Diskuze a otázky - Humanitární pomoc

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 15:24:04 |

Je to šlechetné, ale nebezpečné! Do zemí kde je hlad a bída putují denně pomoci, ale nemyslím, že je to dobře. Jejich mentalita je taková, že se nekontrolovaně množí(tak vznikají nemoci, které se ženou i na nás) a nestíhají živit, proto umírají hlady. Když jim někdo pomůže, zvyknou si a chtějí víc a víc a už nemají snahu se sami živit!!!
kdo pomůže nám, když budeme na dně???
příroda si reguluje počet obyvatel

reagovat

Humanitární pomoc

V anketě hlasovalo celkem 15 uživatelů

V diskuzi je 84 příspěvků a shlédlo ji 551 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 19:11:50

Tak tak, Fairetta je výtečná........!407! I celkově k tématu bych měl pár hlubokomyslných zápisuhodných myšlenek, leč jazzová diva nepočká....tak snad jindy....!1052!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 17:40:51

Jsem se upsala...!2! sorry..myslela jsem socifobní...ne...homofobní !2!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 17:20:14

> mravokarce
http://www.fairtrade.cz/index.php?clanek=12 !2!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 17:17:06

> mravokarce
zajímavé...proč? Homofobní asi nebudeš...když máš tendence lidem pomáhat...!2!
Vyšli někoho trebas sem..dle lišty vlevo !2!

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:57:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Akorat s tim rozdilem, ze u FAIR TRAde veci mas primo napsano, kdo ty suroviny vypestoval, ktere druzstvo ve ktere zemi....to u BIO veci vetsinou neni....

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:56:05 | více příspěvků | napsat uživateli

mravokarce: "zdrave" potraviny jsou v kazdem stredne velkem a vetsim meste dneska....a vlastne i DM drogerie prodava BIO cokolady a kakao a podobne veci,. A u techto veci je vetsinou certifikace BIO skoro totozna s Fair Trade.....

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:52:35 | více příspěvků | napsat uživateli

prodava se i obleceni v ramci Fair Trade programu...ale je fakt, ze clovek musi hledat trosku

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:51:41 | více příspěvků | napsat uživateli

mravokarce> Leckde dneska uz, treba takovy Marks and Spencer prodava ve svych obchodech kafe, caj a cokokolady s certifikaci Fair Trade. A v podstate kazdy obchod se "zdravou" vyzivou ma produkty s touhle certifikaci....

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:36:34

> Honzin77
> 2radana2
Ještě jsem nikdy takovou čoko nekupoval, kde se to prodává?

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:34:23 | více příspěvků | napsat uživateli

A navic, vetsina Fair Trade cokolad je daleko lepsich, nez to, co se bezne jako cokolada prodava v obchodech, takze kupovat Fair Trade je spojeni prijemneho s uzitecnym !2!

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:31:08 | více příspěvků | napsat uživateli

radana: Ty jsi osoba puvodne dobrotiva, o Tobe to vime !2!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:30:26

Fair Trade podporuji (napr.teď jsem sežrala Fairettu !2!)...pak jsem ochotná přispět na jejich vzdělávání...mají celou řadu nedostatků v dovednostech...páč jim tobylo léta upíráno ...

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:28:53

> Honzin77
ano, je to jediná pomoc, ale ta pomoc se dá ještě zdokonalit a to tak, že tam budou jezdit lidé, kteří jim ukáží jak lépe žít. Hezky se to takhle od stolu píše, já takovou možnost nemám, a nevím jestlio bych to někdy v minulosti, když by to ještě šlo dokázal, ale realita je taková, že oni takovou pomoc nevyhledávají a nevyužijí...

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:28:29 | více příspěvků | napsat uživateli

hehe, v podstate k tematu !27!

http://aktualne.centrum.cz/ekonomika/domaci-ekonomika/clanek.phtml?id=621081

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:27:10 | více příspěvků | napsat uživateli

a proto kupujte vyrobky Fair Trade....to jsou alespon penize pro konkretni lidi za konkretni praci......ne charita, ale plat....

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:24:57

Je hezký, že hlasování je zatím 50\50

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:24:42 | více příspěvků | napsat uživateli

mravokarce: to mas sice pravdu, ale je to jedina pomoc, kterou jsme ochotni ve skutecnosti dat....nebo mas dojem, ze jsou evropsti politici celi hrrr do zruseni obchodnich barier s afrikou, ktere by zpusobilo, ze by evropsti zemedelci zablokovali silnice v cele Evrope svymi traktory? Nebo ze by evropsti spotrebitele chteli nejak tlacit na vyrobce mobilnich telefonu kvuli Kongu a Rwande?
Dame par stovek na charitu a citime se dobre, vic po nas nechtejte !27!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:20:55

> Honzin77
charita je pohodlnější, proto ubližuje. Ubližuje dlouhodobě, pomáhá krátkodobě

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:19:45 | více příspěvků | napsat uživateli

2radana2: holt bud musime prijmout fakt, ze nas komfort a zivotni uvoven je castecne zaplacena krvi nekoho jineho a nebo se toho pohodli a komfortu vzdat....jinak hrozi, ze se zblaznime...nebo hur, propadmeme stylu EMO !2!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:19:41

> TomBong
v poho, někdo píchne kam nemá, nemyslí to zle, ale trochu se to vyhrotí, to u diskuzí beru, ale nesnáším urážky, taky nikoho neurážím, to je jvětší ubohust a nejhlubší klesnutí, hlavně po netu. To neber osobně, máš celkem dobrý názory... Církev a víra je strašný rozdíl! Církev káže o soužití, Lásce, ale nechováse tak, víra v Lásku a dobro(někdo by řekl v boha) to je něco jiného

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:19:34

> simon84
Nooo kameny...frčí pořád...trebas v Somálsku !898! ...

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:17:42

> Honzin77
ano, máš recht...četla jsem o columbit-tantalitu ...ale to by chtělo vyhazet veškerou spotřební elektroniku...!2! a zaít se bavit...trebás malovaním...které pěkně šidím...!2!

TomBong

TomBong | 3. 11. 2008, 16:12:00 | více příspěvků | napsat uživateli


mravokarce myslím, že spíš víra lidí byla zmanipulována,, použitá v bojích jako dokonalá manipulace všech dob za zástěrkou církví, ale i o tom se v Bibli píše.. víš co sorry ,, mám asi dneska náladu se hádat tak toho nechám drž se !1424!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:11:45

> Honzin77
a taky se to da odepsat z dani.!2!

Honzin77

Honzin77 | 3. 11. 2008, 16:10:57 | více příspěvků | napsat uživateli

mravokarce:No, on to ani nikdo moc ovlivnovat nechce...utesit svedomi humanitarni pomoci je snazsi, nez riznout do rany a resit pricinu....charita je pohodlnejsi a proto ji delame...

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:10:18

> mravokarce
nj, co se da delat.

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:09:56

> simon84
trochu drsně řečeno

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:09:37

> Honzin77
tohle asi jen tak někdo neovlivní

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:08:46

> TomBong
jestli chceš rozumě diskutovat, vyser se na ty fuckovníky a urážky!!!

uživatel eliminován | 3. 11. 2008, 16:08:36

> 2radana2
to ze jim prodavame zbrane na tom nic nemeni Kdyby jsme jim je neprodali tak se tam umlati kamenama, takhle to maji apson rychlejsi. !2!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hladpomocženabídapřírodapočetsnahanemocmentalitaobyvatel

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑