Diskuze a otázky - Jak napravit vraha?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

GVKB

GVKB | 3. 04. 2012, 13:38:35 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

V současnosti mnoho lidí vraždí druhé lidi z nejrůznějších důvodů vězení nefunguje ani psychiatrické léčebny nedokáží vrahy napravit a trestat vrahy smrtí to je barbarské řešení.
!905!

reagovat

Jak napravit vraha?

V anketě hlasovalo celkem 2 uživatelů

V diskuzi je 24 příspěvků a shlédlo ji 804 uživatelů .

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Dick_Hard

Dick_Hard | 3. 04. 2012, 19:12:51 | více příspěvků | napsat uživateli

koupil bych mu papuče

Dick_Hard

Dick_Hard | 3. 04. 2012, 19:01:48 | více příspěvků | napsat uživateli

nejnižší recidivu mají státy, kde mají nejkomfortnější vězení...dánsko, norsko....vězení vypadá spíš jako hotel, žádné nasilí tam není, vězni se učí vařit, je to fakt husté...asi jedu do dánska udělat banku...když to nevyjde, tak aspon budu bydlet nějaký čas zadarmo a nestarat se o nic !1!

lofty

lofty | 3. 04. 2012, 18:55:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Smrt za smrt! Ještě jim platit pak věky doživotní luxus ve vězení, to tak...

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 3. 04. 2012, 18:03:37 | více příspěvků | napsat uživateli

!876! jestli smrt je barbarská, tak všechny pohřební služby jsou barbarský....... !876!

PS.: likvidací neprospěšné, nebo dokonce veřejnosti nebezpečné osoby je jediné možné řešení, jak snížit počet tresných činnů, a ušetřit veřejné prostředky, které se dají využít smysluplněji, než živit někoho, kdo spoločnosti nepřináší nic užitečnýho !876!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 17:56:09

Způsobů je více, například šibenice, smrt zastřelením, injekce...atd!357!

redness

redness | 3. 04. 2012, 17:32:08 | více příspěvků | napsat uživateli

oko za oko zub za zub !871!

GVKB

GVKB | 3. 04. 2012, 17:27:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> Byl_sem_M-Cristiane
http://www.youtube.com/user/PragueCzechRepublic
Zde bydlím
!517!

Masner

Masner | 3. 04. 2012, 17:25:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Koblyyssek
Taky bych znovu zavedl trest smrti.. btw kdo zabil v přiměřené sebeobraně,toho nelze nazývat vrahem

Koblyyssek

Koblyyssek | 3. 04. 2012, 17:04:36 | více příspěvků | napsat uživateli

záleží jaký je to vrah,jestliže v jednal v sebeobraně nebo chránil ženu či dítě,tak bych ho neoznačoval vrahem. Jinak bych je trestal samozřejmě smrtí!24!bohužel,co jinýho!24!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 17:03:08

> Easyflow
Možná na to má dokonce nějaký skript....!2!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 17:02:42

> Easyflow
Von má někde svůj vlastní blog, kde píše tyhle blbiny ... a sem to jen tak namátkově kopíruje...

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:59:55

> Byl_sem_M-Cristiane

uz jsem si rikal, jestli je ten clovek vazne naruseny, nebo chce byt jen zajimavy. Kazdopadne nektera temata by usla, ale takto placat porad neco moc smysl nedava...

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:56:03

> plysovykozisek

souhlas !747!

plysovykozisek

plysovykozisek | 3. 04. 2012, 16:53:18 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja bych ten trest smrti u nas zavedl. Smrt za smrt.

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:52:06

> Easyflow
Klid, GVKB zakládá samé takovéto pačmácké diskuse - a navíc se jich sám potom ani neúčastní...je to taková lehká forma SPAMu...

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:48:52

Otakza je nesmyslna.

Ptas se na konretni pripad a konretni osobu, nebo beres obecne vraha, ruzneho stavu mysli, z ruznych okruhu spolecnosti, s ruznymi deviacemi atd? Pokud beres toto tema obecne,pak se radeji ani neptej, protoze na to odpoved neni. Pokud mas k dispozici psychologicky profil, konkretni cin, soudni spis, doznani?..... tak by se treba neco vymyslet dalo.

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:44:44

> klit.0ris

přesně tak, Kájo, souhlas...!747!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:44:15

Nejjednodušší způsob nápravy bude rozložení na elementární anorganické molekuly a opětovné složení (nejlépe podle jiné předlohy DNA).

Hmota se zachová, jen bude jinak uspořádána. Nevím, v čem je problém...

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 16:37:25

Lopatou po hlavě.

GVKB

GVKB | 3. 04. 2012, 14:16:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Zlé závislosti zde jsou díky tomu že člověk je málo tělesně a duševně aktivní a tak se nespotřebuje jeho energie, nespotřebovaná energie se projevuje tím že je člověk zlý. Je třeba tedy trestat zlé lidi tím že budou těžce manuelně rukama ve stoje pracovat, práce proměnila zvíře v člověka a pokud člověk nemá těžkou práci stává se z něj zlé zvíře.
!905!!905!!905!!905!!905!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 14:00:40

řekla bych že tyhle lidi nikdo nenapraví, dokud to nebudou chtít oni sami od sebe

Masner

Masner | 3. 04. 2012, 13:45:52 | více příspěvků | napsat uživateli

zeptej se na to na pavilonu 17 v PL Bohnice !647!

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 13:41:37

samopalem.

uživatel eliminován | 3. 04. 2012, 13:41:04

uranové doly


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vrahčlověkvězenídruhářešenísoučasnostdůvodsmrtléčebna

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑