Diskuze a otázky - Hon na papežence.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 10:05:31 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Otázka je. „Co je bůh?“ Je spousta různých filozofií a teologií na tomto světě. Co to tak sleduji tak všechny mají pravdu, ale každá z nich si jde k poznání svou vlastní cestou. Což jim dává pouze záminku k tomu, aby si mezi sebou rozbíjeli držky. Projevte svobodně svůj názor, co si myslíte o bohu a jak si ho vy sami představujete. Uvidíme kolik maníků, sem bude kopírovat nějaké texty. Tudíž nemají svobodnou mysl.

reagovat

V diskuzi je 187 příspěvků a shlédlo ji 1684 uživatelů .

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 12:06:46

> Honza_Kachna co je na tom jeho výroku panteistickýho???

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 12:03:48

> Honza_Kachna
uceni Paracelsovo !1225!

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 12:02:50

Honza_Kachna no jo, ale jak právě píšeš "Proto jsem se zamyslel sám bez potřeby jakýchkoliv grafů"

Člověk si ani neuvědomuje, co mu je od mládí, bylo apod. vštěpováno, říkáváno, čím byl třeba strašen, čím ne, o čem se před ním mluvilo a to všechno pak někdy v budoucnu tvoří nějaký základ pohledů na věci.

Když teď píšeš, že se zamyslel bez potřeby grafů... to je sice pěkný, ale, zamyslel ses proč, z jakého důvodu, nebo co bylo tím podnětem k zamyšlení? !2!

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 12:02:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch moje víra od 17 let.

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 12:02:02 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch Já to říkám takhle. Dotknu se kamene, dotýkám se boha. Dotknu se stromu, dotýkám se boha. Dotknu se zvířete, dotýkám se boha. Dotknu se člověka, dotýkám se boha. Všichni jsme jedno, všichni jsme vesmír. Jsem pouhou součástí jednoho nekonečného univerza. Jednoho nekonečného boha.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 12:01:38

> Honza_Kachna já vim, že nic říkat nechceš... nemáš právo požadovat odpověď, pokud sám nejsi schopen odpovídat na otázky, který se týkaj toho, jak jsi formuloval vstupní téma...
Samo za sebe mluví to, že nejsi schopen obhájit svuj názor... !5!

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:59:25

tesi me, zes ho v tom poznal !1351!

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:59:01

taky je to smer, kterej je mi ze vsech nejbliz !1!

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:58:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buuuch Nádhernej panteizmus souhlasím s tebou.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:56:46

nabozenstvi lidi potrebovali, protoze lidi potrebujou bejt nekym vodeny za rucicku....driv nabozenstvi, dneska veda.....lidi potrebujou odpovedi, protoze jsou neklidny, kdyz je nemaj

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:56:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe Moje řeč a to mě sralo. Proto jsem se zamyslel sám bez potřeby jakýchkoliv grafů.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:55:23

vsichni jsme, vsechno je buh.....nazyvejme to jak chceme, ale vsechno je to ta jedna a ta sama realita-pravda !1!

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:54:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 Já ti nechci nic říkat, ale ta otázka je tam definována naprosto jasně. A jestli ty jí nejsi schopen pochopit. Tak to už mluví samo za sebe.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:52:28

Honza_Kachna no není moc zač. Ono problém spíš je, že všem někdo předkládá nějaký nalinkovaný "nástřel" ať už je to islamista, ateista, nebo křesťan apod. Pak se z toho dál rozvíjí různé odnože a představy. Pokud je pšatně část nebo vštěpený předklad, pak je nejspíš zákonitě špatně i následující odnož nebo představa :o) Víra sama o sobě nebo představa z něčeho vždycky vychází ;o) Když si vezmu ty hlavní předkládané a tvrzené rysy, že něco stvořilo všechno, pak to něco, zas muselo být něčím stvořeno a jsme v podstatě u smyčky, kterou není třeba ani nějak řešit !2! ...bych tedy řek !2!

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:39:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> ReTRe Děkuji za odpověď. Já osobně z vlastní zkušenosti vím že něco je. Nedovolím si to nazívat bohem. Ale osobně jsem věřící i když nejsem v žádné církvi. Vytvořil jsem si vlastní představu boha podle svého srdce a rozumu.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:36:32

> Honza_Kachna tak hodnotíme tvuj názor nebo tvojí životní cestu. Nebo tvym protiargumentem k mojí kritice tvýho výroku je to, že neznám tvojí životní cestu? !5!
V diskuzi neni důležitý jen to, co ty chceš (pokud nehodláš diskutovat sám se sebou, případně jenom dávat na odiv svoje filozofický schopnosti, což byl zřejmě tvuj záměr). Já debatuju o tvym úvodnim příspěvku, protože nesouhlasim s tou formulací. Nesouhlasim s tim, že apriori obviňuješ lidi, který maj rozdílnej názor, z absence svobodnýho myšlení. Což je samo o sobě dost paradoxní. V případě, že bys pouze položil otázku "Co je bůh?", pak bych ti (pokud bych uznal za vhodný se do diskuze zapojit) odpověděl. Ale ty nepoložil pouze tuhle otázku. Tys napsal i něco dalšího, takže těžko můžeš bejt překvapenej z toho, že na to "další" někdo reaguje, aby si ujasnil, co vlastně chceš...

mar.io

mar.io | 3. 06. 2014, 11:36:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna: odpovidat na neco, co z podstaty neni ve svem principu definovano bude asi tezsi, nez odpovedet na to, co je pravda - ktera je jenom jedna.

proto bude asi vic fer, kdyz odpovis jenom ty mne

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:32:13

„Co je bůh?“ - řek bych, že jen slovo, kterým se straší od pradávna !2!

btw "Co to tak sleduji tak všechny mají pravdu" -vs odpověď- "V poznání pravdy. V podstatně když se začnou mezi sebou porovnávat tak si člověk uvědomí že je mezinimi spousta souvislostí." !2!
jednak mi ta odpověď "V poznání pravdy" přijde celkem jako nesmysl" ...a proč je mezi nimi spousta souvislostí? No nejspíš proto, že za tím stojí v pradávnu zas nějaký člověk !2!

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:25:25 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 Pozor já tvůj názor neodmítám ale až ty si projdeš mou životní cestu tak potom kritizuj nevíš o mě vůbec nic. Stejně jako já nevím nic o tobě. Jediné co jsem chtěl byla odpověď na položenou otázku a co ty děláš. Kličkuješ a snažíš se jí za každou cenu vyhnout.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:14:05

> Honza_Kachna proč bych měl hledat? Tys tady prezentoval nějakou myšlenku, tak bys ji měl bejt schopnej obhájit? Proč bych měl hledat způsob, jak obhajovat tvoje výroky, se kterejma třeba ani nemusim souhlasit?

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:13:58 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io chceš po mě abych se podělil přitom jsi zatím neodpověděl na položenou otázku.Se bojíš? Napiš svůj názor. Potom ti napíšu k čemu jsem došel já.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 11:12:40

> Honza_Kachna Takže pokud se mi nelíbí něco na tvym výroku a ozvu se, chci si to ujasnit nebo poukázat na nesrovnalosti, tak je to špatně? Nechceš debatovat o kvalitě svýho výroku, protože se necejtíš pevnej v kramflecích?
A že by ses dotknul lechtivýho tématu? Který to bylo?
Kritizovat se nesmí? V úvodnim příspěvku vyzýváš k projevu svobodnýho názoru a ten muj teď odmítáš jako kritiku a osobní útok? !5!

mar.io

mar.io | 3. 06. 2014, 11:01:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna: tak se aspon podel, kam si zatim dosel

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 11:00:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 hledej šmudlo.

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 10:58:31 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io Na tu si musí každý přijít sám. Co člověk to samostatná filozofie já sám jí neznám ale s nažím se k ní dojít.

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 10:56:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> kulich888 Podívejse jak reaguješ. Toto je naprosto tipická reakce člověka, který se brání a bojí se odpovědět na danou otázku. Dotknul jsem se lechtivého tématu a jak si ty zareagoval místo aby jsi na to odpověděl. Začínáš útočit na mojí osobu a kritizovat. Ty máš zameteno před svím vlastním prahem, že si dovoluješ kritizovat ostatní?

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 10:52:46

> Honza_Kachna jaký souvislosti máš na mysli?

mar.io

mar.io | 3. 06. 2014, 10:49:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> Honza_Kachna: a ta pravda je?

Honza_Kachna

Honza_Kachna | 3. 06. 2014, 10:48:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> mar.io V poznání pravdy. V podstatně když se začnou mezi sebou porovnávat tak si člověk uvědomí že je mezinimi spousta souvislostí.

uživatel eliminován | 3. 06. 2014, 10:47:58

jo vím, jsem superwoman

předchozí | 0 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

bůhpravdadržkaspoustafilozofiesvěthontextpoznáníotázkanázorteologiezáminkacestamaník

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑