Diskuze a otázky - ... Holocaust ...

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Stupid_.

Stupid_. | 7. 01. 2009, 20:45:09 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

... dělám projekt na téma Holocaust ...
... potřebuji poradit s vlastním názorem ... svůj vlastní názor mám,ale ten je trošku delší a není zrovna pro prezentaci vhodný,né že by byl sprostý,akorát je moc filosofický,pls o názor ! Dík

reagovat

V diskuzi je 123 příspěvků a shlédlo ji 1087 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 01. 2009, 17:54:24

> JitkaDvorakova
technika byla dobrá ale výcvik stál za ho...!1!

sephira

sephira | 8. 01. 2009, 15:35:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> uglypersonality
Nebuď hnusnej. Já bych ten filosofický názor docela ráda slyšela....

Auticko_selfdestruct

Auticko_selfdestruct | 8. 01. 2009, 12:19:19 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to doporučuji zahrát Duke Nukem 3D - level Holywood Holocaust!2!

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 12:16:18

!177!tucha prej :D:D:D!177!!177!tak tys to zabil

skippy123

skippy123 | 8. 01. 2009, 12:15:15 | více příspěvků | napsat uživateli

co na to říct hele..!20!!24!

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 12:13:24

"svůj vlastní názor mám,ale ten je trošku delší a není zrovna pro prezentaci vhodný,né že by byl sprostý,akorát je moc filosofický,pls o názor ! Dík"
...
LOL to je ale pííčovina!121!
prostě řekni že nemaš tucha a je to:-DDD

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 12:10:35

Holocaust se tykal i cikanu co napr koncentracni tabor u znojma pro Romy ?

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 12:00:35

Dejve už ti někdo řekl,že míchat holokaust dohromady s morgošama může jen kokot?!2!

uživatel eliminován | 8. 01. 2009, 11:45:32

Klára Kalibová z občanského sdružení Tolerance a občanská společnost navrhla řešení cikánského problému. Problém je podle ní totiž zakotven v české mentalitě.

„Češi se v mnoha případech, ve vztahu k Romům, jeví jako primitivní rasisti. Jde však jen o jejich předsudky, které musíme, logicky, změnit,“ řekla Kalibová.

Organizace, kterou Kalibová zastupuje, měla tuto středu demonstraci na podporu cikánské integrace a proti českému rasismu. Připomeňme jen, že sdružení Tolerance a občanská společnost například stojí i za kampaní Neonácek, která byla financována ze státního rozpočtu a vyšla na 2 miliony korun.

Kalibová dále řekla, že každý Čech, který proti cikánské integraci vystoupí, by měl být okamžitě zavřen do vězení. Pokud se tak dít nebude, bude , dle Kalibové, ohrožena česká demokracie.

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:37:43

ale waltře,no táák..!2!
Saláh ad Dín a Richard Lví srdce se potkali na křížové výpravě,to že se ti dva navzájem osobně uznávali, byla pravda..jenže bez osobní účasti Ríše si dali muslimové opět do řepy s dalšíma křižáckýma výpravama,s žádnýma Židama,a celý to skončilo vyražděním všech křižáků na Blízkým východě a v roce 1453 dobytím byzantskýho cařihradu a jeho přejmenováním na Islámbul,později Istanbul..o nějaké toleranci se tady nedá mluvit..

A když vynecháme exkurze do historie,není pochyb o tom,že si Izraelci zbraně až do sedmdesátých let kupovali zbraně jako Mirage nebo AMX 13 ve Francii,u žádných Američanů nebo OSN..ale je zato všeobecně známo, že od Násira,t.j. padesátejch let Arabáčům cpali nejmodernější tehdejší techniku Sověti...možná Arabáči svou neschopností zabránili třetí světové válce,protože svýma opakovanýma porážkama ukazovali, o kolik je ruská bojová technika oproti západní výzbroji horší..!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:25:35

> Jenny.Ho
BTW: Jak se takhle hezká holka může stát metalistkou.... !24!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:22:55

> Safon
Co s tim všim má společného Pakistán?

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:21:41

> JitkaDvorakova
Ano, Palestina byla britská kolonie, ale dle tehdejších úmluv, vzdáli se koloniální stát nějaké své kolonie, tak se kolonie stane nezávislou a obvykle se vyhlásí republika (Kongo, JAR, a xxx dalších). Tady se ale do již osídleného území (a že palestinců tam bylo nemálo) byli přiváděni židé, kteří odsunovali palestince a úplně vyhrotili tamnější situaci, která tam panovala do té doby o toleranci náboženství, která vznikla někdy v 10. století mezi Saladinem a Richardem Lvím srdcem. Od té doby se vedou bitvy mezi muslimskými státy a Židáky.

A jak si psala: ..prostě vždycky, když přišlo na věc, dali Arabům do držky..to je vše..
-kdyby každej nově vzniklej stát měl takový dotace a takovej sponzoring od USA a OSN v infrastruktuře, zrojírenství apod. tak porazí několik států najednou zrovna tak brilantně jako Izrael v 6-ti denní válce.

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:20:11

Safon: nevím co se a kdy přesně dělo v Britské Indii..musela bych se podívat,protože protože tohle je trochu mimo zadanýho téma holocaustu..!923!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:13:42

> JitkaDvorakova
ale Pakistan se osamostatnil v r.1947 .. ?:)

Jenny.Ho

Jenny.Ho | 7. 01. 2009, 22:13:21 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
jasně, s tím jakej byl komunismus souhlasím... alespoň v něčem se shodnem ;) ale ať si každej o tomhle všem myslí co chce :)) holt všichni se neshodnem na stejných věcech.. a jak jsi psal, každý má i trochu jiné informace... to se dá ale taky těžko říct, čí názor/informace je pravda.... holt my z té doby nejsme, tak nemůžem vědět, jak se to všechno odehrávalo :))

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:12:55

> Luk_Qunen
Někdo koncentráky podporuje? Zrovna tak jako byli uvězněni jude v Sachsenhausenu, Dachau apod, tak jsou bezprocesně uvězněni Íráčani, Afghánci a jiní na Guantanámu z údajného spolčení s terorismem. To je stejn důkazný jako, že pejzáci můžou za všechnu bídu světa v 1934....

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:12:05

waltr:jistěže ne,trumpetko..!2!
Britové se v roce 1948 vzdali protektorátu Palestina,svěřenýho od OSN,pač tam bylo moc horko a smrdělo to krchovem....místní obecenstvo si pak dalo do řepy a Židi vyhráli..pravda,s pomocí obrovské hromady českýho válečnýho materiálu..!923!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:10:54

co k tomu chces rict?sovinismus,nadrazenost a vira ve vlastni,v podstate neexistujici narod..moc dobre to sam vedel a proto chtel vyhubit vsehcny ostatni narody..jak ty spinave(zidy,romy al i homosexualy(to neni narod,sry)) tak i ty klasicke..slovany..jestli jste si nekdy cetli nejake dokumenty..karlovarsky pakt apod..chtel nastolit pangermanii ..neco takoveho..proste jeden blazen,jakych bylo,je a bude jeste hodne

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:10:10

> kristynka-kiki
Ne to je válečné tažení Cherokeejů na Apače..... !2!!2!!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:10:06

myslím, že tohle tema nemiluju a vím o tom dostat... :P nechapu lidi co by podpořili KCT!935!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:09:12

> Jenny.Ho
Je to opravdu na dlouho a myslím, že argumentovat by se dalo do nekonečna, protože evidentně se ve spoustě věcech naše názory/informace rozchází... Každopádně zastávám tvrdě názor, že ještě nebyla realizována masová ideologie, která by byla horší a zvrhlejší než je komunismus!

kristynka-kiki

kristynka-kiki | 7. 01. 2009, 22:08:25 | více příspěvků | napsat uživateli

jooo to je vyvražďování židů nacisty žejo!723! hehe :D :P

ChoE_CoE

ChoE_CoE | 7. 01. 2009, 22:08:03 | více příspěvků | napsat uživateli

Taky mám tenhle projekt !2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:07:27

waltr:A mluvil sem o Hitlerovi, že nešel proti VLASTNÍMU národu! Dobývání evropy neni jití proti vlastnímu národu...

Němci na rusko nezaútočili! První to vyprovokovali Rusové, když šli na Finy!
realita:Nebo to "dopadlo,jak to dopadlo" znamená jen pár set tisíc povražděných Němců,Francouzů,Belgičanů atd. v Sachsenhausenu,Ravensbrücku a podobnejch výletních táborech,který si prokazatelně vystačily bez plynových komor ?

!2!
Jinak samozřejmě Němce s Finama odjakživa spojovaly dlouholetý spojenecký smlouvy..!470!!923!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:07:20

> JitkaDvorakova
Prosim? Židáci, že Izrael nedostali?

Jenny.Ho

Jenny.Ho | 7. 01. 2009, 22:04:55 | více příspěvků | napsat uživateli

> Waltr89
hm o tom by se dalo diskutovat donekonečna... Hitler povraždil i plno němců.. to není pravda, že nešel proti vlastnímu národu...

Ano němci na SSSR zaútočili, a to bez vyhlášení války... prostě se Hitler nudil a už nevěděl, který stát by chtěl obsadit, tak mu už nezbylo nic jiného než SSSR

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 22:02:35

waltr:Ale Židi žádnej stát nedostali,ten si v březnu 1948 vybojovali s nemalou pomocí německých Me 109 smontovaných po válce v Československu a dodávaných do Izraele pod názvem Avia S 199..a pejzáci nebrečí..prostě vždycky, když přišlo na věc, dali Arabům do držky..to je vše..!2!

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 21:59:41

boo_tox
Dobře, dobře:) dávám na tebe:)

uživatel eliminován | 7. 01. 2009, 21:59:20

boo_tox
Dobře, dobře:) dávám na tebe:)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

názorholocaustprezentaceprojekttémamámadík

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑