Diskuze a otázky - Je možný odhadnout charakter podle vzhledu?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Breakstar

Breakstar | 2. 04. 2009, 23:55:23 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Tuhle sem byl na odběru krve. Byla tam taková docela simpatická sestřička. Krásný černý vlasy, nijak moc zmalovaná, tak decentně pěkně. No a prostě první co mě napadlo podle jejího obličeje, že je to prostě taková tak diskotéková kurvička. Prostě od pohledu. Nevim proč, ale prostě jo. Nijak nalíčená nebyla, oblečení mala takovou obyč sesterskou uniformu, no prostě ničím jiným než vrozenou vizáží na sebe nemohla upoutat pozornost no a když sem byl předevčírem na pívu, tak sem jí tam viděl a její manýry přesně vystihovaly moje představy o ní... nevim jestli mám 6 smysl nebo co, ale přijde mi to hrozně neuvěřitelný poznat někoho jakej je podle vzhled... stalo se vám to někdy nebo prostě to je jen náhoda? Co si o tom myslíte?

reagovat

V diskuzi je 146 příspěvků a shlédlo ji 1562 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

chaccaron

chaccaron | 3. 04. 2009, 01:25:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN ...v tom pripade jsme tu mluvili jeden o voze a druhej o koze... ja stale mluvim o sympatiich... ale ono je to vlastne jedno, kdyz ty si o me myslis, ze jsem primitivni, namistrovana a povrchni blbka !27!
Musim rict, ze by me opravdu zajimalo, kdo z nas dvou je ve skutecnosti povrchnejsi !1424!

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:24:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> castor_polux potenciál čeho? !102!

castor_polux

castor_polux | 3. 04. 2009, 01:22:43 | více příspěvků | napsat uživateli

SSBN: Nutno rict, ze me velice dostavaj tvoje dedukce - delas prekvapive zavery aniz by jsi zcela posuzoval fakta - nevim treba si delas prdel, ale nektery lidi tim urazis - dam priklad - mluvil jsi tu o sestrickach , ze sjou hlupky , ze se neucily a ze jsou obecne za min - ja jsem par sestricek poznal a rozhodne meli vetsi potencial nez to co tady z tebe vychazi !2!

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:20:35 | více příspěvků | napsat uživateli

> chaccaron my tu probírali hlavně situaci rande domluveného přes lst: když nezapůsobní na prvním, tak už nemá šanci ukázat své pravé Já..."prostě to vím" zní dost nafoukaně !415!

chaccaron

chaccaron | 3. 04. 2009, 01:17:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN proste to vim... a na kazdou otazku v zivote neexistuje odpoved... a kdo rekl, ze se s tim clovekem uz nikdy nepotkam? Vzdyt clovek je denne v kontaktu s lidma, kterym by nejradej kopl do usmevu a nenadela s tim nic... to je zivot... ne vsichni ti v zivote jsou sympaticti, ale musis s nima nejak vyjit..

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:17:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... !1065!

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:17:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... no jenže je tu problém: většina situací je, že ani vyloženě nenadchne ani nepoblázní hlavu. A co s tím? Tady by měla přijít druhá šance. Kterou ty nedáš.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:15:49

> SSBN
možná jo, já nevím, co bude za měsíc, za rok, za deset let... ale vím, co bude za deset minut - jdu spát. Mějte se všichni. Dobrou

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:13:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... teď se seznamovat nechceš. Ale ani dřív jsi si tu rande nedomluvila. A nedomluvíš si ho ani až se rozejdete. Tedy možná to jednou zkusíš, ale nic z toho nebude.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:13:34

> SSBN
Když mi někdo není sympatický, vyhnu se mu a druhou šanci mu nedám.... Prostě mi nesedne. A klidně to může být holka - sympatie a první dojem přeci rozhodují o tom, s kým se budeš bavit a s kým ne. Nemyslím si, že by nesympatie měl člověk lámat přes koleno....

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:12:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> chaccaron máš odhad? Jak to můžeš vědět? Když ti není někdo sympatický, tak se mu přece příště vyhneš. Tudíž nemůžeš zjistit, jestli jsi se nemýlila, když už ho nikdy neuvidíš.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:11:05

> SSBN
no, z pohledu přísné logiky máš pravdu. Z pohledu mého je to tak, že se seznamovat prostě nechci a mám k tomu spoustu důvodů. Ve finále je ale výsledek stejný - nedám si s nikým rande. Takže bod jedna vlastně platí :-)

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:11:00

ja myslím ze jo

chaccaron

chaccaron | 3. 04. 2009, 01:09:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN ..vzhledem k tomu, ze mam na lidi clkem odhad, muzu si to dovolit...dal, nerekla jsem, ze to delam...a mluvim tu o sympatiich, ne o tom, jestli se s tim clovekem budu dal bavit!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:09:10

> chaccaron
přesně! Jo, souhlasím s tebou. A s vyjadřovacími schopnostmi to mám v tuhle hodinu stejný.... :-)

chaccaron

chaccaron | 3. 04. 2009, 01:07:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... ...vsak o tom mluvim... dneska uz jsem ale dost unavena na to, abych se nevyjadrovala jako prasopes !1351! a vystihla to presne... nicmene neco takovyho jsem myslela... proste kdyz uz s nekym zijes hafo dlouho, casem si k nemu dovolis mnohem vic, nez k tem kamaradum, ktery jsou ti hodne blizci... treba jednou jsem svymu tehdejsimu klukovi po vetsi hadce rekla, ze je debil (bezne mluvim jako dlazdic, ale tohle bylo fakt moc i pro me), zasekla jsem se a vedela, ze jsem to prehnala... ani svy nejlepsi kamosce bych tohle nerekla... uz jen proto, abysme si to nemuseli dalsi tri hodiny vysvetlovat... vis jak to myslim? !27!

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:06:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... Tvoje povaha ti to neumožňuje - nedokážeš se seznámit s někým, koho už neznáš - a proto tu nejsi kvůli seznamování, protože to je logický důsledek neschopnosti poznat cizího člověka.

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:05:01

> SSBN
nechci, nedokážu, nepotřebuju.... nevím....

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 01:02:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... Přesně tak. Ty se přes net seznámit nedokážeš. !5!

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 01:01:38

> SSBN
nejsem chycená do vlastní pasti. Já tu totiž vůbec nejsem kvůli seznamování

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 00:59:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... no vždyť to říkám! !102! jsi chycená do vlastních pastí. Můžeš se seznámit jen se svými známými

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 00:58:34

> SSBN
Když já bych si rande s někým z lst nebo odkudkoliv z webu asi prostě nedala....

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 00:57:59

> oMicrone
Výjimka potvrzující pravidlo musí existovat i mezi ajťáky :-)

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 00:57:25

> chaccaron
hmmm, já nevím, mám pocit, že před přítelem se chovám stejně jako před kamarády.... Teda neběhám před nimi ve spodním prádle, ale způsob komunikace, názory, chování k okolí, to mám asi hodně podobný. Myslím tím, že ani před přítelem ani před kamarády se nemusím třeba kontrolovat, abych neřekla nějaký nesmysl.... Nevím, možná to neumím jen vysvětlit....

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 00:55:20

> LuckyStar...
Odnesla to klávesnice, myš a bránice 3 kolegů, co se asi hodinu smáli .. ale tak což .. stejně myslím, a doufám, že i mezi ajťáky jsou koukatelní (lidem podobní) jedinci ..

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 00:54:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> chaccaron jistě. pokud podle prvního dojmu lidi zavrhuješ, tak se nikdy nedozvíš, jestli je pravdivý

chaccaron

chaccaron | 3. 04. 2009, 00:52:59 | více příspěvků | napsat uživateli

> SSBN ...to jsem tim vyloucila?

> LuckyStar... jasneze, mezi kamaradama se chovas prirozene, protoze je znas, oni znaji tebe, takze si na nic nemusite hrat... ja jsem mela na mysli spis to, kdyz s nekym zijes v jedne domacnosti, chovate se k sobe taky jinak, nez ke kamaradum, ktery vidis treba jednou do tydne

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 00:51:23 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... to není extrém. Kdyby sis dala rande s někým z lst, tak se tam budeš chovat nepřirozeně a odradíš ho. No a když tomu nedáš druhou šanci, tak tě nepozná, jaká opravdu jsi. Tudíž se můžeš dát dohromady jen s tím, koho už znáš

uživatel eliminován | 3. 04. 2009, 00:48:59

> SSBN
ale ne, neber to tak do extrému.... Myslela jsem tím, že přátele si pustím blíž k tělu, než úplně cizí lidi, jsem prostě uvolněnější, přirozenější a třeba i míň ostražitá, než když někoho znám chvíli....

SSBN

SSBN | 3. 04. 2009, 00:47:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> LuckyStar... jsi odsouzená k tomu vybírat si partnery jen mezi svými přáteli

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

obyčvzhledoblečenívlaskrevuniformasestřičkakurvičkapívumaláobličejpozornostcharakterodběrvizážsimpatickápohled

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑