Diskuze a otázky - HOMOSEXUALOVE A ADOPCE DETI!!!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 21:25:29 |

Dnes jsem se docetla,ze az dve tretiny cechu nesouhlasi aby homosexualni pary adoptovali deti.A vic jak polovina populace nesouhlasi s registrovanym partnerstvim....
Jaký nazor mate na tuto vec vy?

reagovat

Meli by homosexualove moci adoptovat deti?

V anketě hlasovalo celkem 76 uživatelů

V diskuzi je 291 příspěvků a shlédlo ji 2285 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:48:36

Ale jinak proti registrovanému partnerství nic nemám!1300!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:48:09

Kikah: napsal jsem treba, pac je to misto, kde se schazeji lide... to ze me beres za slovo a tim se me snazis jaksi setrit jen mluvi o tve inteligenci... bylo to asi tvrde:P ale co naplat, proste NENENENENENE

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:47:50

Dítě potřebuje i mužský i ženský vzor...mělo by to převrácené a ani ve společnosti by moc nezapadalo...navíc by se z něj s velkou pravděpodobností stal taky homosexuál...

pppetrzelka

pppetrzelka | 7. 06. 2007, 22:47:39 | více příspěvků | napsat uživateli

trilian!1424!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 06. 2007, 22:47:32 | více příspěvků | napsat uživateli

Merdok
nevim no.. do ,, HOSPY" nechodim !617!!617!!617!


jinak, samozřejmě se na to společnost musí připravit a zabraňovat homosexuálům v tom, mít děti, když po nich touží, jen kvůli spratkům na škole - či jiným vrstevníkům- je trochu srabáctví. Nejdřív by podle mě měla projet státem taková prevence tohohle chování a pak schválit ty adopce, aby to nebylo něco stigmatizujícího. Do nedávna se lidi pohoršovali, když někdo řekl, že je homoseuxál.. teď je to ok.. za pár let už bude ok i adopce... nebo v tom spíš doufám.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:47:20

Sunnyrise: Já se jim to takhle taky snažila vysvětlit..ale oni to prostě nechápou..prý za 300 let!299!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:46:38

tady to nemá cenu
je to tu furt jedna věta v tisících podobách vomývaná furt dokola..vlastně dvě věty..
"všichni mají stejné práva a homo by mohli být lepší než hetero"
vs "je to proti přírodě, dítě bude mít těžký život"

du spat, čao :)

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:46:32

Merdok: Vsugerovávána kým??A tvoje hláška s "oblíbeností v hospě" byla fakt "super"..je z ní evidentní, jaký máš priority..

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:46:15

sunny...ale to je same kdyby kdyby.....ale toto je realita....to je jak kdybych rekla kdyby lidi nebyli zly nebyli by valky a nebylo vsude tolik bidy ze....ale hold realita je jina

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:45:41

Když dva "normální" lidi vychovají homosexuála, proč by dva homosexuálové nemohli vychovat "normálního" člověka? :)
Trochu argumentace kruhem, ale proč ne:)

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:45:02

weckl: Mluvíš jak moje babička..Ty přesně vychováš ty děti, který by ty adoptovaný homosexuálama šikanovali..víc k tomu nemám co dodat. Můj názor na věc už znáš, je pořád stejnej..

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:44:49

vsak je nechto ty co jsou proti je to jejich vec....

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 06. 2007, 22:44:27 | více příspěvků | napsat uživateli

Bloondee
je to o edukaci společnosti, pokud by s tím všichni nezacházeli před dětmi jako s něčím , co je zvláštní a špatné, tak by se dětem, které by adoptoval homosexuální pár, žádné jiné dítě nesmálo.

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:44:12

Kikah: nemyslim si, ze mas pravdu... nehodlam to rozvadet... jsou sice pratelsti, hodni, peclivi, jako kazdy jiny, ale jednoduse je nam vsugerovana myslenka o rodine trosku jinak, nez si ji predstavujes ty...

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:43:49

bloonde: taky bych to tak viděl...matka je přeci opatrovatelka hnízda..!2!..muž je lovec...

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:43:45

Kikah: diskutuj sakra se tady tak snažim...!811!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:43:09

Nesouhlasí s tím, protože doma homosexuála nemají. Kdyby každý z těch hyperkonzervativních sucharů zjistil, že jeho milovaná dcera/synátor je homosexuální, musel by nad tím přemýšlet :)

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:43:03

Sunnyrise: A zas tady máme ty předsudky!5!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:42:18

Sunnyrise: boze... jak jsem rekl... nic proti nim nemam, ale nase spolecnost je jineho nazoru!!!! proste by bylo tyrano od svych vrstevniku a jestli si myslis opak, tak o sobe tvrd, ze si byla vychovavana dvema chlapaky... uvidime jak budes treba v hospe oblibena

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 06. 2007, 22:42:08 | více příspěvků | napsat uživateli

Co pořád 2 tatínky - zase opět zde vyvstává stigmatizace homosexuality u mužů, zatímto u žen se homosexualita nebere tak přísně - třeba by je mohly vychovávat 2 maminky - ale to už asi pánům zde bude víc při chuti, že? !1326!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:41:57

Sunr....no tak to taky ...kazdopadne...ja vpodstate na to nemam jeste uplne hotovej nazor....jsem tak pul na pul....a kdybych uz se mela priklonit k adopci...tak rozhodne k lesbickam...k muzum asi nee..nevim

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:41:41

Merdok:"v čem? co treba sikana od ostatnich, co treba "celozivotni" vysmech, co treba pocit, ze jsi odlisny(a), co treba "nasilna" zmena orientace..."
Celoživotní výsměch za co, prosim tě? Za to, že seš vychovanej homosexuálama? Kdyby ti to někdo neřek, tak to ani nepoznáš..takže nechápu..A o "násilné změně orientace" už sme se tady bavili předtim - ta je prostě nemožná, holej výmysl..

Olowathor

Olowathor | 7. 06. 2007, 22:40:56 | více příspěvků | napsat uživateli

Nesouhlasím!783!

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:40:51

weckl: jako by si mi to z ust bral !1424!

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 06. 2007, 22:40:48 | více příspěvků | napsat uživateli

Merdok
kecáš blbosti, nevim, proč by mělo psychicky trpět.. jakou máš vůbec představu o homosexuálech? Můžeš mi jí sdělit? Jak myslíš, že by se před tím dítětem a kt omu dítěti chovali? Myslíš, že by ho obtěžovali, nebo kazili nebo nějakou takovou hovadinu?

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:40:45

snatky klidne..to je mi jedno..ale neprijde mi uz moc v pohode kdyby treba nejaka hjolcicka mela dva tatinky:(

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:39:35

Kikah: ok no dobře...hele, tak já si myslím, že prostě být homosexuální v zásadě není přirozená (správná, normální, žádoucí) forma existence člověka....protože čistě teoreticky kdyby takoví byli všichni, tak lidstvo vymře...to nenastane, ale to je jen model....no a naopak kdyby všichni byli hetero, tak nevymře, takže je to divný ne? Já vím, že za to nemůžou, ale stejně jako slepej nemůže řídit auto, a taky za to nemůže, tak homouši nemůžou si osvojovat výsadu rodiny, to je mít děti....dva chlapi prostě nejsou totéž co muž a žena...to je základ lidstva. Uzavřít sňatek, a založit rodinu a mít výhody z toho plynoucí podle práva je prostě výsada heteroušů, abysme nevymřeli.

Sunnyrise

Sunnyrise | 7. 06. 2007, 22:39:26 | více příspěvků | napsat uživateli

Bloondee
Tak to už je spíš o debilitě téhle společnosti a né o homosexuálech, ne?

uživatel eliminován | 7. 06. 2007, 22:39:22

Agrat: To nejdůležitější seš dítěti schopná vysvětlit do 10. roku života, který je schopný to bez problému pochopit..A Jája a Pája je no comment, to teda sorry!1333!

pppetrzelka

pppetrzelka | 7. 06. 2007, 22:39:05 | více příspěvků | napsat uživateli

suniryse...přesně tak!!!963!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

dítěpopulaceadopcenázorpartnerstvícechvěchomosexuálpary

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑