Diskuze a otázky - Intel processor...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 16:59:27 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Ma tady nekdo vubec Intel Extreme Core i7 - 975 3.33GHz?

reagovat

V diskuzi je 96 příspěvků a shlédlo ji 862 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:36:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
jo, vsak jo.. poskladat to je nejlepsi, vyjde te to levneji mnohem..

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:36:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
!876! a na konzoli složíš hudbu, přehraješ/upravíš film, zasurfuješ, napíšeš dokument !499!

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:36:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
jsi jeden z mala, co je odpurcem tehle platformy:D ale chapu tvuj nazor a neberu ti ho:D pochop zase muj:D

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:35:14

High_Vaultage - ja si kompa skladam sam, takze vyrobce desktopu neptoreba :)

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:34:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> ANTYWIZINEK
aha, tak to jo:) ale prece jenom by melo jit trosku vic o ten vykon, pokud si chces vic zahrat, ne?:)

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:34:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> High_Vaultage
!876! to jo, taky jsem se díval, ale od doby, so tady mám vyhořelejch 10 HDD o Westernu, tak říkám nebrat !876!

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:34:00

High_Vaultage - hahaha komp se na hry vyplati :DDDDDDD

ok, kdyz si to myslis... nebudu te presvedcovat o opaku :D ale zkus si zjistit lifecycle konzole, zjistis, ze komp na 5,6 let dopredu OPRAVDU neporesis :D

a co se ctyce crisis - jo mozna na kompech co ma 5% hracu, co ty kompy stoji tech 100-150 tisic.

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:33:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
taky se da... zkus se podivat sem:) http://alienware.com/

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:31:37

High_Vaultage NEJSEM ZAS TAKY VŠB HLODAVEC ABYCH TO JEŽTĚ TAKTOVAL. JA JSEM SPOKOJNY TAK JAK TO JE

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:31:33

Já bych radši chtěl místo takovýho prociku HD vysílání do mých končin :) ideálně po DVB-T.

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:31:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
nechcu konzoli... proste i kdyz vim, ze ty grafiky dneska tam budou dobre a ps2 mam doma od 1999, kupoval ho jeste otec s brachou za 20 hadru... a melo to celkem slusnou grafiku.. ale proste vim, ze se dneska vyplati na hry koupit komp, ze samotni vyrobci treba Crytek rikaji, ze Crysis na kompu vypada o dost lepe nez na Xboxu ci PS2 nebo 3

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:31:01

a hlavne kdybych mel fakt hodne love ciste na komp, tak si uz spis poridim toto

http://www.apple.com/macpro/

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:29:57

Nemáme, ale ty taky ne !1423!

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:29:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
western digital delaji dobre veci.. maji fajne disky s 10 000 ot./min:)

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:28:34

High_Vaultage - no ja ti prave rikam, ze highend je pozlatko s nejhorsim pomerem cena/vykon :)

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:28:22 | více příspěvků | napsat uživateli

> Crescendolls
tak to gratuluju, chlape:) jste asi jeden z mala v republice:)

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:27:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
vsak ja nekupuju podle toho, kolik to stoji.. taky se divam, co to proste umi, ale kdyz vidim dobry pomer vykon/cena, tak je to pro me lakave.. a taky se zajimam o nejnovejsi a nejvykonnejsi technologie, tak me to bavi tady o tom povidat...

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:27:18 | více příspěvků | napsat uživateli

> High_Vaultage
!876! právě proto jdu do těchto High-Endů, pač neminim kažkou chvílu něco do toho komplu vrážet, a taky bych už nechodil do věcí od ASUSu a Western Digital !876!

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:25:51

High_Vaultage
Měl sem možnost ho sehnat za nákupní cenu + slevu 30%, takže proč ho nevzít

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:25:06

Vojjin - presne

RISC architektura zvlada z 512RAM a 800mhz procesorem to same co PC CPU s 3 GHZ a 4GB RAM... proste PC na hry je provar

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:24:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
jo, tak bracha si taky koupil kompa za 50 hadru (poskladaneho, ne sestavu) presne 8. listopadu 2007 a hraje v poho jeste dneska... ty kompy vydrzi dlouhe doby.. i kdyz je za rok koupis za 20 tacu

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:23:35

> High_Vaultage:

Popravdě i já se honil za každym gigabytem a gigahertzem, pak mi došlo, že na hry je opravdu dělaná konzole :) pro práci jedině pc.

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:23:33

High_Vaultage - protoze ses namotanej na veci typu DDR5, taktovani procesoru atp.

Uvedom si, ze takt neni vsechno, DDR5 taky neni vsechno... to jsou proste marketarny. U CPU je mnohem dulezitejsi realny vykon nez takt, vzpomenme na pentium 4 a jeho "skvelou" netburst architekturu.

Zakladni pravidlo je nekupovat nic podle toho, kolik to stoji, ale co to umi a jak to vyuzijes...

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:23:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vojjin
!876! nene, jsem vášnivý hráč, takže kdyby vyšla nějaá tako myš v ocelovým provedení, tak jdu do ní !511!

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:22:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> High_Vaultage
!876! to já zas jo......... je fakt, že do RAMky bych už DDR2 nechtěl !904!

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:22:19

> Reditel_zemekoule:

To musela spadnout ze stolu, ne?:) Timhle se můžu vychloubat teda já: ani jednou mi nespadla na zem a záruku mam ještě do října, takže tak :).

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:21:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> g_mt
proc myslis?:)

uživatel eliminován | 31. 07. 2009, 17:21:02

High_Vaultage - chlape jak to tak ctu, ty jsi lovec cisel.

Jsi typickym prikladem cloveka, co zere marketing HW vyrobcu. Ridis se podle pravidla, ze vic prouzku je vic adidas - a kazdy nakonec dojde k zaveru, ze to tak neni.

Reditel_zemekoule

Reditel_zemekoule | 31. 07. 2009, 17:20:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Vojjin
!876! to tak, ale rupnul plošnej spoj v místech, kde jsou tlačítka, tak jsemtrochu drátoval !511!

High_Vaultage

High_Vaultage | 31. 07. 2009, 17:20:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> Reditel_zemekoule
nvidia byli jednu dobu hodne popredu od ati, atd. ... ale co prisly radeonky s grafikami ddr4 a pak nove modely, tak se geforceky trosku "sekly" ve vyvoji a zustaly u tech klasickych ddr3 pameti.. dneska uz bych si ddr3 grafiku nekoupil

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

intelextrémcore33ghzprocessor

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑