Diskuze a otázky - Jak byste odpověděli na tyto otázky?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 17:34:27 |

1.Zachování prezidentských milostí - ANO, ALE ZCELA VÝJIMEČNĚ
2.Celostátní referendum - BEZVÝHRADNĚ ANO
3.Snížení imunity prezidenta - PRO
4.Bratři Mašínové - vyznamenání - VELMI OSTŘE PROTI
5.Daňová progrese - ANO
6.Snížení DPH - ANO
7.Školné na VŠ - ANO
8.Důchodová reforma - ANO
9.Církevní restituce - OSTŘE PROTI
10.Ne členství prezidenta v KSČ - PROTI
11.Zavedení eura - NE
12.Zveřejňování mezinárodních smluv - NE
13.Zákon o prokázání nabytí majetku - JEDNOZNAČNÉ ANO
14.Zákon o vyrovnaném státním rozpočtu - NE
15.Rovnoměrné rozmístění státních institucí - ANO
16.Zákaz stavby mešit - ANO
17.Zrušení Senátu - ANO
18.Imunita poslanců a senátorů - RAZANTNÍ OMEZENÍ
19.Regulace hazardu pouze obcemi - ANO
20.Jmenování soudců bez ohledu na věk - NE
21.Zachování Ústavu pro studium totalitních režimů - NE
22.Ne dostavbě Temelína ruskou firmou - PROTI
23.Evropský stabilizační pakt - ANO
24.Bankovní rada ČNB - Výběrová řízení - ANO
25.Poplatek za prázdná média - NE
27.Širší pravomoci prezidenta - ANO
28.Zrušení zdravotnických poplatků - ANO
29.Ne vlastnictví anonymních akcií - PRO
30.Zavedení trestu smrti - ANO

reagovat

V kolika odpovědích se se mnou shodnete?

V anketě hlasovalo celkem 5 uživatelů

V diskuzi je 79 příspěvků a shlédlo ji 1428 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:27:17

> patrik.panak
To je jenom tak na oko, aby se neřeklo. Ve skutečnosti USA řídí banda bankéřů a politici jsou figurky, který ti maj dát pocit, že o něčem můžeš rozhodnout. Nemůžeš. Je to součástí plánu. Jejich plánu. A obyčejnej člověk s tím nic nezmůže.
I kdyby na ty volby nikdo nepřišel, tak není problém, aby si zahlasovali o nějakej novej zákon, kterej by jim to místečko u koryt pojistil.

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:26:53

> Snufkin

V nemocnici jsem pracoval rozhodně déle než ty!!! Viděl jsem mockrát, kam kouření cigaret a braní drog lidi dovedlo!!!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:25:32

> Snufkin

Poslouchej, kluku, statistika a výsledky medicinských studií hovoří jasnou řečí!!! Pokud neznáš, nastuduj, ověř si to, a pak něco plácej! Nepsal jsem, že bych je neléčil, ale veškerou léčbu by si museli zaplatit!!! Nikdo kuřáka nebo fetku brát drogy nenutil, svobodně se k tomu rozhodli, tudíž taky svobodně ponesou důsledky svého rozhodnutí!

EL.pH

EL.pH | 13. 07. 2013, 22:24:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> V okamžiku, kdy se přijdeš léčit s čímkoliv, nechám provést testy na drogy - při pozitivitě platíš všecko léčení do koruny!!!

Dokonce i když tvůj problém nemá vůbec nic společného s jakoukoliv drogou... geniální! !1250!

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 22:22:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak rakovinu někdo dostane předevšim proto že k tomu má geny. Ty bys nechal lidi nemocný rakovinou umírat? Složil si vůbec hypokratovu přísahu....a pracoval někdy ve špitále? !1224!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:22:13

> Snufkin

V okamžiku, kdy se přijdeš léčit s čímkoliv, nechám provést testy na drogy - při pozitivitě platíš všecko léčení do koruny!!! Brzo by lidé pochopili, že přes drogy cesta nevede!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:19:40

> Snufkin

Jistěže to nejde dokázat va 100% případů, ale uvedu příklad: z 87% rakovinu plic mají kuřáci!!! A prokázat, že kouříš, lze velmi snadno, jak to ti řeknu průnměrný chemik!

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 22:17:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak to by se dalo hodně dobře zneužívat. Taky se těžko dokazuje co je v souvislosti s drogou. Já sice nemám medicínu jako ty ale měli sme na střední docela dost psychologie....

EL.pH

EL.pH | 13. 07. 2013, 22:16:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> 5SHINE15
U urazů to bude mít jednodušší. Ale nemoci, u kterých se pořádně neví, co je způsobuje nebo se na jejich vzniku podílí hromada vlivů... !638!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:16:06

> 5SHINE15

Jak toho dosáhli v USA? U nás asi jediný možný způsob je sabotáž voleb, zatím jsem na nic lepšího nepřišel! Dokud budou panovat a poroučet politické strany, nic se nezmění, viz současná situace, kdy se ti zasraní zmrdi poslanečtí drží svých madátů jak vši kožichu!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:14:05

> EL.pH
"Zrovna jdu na zastávku, zapaluju si svýho jointa, když v tom jsem si nevšiml toho schodu, zakopl jsem a zlomil si ruku."

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:12:18

> patrik.panak
Jak toho zrušení senátu a té vlády pouze jednoho člověka chceš dosáhnout ? Jak chceš přesvědčit ty prasata nahoře, aby na tenhle systém přistoupila ?

EL.pH

EL.pH | 13. 07. 2013, 22:12:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Léčení veškerých nemocí a úrazů, vzniklých v příčinné souvislosti s braním drog

Zeptejte se někdo toho buzeranta, jak to bude prokazovat, že ta která nemoc je zapřičiněná právě braním nějakých drog. !638!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:08:26

> Snufkin

Hranice je zcela jasná: Léčení veškerých nemocí a úrazů, vzniklých v příčinné souvislosti s braním drog, by si tito darebáci museli platit ze svého a ne z peněz nás všech!!!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:05:41

> 5SHINE15

Částečně lze souhlasit, ale: jednoho člověka na vrcholné funkci lze kontrolovat snáz než 200 darebáků, zlodějů a vrahů v Parlamentu a znytečném Senátu!!!

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 22:04:51 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak Jenže zdraví si ničí hodně lidí různejma způsobama a kde uděláš tu hranici komu pomáhat a komu ne? Taky je nesmysl že "feťák" neudělal pro společnost zhola nic. Docela dost doktorů medicíny sou feťáci kovaný...zrovna.

EL.pH

EL.pH | 13. 07. 2013, 22:02:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Roman je v ráži.

Doufám, že mu praskne cévka. !70!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:01:35

> patrik.panak
Ne, kořen všeho zla je v nás - prostých občanech. Nemůžeš chtít, aby se politici o nás začali starat, když ani my se jeden o druhýho nedokážeme pořádně postarat.

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 22:01:13

> Snufkin

Chlapče, to sice máš pravdu, ale: Každý, kdo si vědomě a úmyslně ničí zdraví, ať nese důsledky svého počínání NA SOBĚ!!! Nevidím ani ten nejmenší důvod, proč by společnost měla ze svých prostředků hradit léčení těm, kteří pro ni neodvedli zhola nic!!! Principiálně je to totéž, jako bych po tobě chtěl, abys za mě splácel např. nevýhodnou půjčku! Taky bys asi nesouhlasil, že? !900!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:56:57

> evzen-onegin

Kořen všeho zla u nás je v politických stranách, proto je třeba jejich možnosti maximálně omezit a zahnat je do kouta! Jednoho člověka je rozhodně snazší uhlídat nebo případně i vyměnit než celý Parlament! To stádo debilů, zlodějů a vrahů, kteří tam sedí dnes, je potřeba pozavírat, jejich nakradené mejetky jim pozabavovat a rázem by státní dluh se zlikvidoval a nebo aspoň výrazně snížil!!!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:49:53

> evzen-onegin

- ohledně Mašínů sám nemám jasno a krom etiky je to i politická otázka
VRAŽDA ZŮSTANE VRAŽDOU, TO S POLITIKOU NEMÁ CO DĚLAT!!!
- Myslíš zpětně za těch téměř 1 500 let své existence ?
MYSLÍM, ŽE CÍRKEV SE ZA LÉTA SVÉ EXISTENCE DOPUSTILA ŘADY ZLOČINŮ, ŽE NEMÁ ŽÁDNÉ PRÁVO DOŽADOVAT VRACENÍ ČEHOKOLIV!!!

SENÁT JE PRO NAŠI ZEMIČKU ZBYTEČNÝ!

27. V USA JE PREZIDENTSKÝ SYTÉM A JE TAM DEMOKRACIE!!! NEBO SNAD NE? !900!

28. PROTOŽE SE V TÉTO OBLASTI POHYBUJU, VÍM, ŽE TO TAK NENÍ!!!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:40:48

> patrik.panak
Ale hezký nenakažený feťačky by místo dolu musely souložit za 50 korun za číslo.

evzen-onegin

evzen-onegin | 13. 07. 2013, 21:40:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak

4. "Mašínové byli sprostí vrazi! Loupežnou vraždu nelze ničím omluvit!"

- ohledně Mašínů sám nemám jasno a krom etiky je to i politická otázka

9. "Církevní restituce - Co nakradla církev, to tě nezajímá? Jsem ostře proti!"

- Co že to vlastně církev nakradla konkrétně ? Myslíš zpětně za těch téměř 1 500 let své existence ?

17. "Zrušení senátu - Senát považuji za sbor zlodějů, darmožroutů a cestovatelů za na naše peníze, je to zbytečný užírač peněz, které by bylo možné investovat rozumněji a účelněji! "

- co člověk , to názor

27. Považuju prezidentský systém za lepší než ten náš parlamentní, proto je třeba naopak pravomoce prezidenta zvyšovat a úlohu parlamentu zatlačit do kouta!

- u demokracie z principu nelze svěřit moc do rukou 1 člověka . Na tomto principu je založená totalitní moc Stalin a Hitler by s tebou jistě souhlasili , ale správné to není

28. Poplatky ve zdravotnictví jsou naprostá nesystémová hloupost, je třeba, aby každý měl svůj osobní účet pro zdravotnictví, pojišťovna by byla jen jedna!

- od zavedení poplatků si nepamatuji , že by pojišťovny neustále neměly peníze , tak jak to bylo v minulosti . Systém je funkční a to je důležité

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 21:39:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> patrik.panak Tebe na medicíně nenaučili že každá závislost je nemoc? !20!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:32:47

> Velky.prznitel

Pro feťáky bych měl úplně jiné tresty - nejprve je veřejně a v televizním přenosu zpráskat bičem, pak je nahnat do uranových dolů s železnou koulí u každé nohy! Při sebemenším pokusu o odpor okamžitě zastřelit! Rychle by je za těchto trestů fet přešel!!!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:27:46

> Wunder.Baum

Na tom nic divného není, ti, co mají v hlavě zdravý rozum, tak se mnou obvykle souhlasí!!215!

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 21:25:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Velky.prznitel To je ten trest smrti přeci !20!

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:24:51

> patrik.panak
A nezapomněl jsi na sekání hlav feťákům ?

uživatel eliminován | 13. 07. 2013, 21:22:49

Ač se tomu divím, tak ve většině se s tebou shodnu...!780!

Snufkin

Snufkin | 13. 07. 2013, 21:20:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Třicet? To nedám takže jen ty fakt výrazný: 5 a 7 NE (NE NE NE), 9 s tebou vyjímečně souhlasim, 11 ne, 13 taky souhlasim s tebou, 16 rozhodně ne, 18 jo...omezit, 19 ne...regulovat centrálně a hodně, 27 jo, 28 rozhodně JO, 30 ABSOLUTNĚ NE

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

zákonprezidentsníženívyznamenáníotázkamajetekbratrzveřejňováníimunitanabytízavedeníreferendumprogresečlenstvírestituceškolnéreformamilosteurosmlouvazachovánístátprokázánídph

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑