Diskuze a otázky - komunismus fuck

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 08. 2013, 13:18:48 |

jak může někdo obhajovat komunismus?

reagovat

V diskuzi je 70 příspěvků a shlédlo ji 1319 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:47:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Na ČR je dobré že poctiví a slušní lidi se nemusí nikam stěhovat.Pravičáci ale budou muset do Somálska když tak touží po anarchistickém kapitalismu.

vlado1984

vlado1984 | 18. 08. 2013, 00:33:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Za komunistů bylo podle lidí líp.KSČM má 18% preferenčních hlasů, zatímco volnotržní, kapitalističtí Svobodní mají pouhých 0,2 %

EL.pH

EL.pH | 18. 08. 2013, 00:32:30 | více příspěvků | napsat uživateli

A tohle má volební právo... !24!

Duff35

Duff35 | 18. 08. 2013, 00:28:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Na lidi vždy platil strach a potom poslouchali. Když kočka není doma, myši maj pré. Pokud je někde v nějaké zemi taková svoboda, že se změní v chaos a v anarchii, lidé jednoduše budou páchat ve větším množství trestnou činnost, když tu není totalita. Když by tu byla totalita, lidé budou poslouchat, budou se bát a budou dělat to, co se od nich čeká. Podívejte se na západ a vezměme si z něj příklad. Proč si musíme vzít příklad vždy z toho horšího? Měli jsme tu komunisty 40 let a lidem se žilo lépe než ted. Režim se změnil a česká společnost byla vhozena jako mimino do studené vody a my jako národ kopeme a skoro se topíme, protože ve vodách kapitalismu neumíme plavat.

uživatel eliminován | 14. 08. 2013, 20:15:25

> Slecna.Garciova za Hitlera taky nebyli bezdomovci a každý měl práci. Budeme tedy volit strany vycházející z ideologie NSDAP?????

EL.pH

EL.pH | 14. 08. 2013, 20:04:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Slecna.Garciova
A co by podle tebe komouši udělali s těmi bezďáky a nepřizpůsobivými, kdyby se teď dostali k moci? A s tou kriminalitou?

Slecna.Garciova

Slecna.Garciova | 14. 08. 2013, 19:51:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Plno lidí mluví o komunismu dobře, z toho vyplívá, že to zas taková katastrofa nebude. Já jen nejsem ten typ člověka, který když mu ve škole cpou, že demokracie je bomba a ODS jsou největší charakeři, tak si to nechá vnutit. Kdyby ta doba byla až tak zlá, tak by snad nebyla teď na prvních příčkách co se týče voleb. Žáden systém není dokonalý, ale nebyli bezdomovci, nebyli tu nepřizpůsobiví spoluobčané a co víc nebyla, tak vysoká kriminalita a myslím, že tohle je důležitější než cokoliv jiného.

vlado1984

vlado1984 | 14. 08. 2013, 17:35:35 | více příspěvků | napsat uživateli

O žádném socialismu nebo dokonce komunismu nemůže být vůbec řeč.Neexistovala samospráva pracujících což je pro socialismus naprostý základ.V minulém režimu vše vlastnil a řídil stát, kdy s přivlastňoval vytvořenou hodnotu z práce pracujících.To co tu bylo se nazývá státní kapitalismus.

Amala

Amala | 13. 08. 2013, 22:09:19 | více příspěvků | napsat uživateli

20 % ..*

Amala

Amala | 13. 08. 2013, 22:09:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Já si myslím, že ho ve volbách obhájí tak 20 = lidí..!1152!

Snufkin

Snufkin | 13. 08. 2013, 21:42:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> zly.vyrustek.hugo Přečti si Das Kapital !856!

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 21:40:50

> Brunista tak nemyslim konkretne tebe.jen mi prijde argument,ze ty jsi to nezazila,tak o tom nemuzes vedet,jako nesmyslnej.

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 21:20:05

> Slecna.Garciova
hele slyšela jsi někdy slovo disident v souvislosti s vládnutím komunistů v období let 1948 - 1989 na území ČSR případně ČSSR?

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 20:55:41

Jak někdo muže obhajovat demokracii?

GentlaszBrna

GentlaszBrna | 13. 08. 2013, 20:53:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Posléze nastoupila vize gebnetického inženýrství

GentlaszBrna

GentlaszBrna | 13. 08. 2013, 20:53:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 > kulich888 Ono se rotiž vize sosiální spravedlnostui nenaplnila..

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 20:16:59

> zly.vyrustek.hugo
já Hitlera neodsuzuji.

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 14:32:58

> Brunista samozrejme,ze v 6 letech si toho pamatujes malo,ale jsou veci,ktere si pamatuju dobre.a kdyz rostes a pokud ti nejsou jedno nase dejiny,tak si spoustu veci muzes precist a kouknout na ruzny dokumenty a od rodicu se toho dovis taky dost a pak je na tobe,jak si to srovnas v hlave.
a mit nazor,ty jsi byla mala,tak nemuzes vedet...mi prijde dost omezeny.to je to sami,jako kdyby rekla,ty odsuzujes hitlera a ani si ho nezazil..

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 12:12:58

> Korrax
no já zhlédl vyjádření té moderátorky a tam vysvětlila jak ta reportáž měla vypadat, že to dopadlo tak, jak to dopadlo to je jiná, ale opravdu to nebylo myšleno (na základě toho, co ta moderátorka k tomu řekla), tak jak to nakonec dopadlo.

Korrax

Korrax | 13. 08. 2013, 11:29:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Brunista

Chyby dělají všichni o tom žádná...ale v tomto případě o chybu nejde..jde o záměrně a vážně míněnou reportáž v nejlukrativnějším vysílacím čase...odráží to všeobecný stav dnešní společnosti...tím chci říct...něco o perlách a sviních :-)))

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 11:02:10

no to s tou vodou by možná dopletl leckdo, kdyby byl nervózní jako ta moderátorka. to se může stát každému. takže používat toto, jako argument k čemukoliv mi připadne nevhodné a hloupé. jinými slovy splést (něco totálně domotat) může každý, ale ne každého s jeho chybou vidí statísíce lidí.!1256! ale, když někdo něco takévho udělá tak se mu leckdo směje a dělá jaký ten druhý je hlupák a přitom on sám nemusí být nic extra.

A to s těmi informacemi to je dáno tím, že plno lidí to sice ví, ale rádo se přizpůsobí a přijme lež jako oficiální pravdu jen protože oni jsou nuly a potřebují, aby se v jejich prospěch přerozdělovalo i zacenu lži nebo něčí smrti.

Korrax

Korrax | 13. 08. 2013, 10:47:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Brunista

Vzhledem k faktu, že lidé ve zdejších médiích teprve nedávno objevili fyzikální schopnost vody změnit svoji strukturu v led pokud je venku dostatečně zima, nemůžeš po nich požadovat dogmaticky přesné informace o režimech v historii našeho národa...

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 10:43:14

jo jinak Hugoško jak moc si pamatuješ na komunisty ty? vzhledem k tomu, že když padnul režim tak ti bylo cca 6 let.

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 10:32:36

jo a abych nezapomněl na principu na kterém fungoval komunismus (společneské zřízení v ČSR) u nás tak na stejném principu funoval nacismus (NSDAP) v Německu za Hitlera. Z čehož je zřejmé, že nacisté nejsou pravice, ale levice. a ne jak často propadandisticky tvrdí například Česká televize, že nacisté jsou extrémní pravice. !1337!

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 10:22:16

no protože pokud je někdo liný, neschopný atd. tak potřebujě někoho, kdo by se o něj staral a za předpokladu, že bude držet hubu (tj. nebude proti režimu) a bude pět chválu na režim, tak se o něj postarají a on přežije. na stejném principu funguje dnešní ČSSD, tj. okrádá formou přerozdělení schopné a dává ty prostředky svým neschopným členům. !1302!

gwartass

gwartass | 13. 08. 2013, 02:36:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Je to jednoduche, i mentalne postizeni jsou mezi nami a bohuzel maji i volebni pravo..

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 00:34:47

> Slecna.Garciova rozhodne se s tebou nebudu hadat,kdo toho vi vic..ale prijde mi hrozny,ze jak mlady clovek jako ty ma takove nazory.kdyz to vemu opravdu jen povrchne,tak ty jako mlada holka se urco rada oblekas,poslouchas zapadni muziku,kdyz jdes do krámu,tak si vyberes ovoce ktere chces,kdyz mas menstruaci,tak si jdes koupit tampony a nikdy ani ve snu by te nenapadlo,ze to mit nebudou.a to je opravdu jen zlomek z toho vseho.ty rikas na co ti to je? nechapu..mit svobodu je tak strasne dulezite.
a to ze nepises,ze to brali v prospech vsech,tak to asi nema smysl vubec komentovat.

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 00:06:28

vsechno vsem..to je takovej nesmysl))

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 00:03:46

> kulich888 uplne s tebou souhlasim)

uživatel eliminován | 13. 08. 2013, 00:03:44

> kulich888 uplne s tebou souhlasim)

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

komunismusmúzafuck

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑