpokladu, že úhradu veškeré lékařské péče přebere hulič na sebe...ale u věkové skupiny, která ji hulí nejčastěji, o žádnou skutečně lékařskou indikaci nejde, jde pouze o hloupou frajeřinu, kterou si chce dotyčný(á) dokázat, jaký(á) je hrdina nebo hrdinka, že porušuje platné zákony, nemluvě už o velikých rizicích této hlouposti...

Hulil(a) bys, kdyby to znamenalo, že si budeš veškerou péči hradit ze své kapsy? Budeš hulit, až budeš mít doma manžela(ku) a děti? Já někdy pochybuju o tom, že huličům záleží i na někom a něčem jiném, než jen na nich samotných...podle mého je to bezohlednost a sobectví, nic víc, zlobte se nebo ne...tady už nejde o polemiku, nakolik a komu to škodí a jaká rizika to má nebo nemá-na to možná mohou být různé názory...ale je to o tom, jestli jsi kvůli někomu schopný se vzdát svého prožitku, soustředit se jen na ty věci, které jsou pro život podstatné a zásadní, a to hulení v žádném případě není-není nezbytné a není dokonce ani potřebné... [!726!] !2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:36:46

a ne si davat jednu larvu za druhou :P

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:36:41


hulil sem necelych 5 let,a pri mych vypoctech sem 100% vyhulil prez 2 kila!!tim jsem si jist..a je to teprv tyden co sem nemel speka,ale uz to nechci nikdy videt!!A nevim co vas ma primet nehulit,ale jednou to zjistite,budto sami,nebo jako ja..jeste pred tydnem by me nenapadlo prestat,maximalne omezit..akorat ze jsem skolaboval a mel zachvat a pricina?trava!!A to me primelo,ted kdyz myslim,nebo vidim kamose jak palej,tak se me dela zle!!bojim se,ze si dam jedinyho prda a stane se mi to zase!takze az to nejhorsi me primelo!!a rikam vam,ze to nebylo nic peknyho.Nikomu nerikam prestante,delejte si jak chcete,jen sem vam to chtel napsat..

myslím, že další můj komentář je zbytečný...

Tak ještě jednou pro ty, kterým to pomaleji myslí, což je tady, jak vidím, většina: drogy odsuzuju proto, poněvadž jsou bez diskuze pro drtivou většinu normální zdravé populace škodlivé. Odsuzuju je tím spíš, že žádný z vás neví a ani vědět nemůže, že nespadne do drogové závislosti, třeba to nebude hned, třeba za pět, třeba za deset let, někdo to dejme tomu i zvládne a udrží se v rozumných mezích, ale jistotu nemá nikdo. Když něco odsuzuju, tak to sám přece nebudu zkoušet. Co se znalostí týče, na rozdíl od mnohých zdejších "znalců", jsem za doby studia musel absolvovat státní zkoušku z toxikologie, což je věda, o které mnozí chytrolíni ani neslyšeli, natož aby z ní měli nějaké znalosti. A pokud už nevěříte mně, klidně se obraťte na www.drogovaporadna.cz, odkud většina textů, které vám ukazuju, je. V drogových poradnách totiž pracují lidé, kteří se dlouhá léta zabývají touto problematikou a jistě o ní ví víc, než kdokoliv z nás tady. Jinak vás mohu ujistit, že dokud tady se někdo bude drog zastávat, tak se tu i nadále budou moje názory objevovat. Můžete mě klidně pomlouvat, můžete klidně zakládat kluby, zakládat diskuze, na mých názorech !2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:36:23

ano kámo, ale kdyz hulis, musis o tom neco vedet !1424!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:35:47

Jensik: bo co?:D

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:34:32

Uživatel sweeter_one - 30.01.07 17:44 napsal:

hulil sem necelych 5 let,a pri mych vypoctech sem 100% vyhulil prez 2 kila!!tim jsem si jist..a je to teprv tyden co sem nemel speka,ale uz to nechci nikdy videt!!A nevim co vas ma primet nehulit,ale jednou to zjistite,budto sami,nebo jako ja..jeste pred tydnem by me nenapadlo prestat,maximalne omezit..akorat ze jsem skolaboval a mel zachvat a pricina?trava!!A to me primelo,ted kdyz myslim,nebo vidim kamose jak palej,tak se me dela zle!!bojim se,ze si dam jedinyho prda a stane se mi to zase!takze az to nejhorsi me primelo!!a rikam vam,ze to nebylo nic peknyho.Nikomu nerikam prestante,delejte si jak chcete,jen sem vam to chtel napsat..

myslím, že další můj komentář je zbytečný...

Tak ještě jednou pro ty, kterým to pomaleji myslí, což je tady, jak vidím, většina: drogy odsuzuju proto, poněvadž jsou bez diskuze pro drtivou většinu normální zdravé populace škodlivé. Odsuzuju je tím spíš, že žádný z vás neví a ani vědět nemůže, že nespadne do drogové závislosti, třeba to nebude hned, třeba za pět, třeba za deset let, někdo to dejme tomu i zvládne a udrží se v rozumných mezích, ale jistotu nemá nikdo. Když něco odsuzuju, tak to sám přece nebudu zkoušet. Co se znalostí týče, na rozdíl od mnohých zdejších "znalců", jsem za doby studia musel absolvovat státní zkoušku z toxikologie, což je věda, o které mnozí chytrolíni ani neslyšeli, natož aby z ní měli nějaké znalosti. A pokud už nevěříte mně, klidně se obraťte na www.drogovaporadna.cz, odkud většina textů, které vám ukazuju, je. V drogových poradnách totiž pracují lidé, kteří se dlouhá léta zabývají touto problematikou a jistě o ní ví víc, než kdokoliv z nás tady. Jinak vás mohu ujistit, že dokud tady se někdo bude drog zastávat, tak se tu i nadále budou moje názory objevovat. Můžete mě klidně pomlouvat, můžete klidně zakládat kluby, zakládat diskuze, na mých názorech a postojích nic nezměníte. Urážky hlupáků mě nerozhází.

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:33:44

ty drž hubu ty vyhalděná!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:33:10

Jensik: heej drž už hubu:D!299!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:32:49

!237!!332!!744!!1363!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:32:10

Předchůdci se vrací aby nás strašili...!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:32:10

Předchůdci se vrací aby nás strašili...!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:31:21

ty woe ,tady napsat člověk svůj názor,to je vo držku...!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:31:14

!2!!2!!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:31:09

na nej ti ignore nepomuže veř mě ja tu jsem na libku od jeho vziku on take je jako spyware počitačovy virus prostě mitus libka))

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:29:38

vysrat se na něj:) je v ignoru:D

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:29:23

!237! KOUŘENí MARiHUANY NENí ZLOČiN ........ !237!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:29:15

roman.lupac: tak neco takoveho muze napsat asi jen mamlas... !946!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:29:03

ty woe nepište tak dlouhý člávky,kdo to má číst...!2!!2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:28:30

§ 188a


Šíření toxikomanie

(1) Kdo svádí jiného ke zneužívání jiné návykové látky než
alkoholu nebo ho v tom podporuje anebo kdo zneužívání takové látky
jinak podněcuje nebo šíří, bude potrestán odnětím svobody až na
tři léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

(2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel
potrestán, spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 vůči osobě mladší
než osmnáct let.

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:28:21

romčaaaaa!1388!!1388!!1411!!1411!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:28:04

roman.lupac v zhledem k věku učastniku a zakladatele tehle diskuze jsi tu dnes zpravně [!1424!] [!1424!] [!1424!] sice take hulkim jak hovado 10 let ale tady mě nevadiš)))

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:28:04

Na trávě může velmi rychle vzniknout psychický návyk.
Pokud kouříte jointy třeba každý den, jste na dobré cestě jak získat návyk. Projeví se tak, že když přestanete, budete mít nutkání si dát jointa. Není to zdaleka tak drsné jako fyzický návyk - není vám špatně, nepodlamují se vám kolena, ale prostě si budete chtít zahulit. Nejste totiž závislí na chemických látkách obsažených v konopí, ale na samotném rituálu kouření. Psychická závislost na trávě není nijak závažná, pokud má člověk jen trochu vůli (anebo žádnou trávu), dá se to vydržet a po pár dnech to přejde. Problémem se závislostí stane ve chvíli kdy trávě podlehnete a začnete bez okolků hulit víc a víc. Zanedlouho se to zvrhne z původního občasného rozumného kouření pro zábavu v drsné hulení vždy a všude - bez důvodu.

Tráva vás může přivést k psychiatrovi.
Teď se nebudeme bavit o potenciálním riziku pro psychiku u všech psychedelických drog, které spočívá v možnosti vyvolání nějaké latentní duševní nemoci - to u trávy není tak vysoké. Navážeme na předchozí proti - jestliže začnete hulit skutečně vždy a všude a začnete žít už jen pro trávu, ztratíte brzy kontakt s realitou a stane se z vás notorik (vyhulenec), přemýšlící jen o příštím jointu. Po pár měsících se z toho pravděpodobně zcvoknete.

Hulení vás může přivést k tvrdým drogám.
Kolem tohoto argumentu je mnoho povyku, podle mého názoru je do určité míry pravdivý, ale ne v tom smyslu v jakém ho používají zastánci represe. K tvrdým drogám vás nepřivede konopí samotné, myšleno chemicky. Pokud se však stanete vyhulencem (viz výše), zvyšujete pravděpodobnost, že se dostanete do určité sociální skupiny která má blíž k tvrdším drogám. Odpovědnost bych neházel na marihuanu, odpovědnost je na jedinci. Také se sluší uvést, že konopí nebývá startovací drogou, tou je většinou alkohol. Takže sumárum: nemyslím, že je vhodné tento příklad používat jako argument pro represi, neboť neplatí tak jednoznačně. Ale skutečně vás konopí může nepřímo přivést k tvrdým drogám, tak jako mnoho dalších věcí.

Tráva není zrovna to nejlepší pro vaše plíce.
Tráva se většinou užívá kouřením. Do vašich plic se dostává plno škodlivin, dehtů z papírků a podobně. Brzy začnete kašlat - chronický zánět průdušek se tomu tuším říká. Posléze zemřete na rakovinu. Pokud jste nejen hulič, ale i kuřák (rozuměj kuřák tabákových cigaret), je to o to horší.

Tráva způsobuje demotivační syndrom.
... aneb seru na to. Snad díky pochopení záležitostí kolem vás můžete o dost věcech získat pocit, že se bez nich obejdete a že to je nepodstatné pro běh vesmíru. Většinou sice máte pravdu, ale trochu to koliduje s reálným světem, jehož jste pořád ještě součástí a ve kterém je přece jen potřeba občas vysypat koš, zařídit odklad vojny nebo pohřeb babičky. Rozumní uživatelé trávy tedy časem pochopí, že věci kolem nich jsou sice filozoficky nedůležité, ale zároveň nutné pro zachování jejich existence a vrátí se zpět k jejich konání.

Nejmíň stokrát jsem tu už napsal, že bych souhlasil s DEKRIMINALIZACÍ marihuany a jejím případným využitím z LÉKAŘSKÉ INDIKACE, pokud jiná možnost není a vše ostatní už selhalo a za předpokladu, že úhradu veškeré lékařské péče přebere hulič na sebe...ale u věkové skupiny, která ji hulí nejčastěji, o žádnou skutečně lékařskou indikaci nejde, jde pouze o hloupou frajeřinu, kterou si chce dotyčný(á) dokázat, jaký(á) je hrdina nebo hrdinka, že porušuje platné zákony, nemluvě už o velikých rizicích této hlouposti...

Hulil(a) bys, kdyby to znamenalo, že si budeš veškerou péči hradit ze své kapsy? Budeš hulit, až budeš mít doma manžela(ku) a děti? Já někdy pochybuju o tom, že huličům záleží i na někom a něčem jiném, než jen na nich samotných...podle mého je to bezohlednost a sobectví, nic víc, zlobte se nebo ne...tady už nejde o polemiku, nakolik a komu to škodí a jaká rizika to má nebo nemá-na to možná mohou být různé názory...ale je to o tom, jestli jsi kvůli někomu schopný se vzdát svého prožitku, soustředit se jen na ty věci, které jsou pro život podstatné a zásadní, a to hulení v žádném případě není-není nezbytné a není dokonce ani potřebné...!726!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:27:38


Žádám adminy o okamžité smazání všech diskuzí o drogách, včetně jejich zakladatelů a jejich přikyvovačů, protože ve většině z nich jsou opakovaně minimálně vychvalovány a opěvovány, ne-li některými uživateli dokonce propagovány drogy, což je v příkrém rozporu s § 187 a 188 trestního zákona

Většina huličů a osob závislých na dalších drogách, JSOU OSOBY VE VĚKU VELMI BLÍZKÉM HRANICI TRESTNÍ ODPOVĚDNOSTI, TO ZNAMENÁ OSOBY NAPROSTO ZDRAVÉ, KDE UŽÍVÁNÍ DROG NAPROSTO NESOUVISÍ SE ŽÁDNOU LÉKAŘSKOU INDIKACÍ, ALE POUZE S JEJICH HLOUPOSTÍ A OMEZENOSTÍ A TOUHOU ZAHRÁT SI NA HRDINY, KTEŘÍ SE PŘEDVÁDĚJÍ TÍM, JAK PORUŠUJÍ PLATNÉ ZÁKONY TÉTO ZEMĚ!!!

JENOM HLUPÁK TADY MŮŽE PSÁT PŘÍSPĚVKY O TOM, JAK JSOU DROGY FAJN, JAK JSOU NEŠKODNÉ A CHLUBIT SE TÍM, CO VŠECHNO VYZKOUŠEL...

KDYBYCH BYL ADMINEM JÁ, TVRDĚ BYCH S TAKOVÝM UŽIVATELEM ZATOČIL A S DISKUZEMI O DROGÁCH JAKBYSMET!!!

Nejhorší možná ani není to, že někdo to svinstvo bere, ale to, že sem píše ty lži o tom, jak je to fajn a mate mladým, nevědomým, hlavu...ŽÁDNÁ DROGA, ANI CIGARETY ANI CHLAST není fajn, všechno je to jen svinstvo a sajrajt, který může zejména nedospělým dětem zkazit zdraví a následně celý život...výsledek je ten, že mnozí mladí to začnou z frajeřiny brát a pak se toho nemohou zbavit... !726!!215!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:27:27

addeellkka - sme dva =D jdem do toho ? jako .. mám papírky co ty ? =D !2!

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:27:15

ja vědel že tu budeš hned))))

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:27:10

romčo, ty kokůtku ;))

uživatel eliminován | 8. 03. 2007, 22:26:59

to, že hulí všichni, je nestoudná lež, tím se jen hlupáci snaží své hulení omluvit...hulí jen ubožáci a slaboši, kteří se bez toho svinstva neumí vůbec bavit, ubožáci a slaboši, KTEŘÍ SI ZCELA VĚDOMĚ A ÚMYSLNĚ NIČÍ VLASTNÍ, A NĚKTEŘÍ DAREBÁCI NEJEN VLASTNÍ, ZDRAVÍ TÍM SAJRAJTEM...jenom kdyby si pak následky své hlouposti měli platit ze své kapsy, brzy by se ze své naivity probudili...

Fascinuje mě drzost některých místních obhájců drog...neštítí se tu to svinstvo obhajovat, vychvalovat a někteří dokonce i propagovat... komu vy, ubožáci s drogami dávno vypatlaným mozkem, chcete kázat cosi o tom, že si každý může dělat co chce? Až si ponesete důsledky svých rozhodnutí, až je nebudete přenášet na nás ostatní, pak teprve ten váš argument vezmu...a komu se tady nelíbí, ať si sbalí svých pět švestek a táhne kam chce...proč se neseberete a netáhnete do Holandska, když se to tam smí? Jistě by tam na takové genitální myslitele čekali s otevřenou náručí, možná že by vám tam dokonce postavili i slavobránu...kdybyste tam byli už včera, už je pozdě...!450!!517!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

optimismuslachatnihovado

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑