Diskuze a otázky - Je Bůh skutečný?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Martinper

Martinper | 4. 05. 2008, 22:35:55 | příspěvky uživatele | napsat uživateli


Otázka: Je Bůh skutečný?

Odpoveď: Víme, že Bůh existuje, protože se nám zjevil třemi způsoby: ve stvoření, ve svém Slově a ve svém Synu Ježíši Kristu. Nejzákladnějším důkazem Boží existence je jednoduše to, co stvořil. „Jeho věčnou moc a božství, které jsou neviditelné, lze totiž od stvoření světa vidět, když lidé přemýšlejí o jeho díle, takže nemají výmluvu.” (Římanům 1:20) “Nebesa vypravují o Boží slávě, obloha hovoří o díle jeho rukou.” (Žalm 19:1)

Kdybych našel hodinky uprostřed pole, nenapadlo by mě, že se tady objevily jenom tak, nebo že tady existovaly od nepaměti. Vzhledem k jejich konstrukci by mě napadlo, že mají svého konstruktéra (projektanta). A mnohem větší preciznost a dokonalejší konstrukce a projekty existují všude kolem nás. Naše měření času se nezakládá na hodinkách, ale na Božím díle – pravidelné zemské rotaci a radioaktivních vlastnostech cezia 133. Ve vesmíru existuje dokonalý systém, a ten je jasným důkazem Velikého Autora.

Kdybych našel kódovanou zprávu, šel bych za odborníkem, který by mi pomohl zprávu dešifrovat. Domníval bych se, že je za ní inteligentní odesílatel, někdo, kdo kód vytvořil. Jak složitý je kód DNA, který je uložen v každé buňce našeho těla! A nesvědčí snad složitost a smysl DNA o Inteligentním Autorovi (Projektantovi) takového kódu?

Bůh nejen stvořil komplikovaný a přesně nastavený fyzikální svět, On také vložil smysl pro věčnost do srdce každého člověka (Kazatel 3:11). Člověk má vnitřní smysl, který mu říká, že život sahá daleko za hranice toho, co je viditelné očima, a že existuje ještě mnohem vyšší bytí, než je tento náš pozemský koloběh. Náš smysl pro věčnost se projevuje nejméně dvěma způsoby: v tvorbě zákonů a v uctívání.

Každá civilizace v dějinách se řídila určitými mravními zásadami, které si byly vzájemně nápadně podobny. Ideál lásky je kupříkladu univerzálně uznávanou hodnotou, zatímco lhaní je obecně odsuzováno. Tato obecná morálka – toto globální ponětí dobra a zla poukazuje na Svrchovanou Mravní Bytost, která nám smysl pro tyto hodnoty vštěpila.

Stejně lidé na celém světě, nehledě na kulturu, vždy pěstovali jistý systém uctívání. Předmět uctívání může být různý, avšak tušení „vyšší moci” je nepopiratelnou součástí lidské podstaty. Naše sklony k uctívání jsou v souladu s tím, že Bůh nás stvořil ke svému obrazu (Genesis 1:27).

Bůh se nám také zjevil ve svém Slově, v Bibli. V celém Písmě je existence Boží prezentována jako fakt, který je důkazem sám o sobě (Genesis 1:1; Exodus 3:14). Když Benjamin Franklin psal svou Autobigrafii, nemarnil čas ani energii dokazováním své vlastní existence. Podobně ani Bůh neztrácí čas dokazováním své existence ve své knize. Životodárná síla Bible, její integrita a předivné události, které provázely její vznik by měly být dostatečnou zárukou, abychom se jí blíže věnovali.

Třetí způsob, kterým se Bůh zjevil, je ve svém Synu Ježíši Kristu (Jan 14:6-11). „Na počátku bylo Slovo, to Slovo bylo u Boha, a Slovo bylo Bůh... A Slovo se stalo tělem a přebývalo mezi námi.” (Jan 1:1,14) V Ježíši Kristu „je vtělena všechna plnost Božství.” (Koloským 2:9)

Ježíš, ve svém předivném životě dodržoval dokonale Starý zákon a plnil proroctví o Mesiáši (Matouš 5:17). Konal nesčetné skutky lásky a veřejné zázraky, aby doložil své poselství mocí a dosvědčil své božství (Jan 21:24-25). Pak, tři dny po ukřižování, vstal z mrtvých, codosvědčují stovky očitých svědků (1.Korintským 15:6). Historický materiál je plný důkazů o tom, kým Ježíš byl. Jak řekl apoštol Pavel: „Vždyť se to neudálo někde v ústraní.” (Skutky 26:26)

Uvědomujeme si, že vždy budou skeptici, kteří mají své vlastní představy o Bohu a interpretují si po svém důkazový materiál. A budou i takoví, kterým nebude stačit žádné množství důkazů, aby se dali přesvědčit (Žalm 14:1). Všechno je otázkou víry (Židům 11:6).

reagovat

V diskuzi je 62 příspěvků a shlédlo ji 2357 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 21:54:24

> Reditel_zemekoule

bilion je tisíc miliard (tedy aspoň v evropě, ve státech miliardy nepoužívají)

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 15. 10. 2013, 21:53:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane co je víc, bilion, nebo miliarda? !876!

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 21:48:21

> Reditel_zemekoule

jako že země je starší než vesmír?

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 15. 10. 2013, 21:46:25 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! vesmír je starej 15-20 mld. let, země je stará 4,54 bilionů let, takže už jenom ten blábol o stvoření světa je pěkná píčovina, natož že nějakej bůh existuje, to je jen pro ty, co nedákážou příjmout fakt, že se vše děje podle určitých zákonitostí !876!

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 20:48:09

.....
Kdybych našel kódovanou zprávu, šel bych za odborníkem, který by mi pomohl zprávu dešifrovat. Domníval bych se, že je za ní inteligentní odesílatel, někdo, kdo kód vytvořil. Jak složitý je kód DNA, který je uložen v každé buňce našeho těla! A nesvědčí snad složitost a smysl DNA o Inteligentním Autorovi (Projektantovi) takového kódu?
.....

Ano, to je tzv. "teorie inteligentního stvořitele" ... v Americe to už tuším zakázali vyučovat...

Ale málokdo si uvědomí, že ty hodinky (nebo třeba i ten notebook, ze kterého píšu tento příspěvek, nebo třeba applacký Iphone) dokázal ten "inteligentní stvořitel" vyrobit kladivem z hromady kamení...a ani nevěděl, co že se to vlastně chystá vyrobit - vlastně se k noťasu či mobilu dopracoval docela náhodou...!1!

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 20:44:22

> Hombre.in.terior

A jé, další náboženská fanatička !20!

Dick_Hard

Dick_Hard | 15. 10. 2013, 19:19:27 | více příspěvků | napsat uživateli

je to v hlavě, když tomu věříš, tak skutečný je, když ne, tak není !1!

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 15:27:33

> EL.pH
ja jsem k zenam slusnej....relativne !1235!

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 14:43:17

Kdo stvoril tu mouchu ktera me ted uz pul hodiny otravuje? Mam ji pravo zlikvidovat? A nebo ji milovat jako bozske stvoreni?

argento44

argento44 | 15. 10. 2013, 14:35:30 | více příspěvků | napsat uživateli

přeložit Bibli do vědeckého jazyka to je cesta k pravdě

EL.pH

EL.pH | 15. 10. 2013, 14:14:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Je tam sice hombre, ale já tam cítím takový to píčo.

uživatel eliminován | 15. 10. 2013, 13:54:40

paneboze tahni s tema kecama jinam hombre

Hombre.in.terior

Hombre.in.terior | 15. 10. 2013, 13:50:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Pravým jástvím v člověku je vnitřní člověk . .t.j osobní Kristus..jednoho každého ..sídlí uprostřed prsou v duchovním srdci. Pouze skrze něj dojde každý spásy.

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 5. 05. 2008, 00:49:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak jedna věc je víra a druhá církev...podle mě je církev samotná(jakožto instituce) naprosto zcestná...

Pete_1PPP

Pete_1PPP | 5. 05. 2008, 00:47:15 | více příspěvků | napsat uživateli

Hmm doufám,že na prvního máje hraješ roli inkvizitora, který posílal tisíce nevinných žen na krutou smrt upálením!897!

bekake

bekake | 5. 05. 2008, 00:07:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Víra v Boha je komunikace
s vesmírem, a to je pro méně
nadané, nepochopitelné a proto
se raději přiklánějí k pokrytectví.
Je to pohodlnější a zařadí se dobrovolně
do skupiny -tamas- nebo -rajas-, čili
do-temnoty- a -vášně-. Takto se
mohou "potácet" prostřednictvím
reirkanace až několik tísíciletí.
Dnešní stav tomu plně nasvědčuje.

bekake

bekake | 4. 05. 2008, 23:58:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Osobně si myslím to, že Bhagavad-gita a Nový Zákon
mají téměř identické hodnoty.

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:14:49

Jasně, že je Bůh skutečný!1424!!1423! Slava Hospodinu!1423!

krokodylek.kolin

krokodylek.kolin | 4. 05. 2008, 23:12:57 | více příspěvků | napsat uživateli

citování uměle vytvořených církevních dogmat nemůže být důkazem, stejně jako jím nemůže být vycházení z určitého předpokladu, jemuž pak přikládáš svůj vlastní význam. viz složitost DNA a ani hodinky na poli se za důkaz boží existence vážně považovat nedají. Nemluvě o tom, že sama snaha o dokázání boží existence je scestná. Neboť se domnívám, že pokud bůh existuje, pak je to ve víře věřících. V myslích opravdových věřících je skutečný. takže na závěr. jsem ateista, ale nepřu se s lidmi a nesnažím se je přesvědčovat o opaku. Nejspíš by jsi neměl ani ty. Mesiášů má i tahle doba dost.!1165!

FanDancerDojo

FanDancerDojo | 4. 05. 2008, 23:06:53 | více příspěvků | napsat uživateli

seth-well:
!1266!
Nestrilis trosku vedle? :)

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:06:45

goticka.princezna ja jsem pres gotiku nikdy nebyl ale az u tebe vydim, ze tenhle styl nemusi bejt tak spatnej !2! oooo diky ti boze za procitnuti..jo vlastne..proc dekuju sam sobe..tak nic !2!

FanDancerDojo

FanDancerDojo | 4. 05. 2008, 23:05:52 | více příspěvků | napsat uživateli

Ne. A jestli jo, nedela svuj job dobre ..

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:05:22

je spousta dukazu pro i proti,ale jestli byl svet stvorenej pred nejakejma 4000 lety,pak at mi nekdo rekne,ze ty horniny co se zkoumaji jsou stary taky tak....a co dinosauri a vsechny vykopavky?.....proc se cela evoluce tim padem zpochybnuje?......cela darwinova teorie by sla do haje,jako netvrdim,ze sme z vopice.....ale ´.....vsechno ma svy ALE

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:04:37

vesmirni lide foreva!573!

audran

audran | 4. 05. 2008, 23:04:00 | více příspěvků | napsat uživateli

to už je ten mor i tady?.)

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:03:37

je spousta dukazu pro i proti,ale jestli byl svet stvorenej pred nejakejma 4000 lety,pak at mi nekdo rekne,ze ty horniny co se zkoumaji jsou stary taky tak....a co dinosauri a vsechny vykopavky?.....proc se cela evoluce tim padem zpochybnuje?......cela darwinova teorie by sla do haje,jako netvrdim,ze sme z vopice.....ale ´.....vsechno ma svy ALE

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:03:33

jasny ze jsem skutecnej..a kdo o tom pochybuje toho spalim mocnymi blesky slehajicimi z me zadnice !2!

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 23:02:01

Neexistuje. Kdyby jo tak zařídí aby ta debilní angličtinářka co nás moří svejma žvástama každou hodinu slítla někam pod auto.!31!

uživatel eliminován | 4. 05. 2008, 22:51:28

Martinper: hmm.. slozitost vesmiru je vazne dukaz existence boha jako ***** ..vazne si me presvedcil.. :D:D

Martinper

Martinper | 4. 05. 2008, 22:49:46 | více příspěvků | napsat uživateli


Kdybych našel hodinky uprostřed pole, nenapadlo by mě, že se tady objevily jenom tak, nebo že tady existovaly od nepaměti. Vzhledem k jejich konstrukci by mě napadlo, že mají svého konstruktéra (projektanta). A mnohem větší preciznost a dokonalejší konstrukce a projekty existují všude kolem nás. Naše měření času se nezakládá na hodinkách, ale na Božím díle – pravidelné zemské rotaci a radioaktivních vlastnostech cezia 133. Ve vesmíru existuje dokonalý systém, a ten je jasným důkazem Velikého Autora.

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bůhstvořeníoblohanebesaodpověďotázkapoleslovoexistencevýmluvanenrukakristužalmčlověkřímanůmbožstvísynhodinkydůkazslávasvětježíši

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑