Diskuze a otázky - Jak se citis co se stalo ve Va, Usa..

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 13:18:48 |

Proc se to stalo....!1320!

reagovat

V diskuzi je 117 příspěvků a shlédlo ji 292 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 16:05:35

tady je to ale vážné!!

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 15:09:49

hhaannzz113 jinak neni pravda ze kdyz o neco jde tak o tom rozhoduje prezident,myslis ze kdyby chtel jenom bush tak jsou v iraku,nebo v afghanistanu??

Bush je pohý vykonavatel vůle jiných. Ale voliči to nejsou.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:54:23

la_fin_de_la_phrase - nevim necetl sem koran ani bibli,tak jasny kazdy ma predem neco danyho ale proste vsechno je to dano vychovou,kdybys byla vychovavana oko za oko zub za zub tak bys jednala nejspis stejne.....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:52:13

petka:nejsem si jistej,i novinam jde o to aby se cetli a kupovali,takze spis co chtej cist,tim narazis urcite na nejaky ovlivnovani,ae bavim se tu o tom masakru a pochybuju ze je to umysl americanu aby se to tu objevilo v mediich.....jinak neni pravda ze kdyz o neco jde tak o tom rozhoduje prezident,myslis ze kdyby chtel jenom bush tak jsou v iraku,nebo v afghanistanu??

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:43:59

hhaannzz113 A ještě jedna zásadní chyba. Noviny nejsou plné toho, co chtějí lidé číst. Jsou plné toho, co mají číst.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:42:34

hhaannzz113 Když o něco jde, rozhoduje prezident. Demokrati slibovali změnu zahraniční politiky, když vyhrajou volby. Vidíš snad nějakou změnu? Je to jenom divadlo pro voliče.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:36:34

hhaannzz113 jj súhlas šéfe, ale ono je to děsivý, když si vemeš korán. Prdlajz vem jakoukoliv náboženskou knihu - rozumem dojdeš k tomu, že jsou to v jádry knihy moudré a nenásilné a hlavně, že hovoří v symbolech. Když je tam to či ono - pokaždé je do života výklad jiný - spíše pocitový.

A vrátím-li se ještě jenou ke Koránu. Je to to samé, až na to, že arabové jsou vážně jinčí v tom, že to mají oko za oko, zub za zub.... Kruté, ale když čteš Sůry ze života Muhammada, byl to bojovník, moudrý, ale krutý.....a oni jsou takoví.
Nevíhoda je, že si je spousta lidí znepřátelila. Škoda nó.....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:35:16

tady je videt kam to amici dotahli s tou jejich svobodou..jak vypadlo janet jackson v televizi prso,nejvetsi poprask..ale to ze ma kazdej doma malem delostrelectvo,nikoho nezajimalo..a ted se jim to vymstilo..

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:34:33

vše je tak jak má být !2!

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:33:52

Tessii - to ze to nezajima tebe neznamena ze to nezajima nikoho......noviny pisou to co si lidi chtej precist....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:32:28

la_fin_de_la_phrase -lidi sou hrozne ovlivnitelni......treba takovy arabove,vsichni rikaj ze sou to blazni,jenze oni sou tak akorat vychovavany a nejspis by sme se tu vsichni chovali stejne,clovek se rodi bez nazoru a nazor mu vytvari okoli ve kterym vyrusta(aspon z vetsiny)....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:29:49

petka:hm jenze prezident neni vsechno jeste je tam treba kongres,nedavno byly volby a kdo myslis ze vyhral???demokrati,takze tezko rict o co se jedna.......nemyslim si ze by si tam ,,dosadili,,znova bushe...

jindriska

jindriska | 19. 04. 2007, 14:29:44 | více příspěvků | napsat uživateli

poprvé asi někoho střílečka na škole zasáhla, ale vzhledem k tomu, že legislativa ohledně zbraní se nezměnila, tak teď už se to zřejmě ani nezmění, zvykaj si........snad, kdyby se vydalo na takové události mediální embargo, aby to nemohlo někoho jiného motivovat, ale to je zřejmě myšlenka nemožná

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:28:39

hhaannzz113 no jó... vím mám jeden utopickej názor za druhym, ale vzdělání by měo být objektivní. Vždyť i víra by měla být objektivní.
Žádný já a my si myslíme. Každý ať má dostatek podkladů, že bude s to sám se rozhodnout.
Chjo proč jsou lidi tak zmanipulovatelný a ovlivnitelný ??

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:26:20

la_fin_de_la_phrase - tezko rict,nekteri lidi popiraji holocaust a taky si nemyslim ze by na tom bylo neco pravdy.....kazdopadne souhlasim ze Bush neni zrovna ,,fair player,,ale lidi si ho proste zvolili,jejich blbost ze toho treba ted litujou,ale budou mit moznost to za chvili zmenit......ja si myslim ze to je naprosto zbytecny takovyhle skoly,pac politika je o nazorech atd a kdyz te ve skole budou od mala ucit ze rusove sou hajzlove tak ti to vnuti a pak to neni objektivni....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:26:04

Tessii jen se dovolím se jich malinko zastat, ačkoli je nemusim, ale jejich NEWS nejsou jako naše " ze světa" oni jsou sami sobě světem, myslim, že si neumimě představit, jaké to je žít v takhle veliké zemi. Jim celé večerní NEWS zaberou novinkdy z jejich zemí... na svět nezbývá tolik času a lidi to tam moc nevnímaj.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:25:09

hhhaaannzz ja nerikam ze oni chteji aby se to resilo ale my sme z nich na prdeli posazeni tak to budeme resit celou jednou casti noviny to fakt ne jako!299!

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:24:20

hhaannzz113 Představa jak Bushe sesazujou ve volbách je úsměvná. Dokud ho tam jeho pánové chtějí, tak ho tam mají. Příště si dosadí zase toho "správného". Tahle demokracie je jen iluze pro lůzu.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:23:50

jednodusse lidi co si zvoli debila prezidenta kterej denne zabije nejaky ty lidi ikdyz ne vlastni rukou me nezajimaji kdyby jim ty utoky tk extremne vadili tak ho sundaj a za dalsi zeptejte se nejakyho amika kterej nikdy nebyl v cechach nebo v vrope kde lezi ceska republika nebo irsko nebo tak neco reknou vam ze v asii takovy lidi kteri o na s vi prd a o vsech okolo nas tak kuli nim padat na prdel nebudu...oni kuli utokum v metru taky nepadli a myslim ze se to tam ani nedoneslo.jak oni k nam my k nim...tecka odchazim se chystat na trenink zdarec

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:23:17

hhhaannzz: stejný myšlenkový pochody...

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:23:00

hhaannzz113 Mnichov! Penčku viděla jsem super film na toto téma... až pak jsem s hrůzou zjistila, co se stalo.

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:22:55

quinettka: izrael vs. palestina...taky tam neni amerika a jakej z toho byl povyk v mnichově 1972....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:21:15

Tessii - co treba olympiada v mnichove o ty si neslysela????nemuzu za to ze nemas prehled o tom co se ve svete deje......a to ze se to resi v novinach tak za to muzou americani????myslis ze oni volali do mlady fronty at to tam napisou????amici si to resej tam a to ze o tom pisou cesti novinari tak to nijak neovlivnujou takze se nad sebou zamysli.....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:20:29

exxclusiv..pže nechápu jak někdo může na takovou věc napsat, abyste se z toho neposrali....

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:20:21

hhaannzz113 na každém šprochu je pravdy trochu. Jsem selka, nepotřebuju faktický důkaz (tedy byl by nejlepší, ale není-li, co se dá dělat - nemůže se soudit ani odsoudit) ale stačí mi těch X indicie, co k tomu vedou. Je to levák. A jeho výroky poukazují na IQ tykve.
Jak jsem se v diskuzi o moravácích a pražácích bavila, souhlasim s názorem dotyčného, že cituji: Dvě nejdůležitější funkce státu jsou prosty požadavků na minimální znalosti a osobní kvality.
Je to rodičovství a politika. Rodičem a politikem může být každý blbec. Jsem pro instituci vysokoškolského typu, která by připravovala lidi k vládnutí. (Rétorika, Etiketa, Vyjednávání, Krizové řízení, Vlastivěda, Hospodářkská politika, Makroekonomie, Historie, Jazyky, Diplomatický protokol apod.) a podle mě by to tak mělo být a je smutné, že není... :(

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:19:50

tessii...nebo si předtim třeba nekoukala na zprávy..a nečetla noviny a knížky...z atakovej útok by se daly považovat třeba i křižácký výpravy..a s těma, oprav mě jesi se mýlím, američani neměli co dělat...!1110!

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:17:49

hhhaaaanzzz at se o tom napise v novinach at see to rekne v televiznich novinach vecer ale at z toho nedelaji monology mf dnes na 5 stran a neresi to pomalu tyden a furt dokola ten borec nezije uuuuh co ted budeme se dojebavat proc kdyz ten borec se zabil nebo budeme nadavat na toho hajzla co je zabil kdyz je mrtvej?

ExCcLuSiV

ExCcLuSiV | 19. 04. 2007, 14:16:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Marco.de.Taunay: Ty seš nějakej podrážděnej!20!

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:16:18

marco dochazi ti ze dvojcatama to zacalo vedel si o nejakych teroristickych utocich do te doby?ja ne timhle to zacalo

uživatel eliminován | 19. 04. 2007, 14:15:56

la_fin_de_la_phrase - vzdyt ho muzou ,,sesadit,,ve volbach......taky ne kazdej je proti nemu a o Floride to neni dokazany,to sou akorat spekulace.....

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

USA

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑