Diskuze a otázky - Jakej je rozdil mezi rasismem a ceskym vlastenectvim?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 1. 05. 2016, 18:59:02 |

...mam takovej pocit, ze se v posledni dobe ten rozdil hodne smazava !24!

reagovat

V diskuzi je 240 příspěvků a shlédlo ji 3155 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

MestizoD

MestizoD | 11. 05. 2016, 16:07:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja jsem snedsi nez etnicti lide...jak to? Proc ste mi nic nerekli?

EL.pH

EL.pH | 11. 05. 2016, 16:05:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
Já ti někde říkal nácek?

Frázičky "kaoucek je zlodjej!!!" nebo "vláda mě říka co jsi mám mislet" máš naučený dobře, jenom ti už nikdo neřekl, kde a jak je máš používat.

Co Kalousek ukradl? Co konkrétně zkurvil?
On tě někdo nutí tyhle organizace poslouchat? Víš vůbec, co dělají? Nebo jak má někdo něco společnýho s uprchlíky, ta je automaticky fuj? !1358!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 14:28:13 | více příspěvků | napsat uživateli

občanská válka v Libanonu

Na vzrůstu napětí měli značný podíl palestinští uprchlíci, kteří do země přišli hlavně po vyhlášení státu Izrael a prvním arabsko-izraelském konfliktu v roce 1948, po šestidenní válce v roce 1967 a v roce 1970, kdy se OOP „přestěhovala“ do Libanonu a na jihu začala budovat stát ve státě.

Palestinci se střetávali s místními obyvateli, kteří se cítili utlačováni (nespokojení byli především křesťané), a tak v polovině sedmdesátých let stáli proti sobě křesťanští falangisté a palestinští uprchlíci spolu se sunnitskými muslimy.

Na počátku války stálo několik konfliktů. První atentát byl spáchán 13. dubna 1975, útok byl namířen na autobus převážející členy křesťanské Falangy. Velitel falangy obvinil z tohoto činu Palestince, a jako odvetu falangisté napadli autobus převážející palestinské dělníky do uprchlického tábora.

Na žádost libanonské vlády do země v dubnu 1976 přicházejí syrské jednotky. Křesťané spolu se syrskou armádou vytlačili palestinské bojovníky na jih země. Příměří ovšem dlouho nevydrželo. Již v roce 1978 vypukají další boje, ale Syřané jsou již na straně Palestinců.

OOP ostřeluje z jihu Libanonu sever Izraele, a tak se do války zapojují i izraelské síly a podporují křesťanské jednotky plukovníka Haddáda. V březnu 1978 překročila, v rámci operace Lítání, izraelská vojska hranice Libanonu a obsadila jih Libanonu. Reagovala tak na opětovné ostřelování severu Izraele. Na základě rezolucí Rady bezpečnosti se v červnu izraelské jednotky stáhly.

Libanon byl fakticky rozdělen na východní část (ovládanou Sýrií), Tripolis, jižní Libanon a východní Bejrút (v rukou muslimů) a západní Bejrút (v rukou křesťanů podporovaných Izraelci).

Od léta 1981 do léta 1982 jsou přítomny mezinárodní jednotky a dochází k relativní stabilizaci. Poté ovšem Palestinci pokračovali v ostřelování Izraele a byla zahájena operace Mír pro Galileu, tj. první libanonská válka. Izraelské jednotky překročily na třech místech hranici s Libanonem a obsadily třetinu Libanonu. Pak obklíčili i Bejrút, protože obklíčení ze strany Izraele trvalo, nejvyšší představitel OOP Jásir Arafat se rozhodl, že Libanon se svými jednotkami opustí a hlavní stan OOP přestěhuje do Tunisu.

16. září 1982 byl spáchán masakr v uprchlických táborech Šabra a Šatíla, kde křesťanští falangisté napadli uprchlické tábory v západním Bejrútu. Reagovali tak na atentát spáchaný na velitele Falangy Bašíra Džamáíla. Falangisté napadli Palestince na území kontrolovaném Izraelem, aniž by proti tomu izraelští vojáci zasáhli. Kvůli tomu byl tvrdě kritizován i ministr obrany Ariel Šaron.

Pokračovala i jednání o příměří a 17. května 1983 Libanon, Izrael a USA podepsaly dohodu o izraelském stažení, které bylo podmíněno odchodem syrských jednotek ze země, což ovšem Sýrie odmítla. Přesto se izraelské jednotky postupně do roku 1985 stáhly. Izrael zasahoval do války jen podporou křesťanských jednotek generála Aúna, který v roce 1989 zahájil boj za vyhnání syrských jednotek ze země. Po krátkém úspěchu byl Aún obklíčen Syřany a musel uprchnout na francouzské velvyslanectví.

Občanskou válku ukončila Taífská dohoda. Byl to dokument přijatý libanonskými poslanci v říjnu 1989 na zasedání v saúdskoarabském Taífu. Byla přijata tzv. Charta národního usmíření – ústavní a správní reforma, jež poněkud omezila privilegované postavení maronitů v zemi, dohoda o vládě národní jednoty a legalizace pobytu syrských jednotek v Libanonu. Taifská dohoda ukončila patnáctiletou občanskou válku v Libanonu.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 14:12:20 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buchrt odpovím ti otázkou, když z německa, francie, anglie, a dalších států jižní, západní a severní evropy budou muslimské státy, co myslíš, že se tam stane a kam budou podnikat nájezdy...... libanon je jasným příkladem toho, co se stane se zemí, kde je mnoho muslimských imigrantů !876!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 11. 05. 2016, 13:49:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd
Jak je tu udržej ? Baba Merklová má asi v plánu postavit pořádný ploty, aby ty imigranty udržela ve východní evropě !2!
Z těch co sem přepravili z iráku část utekla do německa a část se radši vrátila domů !2!

seashepherd

seashepherd | 11. 05. 2016, 13:23:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Ten praděda byl sice v legii, ale Masaryk byl pro něj židozednář. Když jsem se ptal babičky, proč teda pod ním bojoval, tak prej bojoval za Československo a ne za Masaryka.

Ten samej praděda byl i zavřenej. Při odvodu do Rakousko-uherské armády. Před ním stál v řadě žid. Dost vystrašenej. Tak mu praděda řekl - co se klepeš žide. A dal mu pěstí. A dostal asi týden v base.

ale ty si Ráďo pojem vlastenectví vykládáš dost pokrouceně.
vid !5!

seashepherd

seashepherd | 11. 05. 2016, 12:09:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321
můj praděda byl vlastenec. bojoval v Masarykově Československé legii a byl i na Sibiři.
židy neměl rád uplně stejně, jako kdokoliv jinej v Evropě té doby.
Proti muslimům by bojoval samozřejmě taky. Nesnesl by je tady, stejně jako nikdo z jeho vrstevníků. Uplně stejně tu nesnášel německé okupanty.
Takže se prober.

radegast321

radegast321 | 11. 05. 2016, 11:18:03 | více příspěvků | napsat uživateli

hej ty ucho, všiml sis vůbec že to bylo v uvozovkách?A jinak ty plešaté existence se sami za vlastence prohlašují.koukám že jsem tě ranil, že ty seš jeden z nich?

seashepherd

seashepherd | 11. 05. 2016, 08:55:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Lukáš Fojtík je dost nechutná zrůda. Nenávidí celou ČR, jenom proto, že je teplej a nejistej a labilní. (a asi ho vzrušuje představa, jak si parta přistěhovalců bere do parády jeho prdel)

ale zato my Lukáši nemůžeme. chyba je někde v tobě. tak si ji vyřeš a nechtěj kvůli tomu zničit zemi,která tě doted živí

seashepherd

seashepherd | 11. 05. 2016, 08:52:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buchrt že se sem nakonec nacpe hromada nežádoucích ekonomických vyžírků, se dá usuzovat hlavně z toho, že Merkelová a spol dělají všechno možny pro to, aby je sem nacpali. A vládnou nám vlastizrádné mrdky, které hledají spolu s ní cesty, jak toho dosáhnout.

btw. jak se má ta tvoje ekonomická imigrantka, co jsi jí legalizoval pobyt?
taky se u vás říká, že kdo nemá na to, aby zbalil češku, tak ten snad zbalí aspon ukrajinku?

seashepherd

seashepherd | 11. 05. 2016, 08:48:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321 ten tvůj komentář je jak výblitek chorého mozku.
Viditelně používáš dost zmatenou definici "vlastenectví".

radegast321

radegast321 | 11. 05. 2016, 06:19:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buchrt co říkáš na můj koment buchťo? "souhlasím s tebou Buchrťáku, soudobí "vlastenci" diskreditují ty pravé vlastence kteří za války zabíjeli nácky.možná když by bojovali ve válce tak by nepatříli k Úvodu ale kolaborovali by s nacisty"

uživatel eliminován | 11. 05. 2016, 05:15:24

Tebe ani nema cenu komentovat Davide...na ty tvoje zvasty to je zbytecne vynalozena energie !5!

MestizoD

MestizoD | 11. 05. 2016, 05:01:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Ani nechci vedet, co sem porad pise buchrt, pokrytec. On je typicky ukaz slunickoveho pokrytce...zastava se mensin opicaku a arabu v dobe, kdy kazda negace k negrum a arabum je brana jako xenofobie a diskriminace tak ON si udela dite s beloskou. Privede dalsi dite do doby kde mu bude vlastni narod a hlavne rodina vymyvat mozek multi kulti propagandou a az dite vyroste, pojede do arabske zeme tam neco udela, nejakou banalitu a bude vyrvavst co si o lidskych pravech, a ze jsme si vsichbi rovni a ze planatazem patri vsem a kazdy si muze zit kde chce....ale mezi timto vyrvavanim si bude onen muslimsky mirumilovny muz brousit nuz o kamen. A buchrt doma se bude desne divit co udelal ve vychove svyho potomka spatne....:-D

uživatel eliminován | 11. 05. 2016, 03:52:46

Nepletes si nas tak trochu nahodou s Nemeckem, Beneluxem, Francii a Anglii, kde maj muslimove integrovanejch uz nekolik generaci a nelze nas tudiz s nimi absolutne srovnavat? :)

uživatel eliminován | 11. 05. 2016, 03:49:21

Rediteli....rekni mi, jako odbornik na slovo vzatej, jednu vec....na zaklade ceho bych se mel v ty nasi zemicce bat nakejch uprchliku? Ty mas nejaky interni informace, ze se sem chystaj naky hordy vyzirku vetsich, a buranu horsich, nez jsou sami cesi? !1!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 02:38:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING přesně co jsem napsal do odpovědí - máš raději vyžírky, kteří ti budou říkat, že jsi jejich otrok, než tvrdě makající, živící tento stát, který tě nechaj napokoji !876!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 02:08:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING tak si je užij !721!

http://video.aktualne.cz/dvtv/peshmergove-msti-zeny-znasilnene-is-varovali-nas-pres-prijim/r~a3e2282a123c11e6a4100025900fea04/

uživatel eliminován | 11. 05. 2016, 02:02:18

> Reditel_zemekoule
Jdi už se zabít, demente. Nebo si aspoň zašukat. Raděj v ČR muslimy než takový jako ty. Seš totálně ztracenej případ.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 00:50:08 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH tak jsem komouš, nebo nácek, vyber si, oboje být nemůžu

a pan Kalousek je zloděj, zkurvil kde co mohl
a kdo mi diktuje co si mám myslet? Vláda prostřednictvím Hajzl free culture, člověk v plísni, a jim podobným uskupením !876!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 11. 05. 2016, 00:43:58 | více příspěvků | napsat uživateli

https://www.youtube.com/watch?v=nIP9GRRiVw8

jsem muslim a přebírám tvoji zem, již brzy i u Vás doma !721!

https://www.facebook.com/OfficialBritainFirst/videos/786820691463194/

radegast321

radegast321 | 10. 05. 2016, 21:39:56 | více příspěvků | napsat uživateli

nazism sucks, capitalism too... if you are ancrap-than fuck you

radegast321

radegast321 | 10. 05. 2016, 17:30:22 | více příspěvků | napsat uživateli

souhlasím s tebou Buchrťáku, soudobí "vlastenci" diskreditují ty pravé vlastence kteří za války zabíjeli nácky.možná když by bojovali ve válce tak by nepatříli k Úvodu ale kolaborovali by s nacisty

EL.pH

EL.pH | 10. 05. 2016, 16:14:36 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358!

seashepherd

seashepherd | 10. 05. 2016, 09:39:54 | více příspěvků | napsat uživateli

v Rakousku budou mít za chvíli prezidenta - vlastence.
v Madarsku a v Polsku uz je mají. (vlastně i u nás)
na Slovensku dostaly 80% hlasů protipřistěhovalecké strany.

prohráváte.
a hlavně prohrajete.
protože hloupé projekty prostě takhle dopadají.

uživatel eliminován | 9. 05. 2016, 17:48:49

> Reditel_zemekoule
Eh, cože ?

EL.pH

EL.pH | 9. 05. 2016, 16:47:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
!1358! Média můžou za to, že jsi negramot? Chápu to správně?

A jak ty poznáš, že je historie překroucená, když ji neznáš? !1358!

Já to nevím. Všechno víte jen vy - slušní vlastenci. !406!

Kolik uprchlíků jsi v životě už potkal? Víš o nich něco, krom toho, co ti píšou autisti na parlamentních listech? !499!

Takže potvrzuješ, že jste jen pokrytci, co měří různým metrem podle toho, jestli je člověk s vámi nebo ne? OK.
Co se tihle lidé snaží "prosazovat" ty vůbec nechápeš. To je to nejsmutnější na celé věci.

K tomu Putinovi - jsi debil, co vůbec nic nechápe a nic o tom neví. Nic víc. !1!

Ty jsi chodil do školy? Wow! Viděl jsi tu mojí diskuzi o křesťanství, kde jsi měl pasáže z Bible, říkající přesně to samé? Tak si ji přečti, ty vzdělanče. !5!
http://www.osel.cz/7240-biblicke-nasili.html

Nemocné děti nejsou jediný problém, který se musí řešit. A on se řeší.
Překvapuje mě, že komouš jako jsi ty si stěžuje na přerozdělování z cizího. Zkus být trochu víc konzistentní ve svých názorech.

A jak to ty víš, že to tak není? Byls tam? Ne. Říkáš to proto, že ti Aeronet (nebo nějaký jiný PListy) říká něco jiného. !1358!

Opravdová práce není jen když makáš v rukama v kolbence, říďo. !5!
Tobě Kalousek osobně řekl, co si máš myslet? Nebo někdo jiný z parlamentu? Kdo z nich ti diktuje, jak máš žít? Jmenuj!

tl;dr: díky za potvrzení toho textu. !2!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 8. 05. 2016, 22:37:52 | více příspěvků | napsat uživateli

EL.pH

Slušný Čech neumí česky. Píše jako imigrant po tříměsíčním kursu, a když je upozorněn na ostudnou neúctu ke své české mateřštině, odpoví zpravidla hromadou nadávek. Některé umí dokonce napsat správně./// protože za tu dobu mediální masáže to zapomněl a k čemu tisíc slov, které neřeknou nic, když stačí jedno, které dokonale popíše danou událost

Slušný Čech nemá páru o české historii. Proto se na například demonstracích navléká do kostýmu německého rytíře, v domnění, že bude pokládán za rytíře blanického. V převleku za křižáka huláká husitské chorály./// toto je čiré pokrytectví, člověk neznající a překrucující historii poučuje o historii - nevim, jestli je to k smíchu, či spíš k pláči

Slušný Čech brání křesťanské hodnoty. Například tím, že protestuje proti křesťanským uprchlíkům, protože to beztak jsou taky nějací hnusní čmoudi./// všichni víme, jak se zachovali

Slušný Čech hrdinně hájí evropské hodnoty. V čem podle něho spočívají? Třeba v tom, že ty „slimáky“ by bylo dobré střílet. I s těma jejich parchantama, stejně z nich nic lepšího nevyroste. No dobře, tak je tedy jenom hnát zpátky. Do války./// tito "lidé" (uprchlíci) neznají pojem svoboda jednotlivce, svoboda projevu, svoboda vyznání a pod., vše podřizují své víře a proto je tam válka, takže podle tohoto tu válku budeme mít raději tady, a budeme tomu říkat multikulturní obohacení

Slušný Čech brání důstojnost českých paní a panen. Je ochráncem proti těm přičmoudlým muslimáckým primitivům, pro které je žena jen hadr na podlahu. A pokud to některá ta zatracená sluníčkářka nechápe, tak je jí třeba obratem vysvětlit, že je blbá *íča a *unda, a popřát jí znásilnění mnoha černými **koty./// každý je zodpovědný za své rozhodnutí a když někdo podporuje nerovnost pohlaví, nechť to vyzkouší na sobě, co se snaží prosazovat

Slušný Čech a vlastenec se hrdě zdobí georgijevskou stužkou, mává vlajkou neexistující „Novorossije“, ví, že žádná Ukrajina neexistuje a provolává slávu Putinovi./// Putin je jen akt vzdoru té totalitě, která zde v současnosti panuje, upozorňuje na to, že východu Ukrajinského obyvatelstva se nikdo na nic neptal a šlo se do nich se zbraněmi jen za to, že měli jiný názor (krásná ukázka pojetí svobody západními mocnostmi)

Slušný Čech dobře ví, že největšími vlastenci jsou Konvička, Okamura, Bartoš a Brichta. Musláky je přece třeba vlastenecky semlít na moučku nebo zavřít do koncentráku a sluníčkům pohrozit šibeničkou či pistolkou. Fašisti a kolaboranti jsou všichni, kteří s tím nesouhlasí. Ať žije Zeman!/// to asi těžko, nicméně na základních školách nás učili číst a podpora náboženství/hnutí/ideologie (říkejte tomu jak chcete), které vyzývá ke genocidě jinověrců(bezvěrců) je pošlápávání základních lidských práv, kterými se tak často neziskovky ohání (co právo pracujících na slušný život? - to není "in", z toho žádná kačka nekápne)

Slušný Čech sbírá víčka na nemocné děti a všude o tom mluví. Kdo neskáče kolem víček, není Čech. Kdo pomáhá jiným než českým dětem, nedejbože efektivněji než tímhle stupidním způsobem, je vlastizrádce./// problém je jinde, na naše nemocné děti prachy nejsou (vzkaz od vlády - klidně chcípněte, vy na nás jen makáte, tak nemáte na nic nárok), ale na cizí, ano, přitom většina z nich tu bude vést jen genocidu místních ve jménu své víry, a efektivita? z cizích peněz se líp rozděluje, než z vlastních

Slušný Čech ví, že televize lže, protože nevysílá strhující odhalení, která se lze dočíst na Sputniku či Aeronetu./// spousta lidí středního věku ještě zažila minulý režim, spousta lidí sleduje i zahraniční zpravodajství a události, které se dějí v sousedních zemích a neodpovídá to tomu, co je nám zde předkládáno, vyzdvihováno, když opak je pravdou

Slušný Čech nenávidí každého, kdo má víc než on, protože to je nefachčenko, který si nakrad. Ze všeho nejvíc nenávidí kavárnu, neziskovky a Kalouska. Ti všichni musejí viset. /// protože ti všichni jsou živeni z našich peněz, ti nikdy neviděli opravdovou práci ani z okna, pohrdají těmi, kdo skutečně makají a nařizují nám, co si máme myslet a jak máme žít - vítejte v III. totalitní společnosti
!876!

uživatel eliminován | 8. 05. 2016, 22:18:59

> Reditel_zemekoule !898!!1278!!1278!!1278!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 8. 05. 2016, 22:05:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> EARTHLING panáčku, já blbej jsem, ale narozdíl od tebe o tom vím !876!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

rozdíldobapocitvlastenectvírasismusjakejmáma

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑