Diskuze a otázky - Hip hop jako náš život:

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 10:57:21 |

Jednou si nahoře a pak zas dole... !449!

reagovat

V diskuzi je 89 příspěvků a shlédlo ji 682 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

m..o..n..i..k..a

m..o..n..i..k..a | 26. 07. 2009, 11:56:35 | více příspěvků | napsat uživateli

!1381!!1107!luxerry!1147!

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:56:25

> jan.3
jj 2pac byl velkej rasista a lidi nic nevědí..!449!

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:55:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Snapper10 : To ma bejt vsem co nejsou schopni napsat nazor.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:54:10

> Saukrates:a když to vemeš tak tupac kritizoval válku a nenávist mezi černejma ale zároven byl proti bílejm

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:54:08

> schranz_or_die
To má být ke mně?

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:52:44 | více příspěvků | napsat uživateli

Kristova cisterno uz je to tu zase, spam, spam a spam, ale napsat nazor a zduvodnit ho to uz je fakt nad sily vetsiny lidi pod 20 let.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:50:42

HipHop je prostě nejlepší

Wojtek03

Wojtek03 | 26. 07. 2009, 11:49:48 | více příspěvků | napsat uživateli

!1100!....bEcAusE wE lOvE Ít....!764!

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:47:55

!1190!mÓj mÓj MiLouŠ.

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:47:46 | více příspěvků | napsat uživateli

Souhlasim s tim ze hip hop vznikl aby meli v US nejakou moznost upozornit na etnicke a socialni problemy. V tom byl cely zaklad.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:46:12

> Saukrates:v tom s tebou souhlasim ale tou nenávistí jsem myslel mezio černejma mezi raperama nenávist k bílejm ta byla

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:45:03

> jan.3
hm tak v tomhle s tebou nesouhlasím..:hip hop v 80.letech vlastně vznikl zkrze rasismus v americe a i ty texty o tom svědčili jen se podívej na Public Enemy atd:

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:39:05

> tygr86:to neni filosofie hiphopu nesmyslný války a podboně nemaj s hiphopem nic společnýo.když se podíváš na hiphop 80tých let tak tam nebyla taková nenávist mezi sebou jako za doby 2paca

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:35:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
jj a temto styl bran nej jako experiment slavi dneska opravdove uspšchy.

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:34:18 | více příspěvků | napsat uživateli

tygr86 : Tak ono by se toho naslo podstatne vic, ale prvni pulka 90. let to byl jeden neskutecne obrovskej experiment s elektronickou hudbou jako takovou.

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:33:33 | více příspěvků | napsat uživateli

Saukrates : A pak ze se nenajde mezi vami clovek kterej ma neco v hlave +1
S timhle nejde nic jinyho nez souhlasit.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:32:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> jan.3
jj ten hezkej přiběh jsem slyšel jen jako nevi jestli to, tak opravdu bylo. A jako neni toto filozofie HH to proti čemu 2pac bojoval?

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:32:06

> jan.3 oldschool lidi moc nechápou,protože jsou mladý kotata který se zabívaj novodobou školou a zůstavaj u komerce která jede na mtv:jinak s tebou souhlasím..!449!

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:30:00

> tygr86.to ti neberu ale tupac byl jeden z nej raperů on byl nejvíc striktnía za svou pravdu položil život proč myslíš že ho zabily že měl tolik nepřátel .protože on byl kazatel a kázal pravdu postavil se proti nesmyslnému zabíjení,nesmyslené válce mezi westcoast a eastcoast,proti dealerum drogám gengum atd.a to se jinejm nelíbilo tak se ho zbavily.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:28:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
Hele z hlediska techna bych mnohym doporučil Prodigy.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:27:57

esonic10: Nechápu jak můžou poslouchat něco co je tak nenávistný proti nám.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:26:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> jan.3
no jako ještě jo jen jako 2pac mi lezi a ještě několik ket potom co zhebl leze na nervy.

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:25:58 | více příspěvků | napsat uživateli

tygr86 : Tak to rozhodne kazdopadne, o tom nemuze nikdo ani pochybovat.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:25:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> schranz_or_die
jako techno s HH to už je lepši rock s technem.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:23:17

> tygr86:80tý leta do nějakýho roku 95-99 pak už to začlo stát za nic

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:23:07 | více příspěvků | napsat uživateli

> jan.3
s tim souhlasim jen ten jejich životni styl bych nemohl dodržovat, jelikož nabadaj k ke stylu beatnikum.

schranz_or_die

schranz_or_die | 26. 07. 2009, 11:22:17 | více příspěvků | napsat uživateli

tygr86 : No ja si taky vybral uz davno, jeste kdyz prvni sound systemy v evrope hrali detroit techno a acid house. I kdyz dnesni kultura kolem SS uz je taky jen hype ktery nema se smyslem nic spolecnyho.
Ale predevsim si produkuju schranz, ten spouste lidi nesedi tim rezavym zvukem a ti kteri se o to zajimaji opravdu vi i neco z historie a vyvoje ale to je spis tim ze vetsina lidi je v soucasnosti kolem 25 - 30 let.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:21:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Hopstar
hele jako sory, ale tady z toho citit, takova komerce, že je to až nechutny.

tygr86

tygr86 | 26. 07. 2009, 11:20:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> jan.3
to by mně tedy zajamlo kam až šaha ten tvuj old school rap.

uživatel eliminován | 26. 07. 2009, 11:20:33

tygr86
tak třeba vzpomínka pro tebe brácho.....vlastní zkušenost...a je toho víc..ale nebudu to rozebírat.....

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

hiphopživot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑