Diskuze a otázky - *KOMPROMIS KURACI VS NEKURACI*

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 12. 03. 2005, 19:04:58 |

v posledni dobe proti sobe cim dal vyrazneji 2 skupiny lidi- kuraci a odpurci koureni. kuraci navrhuji kompromisi, ale kuraci vetsinou rezolutne odmitaji. tady je muj navrh kompromisu, tak se muzete vyjadrovat dle libosti.
1. oddelene kuracke a nekuracke mistnosti v restauracnich zarizenich
2. zakaz koureni na krytych zastavkach hromadne dopravy
3. zakaz koureni na pracovisti mimo vyhrazena mista
4. zvyseni zdravotniho pojisteni u kuraku

reagovat

V diskuzi je 778 příspěvků a shlédlo ji 2787 uživatelů .

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 600 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:29:32

To KRTEČEK: máš úplnou pravdu, snad ještě horší než hulení je obrovská dávka stresu (tzn. práce mnohdy taky škodí zdraví), pak máš infarkt skoro jistej!1!

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:27:01

To KRTEČEK: to jestli vykouří někdo krabičku denně se dá celkem lehko zjistit, měl bys vidět ty plíce, chlastání sice ničí játra, ale zároveň roztahuje cévy a např. ve víně jsou antioxidanty. Já osobně můžu žrát co chci včetně fast foodu, ale protože mám dostatek pohybu, je to víceméně jedno....

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:22:38

jikra77> nejsem zastance koureni ani MUDr., mohu dostat infarkt kdyz nekourim? !103! uz si skoro myslim ze ne !405!

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:21:03

jen pro představu kolik asi stojí infarkt:
1. odvoz záchrankou
2. zákrok na chirurgii
3. lůžko na JIPce
4. lůžko v nemocnici
5. celou dobu prac. neschopnost
6. Lázně
7. léky
Můj tchán který měl infarkt a kouřil 2 krabičky denně , už nekouří, přestal okamžitě, ale když byl v lázních, potkal tam tak 50% chlapů po infarktu, kteří si stejně zapálili...

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:16:32

Přestal sem kouřit, ale například zvyšování pojištění kuřákům se mě zdá byt jako uplná hloupost. Kdyz pijes pivo, měl bys platit víc, co Fast food, taky sjkodí zdraví, nesportujes plať. Tak nejak si to představujete-? Nemluvím vůbec o tom jak byste to chteli vybírat !465!

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:13:09

Naprosto souhlasím, doufejme že projde ten návrh o zvýšení daní z tabákových výrobků.

TO NEOGENX: kdyby ses trochu zajímal o tuto problematiku, věděl bys že kouř z cigarety je mnohem škodlivější než výfukové plyny z aut ( pokud pominu diesely)

TO WOODSTOCK: kdo říká že se kuřák nedožije třeba 80 let? fór je v tom, že ten kuřák už bude mít třeba po třech infarktech, z nichž každý bude stát pojišťovnu, potažmo nás všechny, statísice korun....

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 08:00:15

sice nevim, kdo ma na to jakej nazor, ale

pro cubanito:
neni to uplne blbej navrh reseni, i kdyz si nejsem jisty, kdo bude dohlizet napriklad na zakaz koureni na zastavkach apod.

Jinak na cigaretach je nejblbejsi to, ze lidi se nauci kourit nejvcasteji v obdobi puberty, kdy je lehce ovlivni marketing tabakovych firem a potom uz se vetsinou vezou a prestat zase treba ve triceti uz je pekelne tezka vec. Reseni priciny asi proto spis bude v odseparovani tabakovych firem z trhu a za ekolik let se snad dostavi vysledky !140!

uživatel eliminován | 16. 06. 2005, 06:41:27

Varuju všechny slušné a zdravý rozum mající mladé lidi před JAKÝMKOLIV ZKOUŠENÍM DROG, včetně kouření cigaret a chlastu!!! Je to hnusné, odporné svinstvo, které je nebezpečné tím, že jeho neblahé účinky se projeví až tehdy, až téměř není cesty zpět, až pak jste už jen poslušnými nástroji v rukách dealerů drog, případně hospodských, kteří na vás vydělávají až do doby, dokud se úplně nezničíte!!! Nedejte se mýlit a masírovat si hlavu některými pošetilými lidmi, kteří vám budou cokoliv z těchto hnojů a sajrajtů vychvalovat do nebe a obhajovat vším možným, deklamovat tu nesmyslné teorie o škodlivosti čokolády, kávy a čaje, prohlašovat, že JIM SE TO PŘECE STÁT NEMŮŽE, že ONI TO PŘECE NEMUSÍ, že to mají pod kontrolou, a že to a ono je taky škodlivé a že je to uklidňuje a podobné další hovadiny. Až vás tyto hnusy připraví o to nejcennější co máte, o zdraví a případně i o život, ať už váš nebo někoho jiného, je pak na všechno pozdě a pak už zbude jen smutek a kdyby...mnohým se to líbit nebude, ale je přesto je třeba to všem, kdo sem chodí, dát jasně najevo...a nezapomeňte si vy, nezaujatí, všimnout, komu tyto příspěvky vadí a uděláte si sami obrázek...často jedinou odpovědí těchto pošetilců jsou jen osobní urážky a výpady, věcné argumenty ani mít totiž nemohou, tito lidé to dobře vědí, že nemají pravdu, ale nechtějí se s tím smířit, protože by museli uznat, že jsou slaboši, protože toto je mimo jakoukoliv diskuzi...to je možná nepříjemná a pro mnohé nestravitelná pravda...

uživatel eliminován | 15. 06. 2005, 15:23:38

se všema bodama bych souhlasil, já kouřim jen málo- tak 2-3 denně (v hospodě to jde rapidně nahoru), takže by mi to vůbec nevadilo...

uživatel eliminován | 15. 06. 2005, 15:22:16

AD TEMA...JEDNOZNAČNĚ NE....NECHCI NÁROD VYMAŠTĚNEJCH TUPOHLAVŮ SE SKLENĚNEJMA OČIMA.....S JEDINÝM ZÁJMEM..........ALE VZDĚLANÉ LIDI S ROZHLEDEM -ODPOVĚDNOSTÍ,KTERÝM NEBUDE NIKDY CIZÍ-POMOC DRUHÉMU.......ŽÁDNÉ DROGY NIKDY NIC NIKOMU POZITIVNÍHO NEPŘINESLY.....-POKUD POMINU EGOISTICKÝ NĚKOLIKAHODINOVÝ ZÁŽITEK JEDNOTLIVCE......-LITUJU TOHO KDO NEMÁ JINÉ STAROSTI,NEŽ JAK SE ÚSPĚŠNĚ MOTAT V KRUHU.....pod tento názor se podepisuju a souhlasím s ním do puntíku...

uživatel eliminován | 2. 06. 2005, 20:16:08

keep_smile: ...mas nejakej napad? !308!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 14:47:56

tak kdo navrhuje řešení a kdo to odmítná?? !232!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 14:45:51

eMson - když si nemoc nezaviníš a bude to nemoc vážnější, byla by hrazena ze solidárního pojištění....to by se nezměnilo...
NeoGenX ale já chlast odsuzuju jako kouření a další drogy, to je totéž, chceš to? Tak plať...Nemáš? Adios....

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 10:15:38

apus - jo to bych bral - a nejen za vajgla i za psi ex a papir a svincik vubec !401!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 09:57:52

2appus: jj v nejakych statech USA mas treba za vyhozeni neceho z auta pokutu $1000 :)
tak ja bych tio jen zkusil omezit na verejna a neverejna mista a to by stacilo.. pro zacatek..

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 09:56:31

mam jeste lepsi kompromis, za odhozeni vajglu na silnici 15 000 pokuta a nemusi byt ani to vyssi zdravotni !122!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 09:52:42

2NeoGenX: Treab jde taky o to, ze se statni kasy kuraci odtahnout mnohem vic penez na zdravontnoctvi nez lidi co nekouri. A v praci efektivnost je take vyrzna nizsi.
A jeste jedno, jak casto na zastavce cejtis vozralyho cloveka a jak casto musis dychat kour z ciga.

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 09:47:08

NeoGenX .... jednou nebo dvakrat by stacilo !121!

NeoGenX

NeoGenX | 1. 06. 2005, 09:06:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim proc lidi koureni tak odsuzujou...to by pak mohli odsoudit taky alkohol protoze kdyz prijde nekam ozralej chlap tak smrdi vic jak cigaro...nebo se divim ze nechteji zrusit automobilovou dopravu ve mestech...vzdyt tam to tema vyfukovyma plynama smrdi 4x vic nez cigareta...
Nekurakum neberu ze nekouri...delaj mozna dobre...ale at se neserou do nas kuraku...!12!

NeoGenX

NeoGenX | 1. 06. 2005, 09:05:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim proc lidi koureni tak odsuzujou...to by pak mohli odsoudit taky alkohol protoze kdyz prijde nekam ozralej chlap tak smrdi vic jak cigaro...nebo se divim ze nechteji zrusit automobilovou dopravu ve mestech...vzdyt tam to tema vyfukovyma plynama smrdi 4x vic nez cigareta...
Nekurakum neberu ze nekouri...delaj mozna dobre...ale at se neserou do nas kuraku...!12!

NeoGenX

NeoGenX | 1. 06. 2005, 09:03:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim proc lidi koureni tak odsuzujou...to by pak mohli odsoudit taky alkohol protoze kdyz prijde nekam ozralej chlap tak smrdi vic jak cigaro...nebo se divim ze nechteji zrusit automobilovou dopravu ve mestech...vzdyt tam to tema vyfukovyma plynama smrdi 4x vic nez cigareta...
Nekurakum neberu ze nekouri...delaj mozna dobre...ale at se neserou do nas kuraku...!12!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 09:02:50

Až nekuřákům bude kolem70 let a budou muset makat,protože do důchodu se bude chodit v 75ti,tak si budou drbat kebule,že radši taky nehulili a kuřáci se jim budou z obláčku smát!451!

NeoGenX

NeoGenX | 1. 06. 2005, 09:00:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevim proc lidi koureni tak odsuzujou...to by pak mohli odsoudit taky alkohol protoze kdyz prijde nekam ozralej chlap tak smrdi vic jak cigaro...nebo se divim ze nechteji zrusit automobilovou dopravu ve mestech...vzdyt tam to tema vyfukovyma plynama smrdi 4x vic nez cigareta...
Nekurakum neberu ze nekouri...delaj mozna dobre...ale at se neserou do nas kuraku...!12!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 08:56:56

poslední dobou potřebuje člověk strašně silnou vůli, aby v tej protikuřáckej kampani nepodleh a náhodou nepřestal!68!!68!

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 08:55:48

Kompromis je jen jeden. Zrušit výrobu tabáku.

uživatel eliminován | 1. 06. 2005, 08:53:51

roman.lupac - ano, tvoje argumenty jsou rozumne, puvodne bych tu chtel navrhovat styl u zdravotniho "kazdy za sebe" ale jak k tomu prijdou Ti, co si nemoc nezavinili... To uz bude ten muj vrozenej egoismus. ...Ale stejne nas kuraky stvete !108!

P.FOTI

P.FOTI | 31. 05. 2005, 12:34:32 | více příspěvků | napsat uživateli

už nehulim!211!

Vladky30

Vladky30 | 31. 05. 2005, 12:24:06 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja následky beriem, prvé 3 dodržujem a cigarety si kupim tak či tak aj keď zdražeju tak v čom je problem

uživatel eliminován | 31. 05. 2005, 12:21:59

Kotaska666 - ale to zákazy nevyřeší, plně však s tebou souhlasím
Haps - já si hlavně myslím, že si zbytečně ničíš své zdraví
Vladky30 - já jsem o žádném odpoadu nemluvil, já jsem mluvil o tom, že každý člověk by měl nést následky svých SVOBODNÝCH rozhodnutí...a to ve všech směrech...nelze brát jen to, co se mi hodí...

sephira

sephira | 31. 05. 2005, 12:21:00 | více příspěvků | napsat uživateli

Je strašně zajímavé, jak každý nadává na to, že jsou např. potraviny a služby drahé atd. atd. atd., a přitom na blbé cigarety má. Asi to nebude zase tak moc špatné...

předchozí | 0 | 180 | 210 | 240 | 270 | 300 | 330 | 360 | 600 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

kuřákkompromiskompromisinávrhsobdobačlověkzastávkalibostvětšinadopravanekuřákpracovištěodpůrcemístoskupinamístnost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑