Diskuze a otázky - INTERUPCE

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Leatitia

Leatitia | 17. 10. 2007, 09:36:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

tak jsem nahodou narazila na stranky http://www.prolife.cz/potrat/?id=13 hnuti pro zivot a rikam si proboha co to je? zijeme snad ve stredoveku??? tak by me zajimal vas nazor na potraty . . .

reagovat

podle me by mel byt potrat

V anketě hlasovalo celkem 23 uživatelů

V diskuzi je 58 příspěvků a shlédlo ji 2159 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 07. 2008, 14:31:39

Je to každýho věc...ale ... http://web.pravonazivot.sk/video/

uživatel eliminován | 19. 10. 2007, 20:10:14

urcite pro...je to snad na te holce jestli je pripravena a schopna postarat se o sebe a svoje dite...a ne na nejakem debilovi co schvali zakon, kdyz o tom chlap neni ani poneti !1006!

_janista_

_janista_ | 19. 10. 2007, 20:05:13 | více příspěvků | napsat uživateli

ja jsem pro potrat,kdyz je znasilnena,nebo kdyz by byl plod postizenej a nebo matka nejak ohrozena.....a pro fetaky bych to taky nechala,jenze ty daj vetsinou prachy za fet a nebo zadny nemaji,tudiz ani na tu interupci...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:09:14

jojo znasilneni beru to chapu...ale kdyz si ho holka upichne v 15 je to jeji a jeho blbost kdyz je blba!!!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 12:04:47

říkáte potrat,když na to neni holka připravená..ale když na to neni připravená,má si dávat bacha..naopak při znásilnění..je to ěnco jinýho

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:58:05

cool...girl: podle me mela na mysli do 12. TYDNE

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:55:42

na video jsem nemela silu se dokoukat...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:46:14

Leatitia: koukám,že máš na to lae docela omezenej názor....taky souhlasim s potratama i když, když by to nebylo nezbytně nudné, nikdy bych na něj nešla....už kvůli sobě a tomu riziku,že už bych nemusela mít děti.
Ale zamysli se nad tim, co řikáš....tvrdíš,že do 12 měsíce to dítě neni člověk....takže chceš říct,že když se v 9 měsíci narodí,je to furt ještě nějaký embrio? nebo patlanina nebo co to podle tebe je? Dítě je schopný samostatně žít a přežít v inkubátoru od 5 měsíce od početí....to myslíš,že pořád neni lidská bytost??

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:39:25

S potratama nesouhlasim, Pokavad neni ohrozena matka nebo dite, je to hnus ale to pochopite holky az budete jednou touzit po detech, tet jste mlade a hloupoucke radsi zerte prasky a nezabijejte ty malicke clovicky. !628! ((INTERUPCE JE VRAZDA ))!1271!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:37:11

Když ten parchant matku otravuje, tak ať se nediví !1286!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:25:09

potraty by tady měly byt. kuli nehctenemu tehotenstvi at už kuli věku nebo kuli tomu že holčinu znasilni ma z toho dite a logicky si ho nechat nechce...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:18:29

sice má každý práco narodit se,ale nikdo nemá právo říkat ženě,co má udělat se svým tělem ;)
jsem pro potrat ale spíš v případech ohrožení života matky,dítěte( nebo postižení ),...dnes je spousta rodin,které nemohou mít děti,...

nu,pro potrat jsem,ale každý by to měl zvážit dle svého ,pokud možno,rozumného uvážení !616!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:17:58

určitě povolit.. pro holky, co na to nejsou ještě připravené.. i když tam nějaké riziko bude, že nebudou mít děti, stejně je to o volbě.. a rozhodně by se s tím nemělo otálet.. nechápu lidi, co to zakazují.. stejně jako nechápu lidi, co zakazují transfúzi....!1321!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:13:40

Já jsem určitě pro potrat, v době kdy jsem byla těhotná jsem rozhodně nemohla zaopatřit dítě a ani přítel na tom nebyl dobře...a to mi selhala antikoncepce tenkrát...a navíc mi nepřijde vhodné mimčo vychovávat v maringotce u kolotoču...taky sem slyšela názor proč sem neporodila a nedala ho do kojeňaku a pak děcák..nepřijde mi to jako vhodné, protože si myslím, že bych časem chtěla být jeho mámou a třeba v 15ti říct dítěti ahoj já jsem tvoje máma...no nevím mám an to jiný názor...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:10:26

já v žádným případě nechápu ty,co proti potratu jsou!!!!!! určitě třeba ve věku, kdy holka ještě není připravená mít dítě ať už to je z jakéhokoli důvodu, tak tu interupci jí poskytnout prostě musej!!! vím, že já to asi taky někdy v životě třeba budu muset podstoupit,stát se může cokoli... proto bych tu možnost nechala a neusilovala bych o její zákaz!

Mishka999

Mishka999 | 17. 10. 2007, 11:07:59 | více příspěvků | napsat uživateli

Další diskuze na stejné téma se stejným videem. To jste opravdu nepochopili, že jsou to propagační stránky bez objektivního nadhledu a kde vše popisují tak, aby to znělo jako z hororu? Proberte se.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:06:47

jasny, ze se kazdej muze rozhodnout, ale oni to tam pisou jak kdyby to bylo uplne normalni..

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:06:18

Ty brdo, to video je dost brutalni... !1047!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 11:02:33

triiana: nic....už jsem z toho fakt jako jelen.....
teď si vyřizuju výpis z trestního rejstříku a ověřuju diplom, abych byla připravená, kdyby náhodou něco....
A co ty?

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:59:44

Arrwwenn:Ahoj tak co práce :-D

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:59:38

smaart - 17.10.07 09:52 : souhlasim...

...ja osobne bych na potrat nesla,ale nerikam , ze by mely byt zakazene...Naopak chapu ty ,co si mysli ,ze by zakazene byt mely...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:59:33

acey: No ale tohle je ovšem síla.......!24!

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:58:58

Je to každého volba.

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:58:12

http://svobodavolby.cz/?a=6&id=307&PHPSESSID=188fd98a3894858d1c23b7aec64170ef

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:53:00

muuj boze....je todle normalni????

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:50:39

Miniinterrupce
Miniinterrupce (vakuumaspirace a kyretáž) se provádí do 8. týdne těhotenství. Původně se prováděla pouze vakuumaspirace, ale protože nenarozené dítě v děloze zákrok někdy přežilo a hlavně v děloze zůstávaly zbytky dítěte, provádí se následně ještě kyretáž. Přes roztažené děložní hrdlo se do dělohy vsune plastická trubička s ostrým hrotem. Je připojena na silnou vývěvu, podobnou vysavači, ale s 29krát silnějším účinkem. Vývěva roztrhá dítě na kousky a vysaje jej do nádoby. Poté se do dělohy vsune kyreta (ocelový nůž zakulaceného tvaru), aby se vyškrábla placenta a zbytky dítěte

ctete...to je hnus...

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:49:25

njn.... podle mě na iterupci neni nic špatného.... spíš naopak.. můžeme být rádi že existuje,...

Leatitia

Leatitia | 17. 10. 2007, 10:45:00 | více příspěvků | napsat uživateli

cituji: Zárodek nové lidské bytosti není částí mateřského organismu. Naopak, ten se k němu chová jako k cizorodému tělesu a usiluje o jeho likvidaci. Obrana zárodku proti mateřskému organismu je velmi dobře uspořádaná a jen díky jí může embryo v mateřském organismu přežít.

Leatitia

Leatitia | 17. 10. 2007, 10:44:16 | více příspěvků | napsat uživateli

tak snad ani nemuzu uverit ze se tolik lidi nechalo zamnipulovat "skupinou fanatiku" kteri razi heslo ukazme jim video a potom zahrajme n city.. a tohle byla nozicka a tohle byla rucicka, jak dojemne... minimalne do dvanacteho mesice tohle proste neni clovek.. clovek rovna se samostatne fungujici jednotka , zatim dikybohu to takto interpretuje i zakon btwa i z biologickeho hlediska matcino telo bere embryo jako parazita proto je pravo "hostitele" se jej zbavit

uživatel eliminován | 17. 10. 2007, 10:27:31

podle toho jak a co se tyce ditete kdyz ma prokazano ze bude postizeny nebo mit nejakou tezkou poruchu s kterou se mu bbude spatne zit tak jo uz je na svete dost utrapenych lidi a deti ale kdyby to byl jen rozmar nejaky holky nebo jen proto ze se ji to nehodi tak to bych ji asi poslala kamsi kdyz uz jste si to upichly tak proste mate smulu potraty by se mely zakazat aby si lidi uvedomily co znamena dat si bacha a nebraly to na lehkou vahu

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

stránkaživotstředověknázorinterupcepotratnáhoda

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑