Diskuze a otázky - jste vlastenci?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

regulovcik

regulovcik | 26. 10. 2009, 17:32:44 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

mate radi svoji zem svoji krajinua vše co vam patří?

reagovat

jste vlastenci?

V anketě hlasovalo celkem 37 uživatelů

V diskuzi je 176 příspěvků a shlédlo ji 1852 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:32:24

> ZRYCHTUJ_SE
Jinak to u mě nejde mám holt svoje zásady

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:31:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
Myslim, že takhle by se zachoval každej normální člověk bez ohledu na to, jestli je křesťan, vlastenec nebo jen normální člověk

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:31:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
No vidíš, ale zase to něčím ospravedlňuješ, když ne vlastenectvím, tak zase křesťanstvím.

ivebob

ivebob | 26. 10. 2009, 18:31:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Já jenom čumim jak si tady MY (češi) sereme na hlavu !20!!24!!24!

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:31:28

> Stigyn

Mám venku pár přátel,ale ti se sem nevrátí a to jen pro to,že je zde korupce,závist a úřednický šiml.Jinak svou zemi propaguji dle svého vlasteneckého cítění.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:29:42

> ZRYCHTUJ_SE
Máš pravdu,že to není vlastenectví.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:29:15

> ZRYCHTUJ_SE
Nevím jak bych reagoval kdyby to nebyli " bratja" Možná jako křesťan bych taky pomohl

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:28:48

Zkusil jsem žít v cizině a tam sem si uvědomil,že ČR je prostě domov můj i když jsou tady děsný lidi...!1302!

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:28:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> alfavy
No jak to tak čtu, tak máme podobný myšlenkový pochody. !1350!

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:28:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> alfavy
Ale pořád to nemění nic na faktu, že to není případ vlastenectví.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:27:53

> ZRYCHTUJ_SE
Jsi rychlá a kradeš mé myšlenky.!2!!2!!2!

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:27:00

> ZRYCHTUJ_SE
Já bych to zase tak neviděl.Pomohu,když vidím,že je situace nerovnoměrná.Nejde o to,za jaký je to názor,či kdo má pravdu.

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:26:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
No vidiš, já například bych pomohla každýmu, kdo by to potřeboval a bylo by mi jendo, jestli by to byl Němec, Vietnamec, Rus, cigán nebo kdoví kdo.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:26:09

Kosta_Onufrij taky by se dalo soudit, ale třeba, jen asi nepotkal nikoho, co věci dělá trochu jinak !2! ikdyž souhlas, tohle je celkem nepravděpodobný, vidíš to dnes a denně kolem sebe, že jsou lidi co si umí pomoct, a pomáhaj, jen proto, že můžou, nebo jsou v danou chvíli na daném místě !1225! v tomhle ten tvůj odhad bude asi správnej !1225!

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:25:45

> ZRYCHTUJ_SE
Ne to je to vlastenectví, svejm pomůžeš vždy a nekoukáš co z toho vytřískáš

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:23:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
> alfavy
Jedince slovanské krve, kdyby se bili angláni s němcema tak je mi to jedno a nehnul bych brvou// A ty tady kážeš něco o sobectví?

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:23:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> alfavy
Přesně tak.!785!

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:23:22

> alfavy
Jedince slovanské krve, kdyby se bili angláni s němcema tak je mi to jedno a nehnul bych brvou

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:23:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
Jo aha, a myslíš, že já nikdy nepomohla člověku, kterýho jsem vůbec neznala? Ale s timhle nemá vlastenectví co dělat, jde tu pouze o charakter

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:22:38

> ReTRe
JJ Taky podle toho co napsal tak je vidět, že bude myslet hlavně na sebe

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:22:35

> Kosta_Onufrij
Zde nejde o Vlastenectví,ale o to v jak dané chvíli se vyvíjela situace a kondice.Hájil si jen jedince a ne celí národ a to je rozdíl ne?

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:21:35

> ZRYCHTUJ_SE
ten s těma anglánama

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:21:19

alfavy ne každý dělá věci tak, aby z toho třeba vůbec něco dostal :D a jestli to ty vidíš takhle, tzn. neznáš nic jinýho, máš celkem nezáviděníhodný život hele :D

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:20:57

!1149!!1149!svata pravda

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:20:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kosta_Onufrij
Myslíš ten předposlední?

ZRYCHTUJ_SE

ZRYCHTUJ_SE | 26. 10. 2009, 18:20:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> alfavy
Tak teď jsi to vystihnul naprosto přesně.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:20:05

> ZRYCHTUJ_SE
To jo, ale přečti si příspěvek co jsem napsal alfavy. Tak nějak podobně sem to myslel

ivebob

ivebob | 26. 10. 2009, 18:19:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to je snad logický!20!

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:19:36

No a pokud se vrátíte na začátek diskuze a pak na konec,tak zjistíte,že se hlavní podstatou nestalo vlastenectví,ale napadání sebe sama za názor,který je názorem,ale nesedí to určité vrstvě obyvatel.

uživatel eliminován | 26. 10. 2009, 18:19:18

> alfavy
No tak ti dám příklad, Pomohl jsem ještě se svejma dvouma kamarádama rusama dvoum čechům co byli mlácený 5 anglánama. Proč myslíš, že jsme to udělali? Co bychom z toho měli kdyby nám rozbili rypáky hm?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vlasteneckrajinuazem

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑