Diskuze a otázky - Jak jste spokojeni s českými e-shopy?
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 26 příspěvků a shlédlo ji 649 uživatelů .
uživatel eliminován | 22. 01. 2013, 17:24:05
DŮVĚŘUJ ALE POVĚŘUJ... Pokud se jedná o eshop který má málo recenzí, nebo žádné, tak se nedivím.
Nakupuju na stránkách jako je parfums, alza apod. a ještě jsem nikdy takový problém neměla.
mluno | 22. 01. 2013, 14:42:13 | více příspěvků | napsat uživateli
To je klasika. Dostupné ihned tak objednám a dozvim se že ihned v brně a v praze za 2 dny.
TeĎ před vánocema jsem nakupoval několik věcí, které nebylo možné koupit normálně. Patro.cz slibovanou dodací lhůtu +/- dodrželo (do poslední chvíle to však nebylo jasné, SMS s tim, že mi ho tam vezou, mi přišla ve 20.45 dne, kdy mělo být zboží k vyzvednutí). Kvůli výdejnímu místu jsem vybíral peníze, protože tam bylo výslovně napsáno, že karty neberou. Takže až si necháte něco doručit ke dvoum květinkám do ďáblic (nebo jestli to jsou kobilisy), tak vězte, že karty tam berou a podle prodavačky daleko radši, protože tam nemuseji opatrovat ty tisíce. To že došlo k záměně zboží u jedné z položek jsem pak neřešil, protže to bych jim musel posílat zpátky, oni by se na něco vymluvili a já bych kromě dvou stovek o které mě tak obrali přišel o další dvě.
Druhou věcí byl nákup v TSBohemia (metro háje, výborné spojení na nádraží měcholupy). Tam to probíhalo dost podobně. Ještě v předvečer slíbeného dne D bylo ve sledování ticho po pěšině. Zboží objednáno u dodavatele, skladem 0 kusů, chybí 1 kus. V den D ráno pořád nic, jen to bylo ještě zamlženější (do té chvíle to bylo jako by vše OK s termínem dodání, a teď neznámo). Přitom ten den (a už i den předtim) zboží nabízeli ihned k odeslání, takže i kdyby mi nic nepřišlo, vypravil bych se tam (nebo bych možná zavolal). Ale po poledni mě přišla zpráva, že si to můžu vyzvednout. Takže dodací lhůtu dodrželi na den přesně, jen ty informace by mohli proudit rychleji, člověk aby byl čmuchací pes nebo detektiv.
Ale to jsou takové drobnosti, v e-shopech nakupuju naprosto výjimečně, jako třeba tehdy.
cencen | 22. 01. 2013, 06:57:44 | více příspěvků | napsat uživateli
> Stupet
No tak já si nákup přes net nemůžu normálně vynachválit. S aukrem mám prakticky pořádnou zkušenost až teď za poslední 2 měsíce a naprosto super. Ale je fakt, že jsem nenakupovala od soukromých inzerentů, ale od obchodů.
cencen | 22. 01. 2013, 06:52:06 | více příspěvků | napsat uživateli
> plysovykozisek
Já taky hodně nakupuju přes net, většinou spokojená jsem, ale tenhle shop mě vytáčí, něco podobného se mi u něj stalo už podruhé, takže u mne končí...
DzejkobDeRastignac | 22. 01. 2013, 02:35:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Otázkou zůstává, z jakého e-shopu dotyčný nakupuje. Pokud se nejdná o nějaký velký a již zavedený e-shop, ale například o e-shop s doménou: www.elektro-veci.net, tak se pak není čemu divit.
Stupet | 22. 01. 2013, 00:38:57 | více příspěvků | napsat uživateli
> Strikce_Ve_Smycce
Tak na aoukru je také možnost hodnocení a ten chlap tam neměl jediný negativní. Možná byl problém v poště a v tom, že on balíček neoznačil za křehký. mohlo tedy dojít k poškození při přepravě, ale to je jeho problém, že balíček neoznačil a nepojistil. je fakt, že já ho při zpětném odesílání taky nepojistila, ale aspoň jsem ho označila. V jakém stavu mu to přišlo, že se smál, to fakt nevím.
Strikce_Ve_Smycce | 21. 01. 2013, 22:57:32 | více příspěvků | napsat uživateli
> Stupet
Na ebay si to málokdo dovolí. Je tam spousta uživatelů s hodnocením TOP Rated seller, což znamená, že už prodal spoustu zboží a zákazníci byli spokojení. A navíc ebay garantuje ochranu spotřebitele, tzn. pokud Tě někdo ojebe, oni to za Tebe vyřeší. Aukro je jen levná parodie na tento mezinárodní aukční server
Stupet | 21. 01. 2013, 22:49:12 | více příspěvků | napsat uživateli
Já mám jen jednu zkušenost s objednáním zboží přes net a bylo to na aukru. Objednávala jsem tehdy pro svého ex autorádio. Vyplázla jsem za něj 1 200 Kč. Rádio nám zapojil odborník, ale nefungovalo. Tak jsem dotičnému, od kterého jsem to koupila, napsala. Odpověděl, ať pošlu rádio zpět, a pokud on zjistí, že jsme ho nezničili špatným zapojením, peníze vrátí. Tak jsem rádio poslala, což mě opět stálo peníze. Balíček jsem označila nálepkami pozor křehké (což pan majitel při poslání k nám neudělal). No a asi za 4 dny mi od něj přišel mail, že se málem počůral smíchy, když balíček otevřel a viděl, v jakém stavu rádio je (já ho poslala v pořádku!). A ať si nechám o vrácení peněz zdát. A od té doby jsem zanevřela na internetové nakupování i na serverech, kde nabízejí nové zboží. Nejsem tak bohatá, abych mohla pokoušet že mi přijde nějakej šunt.
evzen-onegin | 21. 01. 2013, 21:22:41 | více příspěvků | napsat uživateli
komické je vstoupit na eshop někoho , kdo má inzerát na aukru . Včera jsem si vybral LED světlo na aukru , bylo tam za 800 , tak vlezu na eshop toho šoumena a on tam má to stejné za 1 700 . To je gauner !1326! Mu zavolám , že si ho beru za těch 800 .
uživatel eliminován | 21. 01. 2013, 20:56:48
> Strikce_Ve_Smycce
Ale nejde to na dobírku a když nic nepřijde, tak smůla.
Strikce_Ve_Smycce | 21. 01. 2013, 20:47:13 | více příspěvků | napsat uživateli
Často objednávám z USA a na to, že je to taková dálka a ještě balík brzdí na celní poště, tak je to tu celkem rychle, vždy okolo dvou týdnů ... Jinak s českými shopy sem též nikdy výrazný problém neměl
uživatel eliminován | 21. 01. 2013, 20:45:37
Nojo, český ešopy většinou nic nemaj a teprve po objednání to objednaj v nějakým velkoobchodu.
42.nitram | 21. 01. 2013, 20:40:43 | více příspěvků | napsat uživateli
ja jsem nespokojenej, ja jsem totiz nespokojenej vzdycky a se vsim uz z principu !54!!937!
uživatel eliminován | 21. 01. 2013, 20:30:01
Já moc na internetu nenakupuju, ale když, tak vždycky se dá kouknout na to, co je ten e-shop vlastně zač.
Stačí najít adresu firmy, a pak v obchodním rejstříku (www.justice.cz, např.) dohledat potřebné údaje.
Zejména jak dlouho už firma existuje, a také jaké má základní jmění, případně lze kouknout i na hospodářské výsledky.
Dále je podle mě velmi vhodné, když daná firma provozuje i kamenné prodejny a vlastní nějaký pořádný sklad. Pokud né (pokud je to s.r.o s nejnižším základním jměním a bez jakéhokoliv majetku), nelze od e-shopu čekat zázraky.
U některých firem ta "dostupnost zboží" zobrazuje přibližně skutečný sklad stavu, u některých je to jen takové divadlo, a skladem nemají nic (nemají žádný sklad).
Kupoval jsem třeba před vánocema satelitní příjimač, zhruba podle uvedených kritérií - aby to byla firma, co točí ročně pár desítek mega, aby měla prodejnu (prodejny), aby existovala pár let ... a neměl jsem s tím nejmenší problém. 15. prosince jsem to objednal, 17. prosince to ppl-kou dorazilo.
plysovykozisek | 21. 01. 2013, 20:13:01 | více příspěvků | napsat uživateli
> cencen Tak asi třeba ten eshop navíce externích skladů nebo to zboží skladem nemají, jinak já jsem s českými e-shopy velmi spokojen až na jeden eshop, nakupuju jedině přes internet.
uživatel eliminován | 21. 01. 2013, 18:22:38
staci si overit kvalitu eshopu a vsechno je bez problemu.
uživatel eliminován | 21. 01. 2013, 18:21:13
> cencen
Každý eshop je jiný. Koukej na heureka.cz jaké mají hodnocení.
Girlees | 21. 01. 2013, 18:05:22 | více příspěvků | napsat uživateli
Problém s aukrem fakt nemám !470! ..a párkrát jsem nakupovala i přes e-shopy a taky vždycky v pohodě.. jen jim to trošku dyl trvalo.. z aukra mam vždy vše hned :)
quagmire | 21. 01. 2013, 17:54:26 | více příspěvků | napsat uživateli
> KoukejJinam Z Ameriky (nebo odkuďkoliv mimo EU)objednávat věci je riskantní, zabavujou to celníci kvůli nedoplacenému VATu (nebo to prostě ukradnou !1077!). Nikdo ti pak nedá nic vědět, takže e-shop za to asi nemůže.
cencen | 21. 01. 2013, 17:52:38 | více příspěvků | napsat uživateli
> KoukejJinam
No tak to doufám, žes ho měla aspoň zaplatit až při převzetí... !1216!
SSBN | 21. 01. 2013, 17:51:40 | více příspěvků | napsat uživateli
Buď ráda, že ti nepřijde zabalená cihla
KoukejJinam | 21. 01. 2013, 17:50:50 | více příspěvků | napsat uživateli
Nikdy jsem neměla s českým eshopem problém. Zato když jsem si objednavala parfém z USA, tak nepřišel vubec.
cencen | 21. 01. 2013, 17:45:46 | příspěvky uživatele | napsat uživateli
Zajímalo by mě, jak jste spokojeni s českými e-shopy. Hlavně tedy co se týká komunikace se zákazníkem a dodací lhůtou zboží. Co se stalo mně: 10.1. jsem si objednala z českého e-shopu zboží, kde měli napsáno, že dostupnost zboží jsou 2 dny. Do teď zboží nemám a stav objednávky na stránkách je stále "vyřizuje se". Obchod ani nemá tu slušnost dát vědět, co se děje a už vůbec se třeba omluvit. Zatímco 15.1. jsem objednala zboží z anglického e-shopu a dnes dopoledne dorazilo... Přijde vám to normální???!!618!
reagovat