Diskuze a otázky - Kosovo vyhlásilo nezávislost

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:08:37 |

Srbská provincie Kosovo dnes vyhlásilo nezávislost. Lze to považovat za cílenou mezinárodní šikanu Srbska, jež ho má oslabit protože je spojenec Ruska.
Nezávislost kosova je dlouholetým vyvrcholením snahy neokonzervativních zahraničně-politických skupin v USA, jež mají za cíl upevnit americkou hegemonii v Evropě a oslabit Rusko. Tato hanebná agrese proti srbsku je alibisticky schovaná za řeči o "právu národů na sebeurčení", ale není v tom nic jiného než strategické zájmy USA (stejně jako chystaný radar u nás).
Tuto hanebnou politiku vůči Srbsku podporuje i NATO a EU. Tato politika možná vyhovuje zájmům USA, ale pro evropu bude mít sebedestruktivní účinky, protože podpoří separatismus menšin v celé evropě. Navíc v evropě vznikne nový "muslimský" stát (kosovo), který bude znamenat akorát problémy. Celé kosovo je prolezlé mafiánsko-politickými klany. Žádný z jejich politiků není čistý - každý má kriminální minulost. Celý "stát" funguje pouze na kriminálních strukturách zabývajících se pašováním drog a popdporovaný islámskými extrémisty.
Srbsko bylo okradeno o vlastní historické území, které je součástí Srbska více než 500 let. Jedině Srbsko je schopno tuto provincii spravovat. Dřív nebo později se kosovo znovu stane součástí Srbska, a věřím že my se jednou znovu stanem spojenci naší bratrské slovanské země - Srbska. ŽIVELA SRBIJA !! KOSOVO JE SRBIJA !!

reagovat

V diskuzi je 47 příspěvků a shlédlo ji 824 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 18:06:16

Jak tu nekdo muze souhlasit s tim, ze vznik kosova je opravneny??
Prezidentem Kosova se stal terorista Hashim Thaçi jen tak mimochodem.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 18:05:14

Jdi se s tím vycpat... Kosovo si zasloužilo po tom všem nezávislost! Srbové je jen utlačovali! A
ť žije Kosovo!!11!

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:47:03

Ano, o tom koridoru vím. Je to projekt jeden z mnoha ropovodů a plynovodů z oblasti kaspiku, jež mají být kontrolovány USA, a přitom vyloučit Rusko jako hlavního dodavatele nerostných zdrojů pro evropu. Jedna z těchto tras má jít právě přes kosovo. Pokud by kosovo bylo Srbské, přičemž Srbsko je navíc spojenec Ruska, tak by tato energetická politika co chystá USA nebyla realizovatelná. Za vším je nutné hledat geopolitku, mocenké a strategické zájmy a ne se nechat zmást řečmi o právu na sebeurčení. Kosovo nemá nárok na nezávislost a na tom trvám. Je to celý uměle vytvořený problém sloužící pouze steATEGICKÝM ZÁJMŮM usa ALE NIKOMU JINÉMU.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:37:15

Kosovo na to právo má!!!

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:36:58

Proč nezávislé Kosovo?... tady jedůvod...

USA a NATO měly pokročilé plány bombardovat Jugoslávii už před rokem 1999, a mnoho evropských vůdců nyní věří tomu, že USA úmyslně použily bombardování k založení vojenské základny Camp Bondsteel v Kosovu… Podle plukovníka Roberta L. McCureho „začalo inženýrské plánování operace v Kosovu o měsíce dříve, než dopadla první bomba“. (1)

Vzápětí po ukončení bombardování Jugoslávie se síly USA v červnu 1999 zmocnily 1.000 akrů zemědělské půdy v jihovýchodním Kosovu poblíž makedonských hranic, a začaly se stavbou tábora. (2) Brown a Root, dceřinné firmy společnosti Halliburton, zároveň obstarávají všechny služby tábora. Ta samá společnost přijímá 180 milionů dolarů ročně na výstavbu vojenských zařízení v Maďarsku, Chorvatsku, Bosně a několika dalších zemích. Současně je vzor Bondsteel podporován v Gruzii a Ázerbajdžánu. Podle Chalmerse Johnsona, autora knihy „Americké impérium základen“, mají USA po celém světě kolem 1.000 základen. „Kdysi jste mohli sledovat stopy impérií počítáním kolonií,“ říká Johnson. Americkou verzí kolonie je vojenská základna“. (3) Kosovo je americká kolonie.

Hlavním cílem základny Camp Bondsteel je poskytovat bezpečnost pro stavbu albánsko-makedonsko-bulharského ropovodu AMBO, který spojí koridory mezi Černým mořem a pánví Kaspického moře, která obsahuje skoro 50 miliard barelů ropy.

Pragboy

Pragboy | 17. 02. 2008, 17:34:23 | více příspěvků | napsat uživateli

Ano souhlasím.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:30:36

No jo, ona každá menšina chce být svobodná - ale jen některým se to dovolí - a to těm které podporují USA. Například takový OSETINCI a ABCHÁZCI v Gruzii, která je systematicky utlačuje prý nárok na nezávislost podle Gruzie EU, NATO a USA nemají. A proč? Protože se chtějí nejen trhnout od Gruzie ale být také spojenci Ruska, a to se USA nelíbí.

Pragboy

Pragboy | 17. 02. 2008, 17:28:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Navíc to rozpoutá v Evropě, ale i v Asii podobné problémy, když můžou oni můžeme i my. Tento problém by se, ale mohl týkat třeba Španělska, Belgie, Británie, Turecka, Iráku a dalších zemí.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:27:27

šikanu Srbska? mám za to, že Srbsko, pokud to už rozdělíme na dvě země "šikanovalo" Kosovo... jinak v tom vidím velký problém, ale Kosovu fandím

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:26:59

Ano, chyba - na otázky jesm zapoměl ! Jste teda proti nezávislosti kosova? Nebo pro? Nebo vás to nezajímá, nebo si myslíte že se vás to netýká?

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:25:31

není dobrý, když se nedodržuje mezinárodní právo ... myslím, že je to zárodek velkého konfliku

Doporučuji k prostudování tyhle stránky
http://www.messin.estranky.cz/

Polpuch

Polpuch | 17. 02. 2008, 17:24:16 | více příspěvků | napsat uživateli

ehm, a co jako? si kokůtek jestli chtěj být svobodný tak ať sou tvůj názor je podle mě jak názor nějakýho pravičáckýho diktátora.... fredom 4ever!1364!

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:23:50

Ano Pragboy, dík za souhlas. Bohužel většina lidí u nás v ČR je vůči tomu lhostejná...Kosovo je daleko, to se nás netýká apod. To samé si třeba říkali v r. 1938 třeba obyvatelé francie, když bylo ČSR okradeno o sudety. Pak přišla druhá světová válka a padly skoro všechny státyv evropě s vyjímkou Anglie a Ruska. Nezávislé kosovo je hrozba pro celou evropu. Může spustit celou lavinu událostí - separatismus, šíření islámského fundamentalismu, a nás jako členy EU se to třeba může dotknout tím, že země jako Anglie, Francie, Německo, Holandsko začnou mít takové problémy se svým "multikulturalismem", že můžou tlačit na EU aby přijala zákony, které jim umožní repatriaci nepohodlných muslimských menšin na území nových členů EU - např. k nám - to by pak bylo točo.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:17:31

a jaka je otazka?:)..............jestli s nezavislosti kosova souhlasim,tak ano,..argumenty jsem liny vypisovat,na pozadani ale i pres to poslu!1077!

Pragboy

Pragboy | 17. 02. 2008, 17:14:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Přesně tak je to naprosto nezodpovědné, příšerné a hodící se jen a jen U.S.A. Sbsku odjakživa patřilo Sbsko a Metohija,a proto naprosto souhlasím s Angaryan.

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:12:36

ja si myslim ze moc veci okolo nas se tim nezmeni

uživatel eliminován | 17. 02. 2008, 17:11:37

jeee, to mě je ůplně jedno !1126!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nezávislostUSAruskosnaharuskanárodřečhegemonieprovincieagresechýšspojenecschovanásebeurčenísrbskaevropěcílsrbskuzájemneokonzervativníchvyvrcholeníšikanaprávoskupina

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑