Diskuze a otázky - Hon na papežence.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 10:05:31 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Otázka je. „Co je bůh?“ Je spousta různých filozofií a teologií na tomto světě. Co to tak sleduji tak všechny mají pravdu, ale každá z nich si jde k poznání svou vlastní cestou. Což jim dává pouze záminku k tomu, aby si mezi sebou rozbíjeli držky. Projevte svobodně svůj názor, co si myslíte o bohu a jak si ho vy sami představujete. Uvidíme kolik maníků, sem bude kopírovat nějaké texty. Tudíž nemají svobodnou mysl.

reagovat

V diskuzi je 187 příspěvků a shlédlo ji 1677 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 4. 06. 2014, 19:10:26

> EL.pH
bejt jako Ty, ctu od Tebe tak 5% textu a taky se prekonam....takze ? !1277!

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2014, 19:08:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch
Po první větě jsem přestal číst.

uživatel eliminován | 4. 06. 2014, 19:07:33

> EL.pH
no pockej....zkus na chvili zavrhnout svoji skepsi vuci vsemu co neni na wiki....a zamysli se....jaktoze bytosti prichazejici, ne priletajici z nebes na nebeskejch vozech....popisuje skoro kazda stara kultura ? nezavisle na sobe ? na jednu stranu vymysl, zmutovanej milionem vypravenim......ale jsou i malby a texty ....a nabozenstvi na tom zalozeny....jakoze "dolozitelny", ze si to nevymyslel nejakej konspirator.....chapes jak to myslim ? !1!

EL.pH

EL.pH | 4. 06. 2014, 19:05:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch
Totéž, co bůh.
Nesmíš těm legendám tolik věřit a brát je doslova. !406!

uživatel eliminován | 4. 06. 2014, 19:03:49

> EL.pH
kdyz buh je vymysl, s cimz souhlasim....kdo jsou andele prichazejici z nebes, ktere popisuje skoro kazda stara kultura? serious question !1256!

Wunder.Baum

Wunder.Baum | 3. 06. 2014, 22:04:10 | více příspěvků | napsat uživateli

Já to Kachna vidím asi takhle: Bůh je smyšleným nástrojem k ovládání lidí.A bohužel to funguje lépe, než by se mohlo zdát...

EL.pH

EL.pH | 3. 06. 2014, 21:42:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Věříš v boha? Jestliže ano, proč si myslíš, že tě udělal takovou zbytečnou nulou?
Nepřipadá ti to nespravedlivý? Nejsi na něj naštvaný? !499!

EL.pH

EL.pH | 3. 06. 2014, 21:41:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Ještě se zlobíš kvůli včerejšku? !54!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 3. 06. 2014, 21:40:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> EL.pH
Promluvil odborník !2!!2!!2!

evzen-onegin

evzen-onegin | 3. 06. 2014, 21:30:47 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak, já ti zamotám hlavu ještě víc. Katolíci, evngelíci, židé a muslimové - ti všichni věří v téhož Boha. No a stejně se bijí, tak v čem je ten problém? Zpět k zadání diskuse, nezačínal bych přemýšlet o tak složitém tématu, co a kde je Bůh a začal s úvahou, co dělat s tím, aby lidé věřící v přikázání nezabiješ, se podle toho chovali.

Až tohle vyřešíš, vrhni se na složitější úlohy. !357!

EL.pH

EL.pH | 3. 06. 2014, 21:27:30 | více příspěvků | napsat uživateli

Bůh je výmysl lidí, který má mnoho různých podob, nic víc. !406!

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 3. 06. 2014, 21:25:38 | více příspěvků | napsat uživateli

Diskuze o bohu a tolik příspěvků ?

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 17:49:16

> Honza_Kachna mohl bys začít svým názorem? My se přidáme pak!1!

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 17:18:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 jestli se ti chce, tak se mrkni na tohle video
http://gatesofvienna.blogspot.cz/2012/11/a-rosetta-stone-for-bill-warner-part-9.html

myslim, ze te bude bavit. je to prednaska nejakyho profesora o prubehu islamske expanze.

hodne působivé tam jsou ty jeho mapy a v nich množství bitev.

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 17:11:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888
> seashepherd tak pokud je někdo dobyvatelem, logicky si na dobytym území určuje svoje pravidla. A je uplně jedno, jestli tim dobyvatelem byl křesťan, muslim nebo eskymák. A bejt "dobytej" vždycky bude znamenat nějaký omezení.

SOUHLAS.

Já jsem pouze napsal, že některý muslimové na dobytejch území nepřevraceli obyvatele na svojí víru...na rozdíl od křesťanů, který to dělali programově.

KATOLÍCI NUTILI KATOLICTVÍ I NÁSILÍM.
ALE TO NEJSOU PRAVÍ KRESTANE, KTERI BY SE OPIRALI O BIBLI.
I PROTO PAK VZNIKLI PROTESTANTI (A HUSITI ATD)

JÁ JEN ŘÍKÁM, ŽE V BIBLI NIC O NASILNEM ŠÍŘENÍ VÍRY NENÍ.
KORÁN JE TOHO PLNEJ.

To, že jsou na Balkáně muslimové neznamená, že byli k víře nucený...ostatně osmani tam byli od cca 14. století, takže logicky museli mít vliv na tamnější kulturu i vyznání.

TOMU JSEM KDYSI VĚŘIL TAKY.
DNES SE KLONIM SPIŠ K TOMU, ŽE ISLAM TAKOVEJ PROSTĚ JE. JE TO DIKTÁT. ODSTOUPIT OD ISLAMU NEJDE, JE ZA TO TREST SMRTI. DITE MUSLIMSKEHO OTCE SI NEMUZE SVOJI VIRU VYBRAT, MUSI PRIJMOUT ISLAM.
I NEDAVNO BYL PRIPAD, KDY K HOROLEZCUM NEKDE V PAKISTANU PRISLI MUSLIMOVE A SLUSNE JIM REKLI, AT PRIJMOU ISLAM. ONI TO NEUDELALI A PAK SE MUSLIMOVE VRATILI A POZABIJELI JE.
TAK TO DELAL UŽ I MOHAMED.

A ŽE NĚKDY TOLEROVALI KRESTANY, NEBO ŽIDY? TO BYLO VŽDYCKY JENOM DOČASNĚ.
I DNES SI TO TAM ETNICKY ČISTÍ. VRAŽDÍ KURDY, KRESTANY, JINE ODNOŽE ISLAMU.
A DEJE SE TO TAK PO CELE DEJINY ISLAMU.
NAROZDIL OD KRESTANSTVI, KTERE SICE TAKY ZROVNA NEMUSIM, ALE TOTO MU UZNAT MUSIM.

Spousta křesťanů končila jako otroci?! Jo, určitě ano. Víš, kolik jsme my zotročili lidí? Troufám si tvrdit, že jenom do Ameriky jsme jich odvezli víc než se povedlo zotročit muslimum.

TO BUDE OMYL. MUSLIMOVE VOZILI OTROKY Z AFRIKY TAKY A TAKY VE VELKYCH POČTECH. KUPOVALI JE I Z EVROPY, I OD NÁS. A JIH EVROPY BYL KVULI TOMU KDYSI TÉMĚŘ VYLIDNĚNEJ.
DĚLALI TO DÝL, NEŽ EVROPANI.
A NAROZDÍL OD EVROPANŮ BY TOHO NENECHALI NIKDY, KDYBY JIM TO ZÁPAD "NEZAKÁZAL".

TEN HLAVNI ROZDIL JE V TOM, ŽE KRESTANSTVI OTROKAŘSTVÍ TAK NEJAK TOLEROVALO. A NAKONEC HO ZAKAZALO. PROTOZE VE SVEM UČENÍ HO NEMÁ.
ISLAM OTROKÁŘSTVÍ UZNÁVÁ, PŮVODNÍ MUSLIMOVÉ VČETNĚ MOHAMEDA OTROKY MĚLI.


Katolící a protestanti začali propagovat svobodu vyznání?! Jo... a jak dlouho jim to trvalo? Ještě před pár lety po sobě v relativně vyspělym Irsku stříleli.

ALE ASPON S TÍM NAKONEC ZAČALI. A TO IRSKO JE MYSLIM DOST VYJIMKA, NE?(A OKOLNOSTI TAM DOSTATEČNĚ NEZNÁM) JINDE SE NEVYVRAŽDUJI KRESTANI KVŮLI VÍŘE UŽ OD OSVICENSTVÍ.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 16:50:20

> seashepherd tak pokud je někdo dobyvatelem, logicky si na dobytym území určuje svoje pravidla. A je uplně jedno, jestli tim dobyvatelem byl křesťan, muslim nebo eskymák. A bejt "dobytej" vždycky bude znamenat nějaký omezení. Já jsem pouze napsal, že některý muslimové na dobytejch území nepřevraceli obyvatele na svojí víru...na rozdíl od křesťanů, který to dělali programově. To, že jsou na Balkáně muslimové neznamená, že byli k víře nucený...ostatně osmani tam byli od cca 14. století, takže logicky museli mít vliv na tamnější kulturu i vyznání.
Spousta křesťanů končila jako otroci?! Jo, určitě ano. Víš, kolik jsme my zotročili lidí? Troufám si tvrdit, že jenom do Ameriky jsme jich odvezli víc než se povedlo zotročit muslimum.

Katolící a protestanti začali propagovat svobodu vyznání?! Jo... a jak dlouho jim to trvalo? Ještě před pár lety po sobě v relativně vyspělym Irsku stříleli.

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 16:38:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd domácí zvířata jsou pouze zrcadlem tebe samotného. Navíc já moluju lidi právě proto tohle píšu aby si uvědomily a začaly přemýšlet o tom co se kolem nich děje. Jenomže hold tady je jistej problém v komunikaci mezi námi dvěma zatímco já se ti to snažím s láskou vysvětlit. Tak ty posloucháš jen proto aby jsi mohl odpovědět. Nikoliv proto aby jsi pochopil jak to myslím. Stejně jako většina. Proto rozjíždět cokoliv dál nemá cenu.

Yesus666

Yesus666 | 3. 06. 2014, 16:33:25 | více příspěvků | napsat uživateli

!20!

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 16:31:57 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna tvuj pohled neni vubec nestrannej. ty nenavidis lidstvo a zapadni civilizaci.
a jestli se chces o sobe neco dovědět, tak přijdi na to, proč.

a ad ego - já si ho radši nechám. můj pes ho má taky. i kocour.
a oba dokážou hodně zdevastovat svoje okolí, když se nudí

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 16:25:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd Tohle není sebedestruktivní lidstvo samo osobě je sebedestruktivní tohle je posouzení celé situace lidstva z naprosto nestranného nadhledu jenomže to by jsi pochopil až kdyby jsi se dokázal odosobnit od vlastního ega které tě svazuje.

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 16:21:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna planeta a příroda si proste existuje a my jsme jí fuk.
nad tím už ani moc nebádej.
spíš se zamysli nad tím, co je za tou tvojí nenávistí k lidstvu, k naší kultuře atd.
už jsi tady tvrdil, že krestani byli ti nejvetsi vrazi.
ted tu pises, ze zvirata jsou lepsi, nez lidi a ze vetsina lidi nema pravo na teto planete ani existovat,.

kam te ty tvoje hloupe uvahy privadeji? k sebevrazednym myslenkam.

takova fie je hodne hloupa. proste proto, že je sebedestruktivní

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 16:16:34 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd A co je dané ty tady meleš furt o přirozeném výběru tudíž se považuješ zazvíře ale z čeho bereš tu jistotu že jsi zvíře. Zvýřata netvoří nové věci jako člověk. Já neříkám že jsi něco víc než zvíře většina lidí nemá právo narozdíl od zvířat na této planetě ani existovat vzhledem k tomu jak se k ní chovají. Palneta a příroda nám dává všechno a co dělá člověk likviduje to ve velkém. Něco co v lůně planety vznikalo miliony let člověk zničí během jednoho století.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 16:15:34

> seashepherd
to jsou kecy seprde.....nesnazis se vnimat svet objektivne ....protoze to ani neni mozny....vzdycky ho budes vnimat podle sebe.....chces priklad? ty tady nadavas ....a hnusne nadavas holkam, ktery ani doopravdy neznas, ale nekde jsi ziskal pocit, ze znas.....muzu zminit carmen, christy.....

kde je objektivita ? ....klasicky.....tam kde se to zrovna hodi, takze nemel !1363!

my zbozny prani ? ......ted jsi me totalne obnazil !785!

.........jo tak tohle si myslis? ........zkus se zamyslet a podivat se na to opacne.....pak skutecne prijdes na to, kam smeruje ma snaha !1256!

koncim vazeni....pic !1!

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 16:13:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna do diskuze o schizofrenii sem dnes prispel jiří láska. tady je jeho prispevek
------------
jojak30 | 3. 06. 2014, 15:42:06 | více příspěvků | napsat uživateli | ignorovat | reagovat

Lidé nás maji za blazny schizofrenije je že se citite tak mizerně že se to nedá vydržet hruza ja mám oba dva rodiče s touto diagnozou a nevim co mě ještě čeká mam z léků zvýšený jaterni testy a tak me museli dát šetrnější léky prečtete si moji stránku http://jirilaska.cz
-------------------

počti si tam.
třeba ti pak i různé strachy přijdou "užitečné"

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 16:11:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch ono je celkem fuk, s cim kdo z nas souhlasí, nebo ne.
ja se jen pokousim svet vnimat objektivne, skrze prirodni zakony. protože žadne vyšší zakony neznam.

vykroutit se asi nesnazim z niceho. to je spis jen tvoje zbožny přání, ne?

spíš mam pocit, že ta tvoje nechut prameni z toho, jak jsi unavenej ze sve snahy najit nejake solidnejsi argumenty proti tomu, co je prostě dané.

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 16:09:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> seashepherd říká člověk který to nikdy nezkusil tudíž z toho neznáma má naprostý strach a neví vůbec o co jde.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 16:08:41

> Honza_Kachna
mam.....a vzhledem k tomu, ze tech, co se dokazou dostat na druhou stranu je dost.....je potreba, aby zustaval nekdo na zemi a kryl prdele jejich schrankam a jejich veci !1!

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 16:07:33

> seashepherd
ty se za kazdou cenu snazis vykroutit z toho faktu, ze jsi kokot, kdyz souhlasis s genocidami pro Tebe "neprizpusobivych" a ja uz nemam dal chut s Tebou na tohle tema diskutovat !1225!

srovnavat lov s genocidou.....uprimne.....vim, ze jsi cynickej, ale az takhle ?

seashepherd

seashepherd | 3. 06. 2014, 16:07:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna a ty si od toho teda slibuješ co? poznání? nebo si proste jen užít halucinace?

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 16:05:27 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch aha takže záblok no to je jen na tobě máš svoji svobodnou vůly.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bůhpravdadržkaspoustafilozofiesvěthontextpoznáníotázkanázorteologiezáminkacestamaník

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑