Diskuze a otázky - Kuřáci už si v hospodě nezapálí, shodla se vlád

úvodní strana | aktualizovat | dolů

radegast321

radegast321 | 3. 06. 2015, 15:08:29 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Kuřáci už si v hospodě nezapálí, shodla se vláda
Vláda na svém středečním zasedání přijala návrh zásadní novely, která změní poměry v českých restauracích. Od příštího roku by měl ve všech stravovacích zařízeních platit zákaz kouření. Návrh na úplný zákaz kouření v hospodách, restauracích i barech předložil vládě ministr zdravotnictví Svatopluk Němeček (ČSSD).

Co na tento zákon říkáte?

reagovat

V diskuzi je 379 příspěvků a shlédlo ji 2911 uživatelů .

předchozí | 0 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2015, 19:55:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> roman7869
Prostě ten svůj svatý boj proti drogám vedeš tím plně nejhorším způsobem... !638!
Není divu, že s tím ani po tolika letech nemáš vůbec žádné výsledky.

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:53:47

Každého, kdo se tu zastává kouření, a toto svinstvo obhajuje, bych poslal na měsíční povinnou praxi jako ošetřovatele na plicní nebo onkologické oddělení některé FN, aby na vlastní oči viděl, kam to dojít může a často také dojde, aby si včas dokázal představit, jaká hrůza ho může a často i bude čekat...asi by rychle svoje telecí názory změnil...!215!

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:52:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> roman7869 Ty statistiky máš z odborné literatury,nebo z prolášení ministra zdravotnictví?

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2015, 19:52:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> roman7869
Dyť ty sem taky jen kopíruješ nějaký kdovíkde vyhrabaný statistiky a komentáře ze zaujatých antikuřáckých webů... !638!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:50:30

> xxdendys

Musím se ti smát, protože ty o medicině a farmacii víš asi tolik, jak koza o letech do vesmíru.
50 lidí denně zemře na následky kouření
z 1000 kuřáků 300 zemře na následky kouření
do 50 let se tato čísla dramaticky zvýší
důsledky kouření se projeví na populaci nejpozději do 30-40 let, v řadě případů i dříve
Chcete být mezi nimi? !461!!239!

bse.pedro

bse.pedro | 4. 06. 2015, 19:48:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian Přestože jsem kuřák, souhlasil bych se zpřísněním trestů za porušení zákona, zejména u nezletilých kuřáků. Přistihnout 12-15ti letýho fakana jak kouří - okamžitě mu rozkopat hubu + záznam do rejstříku. Bude-li přistižen po druhé, okamžitě zastřelit...!451!!451!!451!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:48:02

> bse.pedro

záleží na tom, co do těch výdajů započteš:
Kdyby to bylo na mém rozhodnutí, zavedl bych každému osobní účet pro zdravotnictví, ze kterého by si platil všechna ošetření a péči, kterou si zavinil svou bezohledností a ignorantstvím a z prostředků nás všech bych hradil pouze to, co si člověk jednoznačně nezavinil, např, vývojové vady u dětí...pokud je kouření váš soukromý problém, tak si ho taky soukromě vyřešte a nezatěžujte s ním nás ostatní!!! Nemluvě už ani o tom, že cenu předčasně a zbytečně zmařeného lidského života nelze vůbec vyčíslit v penězích, takže argumentace tím, že platíte jakousi daň je zcela nesmyslná a hloupá!!!

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:47:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> roman7869 Mně kouření zatím zničilo jen dech.To je negativum,ve kterém s tebou souhlasím

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:46:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro Roman mě zatím neignoruje.Jen se snaží mě přesvědčit argumenty,vyčtenými z novin

bilejdigital

bilejdigital | 4. 06. 2015, 19:46:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Já jsem na Libku 10 let a nikdy jsem nikoho neměla v ignoru.!1394!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:45:51

> xxdendys

1. jenže ty jsi jeden a u tisíců dalších je tomu jinak
2. spočítal sis všecky další výdaje, které jsou s tím svinstvem spojené?
3. co se studií týče, těch je spousta a každá tvrdí nědco jiného, ale na jednom se shodují, a to, že kouření ničí zdraví a nemá žádné pozitivum.

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:43:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Omlouvám se všem,že mě zlobí písmeno h na klávesnici.Takže někdy je tam vidíte,někdy ne

bse.pedro

bse.pedro | 4. 06. 2015, 19:43:43 | více příspěvků | napsat uživateli

roman7869 | 4. 06. 2015, 19:33:06

Ad 1,2 - Máš na to nějaké statistiky, nebo sis to opět vycucal z palce jako vždy!499! Nebo vycházíš z 50 let starých statistik...!499!!499!!499!
U nás je na cigarety stejná spotřební daň jako v Německu a z Německa mám údaje, že se na daních vybere 2x víc peněz, než stojí léčba... A u nás to vychází jinak... Velice zvláštní...!451!!451!!451!

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2015, 19:42:08 | více příspěvků | napsat uživateli

!2!!2!!2!

A jinak pěkná show od vlasáče.
Kde je ten malý ocásek noctemi, aby tu všem vysvětlila, že vlastně není takový tupý kripl, co si do ignoru cpe všechny, kdo ho v diskuzi cpou do kapsy? !638!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:41:13

> roman7869 chápu, gilotina nebo cigareta !984!

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:41:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> roman7869 Kouřím více než 40 let a neměl jsem žádné zdravotní potíže spojené s kouřením.Pokud ovšem nepočítám zlomenou nohu v době kdy jsem měl zapálenou cigaretu.Ty vámi propagované nemoci jsou dány geneticky,nikoliv kouřením.Viz studie Dr.Jorgena Ascheho z lékařské fakulty v Curychu.Čti občas něco víc než sportovní stránku bulvárního Rudého práva a budeš v obraze
Spočítal sis,kolik činí spotřební daň na jednu krabičku cigaret?Z toho naši darmožrouti žijí.Nebo snad z příspěvků ROH?
Když vezu v autě děti,kouřím na odpočívadlech.V autě s nimi kouří jen bezolední lidé.A nejen kouří,ale i sprostě mluví a jinak jim škodí psychicky.A těotná žena s cigaretou mě odpuzuje stejně jako tebe,protože to je ne nezdravé ale hlavně neestetické

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:39:37

> skandian

já bych hlasoval za zákon ještě daleko přísnější! !215!

bse.pedro

bse.pedro | 4. 06. 2015, 19:39:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> xxdendys Profesionálním ignorantem/térem je tu, pokud vím, Roman...!451!

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2015, 19:38:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Lubošu, tyvole, klidni to trochu... !1156!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:37:39

> xxdendys asi jsi urážlivý !1! Ale tady to mělo být o tom, zda souhlasíme či nesouhlasíme s protikuřáckým zákonem. Doma už to máš vošéfovaný, ale na diskuzích nejsou jen tvé hodné a tiché manželky. Každý tu má názor a má na něj právo. Nemusíme dojít ke koncenzu, stačí se vyslechnout. A i přesto příště přijít s úsměvem. !1!

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:36:04

JÁ JSEM NAPROSTO JEDNOZNAČNĚ PROTI KOUŘENÍ, A TO Z NÁSLEDUJÍCÍCH DŮVODŮ:

1. je mimo jakoukoliv diskuzi, že kouření poškozuje zdraví, a to zejména u osob pod 18 let, jejichž vývoj ještě ani zdaleka není ukončen...pro toto tvrzení existuje spousta argumentů, které žádný kuřák nemůže vyvrátit!!!
2. argumentace, že to je vaše věc, je hloupost, poněvadž to vaše věc není, vaše věc by to byla pouze v případě, že byste si veškerou zdravotní péči hradili ze svých prostředků, což neděláte!!!
3. co se týče toho, že platíte daně: má vůbec někdo z vás aspoň pojem o tom, kolik třeba stojí operace plic a následná péče pro pacienta s rakovinou plic? Máte vůbec pojem o tom, kolik stojí stent, který se zavádí do srdečních cév? Podívejte se do statistik a budete to vědět.
4. Průměrný věk lidí s rakovinou plic byl kdysi kolem 45 let, dnes je kolem 35 let a stále se snižuje, až jednou budete mít doma děti, to chcete, aby vaše děti pykaly za to, že jejich rodiče jsou tak bezohlední, že oni si přece musí užít? To se týká zejména žen-kuřaček. Až jednou vaše dítě, díky tomuto hnoji přijde o tátu nebo o mámu v době, kdy vás nejvíc bude potřebovat, pak budete spokojení, protože vy jste si užili?
Kdyby to bylo na mém rozhodnutí, zavedl bych každému osobní účet pro zdravotnictví, ze kterého by si platil všechna ošetření a péči, kterou si zavinil svou bezohledností a ignorantstvím a z prostředků nás všech bych hradil pouze to, co si člověk jednoznačně nezavinil, např, vývojové vady u dětí...pokud je kouření váš soukromý problém, tak si ho taky soukromě vyřešte a nezatěžujte s ním nás ostatní!!! Nemluvě už ani o tom, že cenu předčasně a zbytečně zmařeného lidského života nelze vůbec vyčíslit v penězích, takže argumentace tím, že platíte jakousi daň je zcela nesmyslná a hloupá!!!
Opravdu se mohu jen podivovat té nestoudné drzosti, s jakou si to svinstvo tady někdo dovolí obhajovat a neustále tu zakládá diskuze o tomto svinstvu!!!

bilejdigital

bilejdigital | 4. 06. 2015, 19:35:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Dočteno.!1198!
jasně že stop urážkám.

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:33:06

> xxdendys

Chceš argumenty? Máš je mít:
1. Kouření cigaret nemá žádné pozitivum, jen samá negativa, např. cca 50 nemocí, na jejichž vzniku se kouření cigaret podílí nebo je přímo zaviní.
2. Argument, že kuřácká daň naplní státní pokladnu je pitomost na kvadrát. Na léčení kuřáků a na výdaje s tím spojené, se vydává pětkrát víc!
3. Jak jsou kuřáci ohleduplní, o tom svědčí například jejich chování na ulicích, doma si taky odhodíš vajgl na zem, rozšlápneš ho a necháš tak? Když vidím, jak dospělí v autě vezou své děti a vesele jim tam kouří, to je "ohleduplnost" náramná, že? A co třeba těhotná žena s cigaretou v tlamě? Ta je taky náramně "ohleduplná", že? !900!!1333!!934!!934!!934!

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:33:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian Urazilo mě tvé srovnání mě a vlasatého.Já to musel studovat,on to má dané.Někdo má dané i to,co ukradl

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:32:54

atmosféra

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:32:38

> xxdendys ano, jdi na chat, tam je rozhodně příjemnější a přátelštější atm!1194!a

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:31:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne že by mě duševní průjem vlasatého nezajímal,dokonce se jím i bavím.Ale nechce se mi být na jednom místě,tak jdu někam pokecat na chat.Až se vrátím,možná budu mít možnost reagovat na další nenávistné výpady tolerantních nekuřáků

uživatel eliminován | 4. 06. 2015, 19:29:28

> xxdendys tebe tohle urazilo?!1!

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:23:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> bse.pedro Divím se,že ještě taky nejsi v ignoraci s poznámkou blb nebo lupák.Asi jsi mírnější.Ale nezoufej,až vlasatému dojdou argumenty i na tebe,půjdeš taky do ignorace.Nechci nic vidět,nechci nic slyšet,jsem prostě ten nejchytřejší na diskusi a kdo tomu nevěří,ten je blb

xxdendys

xxdendys | 4. 06. 2015, 19:21:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian Ani mi nějak nedošlo,že nejvyšší stupeň inteligence je urážení.Asi jsem se blbě učil

předchozí | 0 | 120 | 150 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vládahospodanávrhzákazkouřeníkuřákrestauracepoměrzasedáníbarzařízenízákonroknovelazdravotnictvíministrsvatopluk

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑