Diskuze a otázky - Jak se měří velikost ekonomické krize?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:03:12 |

Pravda o krizi je lidem utajovaná aby lid neměl deprese, nikdo nemá peníze všude se škrtají výdaje, příčinou krize je byrokratická centralizace a snaha o přechod k decentralizaci kde je konkurence ve všem, zde dosud nikde není a tak se bude krize logicky zvětšovat.
!20!!24!!31!

reagovat

Jak se měří velikost ekonomické krize?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 86 příspěvků a shlédlo ji 1427 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 16:23:11

> Duff35
Vidím, že ti už došla slova a zase začínáš brečet, že tě někdo uráží. Škoda. !24!

Duff35

Duff35 | 14. 11. 2012, 16:04:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan Větší debilové jsou ti,kdo ty půjčky umožní.To,že je národ hloupý a vezme si půjček víc najednou,proto ještě za tuhle chybu nemusí platit dlouhé roky a je vůbec nefér,že další debilové si na tom mastí kapsu.Advokáti a exekutoři atd.To by měli taky zatrhnout.Myslím vládu a parlament.Jenže ti čů..ci si akorát zvedaj platy na ůkor obyč.lidí.

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 15:56:31

> Byl_sem_M-Cristiane
klasifikoval bych je spíše na nesvéprávný debily!884!

Duff35

Duff35 | 14. 11. 2012, 15:49:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Asskimo Co já vím,tak s těma invektivy jsi začal ty,já jen psal názor a když někdo nemá argumenty protinázoru,začne urážet nebo se posmívat a to není o diskuzi.Tohle umí keždej vůl,kterej musí mít poslední slovo.Aby diskuze někam směřovala,musí mít směr,ale ty jsi tu diskuzi přesměroval v obyčejnou hospodskou hádku.Když tě vytočí maličkost,jak to asi bude,když se v životě dostaneš do těžkostí?Holt mně ignoruj,když se ti nelíbí co píšu a pak se nebudeš urážet jak malé dítě.

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 15:46:27

> Duff35

Né, lidé si přesně berou půjčky protože JSOU debilové !11!

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 15:45:48

> Duff35

Jinými slovy souhlasíš s tím, že jsme národ debilů, co nejsou schopní si svůj život uspořádat sami a potřebují prostě žít pod kvérama, aby se cítili skutečně šťastní...!24!

Možná, že by českému národu právě pomohlo nejvíc, kdyby se tenhle houf nesamostatných troubů sbalil a někam vypadl !2!

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 15:32:07

> Duff35
Ne, nemusí. Tohle komoušský vození za ručičku potřebují jen neschopní dementi jako jsi ty. Normální lidi nepotřebují další omezení svých svobod státem.

Jen debil (nebo nějaký podvodník) si vezme půjčku, když předem ví, že ji nebude moct splácet.

A ty jsi co? Zástupce tý chudý většiny, co nemá co do huby? Na internet ale máš, to je zajímavý. Nebo ho někde kradeš?

Duff35

Duff35 | 14. 11. 2012, 15:27:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Asskimo Vláda to musí znemožnit v zákoně,musí to projít parlamentem.Lidé si neberou půjčky,kromě některých,protože jsou debilové,ale proto,že už melou z posledního a nemají navíc.Takové 3/4 národa jsou chudí lidé a mají jen na nájem a na jídlo.Jenom debil by to nepochopil!!

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 15:16:10

> Duff35
> Pokud bude vláda dále lidem umožnovat si brát více půjček najednou

A co třeba nebýt nesvéprávným debilem a nebrat si další půjčky, když nemůžeš splatit ani ty předchozí? !1250!

Duff35

Duff35 | 14. 11. 2012, 15:08:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> dezinformace Pokud bude vláda dále lidem umožnovat si brát více půjček najednou,národ bude zadlužený,frustrovaný svým platem a z nedostatku peněz horšími pracovními podmínkami,pokud nezatočí s cizinci,kteří tu dělají ve státě podvody,obírají stát na daních,s hernami,kde se schází svoloč a Češi tam prohrají úspory,pokud zde bude chaos takový,že Policie nemá na benzin,doktoři a kapacity utíkají do zahraničí a nejenom elita národa,ale obyčejní lidé,tak tu za chvíli nebudou Čechy,ale bude tu smetiště plné cizinců,kteří tu budou všechno vlastnit a budou tu vládnout.Neni divu,že spousta lidí volí komunisty.Byly to svině despotické,ale byl tu alespon pořádek a klady jejich vlády převládaly nad negativami,kriminalita byla nízká a národ se měl podstatně lépe než ted.Nebyla taková bída.

SSBN

SSBN | 14. 11. 2012, 13:19:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Pansatan lidi prachy mají, ale neutrácí je, cpou je do bank. Otevírání jednoho obchodu na tom nic nezmění

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 11:16:30

Moudro dne 2

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 11:02:59

Když lidi viditelně nevědí co s prachama.

uživatel eliminován | 14. 11. 2012, 11:02:36

včera ve zprávách uakazovali, jak nějakej řetězec s elektronikou otevíral v Plzni novej krám a dávali pár stovek slevu. Lidi tam zase stáli už od noci a kupovali televize, počítače, tiskárny, foťáky....pičoviny, co stejně nepotřebujou. Jenom proto, že tam "ušetřili" pár stovek. A to tam byla o to bitka a museli přijet měšťáci, protože ochranka nákupního centra nevládala.
Tak mi teď kurvadopíči někdo řekněte, jaká že to je krize? !884!

mluno

mluno | 14. 11. 2012, 10:23:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Krize se měří růstem/poklesem HDP. Pokud si vzpomínám, tak se to rozližuje podle počtu míst o kolik se tento parametr mění. Pokles tak do 2-5 % je naprosto normální recese, která je běžnou součástí ekonomického cyklu. Pak následuje deprese a ten největší pokles se nazývá krize, ale nevim, kde je ta hranice. Ovšem HDP je až důsledek něčeho, něčeho co se blbě měří.
Změny HDP spolu s další spoustou okolností ovlivňujou cenovou hladinu a tím i inflaci. Někde jsem viděl takové zamyšlení o tom, že krize souvisí spíš s deflací, následná inflace je až důsledek. (Nakonec neni tomu těžké uvěřit, protože Benešova vláda, stejně jako další evropské vlády se snažily udržovat nulovou inflaci a spíš mírnou deflaci, takže před tou krizí ve třicátých letech se najde.) Takže se zdá, že nejdřív je deflace, z ní vyplyne krize, a následuje hyperinflace, kdy peníze de-facto přestávaji existovat. Což je asi taky důvod, proč se deflace všichni tolik bojí.
Samozřejmě současná čísla inflace ani poklesu HDP moc na krizi nevypadají.

Dick_Hard

Dick_Hard | 14. 11. 2012, 04:50:30 | více příspěvků | napsat uživateli

možná bys měl jezdit na kole, nebo aspon rychle chodit, špeky tě unavují a můžou tě i zabít !5!

SSBN

SSBN | 14. 11. 2012, 00:15:08 | více příspěvků | napsat uživateli

teploměrem v rektu

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 23:57:37

> Mestizo
A jinak ten aby byl Diesel, tak by musel vychlentat všechny benzinky od Ostravy po Rozvadov.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 23:12:30

> Mestizo
Prase to všechno do mrtě sežral.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:29:38

Staci,když se podívame na vasi profilovku,pane Vin Diesele a hned je jasné, že v obchodech uz nejsou potraviny.

quagmire

quagmire | 13. 11. 2012, 22:25:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> salamalejkumaklobas Aha. No tak nás potěš Pánbůh. Stejně jsme asi všichni prasata !1351!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:23:35

> quagmire
Ne, to by musel vepř zmizet.

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:22:55

A dokud bude mít tady to prase přístup na net, tak krize bude pořád.

quagmire

quagmire | 13. 11. 2012, 22:22:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> salamalejkumaklobas Umíš někdy uvažovat i nevepřově? !996!

uživatel eliminován | 13. 11. 2012, 22:21:32

Vepřovou palicí.

quagmire

quagmire | 13. 11. 2012, 22:13:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Pravda o krizi není utajovaná, když si otevřeš internet a čteš v něm, dovíš se dost !1204!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krizepravdalidcentralizacesnahavelikostkonkurencepříčinadepresepřechoddecentralizacevýdaj

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑