Diskuze a otázky - JAK SE DÁT DOHROMADY ???????

úvodní strana | aktualizovat | dolů

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 15:37:58 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Rozešel jsem se s přítelkyní po 3 a půl měsících s tím, že stále myslí na kluka předemnou. Nevím co s tím dělat a vím, že byla semnou šťastná jen na nás přišla zrovna špatná doba !20! Poraďte co bych měl udělat ???? !24!

reagovat

Mám o ni bojovat ?

V anketě hlasovalo celkem 24 uživatelů

V diskuzi je 133 příspěvků a shlédlo ji 872 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:15:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick nebo já to tak beru s nadhledem.....nejsem slepej a vždycky se snažím uvědomovat realitu a ne jít do něčeho po hlavě s nejistým výsledkem....no blbce dělat nechci...já docela umím v sobě něco držet nejsem tak emotivní.....o to víc se to ale asi projevuje když jsem sám...to mu buší srcde 150 tepů za minutu....tlak v žilách je na prasknutí....v noci spím 3 hodiny a jsem z toho mimo, ale mezi lidma jaksi zapomenu a s ní bych taky zapoměl !1!

pajinkaF

pajinkaF | 12. 02. 2008, 17:15:20 | více příspěvků | napsat uživateli

No tak především kdyby byla tak moc šťastná, tak by nejspíš nemyslela na kluka před tebou a tebe by to nedonutilo udělat takové rozhodnutí. Takže jediné co te´d máš udělat je hodně rychle se vzpamatovat a jít dál, protože bohužel nežijeme nekonečně a přemýšlet nad tím co kdyby tohle a nebo tamto je opravdu jen ztráta času!1383!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:11:21

adam07
tak to neřeš,pasivita proložená kamarádstvím a hlavně nečekej že něco bude,kdo chce moc většinou nemá nic

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:10:59 | více příspěvků | napsat uživateli

RoyOrbison uvidíme se ve škole takže o kontakt nepřijdeme....

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:10:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick no dobře, ale ona se rozhodla už jestli já nebo on....rozhodla se pro nikoho co teda vím ( zatím ) možná ji tam ten píše i já jsem byl v podobné situaci jako je ona ale nikdy bych to neudělal a taky mi připadlo být radši sám...když nemůžeš jít do toho naplno tak to vždycky na něčem selže...dřív nebo pozdějc a dostanu se do její situace....a cestou ven je jen čas taky se směju tomu že jsem před 2 lety chtěl jednu holku skoro rok....a bylů jsem z ní na prášky !20! něco takovyho ji řeknu, že jsem to zažil vím jaky to je a zaručeně ji pomůže čas a, že on ní nebudu nic čekat, jen si budeme nablízku

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:07:46

bud sní kamarad.. porad ji,,, až si bude jistá že už ho má z hlavy... tak to zkus te dát zpět dohromady...

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:07:05

adam07
at už to dáte dohromady nebo jí pošleš k vodě aby si uvědomila že to nemáš sakra zapotřebí ze sebe dělat blbce...drž se a mysli na to že v životě se stane dost horších věcí a hlavně když nejde o život tak jde o ...

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:05:59

dej jí o sobě vědět jednou týdně krátkou zprávou !1!

a nečekej , že odpoví !1!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:05:24

adam07: rikam, pro me by byla ztrata casu byt s nekym co nevi co chce a jak co ma v hlave usporadane, a hlavne kdyz se neumi jak rozhodnout a co citi..nerikam jednou za cas vykolejit a byt na vazkach myslenkama,ale tohle uz je trochu velka varka..hele ja jdu klido pisni na vzkazy=) zatim se mej a cas vyleci vsechny rany, to mi ver!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:05:05

pošli jí do světa tohle nemá cenu!387!

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:04:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Cufinka22 jasny, že jsem rozhodnutej z 90% ale pořád mám o něčem pochybnosti a rád slyším i jinej názor a pak si udělám obrázek...nejsem loutka, že bych dělal to co mi řeknete...jen chci slyšet názor na věc a zhodnotit to...a za ty názory děkuju !5!

Belialka

Belialka | 12. 02. 2008, 17:03:59 | více příspěvků | napsat uživateli

čekej....!24!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:03:59

adam07
to není o tom přijít s úsměvem to asi ne,ale chovat se jako chlap který je nad věcí,ne jako ubožák který před deseti minutama někde brečel.jde o to že jestli chete být spoku vaše konverzace tomu musí odpovídat,spíš mi šlo o to aby jsi dokázal vzít cokoliv co ona řekne,abyses ovládal...ostatně kdy na to příjde klidně byhc jí mhl postavit před hotovou věc s tím že bud já nebo on,bud žij v minulosti která není a nebo žij nový život a jdi dál,tím jí nahlodám a odejdu středem,taky se může slušně naštvat ale taky si uvědomí že je asi nekdě chyba na její straně a že já vím o co mi jde,jenže to víš ty jaká je a situace se předvídat nedá

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:03:40

pošli jí do světa tohle nemá cenu!387!

Markeethka

Markeethka | 12. 02. 2008, 17:03:05 | více příspěvků | napsat uživateli

jéé po takový době? No to je průser !811!

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:02:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Kalimka dobrej názor...!5! akorát trošku nesouhlasím, ptž žijeme přítomností

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 17:01:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Cufinka22 dobře máš pravdu trošku jsem to přehnal, ale když to tak hodnotím, tak za 20 let mojeho života je to nejlepší holka....hlavně povahově...a štve mě že ji někdo předemnou ublížil a následky si odnesou ostatní....pamatuji si když jsem si s ní začínal tak mi opakovala pořád že nechce abych ji podvedl nebo tak nějak to naznačovala, že to z toho vyplynulo...proto třeba zpětně nad tím váhá jestli udělala dobře...

Magdi_1

Magdi_1 | 12. 02. 2008, 17:01:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Najdi si jinou

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 17:00:16

adam07: promin,ale clovek ktery me ma rad a opusti me kvuli nekomu jinymu aby na me treba zapomnel dejme tomu tak..a pak se vrati..tak to bych ho kopla do rite, kdyby jako si uvedomil ten druhy po par uletech ci nejakymu jinymu citu,ktery opetuje nekomu jinemu, ze me nakonec teda ma radsi a ze se ke me jakoby nakonec vrati, protoze az po nekolika dnech a myslenkach si uvedomi ze me ma vlastne nejradsi..tak to jsou kecy podle me..to musi clovek vedet kdyz ho o pulnoci vzbudis co ke svemu partnerovi ci EX citi a jakou ma s nim momentalni situaci.. Ale stejne si myslim, ze co do tebe tady hucime a rikame ti sve nazory, ze mas svuj vlastni a stejne uz ted vis jak co mas a jak co udelas, takze pointa teto diskuze podle me nema smysl=) nj berani=))

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 16:59:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick a chceš říct, že mám přijít s úsměvem na tváři za ní a na všechno se jí optat co cítí...co chce atd. a pak se podle toho zařídit a hlavně nic nezkoušet vrátit a spíš ji naznačit, že jsem se s tím smířil ? nebo jak ?

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:57:57

jestli s ní máš být, tak jednou budeš.....

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:56:04

nikdy nerikej nikdy... to nemuzes rict ze nikdy nepoznas tak dobrou holku jako ted...kolik holek je lepsi jak ona.. nikdo neni dokonaly kazdy ma jine hodnoty, kazdy clovek ti sedne jinak, kazda laska a zamilovani je na jiny urovni, jinak intenzivni, jinak ji prozivas a beres... to nejde rict, ze nenajdes nic lepsiho..a to se vztahuje na vsechno ne jenom na partnera..

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 16:55:49 | více příspěvků | napsat uživateli

Cufinka22 tak to je třeba tím, že rozchod s někým nejlíp zabiješ když si najdeš někoho jinyho, přes den se s tím druhým bavíš ale po nocích a v monentě když seš sám to na tebe dolehne...a není to vyléčeny a teďka těch chvílí bylo moc, že se rozhodla, že mi nebude ubližovat a udělala to co udělala...čas nevrátím...musím koukat dopředu

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:54:15

adam07
ale pokud z jejích slov vypline že je sama stracená,pak bych odešel a šel do pasivity v tu chvíli aktivní přístup nemá žádnou cenu,takže jak tady každý říká zjistisi jak na tom jste oba,pak budeš muset bohužel rozhodnout jak to dopadne

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 16:53:45 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick stojím o ni to jsem přesvědčen ale taky je věc upřímnosti a pokud taky o tom bude chtít mluvit a nenechá si to radši pro sebe.....nerad prohrávám a nerad se vzdáváma bojovat určitě budu, jen s jakou taktikou...snad zvolím tu správnou....o ostatní holky nemám nouzi....vím tak o 4 teďka co bych mohl mít, ale po tom já neotužím...z toho jsem vyrost...a navíc nenajdu už takovou se kterou si budu tak rozumět !24!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:52:39

adam07

co jí říct,rozhodně bych nejdříve chtěl slyšet to co mi řekne ona,její pocity a problémy a pak teprve bych se zařídil co řeknu já...rozhodně bych nelamentoval jak moc jí miluji jak moc jsme z ní mimo,jasně řeknu jí co pro mě znamená,klidně i to jak báječně jsme se seznámili a třeba i to co na ní tak strašně miluji a pak bych mohl říct že právě proto všechno pro ten báječný začátek chci udělat maximum a to všechno bych říkal s pozice člověka co ví co chce

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:49:44

adam07: ja uz se v ty diskuzi ztracim=D no jako tak to musi vedet ona jestli te ma rada jestli s tebou chce byt ne? A jako jak tak to ctu tak s tebou nechce byt..necekala bych na cloveka ktery se neumi rozmyslet,ktery nevi jak me bere, co ke me citi a jak se ke me ma chovat..

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:49:10

Adam07

jen takové moudro,milovat člověka to přichází stejně až po delší době,ted jste byli jenom v době zamilovanosti a to je rozdíl,milovat je hlubší smyl který se vytvoří s časem s tím co jste spolu prožily,je to hluboké pouto mezi vámi.takže jestli mě ted nemiluje na 100% nemá takovou váhu.Ale pokud o ní stojíš a promluvíš si s ní kde jsou problémy co jí chybí vadí a co já vím....posbírej všechny ty vědomosti a dokaž že na to máš,dostan to na další uroven..ovšem pokud se na to cítíš

adam07

adam07 | 12. 02. 2008, 16:49:04 | více příspěvků | napsat uživateli

Delick no však jasny...já se spíš tady připravuju na to o čem mluvit a jak se u toho chovat a jestli hrát na city že ji miluju nebo ji nic takového neříkat a nechat si to raději pro sebe...jestli mluvit o tom klukovi atd...teďka to je horky a rozhodujíci a nejvíc na tom záleží !24!

uživatel eliminován | 12. 02. 2008, 16:47:23

adam07: aha:) no to je každopádně jen na tobě, nemá cenu se ptát cizích lidí po internetu když nikdo z nich nezná tebe ani tu holku:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dobapůlklukpřítelkyněpředemnouměsíc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑