Diskuze a otázky - Je svět opravdu takový jaký je?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:20:15 |

Filosofická diskuze na téma moderní doba!1!

reagovat

V diskuzi je 119 příspěvků a shlédlo ji 814 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:32:46

TO se to tu pěkně rozjelo, takový ohlas jsem ani nečekal

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:31:59

kacirek.donald : spis me prekvapuje, ze jeste nekdo je schopnej mit svůj vlastní názor, když je člověk tak moc pohlcen dnešní společností která absolutně zaráží vývoj osobnosti a at se to lidem libi nebo ne snazi se aby vsichni byli stejni ...

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:30:07

johanetta_baronetta: jasne. Proste kazdej ma nakej nazor, mineni. A mit v dnesni dobe, v tomto svete jaky "je" s nekym totozní pohled, v tom nevycislitelnem mnozství vsemozných tezi, neni de facto mozné :-)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:24:46

hannah - taky nazor

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:24:07

kacirek.donald : souhlasim, moucha vidi svet jinak ale podle meho nazoru ten svet vnimaj spravne schizofrenici. Je to muj nazor nikomu ho nevnucuju, nerikam ze to tak musi bejt ale ja si to myslim a stejne tak mi to asi jen tak nikdo nevyvrati. Schizofrenik vidi to co jini ne, a kdo rek ze nemuze obcas videt jako moucha? Slysi hlasy , ktere mi treba ne. Proste vnima svet uplne jinak a podle me ma otevrenejsi oci, nez "prosty" clovek. Proste muj nazor, ale nevnucuju vam ho.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:23:39

nevím, mno, ale myslím, že vůbec nikdo včetně schizofreniků nevnímá svět takový jaký opravdu je, podle mě to ani není možný

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:20:53

hannah - ja nerikam ze je to jen o definicich vsimni si. Nerikam jestli je schizofrenie dobra nebo spatna, jen rikam ze schizofrenie je podle me ze clovek vnima opravdu cely svet tak jak je, jestli to unese nebo ne je jina vec, nemyslim ze to tak ma byt, clovek to opravdu unest nemusi, proto vetsina lidi schizofrenii "netrpi" a vnima svet jen z casti..

bien: svet se nejspis nepretvaruje ale nepremenujeme ho my lide?

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:18:42

johanetta_baronetta: nepokryte uznavam ze ja (a myslim ze spolu se mnou i valna cast spolecnosti) je zalezla do takoveho tlusteho kralicího kožichu (Sofiin svet) a jsem v nem spokojen. svet poznavam odjakziva smysly. Nerikam, ze to je spravne, ze to je pravda ze to, je to co je. Ale neda se rict, ze nekdo ma pravdu.Schizofenik nemusi mit pravdu, my nemusime mit pravdu. Skutecnou skutecnost mohou videt treba rok stare deti nez je determinujeme tim, cim jsme byli "zkazeni" my. A co treba zvirata? Moucha ma vidi svet uplne jinak,nebot ma jinou anatomii oka v prvni rade.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:18:25

je svět opravdu takový jaký je?
řekla bych, že lidi dokážou ledacos,
ale svět se asi dost těžko umí přetvařovat !1358!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:16:43

jj, definice, o tom povídej mýmu kamarádovi, který schizofrenii měl a zastřelil se!1332!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:15:25

hannah - psala jsem to kac.don. abych se ujistila ze myslel tu prvni obecne stale jeste uznavanejsi .. kazdy na to muze mit jiny pohled a tak se o tom tezko mluvi, takze kdyz se dohodnem na ejdny nebo na dvou definicich , o kterych mluvime pak se nam bude o problematice schizofrenie lepe diskutovat, nemyslis? ale s par schizofreniky jsem se setkala mimo jine to mame v rodine pres jednu tetu , to je fuk, a vím ze definice nestaci ale pro tuto diskuzi rekla bych postaci. Proto jsem je vypsala

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:11:30

jestli víš, tak proč píšeš definice, ty jsou jen velice orientační

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:10:22

hannah - a kdyz vime?

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:09:19

nemáte ani páru, kdo je schizofrenik a jak vnímá, takže ticho, děcka

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 23:08:01

kacirek_Donald:
Dobrá mají stejnou diagnozu, ale kdo jí určuje? Schizofrenik = člověk který nedokáže rozeznat mezi snem a realitou -> stará definice (to pravděpodobně myslíš ty), novější moderní definice popisují jako schyzofrenii jako rozdvojení osobnosti, např. že máte v těle duši svého nenarozeného dvojčete a oba dva fungujete v jednom těle. To znamená že schizofrenik dle staré definice vidí svět takový jaký ho vidět chce kdežto dle nové definice ho vidí svýma a cizíma očima.. Proto vidí a cítí více než my, rozumíš? Jak víš že nejsi schizofrenik? To neurčuješ ty nýbrž společnost a v tom bych řekla je ten problém, ale to už se dostáváme jinam..

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:57:17

johanetta_baronetta: ale nemyslis, ze je trochu problematicke to, ze kazdy schizofrenik, tedy ber vpotaz ty, kteri maji stejnou diagnozu, vidi ten svet zase jinak? Ano, ziji ve svem vlastnim svete, ale to muze uplne kazdy kdo bude chtit, myslet snazit se, i ja a to snad nejsem zas az tak velkej magor :-)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:52:03

* schyzofrenici a jím podobní

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:51:39

např. o některých zvířatech se tvrdí, že vidí pouze černobíle, tzn. že pro ně je reálný svět černobílý, tak si vezměte co by se dělo, kdyby najednou začali vidět barevně, zákonitě se z toho zblázní, nepoberou to, Stejně tak to je s námi, ani naše smysly nejsou dokonalé a tak vnímáme okolní svět s určitým omezením, reálný svět může být mnohem mnohem složitější

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:51:37

Popelka93: to máš pravdu...

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:51:12

myslím že svět je úplně jiný.. Všichni jsou blázni jen schyzofrenici ne.. Ty jediní vnímají svět takový jaký opravdu je, včetně různých možných dimenzí a podobně. Proto je označujeme jako blázny. Protože vnímají víc než my, protože svět je pro každýho jiný a jen blázni tvrdí že je stejný pro celé lidstvo a jelikož to tvrdí velká spousta bláznů je pak svět uznáván přesně tak jak se lidstvo "dohodne". A každy "blázen" jak je označujeme my, má svůj vlastní svět , (jako bychom měli my všichni nebýti té hrozné obavy lišit se od ostatních) a jen ti vám poví jak opravdový svět vypadá. A dozajista vám každý řekne něco jiného. Takový ten svět je.

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:47:47

-oh- možná... Ale měli bychom si světa víc vážit.. Hodně jsme mu oblížili a on nám to vrátí

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:46:36

dizzy: Já jsem ještě mladší....

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:46:32

Popelka93: svět by byl hodně prázdnej nebejt lidí....navíc všechny tyhle ekologický problémy jsou jen z části zapříčiněný člověkem!898!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:46:08

Svet je ruzovej...










A svine taky...

dizzygoodoll

dizzygoodoll | 26. 10. 2007, 22:45:20 | více příspěvků | napsat uživateli

co člověk, to svět...jsem moc mladá na to, aby měl můj názor nějakou váhu, ale zatím to vidím takhle...

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:43:38

svět by byl super, nebý lidí... přemýšlejte. Tání edovců, ozonová díra globální oteplování, odpadky všude kolem.... JInak je vše fajn :-)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:42:02

Moderni doba speje do zahuby..!764!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:39:04

verim, ze existuji jakasi prvotni univerzalia vytvorena Bohem, ktere my vnimame predevsim pomoci smyslu (empirismus), rozumova cesta take existuje, ale ruku na srdce. Kdo z nas muze rict, ze chape svet :-)

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:37:30

To bude nášleh!102!

uživatel eliminován | 26. 10. 2007, 22:36:10

Jak v čem. Stav životního prostředí je alarmující. Ale zase třeba máme demokracii a spoustu dalších věcí co předtím nebyly.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

světdiskuzedobatéma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑