Diskuze a otázky - Jak snížit nehodovost a úmrtnost na silnicích?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:12:03 |

Řekněte mi jak byste snížili nehodovost a úmrtnost na silnicích? Co říkáte na blázny, kteří jsou schopní bez výčitek svědomí jezdit nehoráznými rychlostmi a natáčet si to na video. Co říkáte na bodový systém a novou kampaň?

reagovat

V diskuzi je 40 příspěvků a shlédlo ji 1078 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 20:04:41

> dauphin
to kdybych věděl, tak už ten návod nějakýmu politikovi prodám, ale jednou na to určitě přijdu !511!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:46:32

> drinker
to je všechno hezký, s tím souhlasím. Ale jak toho docílit... jak ovlivnit podplácení? Podvody?

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:43:50

> dauphin
Tak peníze, to je otázka druhá, ale třeba tady v jihomoravským kraji by peníze na stavbu životně důležité R43 byly, ale neustále to blokují levicové strany, ochranáři přírody, zkrátka ti, kterým souhrně říkám Cyklisti !511!
co se týče omezení provozu nevyhovujících aut, tak se musí zamezit korupci na státních technických kontrolách, ani jedna stará škodovka by dnes neměla šanci projít férovou prohlídkou, všechno je to uplacený. stejně tak zavést vyšší daně na dovoz ojetin ze zahraničí, sem se tahají hrozné vraky a dbát na dodržování nejpřísnějších emisních limitů (s povolením výjimek na veterány, udržované starší vozy s hodnotou apod.), jako motivaci například zpřístupnit ekologickou likvidaci vraků zdarma apod. jak by zmizely žigulíky, favority a další pojízdné vraky, hned by se zvýšila bezpečnost, protože nové auta mají už samozřejmě lepší prvky aktivní ochrany (abs, akcelerace atd.)

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:43:47

> mulorz
to je právě ten důvod proč je ale pořád nadměrnej náklad... víš? je to všechno o penězích... což je docela smutný

Texas-Tornado

Texas-Tornado | 17. 11. 2008, 19:43:19 | více příspěvků | napsat uživateli

to taky a hlavne nejezdi hlavou

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:40:31

> Horici_zeryk
tvoje pravidla se mi líbí, máš pravdu.

A s tím telefonem souhlasím, když vidím řidiče za volantem kterej telefonuje, tak strašně nadávám, je to hrozný... oni si to vůbec neuvědomují, že svou pozornost kterou by měli věnovat řízení, věnujou telefonu a pak to takhle dopadá.

A taky se mi nelíbí že lidi za volantem kouří... spadne jim žváro do klína a hned máš další bouračku.

Nemyslím si že by nehodovost a úmrtí zmizelo... to je nereálné, ale jde mi o to jak to snížit, to procento těch...

Nedávno sem zaslechla v rádiu že zemřelo jenom 77 lidí (což bylo nejméně za 5 let) ale ono to bylo za měsíc...

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:37:38

> dauphin..potíž je v tom, že to pro ty firmy není výhodné...!925!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:35:56

> mulorz
no právě, že doprava není jenom auto.. ale i autobus, kamiony, nákladáky... vlaky.... atd... ale jak to bylo bezvadný, když se všechno vezlo přes vlaky... zboží, byla odlehčená silnice, nedocházelo k překládání kamionů a následným kamionů... těm lidem jde jenom o byznys...

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:33:09

dauphin: ja bych treba bral ridicaky za mobily, podle mne si malokdo uvedomuje, jak a kolik telefonovani muze za dopravni nehody. Myslim, ze to je dvojka hned za chlastem.

jinak, kdo je debil v realnym zivote, bude i za volantem, s tim nenadelas nic. ale myslim si, ze uplne staci snizit pocet nehod, ne se jich zbavit uplne, to je chimeeeeera.

osobne se ridim trema pravidlama: nejezdi kam nevidis, kazdyho kolem povazuj za debila a nechlastej, resp kdyz mas na chlast, mas i na taxika.

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:32:51

> drinker
dobře, ale kde chceš vzít tolik peněz na stavbu nových silnic? a jak chceš dosáhnout toho, že všichni lidi, budou mít ty nejlepší auta? stát uvažuje trošku jinak, jsme docela dost už zadlužení, a oni myslí jenom na sebe... zkus jim to ale navrhnout, není to špatnej nápad.. ale jak to zrealizovat?

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:31:03

souhlas s drinkerem...ty cesty, to je hrůza...až kamiony budou jezdit jen po dálnicích, tak se také něco zlepší...možná by tomu pomohlo více kontrol ze strany celníků a policistů...

dauphin...tak doprava nejsou jen auta...stačí lidi naučit jezdit vlakem, tramvajemi atd. akorát lidi jsou leniví...!585!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:29:48

> dauphin
proboha, já nikoho neohrožuju !121! ale jak se dá jezdit bezpečně třeba na dálnicích, kde sou vyjetý koleje, nebo na úzkých silnicích, který mají totálně podebraný krajnice? !20!
kultivace dopravního provozu nemůže začít u buzerace, trestů, policejních kontrol a debilních kampaní, ale u vyřazení starých nebezpečných aut, stavbou nových silnic a dálnic, které stáhnou vozy z rizikových míst (např. u Brna tah na Svitavy a kritická situace v Lipůvce) a zároveň zlepší komfort, aby se řidiči mohli soustředit na jízdu a nemuseli řešit, které díře se zrovna vyhnout

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:29:35

vrátit se ke koním protože kolikrát je ten kůň chytřejší než člověk za volantem.

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:28:22

> Horici_zeryk
říkám, je to prostě přímo úměrný zkušenostem, ale strašně záleží na zvážení situace a mělo by se za volantem trochu víc přemýšlet, kde ubrat, kde přidat

tresty souhlasím

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:26:25

> Mikysekkk
souhlasím, je to nespravedlivý... měli by ale poupravit celkově tresty

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:25:56

> mulorz
trochu nereálný, lidi v dnešní době auta potřebujou a celkově svět, umíš si představit bez dopravy?

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:25:30

aD kampan: dobra

ad rychlost: jezdim rychle a narozdil od frajeru s autama v blbym stavu, ja mam auto na 100% v poradku a najezdeno mam prez milion kilometru, takze neni to o rychlosti, ale o zodpovednosti

ad snizeni: mnohem vetsi zodpovednost ridicu, tj obrovsky pokuty za stav vozidla, kriminal, bez kecu za chlast a drogy za volantem a trestani opravdovych viniku a nejen tech, kdo se nevykeca...

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:24:14

> drinker
to je ale úplně něco jinýho... pokud se chceš zabít, vyber si takovou variantu, aby si neohrožoval ostatní

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:23:14

> Texas-Tornado
ale musíš přiznat že spousta motorkářů si za to může samo, nedokáží se pořádně bezpečně oblíct na tu motorku

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:23:06

chce to zlepšit stav vozovek, když už se mám někde vysekat, tak ať to aspoň není na těch děravejch silnicích !121!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:22:16

my můžeme jezdit sebe líp, ale potkáš nějaký splašený prase a co pak?

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:21:45

ale jak donutit lidi, aby nespěchali a nezkazili si s tím život...

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:21:10

to je jasný že to záleží na nás....

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:20:56

tvrdší tresty bych uvítala, v jiných zahraničních zemích je tvrdší trest a jezdí tam bezpečnějc... ne teda pomaleji ale bezpečněji jo

Texas-Tornado

Texas-Tornado | 17. 11. 2008, 19:20:48 | více příspěvků | napsat uživateli

to je v kazdym z nas

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:20:07

ale jak to řešit?

Texas-Tornado

Texas-Tornado | 17. 11. 2008, 19:19:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Za posl.leta

Texas-Tornado

Texas-Tornado | 17. 11. 2008, 19:19:05 | více příspěvků | napsat uživateli

jen co zas letos umrelo motorkaru,opet nejvic

Texas-Tornado

Texas-Tornado | 17. 11. 2008, 19:17:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Ti nevinni,to je to nejhorsi!!!!!!

uživatel eliminován | 17. 11. 2008, 19:17:39

no právě že je to vždycky na těch lidech ... ale jak je přinutit aby jezdili opatrněji, bezpečněji.. neohrožují jenom sami sebe, ale i svoje okolí, mě i vás....

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

silniceúmrtnostnehodovostsystémsvědomíblázenvideonovakampaňrychlostvýčitek

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑