Diskuze a otázky - Jsou dnešní maturanti dostatečně připravení na život ?...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:32:19 |

Myslíte si, že dnešní maturanti odcházejí ze středních škol dobře připravení ? Nemyslím tím pouze připravenost na další studium na vysoké škole, mám teď namysli něco často mnohem podstatnějšího- určitou připravenost na život. Dovednost prosadit se,vědět jak to chodí,umět využít svých znalostí a schopností a neztratit se v dnešní chaotické, prohnilé společnosti. Nebo si myslíte, že tohle vůbec nepatří do vzdělání, se kterým by měli dnešní "dospělí" opouštět střední školy ? Že není v povinnosti školy seznámit mladé lidi s nástrahami života ? A pokud skutečně ne, kdo je tedy má varovat ?

Diskutujte, prosím o hodnotné odpovědi a žádné hloupé žvásty:)

reagovat

V diskuzi je 80 příspěvků a shlédlo ji 1741 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 10. 11. 2011, 15:14:26 | více příspěvků | napsat uživateli

hej šašek alešek ty si blond??? preco o tebe extempora tak skaredo pise???? !892!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 15:07:41

> AlesekBB..je to bludný kruh..a bude hůř !25!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 15:06:35

..až ty budeš mít čtyřicítku, už neoslníš nikoho, buď ráda, že se na tebe ještě někdo teď lepí a že máš nějaké obdivovatele aspoň tady na líbku - navíc se svým nízkým intelektem, prohnilým charakterem, vulgarizmy, za které by se nemusel stydět žádný dlaždic budeš ve čtyřiceti odpískaná a nezachrání tě ani tvé blond háro !25!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 15:05:41

> AlesekBB
Takže když to shrnu. Klesá úroveň vzdělání i učitelů, děcka jsou rozcapená, protože na mě rodiče často nemají čas nebo nevědí co s nimy jelikož sami nebyli dobře vychovávání. A jak si napsal, pořád dokola ... Lze tuhle situaci vůbec nějak vyřešit ?

AlesekBB

AlesekBB | 10. 11. 2011, 15:03:41 | více příspěvků | napsat uživateli

Třískal bych ty haranty hlava nehlava. Nevím čím to, ale prostě si mezi nima připadám starý, Naše generace byla úplně jiná a to jsem deset let ze školy!898! Jestli to půjde tímhle tempem dál, tak se nebudou stíhat stavět cvokárny!1077!

halber_mensch

halber_mensch | 10. 11. 2011, 15:03:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> in_connus
Ja to teda dvakrat nepozoruju.

Zalezi, v jaky spolecnosti se pohybujes !50!

BA-MAYBE

BA-MAYBE | 10. 11. 2011, 15:01:40 | více příspěvků | napsat uživateli

no ja dufam, ze ked budem mat 40tku ...jak extempora...ze nebudem odkazana na vypisovanie bludov po internete a dokazovat si svoje pred 18r parchantikmi a inymi skrachovalymi existenciami alá mnenedostanou, lobotomyboy a spol !1358!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:58:52

> AlesekBB..to je dobrá zpráva !1073!..taky mám ráda svou práci !25!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:57:45

> AlesekBB
Souhlasím s Alešem.
Já jsem studovala SŠ s praktickým zaměřením. Neměli jsme pouze teorii, ale museli jsme řešit ,,fitktivní situace" realné v životě. Učili jsme se myslet,klást důraz na etiku, určovat priority a počítat s určitými důsledky. Na VŠ to samé.
Záleží na konkrétním člověku, jak tohle umí aplikovat do osobního života.
Každopádně primární funkcí SŠ a VŠ škol činí vzdělávání - to z mého pohledu je v ČR na dobré úrovni. Jestli člověk ke vzdělání přistupuje jako k ,,nutnému zlu", to už je jeho mínus.

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:57:23

> in_connus..správný postřeh..leč učitel je dnes mezi dvěma mlýnskými kameny - z jedné strany na něj tlačí vlastní morální profil a ze druhé strany na něj tlačí pokřivená představa rodičů, že není korektní k jejich dítěti, když je přísnější a chce z děcka vytřískat to nejlepší co v něm je - nezávidím učitelům jejich povolání v dnešní době ani omylem - už jen to, jak si jich děti vůbec neváží a co vše si dnes mohou k učitelům či profesorům dovolit, to je prostě zarážející a povede to do destrukce celý vzdělávací systém !25!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:56:15

> halber_mensch
Nezdá se ti , že mizí slušné vychování, úcta, základní lidská slušnost apod... mě tedy ano

AlesekBB

AlesekBB | 10. 11. 2011, 14:55:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> in_connus
To by musel být opravdu kvalifikovaný personál (teď nevím, jestli je nebo není, nějak to nesleduju) a musela by se vrátit "rákoska" do školy.Dokud nebude mít učitel autoritu, nezmůže nic. Přirozených autorit je ve školství jako šafránu. Většinou to jsou mladí lidé, kteří si děcka snáze získají. A těch mladých je taky čím dál míň, protože kdo by se za ten směšný plat vystavoval takovým stresům, zodpovědnosti atd... Jedno s druhým, dokola a dokola....!485!

AlesekBB

AlesekBB | 10. 11. 2011, 14:52:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
Nene, teď jsem přišel rozjařený z práce, dneska tam bylo krutě veselo, omládl jsem tak o půl roku !11!

halber_mensch

halber_mensch | 10. 11. 2011, 14:51:52 | více příspěvků | napsat uživateli

A proc by mela bejt zrovna ta dnesni spolecnost prohnila? !780!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:51:35

> AlesekBB
Nechci zbavovat rodiče jejich zodpovědnosti, ale pokud rodič jako výchovný faktor selže, neměla by tady být ještě určitá záchrana v podobě učitele, který by dával ten lepší příklad do života ?
Ale asi chci moc,když bych chtěla kvalitní učitele i dobré rodiče :D

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:51:29

> AlesekBB..ty si měl divoký sny !670!

AlesekBB

AlesekBB | 10. 11. 2011, 14:48:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
A chybí rozkuřovačka pod stolem!1361!

uživatel eliminován | 10. 11. 2011, 14:46:17

> AlesekBB..souhlasím s tebou..chybí morálka, chybí pozitivní vzorce chování, chybí moudré osobnosti a chybí pozitivní autority !25!

Dick_Hard

Dick_Hard | 10. 11. 2011, 14:45:07 | více příspěvků | napsat uživateli

škola ti dá základní znalosti, ale sehnat si bydlení, peníze, práci, partnera, štěstí, smysl toho života je už na každém samém

AlesekBB

AlesekBB | 10. 11. 2011, 14:42:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Mluví se o tom, že úroveň školství pořád klesá, což je pro ty dříve narozené určitá výhoda, co se týče práce atd.
A do života mají děcka připravit rodiče, učitelé jsou od toho, aby učili to, co je v osnovách. Odkroutí si svých osm a jdou domů. A já se jim ani nedivím, že nemají zájem učit něco navíc, bo jak vidím ty parchanty a mnohdy i jejich rodiče, pro které začíná být učitel nepřítel, taky bych navíc ani nehnul prstem.!831!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

životmaturantpřipravenostdobréschopnostznalostspolečnoststudiummámaškoladovednostvzdělánívysoká

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑