Diskuze a otázky - KTERA OKUPACE RUSKA nebo nemecka

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 15:16:39 |

byla horsi si myslite!811!!811!!721!!721!!1377!!1377!!1377!

reagovat

V diskuzi je 128 příspěvků a shlédlo ji 1407 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:26:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskajinak ja prolezl tak 1%jsou tam tak velky podzemi prostory ze bych tam zaparkoval 10kaminonu.nekde jsou ve zdech jeste naloze.

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:24:22

> junior16
A hranice s Polskem by bránil kdo? A co se 3 miliony němců v Čechách a na Moravě?!2!???A popravdě máš pravdu s tím tragikomismem, prohrát první světovou válku na území soupeře se nestává tak často !2!!2!

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:21:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskao tom jsem taky premyslel.ale tam to je tak ze to nejde obejit.je to velky.kopce husty lesy.je to genialne postaveny!obejit to nejde.

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:17:00

> Dobryna_Nikitic
jen proto že rusáci měli víc tanků než bylo gruzinců

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:15:42

> Tomas79083
Je problím dobít slabá místa a dobrošov obejít?

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:15:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0risjo to jo.a proc myslis ze nemci nejdriv obsadily Rakousko?politickej tah kterej je hodil do sedla.jinak spoustu penez na zbrojeni pohazelo taky z obsazeneho Rakouska

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:15:09

> klit.0ris
Bylo jich tam cca 20 procent

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:10:02

Tomas79083 : a proto ze byla financni krize, tak nebyli ekonomicky rozdily mezi statama? :D CSR mela v ty dobe jednu z nejlepsich ekonomik v Evrope... a ten kurz Marky vuci Korune je holej fakt :D

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:07:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0risty jsi blazen.pred valkou tu byla recese.co to meles?nejvic v nemecku.hospodarska recese.rika ti to neco?

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:06:48

No jdu ven . mějte se tu.

junior16

junior16 | 5. 02. 2010, 17:06:43 | více příspěvků | napsat uživateli

jasne ze okupace Nemecka byla horsi,uz jenom...jak se tady delali ramana sudetaci...Nemci meli nejlepsi armadu na svete s tragikomickym a fanatickym hitlerem,naproti na druhy strane byli spojenci Amici,Francouzi,Anglicani a hlavne Rusaci s zeleznym Stalinem a s legendarni rudou hrdinskou armadou..takze to nemci stejne jako v prvni valce meli prohrany a tvrdim si napsat,ze kdyby Cechoslovaci nekapitulovali tak by byle vice nez rovnocenym protivnikem proti fasistickym nemcum a madarum ..nemcum by hodne ubyli sily a spojenci by je jenom driv dorazili...!813!

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:04:56

> Doktor__Drzska
Jo to podcenili, si mysleli, že Čečenci nemaj RPG ani nic extra, Amíci jim tam dodávali moderní zbraně s čímž Jelcin, ani Vrchní velitel 106 tankový divize nepočítali, ale nakonec se povedlo zvítězit a Grruzie padla za 5 dní

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:04:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskajo to mas pravdu.ale jak v ktery oblasti.poku prijedes na komplex Dobrosov tak uz z dalky vidis nem.pokusy o zniceni techto bunkru.ty strely tam jsou do dnes

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:03:06

Doktor__Drzska : ale tohle je pocet vojaku... zadny zalozaci, to by bylo x dalsich tisic vojaku navic. V normalni armade moc sudetaku nebylo. Ty spis napadali opevneni v pohranici ...

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:01:30

Tomas79083 : ekonomicky sme byli na vysi, Koruna stala pred valkou asi 4 Marky... ty si o dejepise spal?!24!

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:01:29

> klit.0ris
Jaktože ne? Při mobilizaci museli nastoupit i oni

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:00:53

> Dobryna_Nikitic
To je blbost prostě rusů jakou měli armádu a moc se toho nezměnilo když se mrknu na čečensko v nedávné době

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:00:35

Doktor__Drzska : proto sem mluvil o Francii a Anglii ne... armada pripravena byla, akorat spojenci nas v tom nechali a pocet vojaku je ze zari 38, takze sudetaci zahrnuty nejsou !1279!

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 17:00:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0rispochop to.to nemuzes brat z pohledu dnesni doby.ja nevim jak by to dopadlo ale ceska armada proste nezbrojila a ani ekonomika v ty dobe by nam to nedovolila.nemci zbrojily jak o zavod.tajne.nejaka Cr se svyma vojakama by je jen zdrzela

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 17:00:04

> Tomas79083
Jistý generál při kontrole stavby tím údajným betonem málem prostrčil svoji hůl. Firmy co to stavěli v sudetech byly sudetské a všichni inženýři i dělníci

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:58:21

> klit.0ris
ČR na válku nebyla připravená už ze strategického hlediska. Obklíčená nepřáteli.Armáda musela být roztažená zatímco nepřítel mohl soustředit síly, měli jsme 1300 000 vojáků z toho tak 300 000 sudetáku čili vlastnš dalších příslušníků wermachtu a naše letectvo by se muselo bránit němcům a ma%darům

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 16:55:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskajo jako pomocnici jo ale technici byly cesi.myslim ze ty bunkry maj kvalitnejsi beton nez bunkry v normandii

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:54:52

Tomas79083 : meli sme taky skoro 1000 letadel, 280 protitankovejch kanonu, asi 1 300 000 vojaku. Krome toho veskara vyzbroj byla nova(pusky, minomety, kulomety), protoze se vedelo, ze bude valka. Plus opevneni, ktery by Nemci prechazeli horko tezko, kdyby se na nas Anglani s Frantikama nevysrali, mohlo to bejt uplne jinak.... CSR byla na valku pripravena dobre..

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 16:52:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> klit.0risja vim ze polaci jezdily na konich.v zacatku ty valky slo o pocet.ne o kvalitu techniky.cesi se nemohly s nem.armadou srovnavat!to ze mas dobry tanky neznamena ze mas dobrou armadu.

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:48:53

> Doktor__Drzska
Jo, ale to byla blbost těch velitelů jakou strategii vedli. Tak jako tak by Hitler skončil i Kdyby němci nenapadli Arden

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:46:50

> Tomas79083
pevnosti hlavně stavěli sudeťáci a taky pěkně šidili na betonu

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:46:22

> Dobryna_Nikitic
Pleteš si statečnost s blbostí. Krmit německé kulomety to je blbost. Asi tak kdyby němci místo ardém zautočili na východě tak berlín dobijou amíci a rusové zůstanou někde u waršavi

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 16:46:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskane cech.

uživatel eliminován | 5. 02. 2010, 16:46:08

Tomas79083 : hele nezlob se na me, ale nase armada se s tou polskou nedala srovnat ani zdaleka !906! polaci jezdili na konich, my sme meli jednu z nejmodernejsich armad. Nezbrojilo se sice do poctu, to je pravda, ale Nemci pak podle ceskejch tanku stavili nektery nemecky lehky tanky. Kdyz v Rusku selhala veskera technika, cesky tanky porad jeli... neco si precti ..

Tomas79083

Tomas79083 | 5. 02. 2010, 16:45:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> Doktor__Drzskaletectvo bylo spis sportovniho charakteru.uplne k hovnu.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

okupaceněmeckaruska

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑