Diskuze a otázky - Jste pro RADAR?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:35:05 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

jste pro radar v brdech? ano x ne a taky důvod... byla tu žádost o inteligentní diskuzi tak dávám příležitost.

reagovat

Radar

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 464 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

U.F.O.

U.F.O. | 19. 02. 2009, 01:34:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Lukas_ek
No za to ty tu problematiku máš v malíku. !1152!

zmerk

zmerk | 19. 02. 2009, 01:33:53 | více příspěvků | napsat uživateli

kamo ja to mam asi v piči a nejaky brdy tuplem at tam klidne udelaj prehradu aspon bude dobrej brčalník

U.F.O.

U.F.O. | 19. 02. 2009, 01:31:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Dedeee
Nevím jestli náhodou nebudu první, ale už ti někdo řekl, že jsi jednoduchej? !1256!

Dedeee

Dedeee | 18. 02. 2009, 22:35:52 | více příspěvků | napsat uživateli

večer to tam B-52 nasypou a na úsvitě už budou Írán brázdit Abramsy

lukas.cihel

lukas.cihel | 18. 02. 2009, 22:32:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Millamber.ja: mel jsem na mysli obdobi studene valky a CCCP ne z ekonomickeho hlediska, ale politickeho:)

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 22:28:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> lukas.cihel
nechci být nepříjemnej, ale Rusko nikdy nebylo světovou velmocí číslo jedna... máš to asi takhle Španělsko, pak se střídá angli francie a nizozemsko, dostává se tam anglie na přelomu 15 a 16 století a a drží se tam až do roku 1914 kde díky první světové válce se zadluží u ameriky a ta se od té doby stává světovou jedničkou a je jí až dodnes... ale dle mého názoru ji za chvilku vystřídá čína, protože čína je už největším věřitelem usa... ale opravdu rusko nebylo nikdy světovou velmocí číslo jedna

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 22:27:55

takže já jsem pro celosvětovej mír a nějaký radary,vojenský základny a všechno co nějak souvisí z válkou je mi proti srsti,beztak je to jenom mocenská hra pár debilních představitelů různých zemí,co nevinnejch lidí už umřelo pro rozmary těhlech parchantů co říděj svět

Dedeee

Dedeee | 18. 02. 2009, 22:23:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Radar mi nevadí, ale je otázka, jestli neni lepší na ty země jako Írán, KLDR apod. zautočit..... ty tamni režimy jednou provždy zlikvidovat.....!20!

lukas.cihel

lukas.cihel | 18. 02. 2009, 22:13:58 | více příspěvků | napsat uživateli

jenom bych jeste pridal, ze se USA za kazdou cenu snazi udrzet nahore... jenze tak to v historii nikdy nebylo v 16.-19.stol. svet ovladala Evropa... potom to byly Rusove a pak se na pomyslny trun dostala Amerika.. ta se tam snazi udrzet i kdyz je ted mbohem silnejsi Rusko,Čina, i Evropa... proto se snazi veci resit silou...

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 22:10:13

sere mě že lidi i v jednadvacátým století řeší konflikty pouze silou jde o to že kdyby lidstvo použilo finance místo ke zbrojení třeba na vědu nebo podporu rozvojových zemí všem na naší planetě by bylo mnohem líp

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 22:08:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> Drexhuum
náhodou, rozumnej názor... *thumbs up*

lukas.cihel

lukas.cihel | 18. 02. 2009, 22:07:29 | více příspěvků | napsat uživateli

jiste ze NE vsechny konflikty se nedaji resit vojenskou silou a pokud vim tak evropa protiraketovy destnik ma, takhle mi to prijde jako provokace USA na Rusko... tvori tako ve "kleste" z jedne strany maji sve jednotky v Afghanistanu a Iraku ted si to chteji pojistit z nasi strany, a misto aby se ve 21. stol. zbrojeni omezovalo, tak USA zbroji jako nikdy v histoii, nemluve o jejich nejvetsim spojenci V.B..... Rusko, Čína je az nekde na 6-9 miste...

Drexhuum

Drexhuum | 18. 02. 2009, 22:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Chci, asi si myslíte že jsem ještě malej a blbej xDALE, myslím že, Radar povzbudí lepší vztahy s USA, a myslím že NÁM to jen prospěje, a to že nás Rusko nebude mít rádo, to nic neznamená podívejte se, že Rusko nemá rádo každyho, xD... takže to bude pro nás jen +... budeme chránění proti střelám, a myslím že můžeme být rádi, btw, ty naše ochrané mechanizmi, no rači psst xD... můj názor... xD

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 22:01:47 | více příspěvků | napsat uživateli

> alpaa
proč? proti být můžeš, ale máš důvod?

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 22:01:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lajdacisko
to je téma na další otázku... zajímalo by mě jestli opravdu při odzbrojování na počátku 90. let ale už i za Regana, opravdu obě strany dodržely to co napsaly (např snížení počtu jaderných bomb o 10% atd...) ale ano, určitě by bylo odzbrojování lepší.. ale podívej se na to z ekonomického hlediska.... v tom jsou nemalé finance, které se v tom točí a už si firmy si už zvykly, že stát ty peníze investuje, kdyby to neudělal, dojde k poklesu HDP (teda za předpokladu, že by ty peníze stát neinvestoval jinde... nebo do jiných sektorů, ale to by byl dlouhej spis:-D ) a hlavně ty lobbistické organizace by to jen těžko dovolovaly...

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:57:55

Abych pravdu řekla, tak jsem proti.

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:57:55

ne nejsem

honey__

honey__ | 18. 02. 2009, 21:57:28 | více příspěvků | napsat uživateli

no jo,furt

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:57:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> biker_xx
nemam co dodat... souhlasim v plném rozsaha :-D

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:56:44

> Millamber.ja
jo rozumim ale podle mě by svět měl spíš uvažovat na postupným odzbrojováním než zbrojením

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:56:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> biker_xx
nemam co dodat... souhlasim v plném rozsaha :-D

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:54:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lajdacisko
toť otázka.. hlavní generálové (nepočítaje prezidenta) zůstali... tak budou na Obamu tlačit... ale nevim no

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:53:58

> Millamber.ja
Navíc, když už jsme u toho, ani to neni tolik důležitý. Je to hlavně politická hra, zvlášť, ve vztahu k Rusům, který do toho pořád kafraj, přitom je poměrně známo, že rakety jejich nový generace s jedním nosičem a mnoha hlavicemi s nebalistickou dráhou letu, jsou tímhle evropským deštníkem nepolapitelný, což amíci samozřejmě vědí delší dobu. Je teda evidentní, že na obranu před Ruskem je to na nic, což dobře vědí i Rusové. Zrovnatak je evidentní, že je to postavený proti zbraním nižších specifikací, teda zbraním zemí, jako jsou na blízkym východě, popř, Balkán. Tyhle zbraně ale nemaj dolet na jiný kontinenty, takže na Ameriku se s největší pravděpodobností hned tak nedostanou, systém teda opravdu může ubránit i Evropu od zbraní se startem na blízkym východě, hůř už z Balkánu. No tak proč to tu nemít. Jednou jsme vlezli do teplý prdýlky NATO (což jistě bylo správný), tak se tam teď musíme občas aspoň zavrtět... Ale jak říkám, mnohem silnější motivací než tyhle fakta je, jít proti ČSSD. !12!

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:53:34

jinak si myslim že pro ameriku se zmenou stávající politiky radar u nás už nebude zas tak horký téma

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:52:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lukas_ek
proto jsem chtěl důvod... protože to řekl tatínek je taky důvod, ale chtěl jsem ho slyšet, byly tu hlasy o armádě, to taky beru, ale když někdo odpoví protože to je špatně... wtf? jen mě to zajímalo a byl požadavek na nějakou normální diskuzy, tak jsem to zkusil

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:51:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lajdacisko
to je pravda, ale jsou i stroje, které když byly vymysleny neměly být používány na válečné účely... teď to nechci přirovnávat, jen chci říct, že máš pravdu, jsou i společenství, které rozhodně za válek pomáhají a které jsou uplně super, původně jsem chtěl napsat, že by musely být zrušeny státy, protože tak už od pradávna vznikaj války, pak sem se nad tim zamyslel a války vyhlašujou lidé a ne státy... tak sem nakonec napsal co jsem napsal, nemyslel jsem, že jsou všichni špatní, ale v celkovém důsledku by byl větší úspěch bez všech, než s oběma, jestli mi rozumíš

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:49:43

radar sem... rusáci sou svině, dycky byli a co maj rakety tak sou porád a serou se kam nemaj...k nám...

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:48:59

!!!ANO!!!!1044!

uživatel eliminován | 18. 02. 2009, 21:47:55

Millamber.ja: Tak je jasné, že většina lidí bez absolutní znalosti problematiky odpoví, že radar nechce...

Millamber.ja

Millamber.ja | 18. 02. 2009, 21:46:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Lukas_ek
ne spíš se zajímám, jakej má na to tahle věková skupina názor... naštěstí referendum neprošlo a nebudou rozhodovat lidi.. protože o tom nikdo nic neví, ale zajímal mě názor co si kdo myslí, nebo jestli jen budou tlumočeny názory co jsou v TV

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

radarpříležitostžádostdiskuzedůvod

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑