Diskuze a otázky - je to v hlavě..!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:00:05 |

myslela jsem si že na mě jde sociální fobie, že trpím depresema ale nechtěla jsem k psychologům ani antidepresiva... a udělala jsem dobře....
dřív jsem na akcích musela být opilá abych se přestala stydět a odvázala ale zjistila jsem že to jde i bez toho, stačí si prostě uvědomit, že lidi nejsou hyeny co tě na ulici propalujou očima ale že se staraj především sami o sebe a že je jim fuk jak kdo vypadá, co má na sobě apod- když není něčím až moc výstřední ale takový lidé jsou zase tak extrovertní že jim sem tam nějaká poznámka neuškodí .........

reagovat

V diskuzi je 33 příspěvků a shlédlo ji 710 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 21:43:56

baculaty_prasatko to si nemyslím, můžeš tím jednáním být určitým způsobem ovlivněná, to je třeba to samé, jako kdyby sis hrála s myšlenkou, že může být vrozená třeba agrese... btw ale dovedu si představit situaci, kdybys takové chování, ale skryté, zažívala dnes a denně doma, že by se to pak v tobě promítalo dál, ale pokud by to nebylo skryté, spíš by tě to otravovalo a omezovalo to vlasní názor tak, že bys sama usoudila, že tohle jednání není nejlepší a spíš jim opovrhovala jako celku :o) a zas u tvého já, záleží jen na hodnotách, které jsou pro tebe důležité, od toho se odvíjí a vyvíjí pohled na ostatní věci kolem tebe, i právě to co je zásadní a co už zbytečné a co je banální třeba vůbec řešit s jínýma nebo v sobě samotné !1225! kdybych někoho nějak profiloval, tak nejprv logicky a tu bych napsal, že třeba žádný přítel, jak někdo se snaží pořád uvádět, možná vůbec není ;o) ber to jako jen můj pohled na věc ;o)

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 21:10:28

> ReTRe
ale podle mě jsou tyhle věci částečně i vrozený protože táta má spoustu podobných povahových rysů jak já- sklony k pesimismu, nespokojenosti kterou v sobě dusí dost dlouho a jednou se vydere na povrch ve velkým čas od času nebo bohémství a nemožnost se projevit, nerozhodnost, nespolehlivost apod...!12!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 21:06:23

baculaty_prasatko to zas ne, k tomu dojdeš logicky, když chceš najít příčinu věci v základu a ne jen na povrchu, nebo uprostřed !2! btw tak měla bys,si myslím, už jen pro své vlastní dobro, atd. !2!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 21:01:22

> ReTRe
hustý ty jsi normálně psycholog tak doufám, že z tohohle lezu ven... teda ted budu pár dní žít festákem... pak plánovat vodu a doufám že vyjde abych žila chvíli zase vodou a pak budem plánovat silvestra (protože je nejvyšší čas to začít zařizovat abysme mohli na hory...)

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 21:00:01

> K-ikinkaaa
zkus vyrazit někam kde jsou v pohodě lidi..... na tohle jsou experti hodně vyhulený lidi nemusíš s nima hulit ale jsou v pohodě a neřešej ani svůj vlatní design natož někoho cizího nebo někam kde jsou takový podmínky že josu lidi rádi za trošku studený vody a keramickej záchod jako vrchol luxusu !1193!!1424!!5!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:49:49

Haldrir dík !1225! pak si vem toho normálního člověka do doby, než tohle začal řešit, dalo se s ním bavit, byl k něčemu, uměl přemýšlet atd atd... když se do té své pasti pak dostane, už se s ním ani normálně nepobavíš, protože takový, řeší tohle pořád dokola, až se ti nebude chtít vůbec komunikovat, řešit voloviny atd. pak takový člověk klesne ještě hlouběji, protože už ho nikdo nemá zájem ani poslouchat... a bingo na konec !2! takový člověk, jak dopadnul, si za tohle všechno pak může jen on sám !2! !1225!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:41:17

> ReTRe
jo , jo, a jo , souhlasim ve všem

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:39:35

Haldrir jenže co znamená to mít "štěstí" nemají ho ti co nevypadají podle posledních trendů, střihů, nemaj auto, svůj byt, atd... enbo ti, co třeba nemaj někde co jíst, voda je pro ně luxus atd atd? :o)) někteří jsou tak slepí, že jejich "já" opovrhuje těmi nejzákladnějšími věcmi a hodnotami :o) btw přesně tak jak píšeš, povznést se... když ne, zůstaneš v pasti samého sebe !2!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:36:25

jak si na to prisla???me to porad nejak nedochazi ze si me nikdo nevsima!1345!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:35:41

baculaty_prasatko já si pořád myslím, že to nebude, až tak o místech, ale o tom, co si sami u sebe uvědomujem a co už řešíme nad rámec nás, samých sebe !1225! pro někoho je nejdůležitější, že se napije, nají, vítr fouká, Slunce svítí, má kde spát, nemusí třeba furt ležet a může s klidem na hajzlu vysrat !2!

Pak jsou ti další, co sledují všechno možný a jen chtějí, vypadat, mít a podobně, a když se jim tyhle v podstatě voloviny, pro ně už ale zásadní věci, neplní, tak to začne a jede !2! v tom to nejspíš bude !1225!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:35:00

> baculaty_prasatko
no já to myslel takhle ze začátku při seznamování....snaha zalíbit se atd,jinak ve tvém příkladu bych asi řekl :smůla,4 roky žádný slovo a teď si najednou stěžuje

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:31:54

> Haldrir
podle mě je to ještě větší blbost chceš tím říct, že kdyby za mnou třeba přišel přítel po 4letým vztahu a řek mi že chce abych byla blond a zhubla 10kg a šla na plastiku nevím čeho tak že kvůli němu tohle všecko udělám???? +

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:28:45

> ReTRe
šak jasný,lidi,co měli a mají méně toho štěstí v životě chytaj jeden komplex za druhym,je to běžný,taky jima pár trpim !1417! !589! ale stačí se snad proti tomu jen více ohradit a povznéstse na to ....šak,každej z nás je originál a nikdo by neměl řešit styl poddle toho druhého (vyjímka může bejt holka !12!)

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:27:06

> ReTRe
snad to mám za sebou.-.-... ale nevím potřebovala bych strávit na podobný akci jako festivaly aspon měsíc v kuse... i když-není nad vykachlíkovanej splachovací záchod !1193!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:21:46

Haldrir jasně, že dá !1225! Jenže když člověk "oslepne tak" že v sobě řeší styly, pohledy okolí, výhledy z reklam, společensky nutným škatulkováním co je hezké co ne, to co kde vidí a to co si pak sám předhazuje před své oči a uši, tak začne vlastně žít životy okolních a né svůj !2! pak má strach vyjít třeba ven !2! někdy je to mazec, co si lidi sami sobě v pohledu na jiné, dokáží vsugerovat a podle toho žít svůj život !2! a ti lidi si to dělaj sami, chytaj čím dál víc komplexů, ale jen ze svého myšlení, celkem paradox !2!

kamiiika

kamiiika | 7. 07. 2009, 20:19:35 | více příspěvků | napsat uživateli

WOW....!1321!!811!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:17:59

> baculaty_prasatko
tak tomu se dá jenom smát !1349!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:14:56

> Haldrir
já se dřív bála že s mp3 moc funim nebo mlaskám nebo dělám jiný nepřístojný věci !1193!!1193!!1193!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:13:07

> baculaty_prasatko
Jo,taky vim,věřit námluvám než očím a uším dělá hodně a hodně divy,ale když nad tim vezmeš přehled,tak se ti to ani nevybaví a budeš myšlenkově někde jinde a problémy přejdou...a co se týče Pražského metra,když se dostanu za čas do Prahy,tak si jím rád zajedu,pustim si mp3 a každej mi je ukradenej !27!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:12:20

dobrý no..

_KiikiiSeek_

_KiikiiSeek_ | 7. 07. 2009, 20:11:07 | více příspěvků | napsat uživateli

aha no !1233!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:08:01

> baculaty_prasatko
Je to poprvé, co mám z tvé diskuze radost. .:-) Konečně jsi na to přišla. Máš to jen zablokovaný v hlavě. Prostě se na všechny vykašli a buď sama sebou. :-) Věř mi, že tady chodí holky, který jsou na tom daleko, daleko hůř, než ty a vůbec se s tím neserou. A proč taky? Budou zavřený doma jen proto, že mají komplexy? Chce to chodit ven, užívej si a vypusť z hlavy úplně zbytečný starosti.

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:06:58

> Haldrir
sice jo ale můžeš si něco namlouvat a nebo to cejtit ze vnitř a to je velkej rozdíl když si to jen říkáš tak pořád tomu neuvěříš a budou tě užírat sociální problémy a podobný nesmysly ale když ti to dojde se vším všudy a ucejtíš to jak to funguje tak je to lepší... jen se bojim že změnim názor až pojedu narvaným pražským metrem

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:04:59

já ti nevim,na tohle se dá přijít i bez přemýšlení....!20!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:04:11

> vinilka
jen si nejsem jistá na jak dlouho fakt bych potřebovala takových akcí víc.... nejdířv mi ty davy vadily ale prostě bylo to fajn pak jsem šla i v plavkách skoro až do hradce králové a bylo mi fuk at si o mě kdo chce myslí co chce .... ale třeba Praha nebo náš vidlákov a festivalový městečko dost rozdíl ...... ale mohlo by to tak už zůstat nezlobila bych se

shellynka001

shellynka001 | 7. 07. 2009, 20:03:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Aha...Ale jaksi jsem nepochopila pointu toho,proč to tady píšeš...

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:02:59

> mujdesatyprofil
já neprovozuju mě se to hnusí celkem....
jako potkala jsem jednoho kluka byla jsem střízlivá a on trošku pil ale ne nějak moc a byl strašně pěknej což mě i šokovalo že se se mnou dal do řeči a pak jsme si povídali a pařili a on začal bejt dotěrnej a pak jsem cejtila co mu dělaj kalhoty a fakt nestojim o to někoho znát 5 minut dělat že spolu už skoro chodíme a začít od sexu.......
ale tak nějak jsem si to užila bez všeho toho alkoholu teda kromě prvního dne kterým jsem si zajistila hroznej trapas a asi 10km procházku !1193!!1193!!1193!

uživatel eliminován | 7. 07. 2009, 20:02:54

!552!

ajulinka14

ajulinka14 | 7. 07. 2009, 20:02:26 | více příspěvků | napsat uživateli

!851!!764! Máš pravdu :)

halamka

halamka | 7. 07. 2009, 20:01:57 | více příspěvků | napsat uživateli

jj dlouhý !1325!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hyenafobiehlavaantidepresivumstarajakcepropalujoučlověkulicepsychologfukokodepresema

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑