Diskuze a otázky - Je interrupce vražda?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 22:55:49 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Je podle vás interrupce vražda? Podle lékařského hlediska a zákonů nikoliv, proto je do určitého TT povolena. Protože je to do té doby údajně jen shluk buněk. Když se ale podíváte na tuto fotografii, tak uvidíte, že je to už maličký človíček.

VAROVÁNÍ!!! Jen pro silné žaludky. Pokud jste slabší povahy, nedívejte se:

https://www.google.cz/search?client=opera&q=plod%20z%20potratu&oe=utf-8&channel=suggest&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=xpQmUbW7MNLK0AXDjIGoAw&biw=1152&bih=703&sei=zZQmUeSGLOfH0QWKqICQCQ#imgrc=8IXTXBvhl3CuSM%3A%3BUkYWcupFnugxmM%3Bhttp%253A%252F%252Fstatic.etrend.sk%252Fuploads%252Ftx_media%252F2007%252F9%252Fpotrat.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fmedialne.etrend.sk%252Fmarketing-spravy%252Fkampan-proti-potratom-je-zavadzajuca.html%3B558%3B258

Já sama proti potratům nejsem, protože každá ženská má nárok rozhodnout, jestli chce nebo nechce být matkou. Ale já osobně bych to bez ujmy asi nepřežila, jít na potrat.

reagovat

Je potrat vražda?

V anketě hlasovalo celkem 18 uživatelů

V diskuzi je 142 příspěvků a shlédlo ji 2526 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:38:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB
Teda přesněji: téměř nemožný

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:38:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> AlesekBB
Teoreticky. Prakticky je to nemožný !1!

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:37:46

matka dává souhlas k zabití dítěte, jen člověk hloupej a jednoduchej nad tím mávne rukou

AlesekBB

AlesekBB | 21. 02. 2013, 23:37:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Kondom má x procent účinnost, HA má x procent. Nejde to sčítat, teoreticky můžou selhat všechny ochrany najednou.!485!

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:36:04

Žádná vražda. Některým bych potrat dokonce s čistým svědomím přikázala.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:30:35

skandian - a další věc je, že kdyby všichni uvažovali jako ty, tak už lidstvo asi dávno vyhynulo...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:29:10

Jenže bůh nám bohužel nenadělil dost krve na to, abychom dokázali mít v činnosti i penis i mozek najednou...

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:28:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
Takže podle tebe by měl každej pro jistotu používat dvě ochrany, např kondom a pilule?

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:28:22

> Byl_sem_M-Cristiane
tohle je demagogie, pokud něco dělám, tak musím znát i případné následky. Protože sex je dovolen pouze dospělým lidem.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:27:45

Jo, někdy selže antikoncepce, jindy zase rozum.
To druhé se stává určitě častěji...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:27:43

No, to je ten problém, o kterým jsem už psal. Blbci, kteří nemají žádné povědomí o biologii a nejsou ani schopni si vygooglit relevantní informace, tomu uvěří... a plní těma strašnýma odkazama svoje fejsbuky a jiný líbka.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:27:17

> Stupet
nic není stoprocentní, to přece ví každý, že funguje pouze vícenásobná ochrana.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:26:20

skandian:
Tohle neřešíme, řešíme, že už se to stalo...to je jak říkat topícímu se člověku, že se měl učit plavat...

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:25:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> skandian
Občas se stane, že selže antikoncepce.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:25:22

Zkráceně: ne, není to vražda, proboha !
Víc se tu rozepisovat nebudu a jen tu nechám tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=P4Qhd_ygaR4

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:25:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane
No, i to je věc názoru. Ale každej by měl mít právo rozhodnout jestli chce a nebo nechce žít.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:24:26

> Byl_sem_M-Cristiane
jako otec jsi mě fakt zklamal. Kdybys věděl, že dítě neuživíš, nemůžeš se o něj starat, nechceš ho, TAK NEŠUKEJ, je to přece zodpovědnost, nejde se rozhodnout, že chci sex, aniž bych řešila dítě jako důsledek. Kristí, tos nemohl ani myslet vážně. Jestli tady ti ostatní ubožáci takhle uvažují, nedivím se.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:23:59

A vůbec...

http://bit.ly/Hf3YJC

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:23:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV
Ano, to video jsem viděla. A v klidu věřím, že to jsou potraty do 12. TT. Já sama mám dvě děti a mám doma fotky ultrazvuků, kde už např. na jedné fotce zrovna z toho 12. TT jasně vidíš ručičky, nožičky, hlavičku...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:23:17

> Stupet
A nemáš video z pitvy mimozemšťana ?

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:22:46

Každej máme něco...

já jsem zas třeba proti sebevraždám...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:21:48

Viděla jsi to video vůbec? I tobě snad musí bejt jasný, že to nejsou fotky interrupcí (rozhodně ne těch do 12. týdne), ale nějakých samovolných potratů (nebojakseto) a mrtvých narozených dětí.

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:21:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane

To máš sice pravdu, ale zase je rozdíl odstranit bestii, co sama zabíjela a odstranit někoho, chceš-li něco, co ještě nestihlo ani nikomu nic udělat. Ale jak říkám, já sama proti potratům nejsem, jen já osobně bych s tím problém měla. Asi bych to dokázala na něj jít, ale nikdy bych si to neodpustila. Jenže radši ať to dítě nežije, než aby muselo strádat, například.

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:18:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV
To je pak těžký. když je podle tebe všechno podvrh. Ale tak si to vygoogli. Máš tam např. i autentické video z potratu, ale ne na živo, jen z ultrazvuku. Tam je zase vidět, jak se miminko snaží schovat.

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:18:04

Když bych viděl na vlastní oči popravu masového vraha, taky by se mi asi dělalo zle - přesto tvrdím, že je správné takovéhoto člověka popravit...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:18:00

Není to vražda, je to odstranění parazita.

vlado1984

vlado1984 | 21. 02. 2013, 23:17:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane Nechtěné děti by měli humánně zabít.Stejně je pak živý prachy pracovitých a většinou z nich vyroste jen feťácká lůza...Takoví lidi jen užírají ze systému...

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:17:17

Už podle názvu tuším, že to bude asi tak objektivní a pravdivé, jako fotka z úvodu...

Stupet

Stupet | 21. 02. 2013, 23:16:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> EBOV
Video přímo z potratu jsem nenašla, ale tady v tom videu jsou vidět části plodů z pravých potratů:

http://www.youtube.com/watch?v=YBsVfsiZrCg

uživatel eliminován | 21. 02. 2013, 23:14:51

Nakonec nikdo nikoho nenutí k potratům chodit.

Ale tady tyhle argumenty náboženských nadšenců teda neberu. Pokud se o dítě matka nehodlá rozumně starat, je lepší, když se nenarodí. Jak pro něj, tak i pro zbytek světa.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vraždainterrupcedobahlediskožaludekfotografiebuňkavarovánízákonshlukčlovíčekpovaha

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑