Diskuze a otázky - Jaká víra je správná?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

GVKB

GVKB | 16. 12. 2011, 14:39:05 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Podle globální statistiky je zde u nás nejvíce lidí na světě co ničemu nevěří a tak konzumují mnoho alkohol a tabák.
!1423!!1423!!1423!

reagovat

Jaká víra je správná?

V anketě hlasovalo celkem 15 uživatelů

V diskuzi je 74 příspěvků a shlédlo ji 2899 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

.eXe.

.eXe. | 18. 12. 2011, 18:07:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Jedině víra v sebe, ostatní sou mindfucky a berličky !729!

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 18:03:30

> Caducusangel..!1073!..ale to je smutné, že? Když musí autor své myšlenky násilně poupravit pro přání vydavatele..zvláště když žijeme ve svobodné, demokratické a sjednocené Evropě, že? !1073!

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 16:32:59

Víra v sebe - ve vlastní schopnosti. Protože většina "kamarádů" se na vás v nejhorším stejně vykašle.

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 21:53:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
ano, ale v současné době je to i s knihama problém (teď nemám na mysli obrovské množství braků v regálech supermarketů). I knihy jsou psány autorem, který je často musí upravit potřebám vydavatele. A není to jen dnes, bible je krásným příkladem. V tomto ohledu často najdeš na internetu myšlenku "ryzejší" (pokud ji někdo nezablokuje).

AlpaKikin

AlpaKikin | 17. 12. 2011, 17:36:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Nejlepší je víra v lepší zítřky se slivovičkou v ruce !54!

M_BOY1

M_BOY1 | 17. 12. 2011, 17:34:09 | více příspěvků | napsat uživateli

žadna.

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 17:33:16

> Caducusangel..proto já říkám, že knihy nesmí zmizet z pultů, kniha je základ vědění, net je výborná pomůcka, je to prostředek pro zábavu a jak zjistit hodně různých věcí a být v kontaktu se spoustou lidí, ovšem není to základ vědění, je to už zprostředkovatelské médium a pokud zmizí knihy, nebude už nikde možnost ověření, že informace na netu jsou pravdivé a nezkreslené, neboť jsou upravovány, pozměňovány, bývají leckdy nepřesné a zavádějící na rozdíl od knih, které vyjdou přímo od autorů a Otců myšlenek - jakmile zmizí knihy je konec..lidstvo bude závislé jen na jediném prostředku vědění a nemusím ti říkat, co z toho plyne a jaký to bude mít dopad..!504!

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 16:45:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
tak s tím musím jen souhlasit. !1424!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 05:55:52

má-li člověk imaginárního kamaráda, je za blázna .. má-li imaginárního kamaráda milion lidí, je to náboženství !1240!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:24:29

> ex.tempore
a nenechá toho a nenechá, bambula jedna...!12!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:21:04

> M-Cristiane..jediný kdo tady dycky demagoguje jsi ty !1237!..akorát nechápu co z toho máš, páč rozumnej tvor to rozklíčuje okamžitě !1073!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:12:53

> ex.tempore
Nezlob, bambulo !191!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:08:48

> M-Cristiane..co je příklad "víry" kristiáne? !1073!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:06:19

> ex.tempore
Já se taky nechci hádat, naopak, je to další příklad "víry" v dnešní době (to co tvrdíš)

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:04:03

> M-Cristiane..já se s tebou nebudu hádat prostě, chápeš to? !1073!..já jsem k tomu své napsala, šmytec !1073!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 01:01:37

> ex.tempore
ani to není možné, seriózní věda neexistuje tak dlouho (několik staletí) aby to mohla být pravda...

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:59:35

> M-Cristiane..ale joo, některé ano !1237!..ty si mysli své, já si budu myslet také své !1073!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:57:37

> ex.tempore
vědecké teorie na tom postavené nejsou...

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 00:53:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> M-Cristiane
to je pravda.

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:52:24

> Caducusangel..hele v náboženství se osvědčilo perfektně jedno pravidlo - tisíckrát po staletí opakovaná lež se stává pravdou v každém čase - je to jednoduché, založené na principu vštípení myšlenky do hlav ostatním - na tom jsou postaveny všechny teorie od náboženských po politické až po některé vědecké !1237!..a k tomu náboženství - Starý zákon byl jako první, dnes už nikdo nedohledá, jak přesně zněl, páč to není ani v zájmu, aby se to vědělo - ostatní odštěpky se rozlétly poupravené do světa, každý si vzal ze Starého zákona a ze starých sepsaných svitků to co potřeboval a byl Otcem myšlenky - dnes už nikdo nedohledá, jak to doopravdy bylo, páč on to totiž nikdo přesně neví !1237!..a pokud ví, rozhodně to světu na odiv nedá, páč by se musely štandopéde přepsat celé dějiny !504!

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 00:50:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
ano. A dokonce více než úzce. Reagoval jsem na prolínání pojmů.

Vecne-O-Hladu

Vecne-O-Hladu | 17. 12. 2011, 00:50:12 | více příspěvků | napsat uživateli

Každej věří v to co se mu zrovna hodí

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:47:03

> Caducusangel

Myslím, že se tak nějak automaticky rozlišuje víra v ověřitelné (reálné) věci a víra v ty neověřitelné (vymyšlené).

A tak nějak automaticky se "vírou" nazívá jen ta víra ve věci vymyšlené (nadpřirozené).

Víra v to, že když si natankuju benzín, že za něj budu muset i zaplatit se tak nějak za "víru" ani nepovažuje...!1!

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:44:25

> Caducusangel..jistě, můžeš věřit v cokoliv - třeba v zelený trpaslíky..já jen říkám, že víra úzce souvisí s náboženstvím, a to je pravda !1237!

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 00:41:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
věřit můžeš i bez náboženství.

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:35:57

Z hlediska snah o porozumění světu a vesmíru kolem nás je špatná každá víra.

Z hlediska života a přežití - to je těžko posoudit. Ta naše asi nebyla tak špatná, když se tu držíme už tak dlouho...

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:30:02

> Caducusangel..ale prd kule, náboženství stojí na Bozích, vždycky stálo, a v to lidé věří, je to o víře o ničem jiném - nebe peklo ráj !1237!

Caducusangel

Caducusangel | 17. 12. 2011, 00:09:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
mýlíš se. Náboženství stojí na neschopnosti lidí vidět že jsou manipulováni.

uživatel eliminován | 17. 12. 2011, 00:04:31

> Caducusangel..jakékoliv náboženství je o víře, o víře v něco na které to celé stojí a se kterou je to úzce spjato, kdyby nebylo jediného člověka, který by věřil, můžou zabalit všechna náboženství svá fidlátka i krám !1237!

Caducusangel

Caducusangel | 16. 12. 2011, 23:50:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> ex.tempore
opět krásně napsáno. Jen jsem nečekal, že i Ty si budeš plést víru a náboženství. Jinak plnej souhlas !1424!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

víraničemasvěttabákčlověkalkohol

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑