Diskuze a otázky - IQ nebo SQ???????

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 18:41:05 |

Máme napsat v němčině esej co je pro nás důležitější,jestli IQ nebo SQ. IQ je více méně inteligence,logika chytrost,nevim jak jinak to ještě nazvat..... SQ znamená sociální chování,bo vůbec schopnost chovat se ve společnosti....co je důležitější být chytrý bo umět se chovat ve společnosti.....doufam že sem se dobře vyjádřila,sama nevím co k tématu psat!900!

reagovat

Co je dů,ležitější

V anketě hlasovalo celkem 45 uživatelů

V diskuzi je 89 příspěvků a shlédlo ji 1000 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 21:52:10

Děkuju všem za jakýkoliv názor....pomohli jste mi a konečně se mi povedlo sestavit aspon obecně nějakou osnovu k mé eseji.....diky moc!521!!1423!

sinful.girl

sinful.girl | 2. 05. 2007, 20:15:42 | více příspěvků | napsat uživateli

no sq je prý důležitější.........ale pokud budeš mít iq 70.......tak jaký můžeš mít potom sq?!1124!!143!!177!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 20:14:07

nejlepsi je kompromis!540!

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 20:10:02 | více příspěvků | napsat uživateli

proste jak na nekoho zautocis tak nasazujou nejtvrdsi opevneni..

Streetboi

Streetboi | 2. 05. 2007, 20:10:01 | více příspěvků | napsat uživateli

KIIV: jistě, musí to být rozumný :-)

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 20:07:35 | více příspěvků | napsat uživateli

Streetboi - v tom pripade jde hlavne o to jak oponujes... kdyz reknes ty ses ale blbec je to takhle... tak muzes mit libovolnej pocet studii ale ten protivnik nemuze uznat to ze mas pravdu...

nejlepsi je nasadit do hlavy brouka... tj nahlodat nenapadne jeho teorii a postupne treba nadhodit tu svoji...

Streetboi

Streetboi | 2. 05. 2007, 19:58:22 | více příspěvků | napsat uživateli

KIIV: Ne v případě, že si jsi schopen dostatečně zargumentovat a obhájit svoje tvrzení

Streetboi

Streetboi | 2. 05. 2007, 19:57:10 | více příspěvků | napsat uživateli

wendulka: Ono taky je tu další otázka nad kterou je třeba se zamyslet :-)) Někdo může mít diplom a může třeba jen víceméně všechno ve škole oposlouchat, ne vždy toho může dosáhnout právě vysokým iq .... a naopak někdo nemusí mít tak vysoký vzdělání, ale může mít daleko vyšší jak iq, tak i sq třeba !540!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:56:52

!981! SQ !981!

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:54:40 | více příspěvků | napsat uživateli

nebo jak byla ta poucka:

je lepsi mlcet a byt povazovan za blbce,
nez otevrit usta a dokazat to

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:53:16 | více příspěvků | napsat uživateli

wendulka.. - nejvetsiho spolecenskyho uznani dosahnes kdyz s kazdym souhlasis ... muzes byt tupa ale vsichni te maj pak za inteligentni ...

kdyz je clovek inteligentni a s nekym nesouhlasi tak ho automaticky oponent povazuje za debila

wendulka..

wendulka.. | 2. 05. 2007, 19:52:39 | více příspěvků | napsat uživateli

*geniové

wendulka..

wendulka.. | 2. 05. 2007, 19:52:21 | více příspěvků | napsat uživateli

streetboi..kdyz nad tím tak premyslím tak mas pravdu..i nací geiové se nemusí chovat dobře ve společnosti..heh je to zapeklita otazka..mozna ze je fakt vetší prednost mít vysoký SQ

Streetboi

Streetboi | 2. 05. 2007, 19:50:43 | více příspěvků | napsat uživateli

wendulka: Neni pravda, že kdo má vysoký iq se umí automaticky chovat ve společnosti !550!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:48:30

no dpc..já sem fakt už krypl zmatenej tím netem...vidím diskuzi IQ..tak do ní najedu stím že si vsugeruju že je to ICQ a hned vidím jak sem zmatenej!1358!!1358!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:46:38

Jedinci z až příliš vysokým IQ přece musí mít dosti velký problém s chováním ve společnosti obecně....nejspíš budou žít ve svém vlastním světě a budou introvertní, ale v něčem to zase bude neocenitelná výhoda....!5!

wendulka..

wendulka.. | 2. 05. 2007, 19:46:23 | více příspěvků | napsat uživateli

podle me iq protože ten kdo ma iq se automaticky umí chovat ve společnosti kdežto clovek s vysokym sq se muze jen spravnym chováním schovavat za v podstate svou hloupost..

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:44:54

ja delam nemeckej gympl

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:42:45 | více příspěvků | napsat uživateli

beru z5 :)

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:41:24 | více příspěvků | napsat uživateli

fribinka - no sq je snad i schopnost si udelat jidlo a zavazat tkanicky ne? :)

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:41:13

určitě obojí,ale to druhý mi přijde tak malinko víc!1187!!1348!

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:40:08

streetboi....z diskuze mi vychazi ze pro vsechny je dulezitejsi sq,ale tezko rict jak moc bo male to se sebou souvisi,je to tema na zamysleni,ale taky tema hodne o praxi

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:39:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Streetboi - nej je kombinace diplomu a normalniho cloveka... ze nedava najevo ze ma diplom ...

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:38:25

fribinka: jazykovka?

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:38:24

jasný, že IQ... i když dneska to vyhrávaj spíš lidi s vyšším SQ !181!... bohužel... !27!

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:38:09 | více příspěvků | napsat uživateli

fribinka - omfg kde studujes?

Streetboi

Streetboi | 2. 05. 2007, 19:37:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Zajímavá diskuze ..... nedávno jsem pdoobný téma řešil ... jestli je prostě lepší člověk, kterej má diplom z vejšky, ale chová se jak idiot a nebo člověk, kterej se už z jakýhokoliv důvodu nedostal tak vysoko, ale má třeba styl, úroveň, dá se s nim o všem pokecat a podobně

uživatel eliminován | 2. 05. 2007, 19:36:53

ruffus....mam to do obcanky....mame obcanku v nemcine

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:36:45 | více příspěvků | napsat uživateli

jinak muzes zkusit projit nektery clanky z www.osel.cz ... tam se casto zabejvaj vecma socialniho razu

KIIV

KIIV | 2. 05. 2007, 19:35:38 | více příspěvků | napsat uživateli

fribinka - to se pak blbe rozmejsli ... z hlediska vztahu vysoky SQ zavani bud podvadenim nebo neschopnosti udrzet vztah... nizke zase navazat vztah... na to se vaze i vysoke IQ ... neschopnost navazat vztahy .. pripadne s malym nesnasenlivost a tak

dalsi hlediska treba karierni ... velke iq a sq muze znamenat dobry prubeh kariery ale jak se zjistilo tak s velkym iq klesa schopnost udrzet si penize ... (tusim ze to ma dve spicky ... kolem 90 a 120... tj nejlepe si lidi stradaj penize mezi tim .. ty s iq 90 uz to neuhlidaj a 120 se zase spolehaj ze furt neco bude)

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

společnostschopnostlogikainteligenceněmčinatémachováníchytrostesej

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑