Diskuze a otázky - jak to bylo s czechtekem 2005

úvodní strana | aktualizovat | dolů

TooFree_23_

TooFree_23_ | 10. 12. 2008, 08:35:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Doresilo se to nejak vubec?bbyli nejaci policajti zatknuty?...jen tak pro zajimavost bych to chtel vedet protze kolem toho byl velkej RAndal apak to nejak utichlo..:-)

reagovat

V diskuzi je 96 příspěvků a shlédlo ji 702 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

roboton

roboton | 10. 12. 2008, 12:53:58 | více příspěvků | napsat uživateli

jo něco sem četl..někoho snad vodsoudili..ale dostal snad pokutu nebo něco takovýho...zasloužili by tvrdší trest..!!!

Adelmus

Adelmus | 10. 12. 2008, 09:40:25 | více příspěvků | napsat uživateli

m1c4a1 : hehe...veci soudu to jiste je...ale nerikej ze ty nemas na postup vlady svuj nazor,bez ohledu na nazor soudu...nebo ses skutecne tak poslusnym obcanem, ze prijimas vyroky autorit jako nediskutovatelnou pravdu? !1217!

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:32:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
Jestli bylo adekvátní použít násilí nebo ne, to už je (jak jsem psal), věc soudců a objektivního posouzení. Já tam nebyl, takže o tomdle už nic říkat nemůžu - policie říká jednu věc, tekknaři říkají druhou, pravda bude někde uprostřed.

Adelmus

Adelmus | 10. 12. 2008, 09:29:17 | více příspěvků | napsat uživateli

m1c4a1 : no vystihls to pekne ale to kde je ta hranice neni nase vec a ani to v tyhle debate neni podstatny..podstatny je - je-li proti temhle freeakcim adekvatni reakci nasili? a ja tvrdim ze ne,je to presnej opak toho co by vedlo k reseni..ti lide to budou dal citit jakokrivdu a cr tim ziskava dalsi zcela neloajlani obcany..pri tom kdyby se vlada vydala smirlivou cestou bude efekt na lidi presne opacny..

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:25:29

Pozemek byl pronajatý jen jeden, kam se po příjezdu uklidila většina. Tudíž byl sásah podle mého názoru jen demonstrací síly.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:25:03

> Honzin77
myslíš ty škody, který způsobila PČR? myslím, že je uhradila všem majitelům...
doufám, že jako daňový poplatník brečíš...takovejch milionů kvůli pár feťákům.....no určitě to bylo prodělečný jako prase!1169!

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:24:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Adelmus
Co je to "vybočení ze systému"? Jak velký? Kde je hranice? Policie jistě uznává nějaký vybočování v rámci mezí, když jedeš v obci 52 km/h, tak tě ještě nechají, i když je to vlastně už porušení zákona.
Každej tu hranici vnímá jinak, zde se střetla hranice víc "free lidiček" s míň free lidičkama.

TooFree_23_

TooFree_23_ | 10. 12. 2008, 09:24:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honzin77
pozemek byl pronajatej,teda aspon myslim:-)

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:23:49

> Rachel....
nene, my to tady vyřešíme !1152!

TooFree_23_

TooFree_23_ | 10. 12. 2008, 09:23:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
nn,kamaradi rekli hodne,ale internet toho vzdycky rekne vic:-)

Honzin77

Honzin77 | 10. 12. 2008, 09:23:42 | více příspěvků | napsat uživateli

To by mne taky zajimalo,.uhradili poradatele skody, ktere vznikly vlastnikovi tech pozemku? !1266!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:23:27

> m1c4a1
ale vůbec, zas to vidíš jenom černobíle
myslíš, že takovej anarchista se narodí s názorem, co je policie je špatný? asi težko, asi má k tomu svýmu chování nějaký důvody, stejně jako ty máš důvody k tomu bezmezně pčr a demokracii věřit i kdyby tě jebali do prdele.......

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:23:07

myslim si že ted a zrovna tady to nemá cenu řešit. I kdyby to dořešený nebylo tak se to znovu řešit stejně nebude.

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:22:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
Zase překrucuješ - nevím, co jsi tam dělal a jestli jsi tam vůbec byl, mluvím o povahovejch rysech, který by tam mohli mít i jiní lidi. Slušnej člověk pochopí a odejde; rádobyanarchisti a vzbouřenci proti systému (ať už je jakejkoliv) přece nebudou sklánět hřbet nad něčím tak podřadným, jako je policie, takže se jí z principu "musí" postavit. Takový lidi by měli dostat pendrekem dvounásob.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:21:51

Paroubtek .... !1240!

Adelmus

Adelmus | 10. 12. 2008, 09:20:36 | více příspěvků | napsat uživateli

m1c4a1 : ale to sou taky dve odlisny situace...americkej policajt mozna muze strilet do 13 letyho kluka v kradenym aute,ale amereicka vlada nenecha rozehnat skupinu (ktery navic spojuje urcitej nazor - nebo pohled na svet) lidi ostrejma...to o cem mluvis je obycejny hajeni zakona,to co se stalo tady uz si zharva s demokracii..
Jinak to ze tam nejaky cajti kopali surove do lidi je dukazem o diletnasvi policie,ale neni to dovud k oznaceni toho celyho zakroku jako protipravniho..
On mozna i ten zakrok jako takovej protipravni nebyl,byl ale nemoralni a proti zdravymu rozumu..Je smutny pokud neni moralka v souladu se zakonem,ale prave v tehle citlivejch situacich je nasili to posledni cim by to mela vlada resit....
V sirsim meritku teda otazka zni: ma pravo jednotlivec se nachvili vyclenit ze systemu aniz by ho ten system za to zbil? odpovez si sam...ja myslim, ze kazdopadne to pravoma kazdy clovek!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:20:24

> m1c4a1
tím sem myslel třeba pochybovat o určitých jednáních a tím si tu "naší" demokracii hlídat, když to nedělaj média, někdo to dělat musí

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:19:35

> m1c4a1
individuálně situaci ne jedince

a propo jak víš co sem tam dělal?
(házel sem ty největší kameny a klády.pst)

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:18:47

> TooFree_23_
to nebyla urážka, pouze konstatování faktu...aspon uznej, že tvoje schopnost diskutování končí i začíná tam co ti řekli kamarádi

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:18:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
Jak chceš situaci, kde je pár tisíc lidí, řešit individuálně? To by tam s některejma tvrdohlavejma jako jsi ty seděli ti policajti ještě teď.

TooFree_23_

TooFree_23_ | 10. 12. 2008, 09:17:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
a ty zas moc dospelej,co ti vadi na tom jak se kdo chova,rozhodne se radeji budu chovat tak jak se chovam nes mit stupidní nazory..

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:17:27

> m1c4a1
!978!

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:16:49

> m1c4a1
!121!
tohle nemá cenu

není lepší řešit situace individuálně? nž trapně > co je pod hlavičkou demokracie je nenapadnutelný a vždycky správný a svrchovaný jednání/názor

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:15:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
Ano, tak bych to udělal, policie musí nahradit škody, bylo-li to neoprávněný.

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:15:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
Podle tamějších zákonů ano. Protože ale zákony určoval totalitní režim, s kterým nesouhlasím, nebyla podle mě reakce těch lidí, co šli proti policajtům, špatná. Teď máme demokracii, s kterou souhlasím, a útok proti těm policajtům je útok na výkonnou moc demokracie, takže tady fandím policajtům.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:15:01

> m1c4a1
takže až jednou příjdou policajti k tobě domů a začnou tě vyhazovat a ničit tvůj majetek.....stáhneš prdel a v klidu odejdeš a budeš se na ně usmívat, a v klídečku si podáš trestní oznámení na chování veřejnýho činitele?.-. s takovejma jako ty by tu byl ještě dneska komoouš hochu...to by se ti líbilo co?

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:13:12

> TooFree_23_
seš děcko....

TooFree_23_

TooFree_23_ | 10. 12. 2008, 09:13:12 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
neasi:D

m1c4a1

m1c4a1 | 10. 12. 2008, 09:13:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> detik
Zas překrucuješ. Zákrokem myslím udělání řady policajtů a vytlačování z louky, mlácením pendrekama a házení petard. To je normální postup, jak dostat lidi z nějaké plochy. Jestli bylo v pořádku POVOLENÍ k tomu zákroku, to už je otázka soudů.

uživatel eliminován | 10. 12. 2008, 09:12:34

> m1c4a1
takže v 89 to bylo vlastně taky v pořádku?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

velkejrandálprotzeapakczechtekempolicajtbbylizajímavost

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑