Diskuze a otázky - jak se zbavit starého nezvladatelného psa???

úvodní strana | aktualizovat | dolů

majlenka000

majlenka000 | 3. 08. 2010, 15:55:28 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Prosím o radu co se psem kterej nám ničí život.Jako první možnost jsme ho zkusili dojít nechat humánně utratit,to se nepovedlo,neutrácej fyzicky zdravá zvířata,druhou možnost jsme zkusili útulek kde ho také nevemou tam berou jen opuštěná, nezajištěná nebo týraná zvířata,takže co s ním?Je čipovanej a dost známej takže ho někde nechat na pospas by byl asi na pokutu,poradte jak se zbavit psa kterého by si ani nikdo nevzal páč je starej a nezvladatelnej(kouše lidi,utíká,pořád štěká,je agresivní zákeřnej,pomstichtivej)děkuji za rady.

reagovat

V diskuzi je 162 příspěvků a shlédlo ji 20050 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 09:03:51

> útulek kde ho také nevemou tam berou jen opuštěná, nezajištěná nebo týraná zvířata
> nebo týraná zvířata
> týraná

jasny? !1250!

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:54:44

Darovat mu 3gramy

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:51:23

baví mě jak jsou všichní humanní !107! přitom kdyby před váma zkolaboval bezdomovec jen ho překročíte!1278!

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:46:02

Otázka je jak se zbavit páníčka jako jsi Ty.!1363!

Disheckous

Disheckous | 28. 02. 2011, 08:45:36 | více příspěvků | napsat uživateli

skus se někdy podívat na National Geografic Channel na pořad Znalec psí duše...tam se dozvíš že to není ve psovi ale v jeho majiteli...!935!

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:36:13

> majlenka000
No tak jste si ho špatně vychovaly ! chudák Pes na Pospas bys ho nechala no fuj!! furt je to pes a ne nějakej hadr!! Tak jste si ho neměli pořizovat!!1370!

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:33:14

> Angiela_Daniels kecy kecy kecy !20! i lidé jsou ve stáří protivnější to je prostě příroda

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:27:02

špatná výchova !1363!

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:19:40

pěkná blbost že se dá starý pes převychovat !!! A stejně hloupé je tvrdit že je to výchovou, namáte asi moc zkušeností. !465!

ruzickaL

ruzickaL | 28. 02. 2011, 08:10:54 | více příspěvků | napsat uživateli

měla bys jít do útulku sním třeba by vás dali do jedné klece :-D , každopátně 100% někde ho vemou v útulku když řekneš že ho nezvládáš a že nemáš peníze abys ho uživila jako musíš jich vyzkoušet víc těch útulků

uživatel eliminován | 28. 02. 2011, 08:01:00

určitě né utratit,to už ho radši vypust volně do přírody!1187!

evvv

evvv | 28. 02. 2011, 07:34:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> Krejzinka uplně s tebou souhlasim tyhle lidi co ohle dokazou udělat to je strasný... >
> ano ale i tento pes se dá prevychovat, (reakce na komenátář na de mnou) a i ten pes má k tomu důvod-týrání ,strach---

_Belicka_

_Belicka_ | 8. 08. 2010, 22:24:12 | více příspěvků | napsat uživateli

nechápu lidi, kteří si pořizují psi a potom to dopadá přesně takle !1228! .. Chudáci zaběhlí u silnice, pohublí..!1228! je to o výchově toho psa .. jaký si to uděláš takový to máš .. a s tim, že je starej si musela počítat od začátku !1304!!1304!

Derida24

Derida24 | 6. 08. 2010, 09:02:11 | více příspěvků | napsat uživateli

Daruj ho vietnamcům!2!

Si_senor

Si_senor | 6. 08. 2010, 08:03:24 | více příspěvků | napsat uživateli

pust ho v lese:D on se najde neakej dobrak myslivec:D

Korrax

Korrax | 6. 08. 2010, 07:52:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Zavez ho do cigánského gheta...

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 07:28:23

> anatta> Krejzinka
souhlasím s Krejzinkou, ale v jednom má pradvdu Anatta, u nás je považováno zvíře za věc, né jak v americe ...

Rosta_14

Rosta_14 | 6. 08. 2010, 07:13:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Vypust ho v lese.. Nebo někde, kde rychle a bezbolestně zemře (železnice, silnice). Ale raději si ho nech.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:58:14

celkem chudák..ten pes.. nwm zkuste dát inzerát..a třeba si ho někdo.. vezme najdou se ldii co si berou problematický zvířata..a nebo si prostě nechte a nechtejte toho chudaka dožít..

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:57:52

já bych to odnesl na reklamaci....

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:57:08

Pes je kaput.. ?? musite přečipovat... !1424! !2!

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:49:19

> SSBN
když ty nechápeš že tu agresivitu pes získal špatným přístupem neschopného majitele a že i starý pes se dá lehce převychovat tak nápodobně mno!1363! jenže to je moc složité, ono je jednodušší ho ZVARAŽDIT že ty člověku s DUŠÍ!1300! Duše je taky o citu a ty očividně žádný nemáš a tudíš nemáš ani tu duši... to už to zvíře ju má víc jak ty!516!

SSBN

SSBN | 6. 08. 2010, 00:45:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Krejzinka Když nechápeš, že "nehodit se do krámu" není situace, kdy máš agresivního psa, který ohrožuje okolí, pak nemá smysl se s tebou bavit.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:44:09

*nálezy

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:43:54

> SSBN
1. mě rozum nechybí protože narozdíl od tebe si nemyslím, že vše co se mi nehodí do krámu možu zlikvidovat! Takto uvažují labilní lidi, kteří si potřebují něco dokázat!1363!
2. teorii evoluce dokázal už Darwin a současné paleontologické nálezi, až mi někdo předvede důkaz hmatatelný bo jakýkoliv o stvoření vyšší moci tak tomu teprv uvěřím... zatím stále věřím zkamenělinám !1363!
3. asi pudu koupit ten rum a najít toho myslivce, protože lidi s uvažováním jaké máš ty, jsou nebezpeční pro své okolí a tudíž se musí utratit !1363!

SSBN

SSBN | 6. 08. 2010, 00:40:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Krejzinka člově se nevyvinul, ale byl stvořen. A pokud ty nevidíš rozdíl mezi zvířetem a člověkem, asi zvíře jsi. Chybí ti totiž základní atribut člověka - rozum.

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:34:36

> SSBN
je mi jedno co tě uráží, během evoluce sme se ze zvířete vyvinuli a ať se ti to líbí nebo ne, duší ním furt si a budeš... !1300! určitě rysy v sobě nikdo z nás nezapře...!1249! kdybych to mohla ovlivnit tak já tím zvířetem klidně budu, protože lidstvo je odporný druh co se kdy mohl vyvinout!1300!

SSBN

SSBN | 6. 08. 2010, 00:34:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> anatta pokud je věc nebezpečná, byť by tou věcí bylo i zvíře, musí majitel zajistit, aby nebezpečná být přestala. A celkem snadno si dovedu představit zvíře, které lze pacifikovat jen zabitím

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:32:25

ajeje, clovek s dusi. a sme doma!2!
no nic, ja du stejne spat

uživatel eliminován | 6. 08. 2010, 00:31:51

> SSBN
pravo v tomhle neni zrovna smerodatny - to s definuje vse po svym. ale i pravo se na zvire diva jinak, nez treba na pracku. s tou si muzes delat co chces

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

peszvířemožnostlidnezvladatelnejdruhánevemouživotútulekznámejpokutapospaszdraváčipovanej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑