Diskuze a otázky - Jsou si všichni lidé rovni?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 16:32:43 |

Kdo je člověk a proč by si lidé mohli být rovni? Napište a vyložte vám známé koncepce lidské rovnosti - a nerovnosti. S jakým kontextem jsou (asi?) propojeny?

reagovat

V diskuzi je 52 příspěvků a shlédlo ji 716 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 18:16:29

souvisí to s tvým názorem na svět....!1! Každej musí znát svoji cenu a nevyvyšovat se nad druhým, který je třeba na tom materiálně hůř.

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 18:08:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> slusny.clovek.david
Nemyslim si, že by můj názor mělo tolik lidí.
Keců o rovnosti totiž lyším víc než je zdrávo.!24!

KKKKristynkAAAA

KKKKristynkAAAA | 9. 01. 2009, 17:50:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> ceiks
jo jo pravda!1187!

ceiks

ceiks | 9. 01. 2009, 17:48:50 | více příspěvků | napsat uživateli

Teoreticky si rovni sou ale prakticky ne. Ale jinak každej, krom postižených, máme stejné možnosti a záleží na nás jak jich využijem.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:48:12

slusny.clovek.david !1354!!1337!!1366!!1283!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:47:54

> grishnackh

to ani neřikam, ani nemluvim o duši ani o osobnosti to jsou tolik abstr. pojmy, že prostě ani nevim, asi nikdo neví

jen jsem chtěl, abys více rozvedl kořeny, tvůj názor má tak 9 z 10 lidí, tak už ten poměr říká, že to stojí za to prozkoumat

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:47:32

Všichni lidé si jsou rovni - před bohem..
To hlásá nějaké náboženství, ale teď si nevzpomenu které..

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:47:25

spravene by si kazdy obcan čr mel byt pred zakonem rovny s ostatnimy ale unas to tak neni!24!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:46:08

samozdrejmě jen chuck norris vybočuje z řady :)

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 17:45:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> slusny.clovek.david
jdu si koupit neco k jidlu. odepisu pozdeji.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:45:08

slusny.clovek.david: !1! ... klidně jich můze být víc. Měj se, pádím.

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 17:44:09 | více příspěvků | napsat uživateli

> slusny.clovek.david
Ano, ja uznávám to, že člověk se rodí s určitými předpoklady, které si navíc různak rozvíjí. Neveřím ale na nějakou duši, ktera by nás činila všechny stejnými, proto mi přijde jako ztrata času polemizovat nad tím, jetli duši máme, nebo ne.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:42:03

> Botinka

děkuju ti za názor, opravdu

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:39:37

> grishnackh

o to právě jde, ty hodnoty jsou při zemi, přímo v člověku, jen se s nima narodil, neviděl je v televizi

ztráta času? tak proč si klikal na otázku Jsou si všichni lidé rovni?, tahle otázka ani expicitně řešit nejde si myslim, zní to imbecilně ale je filosofická otázka, tak proc si na ni klikal

není důvod se vztekat

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:37:13

poslusny.clovek.david: Nevěřím na žádnou vyšší moc, která by člověku něco dala. Ano, i dobro a přátelství si vytvořil člověk sám. Ano, podle mého si to vše vypěstoval člověk. Nemám co víc k tomu říct :).

andreejka

andreejka | 9. 01. 2009, 17:36:22 | více příspěvků | napsat uživateli

avým zpusobem jo !!!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:34:53

poslusny.clovek.david: Je možné že jsem nevyrovnaný člověk, který má v sobě rozpory. Každopádně díky za to, že respektuješ názor jiných.

Teď sem se musela pousmát :)) ... určitě si mi neublížil, to se neboj.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:33:20

> Botinka

co přátelství, dobro...každý cítíme, co je dobré, opravdu to není jen vec výchovy.

opravdu si to myslíš? rozved koreny sveho nazoru

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 17:31:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> slusny.clovek.david
Lidi člením pouze podle jejich skutků, inteligence a hodnot, které vytvářejí.
Nějaká nadpozemská kritéria považuji pro toto dělení za uplně zcestná.
A polemizova nad tím, jestli ma asociální squoter stejnou duši jako já, mi přijde jako ztráta času.!1!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:30:18

> Botinka

já, v tom co řikáš, vidim jasný rozpor, ale je to tvůj názor a já ti ho neberu

působíš na mě trošičku rozlobeně, není důvod, nechtěl jsem ti ublížit!1342!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:28:02

Člověk si všechny hodnoty vytvořil sám ... a rozhodně je mu nikdo odnikud nedal :).

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:25:18

> grishnackh

jasně, to jsem pobral

ale já si myslim, že jsou hodnoty věcí, který jsou otázkou lidské dohody a jsou hodnoty člověku dány odkudsi z vyšího místa a ty ten rozdíl vidíš v hodnotách, které si tu vytváříme,

tak se ptam teda přímo: myslíš že rovnost lidí můžeš soudit podle hodnot , který vytvořil člověk.

Věříš vůbec v hodnoty, které jsou člověku odkudsi dány

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:25:00

poslusny.clovek.david: Až vůbec sem se nespletla. Myslím si to, a pokud sama nebudu chtít (jakože nechci) tak mi to nikdo nevyvrátí :).

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:20:54

poslusny.clovek.david: Život ctím, tedy pro mě opravdu absurdní není.

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 17:17:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> slusny.clovek.david
myslím, že je zcela bez diskuze, že člověk který má hodně peněz, ma mnohem větší možnosti, zńež naprostý chudák.
Spíš bych ale viděl rozdíl mezi nějakým asociálem, který žije jako parazit, nevytváří žádné hodnoty a člověkem, který cilevědomně dělá svou práci, něco vytváří...
Jinak já netřídím lidi podle bohatství (pak by dobrý zloděj patřil mezi elitu) spíš musím konstatovat, že to určité rozdíly vatváří.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:15:50

> Botinka

nemyslel jsem to zle, ale když řekneš: Jediná SPRAVEDLNOST která potká všechny je SMRT. Tak to se na mě nezlob, tak buďto je lidský život absurdní, nebo si se opravdu spletla.

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:11:52

> grishnackh

myslíš, že peníze lidi dělí na rovné a rovnější? mocí jednoho nad druhým? s více penězy(i) roste hodnota tvýho života? čím? tím že jsi můžeš zajít do bordelu a bezdomovec ne?

Jak to myslíš, rozepiš to

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:07:25

slusny.clovek.david: Ano, každý žijeme jinak, odlišný čas, každý z nás umí jinak zpívat, ano, každý máme jinou hlavu a mohla bych jako i ty dále pokračovat ... ale jedinná věc, která se dá charakterizovat jako společná pro nás všechny je, že jednou umřeme ... samozřejmě je rozdílné zda člověk umře ve 20 nebo v 80, stejně tak jestli umře v posteli nebo ho někdo zavraždí, ale to já do toho nezavádím ...
Jednoduše ty o koze, ja o voze. Ty máš hlavu svou, já zase mou :). Takhle to můžeme řešit donekonečna a stejně si budeme oba psát pořád to svoje. Jestli sem nekde udelala chybu tak se omlouvamnechce se mi to cist cele znovu.

grishnackh

grishnackh | 9. 01. 2009, 17:07:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> _dadysek_
Já moc sdobře vím, co to znamená vydělávat a můžu jeho slova potvrdit..!2!!2!

uživatel eliminován | 9. 01. 2009, 17:02:30

Ruzovy_Pjasatko: coty otom víš když nikde nemakáš a nevíš jakýtoje vydělávat!797!...

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

člověkroveňnerovnostkontextrovnostkoncepce

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑