Diskuze a otázky - Je hospoda nebo restuare veřejný místo???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 11:00:29 |

Myslíte si, že resturace nebo hospody sou veřejná místa???Já myslím,že ne....Tyhle objekty patří soukromejm osobám a tudíž nemůžou byt veřejny,je to logický...A nebo dobrá,ať nam to kouření v těch hospodach zakážou nadobro,ale kdo mě pak zabrání v tom,abych si založil čistě kuřáckou hospodu a dveře bych vylepil:Vstup puze kuřákům....Můžu přece taky omezovat nekuřáky, když oni by omezovali nás, tím že bych je tam nepustil!!!

Jakej na to máte názor???

reagovat

V diskuzi je 229 příspěvků a shlédlo ji 1706 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:34:14

Lukas_ek : no ale to uz je pak jen o tech lidech.....to je to stejny jak dyby bylo nejaky narizeni kerym zrusis moznost pouzivani treba...ja nevim.....dieselovejch motoru...chapes to...taky omezis ty lidi co maj dieselovy auta....chapes?

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:33:37

CitroeneK: Děláš si legraci nebo tu ze sebe děláš hlupáka schválně? Čili když budu vlastnit restauraci, tak nemusím dodržovat žádné hygienické normy, zákony, prostě nic? Myslím, že tuto debatu můžeme ukončit, nemá to smysl.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:32:43

lalalaaaa!1307!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:32:15

Lukas_ek: tohle je presne to same. Dle zakonu i skodlivosti (samozrejme +-)

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:32:06

loogieboy: promin ze nejsem pravnik ale logicky kdyz je neco tvoje tak si stim muzes nakladat jak chces a teda dyz vlastnis hospodu jako soukroma osoba tak ti nemuzou naridit nejaky zakazy...jen logika...

BloodRain

BloodRain | 6. 02. 2008, 12:31:37 | více příspěvků | napsat uživateli

Jedina pripominka, ale docela jsem se pousmal - kolik je cukraren kde se kouri? !1350!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:30:45

loogieboy: Moc dobrý příklad. Vsadím se, že kuřáci přijdou opět s nějakou nesmyslnou argumentací. Už jsem uvedl příklad, že budu v restrauraci prdět (pěkně při obědu a v plné restrauraci lidí). A proč to nedělám? Protože beru ohled na lidi kolem sebe a vydržím to, až půjdu ven...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:29:16

CitroeneK: Pokud to bude na provozovateli, naprosto k žádné změně oproti současnému stavu nedojde. To je snad jasné každému.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:28:52

CitroeneK: je videt, ze se neumis vyjadrovat bez urazek a narazek, to rozhodne svedci o vysokem intelektu. Uz jsem ti psal, ze dle ceskych zakonu nelze takto rozlisovat soukrova a verejna mista. A s tim omezovanim kuraku nekuraky ti dam priklad, abys to pochopil i ty. Predstav si, ze nekdo bude cuchat lepidlo(coz dle ceskych zakonu je legalni stejne jako cigarety) a sedne si vedle tebe do hospody a ty to lepidlo samozrejme budes citit taky a bude se ti z toho delat blbe. Neomezuje snad ten s tim lepidlem tebe? A jakej je v tomhle rozdil oproti kurakum v restauraci ci cukrarne?

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:28:39

frozen_lady: Takže tvé řešení? Vy tu všichni plácáte cosi o omezování vás kuřáků a přitom žádné řešení nemáte jak tak koukám... Mé řešení je plošný zákaz kouření ve veřejných prostorách, povolení kouření na zastávkách a všude venku. Nemocní kuřáci si mohou jít zakouřit ven a poté se opět vrátit do čistého vzduchu, který sdílení s nekuřáky a dětmi. Normální je nekouřit, proto by se kuřáci měli dle tohoto zařídit. Ne my dle kuřáků, navíc nekuřáků je více. Toť můj osobní názor. Myslím, že můžeme tuto debatu dnes uzavřít.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:27:08

Lukas_ek:ale prave tady tohle by melo byt na provozovateli te ci one restaurace

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:26:30

lukas-tak třeba herna, což je místo, kde je při vstupu cedule, vstup od 18ti let, čili to děti neohrozí, tam bych to povolila...!925!..no, uznávám, že když by to bylo na majitelích, tak je nekuřácká jedna z dvaceti...to je fakt...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:24:33

loogieboy:hele pane chytrej jen sem se ptal jestli je vubec takova moznost a jestli de ji vyuzit,ale to asi nechapes...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:24:16

Plně držim stebou......má pravdu ten chlapec.....!1187!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:24:03

CitroeneK: A tvé řešení na tento problém? Jiné, než zákaz kouření není, že?

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:23:31

CitroeneK: a jak se to lisi treba od toho, kdyz si nekdo zapali v restauraci, kde ji deti?

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:22:31

Lukas_ek:zapalit si v kavarne plne decke je od toho cloveka hodne sprosty...ale to je o cloveku,jak se k tomu postavi

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:21:56

lukasek: Souhlasim, je fakt těžký najít podnik, kterej je nekuřáckej.. A pak si kuřáci stěžujou, že je omezujem...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:21:46

frozen_lady: A jak bys to chtěla rozdělovat? Pokud nebude zákaz všude, tak většina luxusních restaurací se rekrutuje na zakouřenou čtyřku a bude to naprosto stejné jako je to teď. Takže jak bys to řešila ty? Pokud to bude na uvážení majitele restaurace, naprosto nic se nezmění.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:20:45

CitroeneK: vis inteligence neni o vzhledu(natoz na fotce). Soudim dle tveho uvodniho prispevku, ktery vic nez jasne rika, nerozumim zakonum a ma logicka dedukce je na urovni maleho ditete.....

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:20:25

CitroeneK: A jak často do té cukrárny chodíš? Asi málo, že? Kouří se všude... I v cukrárně plné dětí. Nejvíce dámy ve věku kolem 40-50 let. Kávička a cigárko jedno za druhým. Všechno to šlo na děti.. Nejsou to jen cukrárny, ale všechny kluby a diskotéky. Nekuřácký klub prakticky není.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:19:56

lukas-ek-souhlasím.....i v restauracích, klubech, barech...ale totální zákaz a nulová tolerance v typických knajpách, hernách, hospodách, kde nikdo jiný, než dělníci, zedníci nechodí, tam mi to přijde nadnesené.....nebo minimálně myslím, neproveditelné....stejně to ti majitelé takovýchto podniků budou obcházet...chápu, že 40 let kouřící zedník si dá guláš s 5ti, 2 dvanáctky a k tomu tak nějak ta cigareta patří....

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:18:12

Lukas_ek: s tou cukrarnou je to extrem....kdo si zapali tam tak je u me hovado

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:17:20

loogieboy [Je online] : no nevim,zrovna clovek kerej vypada na uvodni fotce jak debil me nebude rikat ze neco nechapu!1424!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:16:34

frozen_lady: Problém je v tom, že plno lidí v té cukrárně plné dětí kouří. Když tam není popelník, klepe to do hrnečku. Děti kolem kašlaly, ale ona si zapálila další. Mám pocit, že tohle se jinak, než zákazem kouření nevyřeší. O tom je celá dnešní diskuse. O neohleduplných kuřácích. Kouření venku nebo ve velkých prostorách mě nevadí samozřejmě, problém je v tom, že díky takovým lidem je ten zákaz nutný.

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:14:24

frozen-jen proto, že jsem si dovolila říct, že se občas jako idioti chovají i nekuřáci?!925!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:13:23

lukas-ek- mě by hanba fackovala, zapálit si v cukrárně plné dětí....to je právě o té ohleduplnosti...a i obsluha by měla být natolik chytrá, aby prostě v takovém místě vůbec popelník na stůl nedala....když tam chodí hovada...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:11:46

lukas-nějak jsem až na slovíčkaření a urážky nepochopila, jaký můj názor k příspěvku nahoře ti vlastně vadí....řekla jsem , že je to všechno o slušnosti, o slušnosti z obou stran, že uznávám, že někteří se chovají jako idioti tak a´t se pak nediví a že jsem pro zákaz...!925!..nějak jsem nepochopila, o čem se vlastně bavíme...

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:11:35

víš..ty jsi jeden z těch kdo si myslí, že kouření je normální a nekouření né...nekuřáci maj právo na to aby se v hospodách nekouřilo....říkám tohle ale taky kouřím!1255!

uživatel eliminován | 6. 02. 2008, 12:09:58

frozen_lady: Myslím, že podstatnější, než nějakej vlak, jsou restaurace, kluby, cukrárny, diskotéky... V mracích cukráren, kde jsou všude děti, vždy sedí nějaká ženská, která těm dětem kolem kouří pod nos a klábosí s kámoškou (která také většinou kouří).

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hospodamístosoukromejmobjektresturacenázorkouřeníosobavstupkuřáknekuřákjakejrestuaredveřepúzazabrání

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑