Diskuze a otázky - HD 1TB Green Power WESTERN DIGITAL

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 08:39:02 |

Zpracovávám filmy a HD 400GB je plný

Jdu nakupovat

Pevný disk
WESTERN DIGITAL
Caviar GP 1000GB,
SATA II,
16MB cache, 5400/7200ot,
PMR, 8.9ms, WD10EACS

Pevný disk s fantastickou kapacitou 1000 GB využívající převratnou technologii kolmého zápisu. Tato technologie umožňuje zápis dat kolmo na plotnu disku, datový záznam je tak hustší a kapacita několikanásobně vyšší oproti běžnému podélnému zápisu. Disk je ideální pro náročné úlohy, do pracovních stanic nebo výkonných domácích počítačů. Vyrovnávací paměť zaručuje špičkovou odezvu i při úlohách zpracování videa, zvuku, grafiky nebo počítačových hrách. Disponuje ekologickou značkou GP, Green Power.

Známka Green Power značí převratnou technologii pevných disků, která snižuje provozní spotřebu, vyzařované teplo a hluk. Zajišťují ji úsporné funkce IntelliPower, IntelliPark a IntelliSeek. První z nich synchronizuje otáčky diskových ploten, přenosovou rychlost a cachování tak, aby disk šetřil spotřebou a zároveň podával optimální výkon. IntelliPark automaticky parkuje hlavičky disku a IntelliSeek, která propočítává optimální souhru hlaviček a ploten pro optimální spotřebu. Tyto funkce šetří výdrž disku i životní prostředí.
Cena s DPH 3449,81 u alza.cz !
!54!

reagovat

Je nákup tohoto disku dobrá koupě?

V anketě hlasovalo celkem 7 uživatelů

V diskuzi je 37 příspěvků a shlédlo ji 1046 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:29:27

> Janyt_Tom
Jestli to nebylo tím, že FW pro foťáky nemá žádný význam... proto se o tom taky nikdy ani neuvažovalo (vyjma uvedených vyjímek). FW je vysokorychlostní rozhraní, které u běžných foťáků nemá a nikdy nemělo využití...
Papa, budeš nám chybět, pane zarytý odpůrče všeho co v sobě má FW konektor !1065! !811!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:26:08

no aspon vis od jaky doby je u fotaku FW a taky jak rychle to skoncilo
btw hodne rychle se upustilo u fotaku od FW, opravdu je ted tezky nejaky s FW najit.. a jeste neco na zaver.. odchazim!2!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:23:54

> Janyt_Tom
v odkazovaném článku se o žádném nepíše...
FW mají pokud vím jen některé datové stěny (ale to jsou záležitosti v cenách od 250k výše, rozhodně ne běžné foťáky) a možná někde na trhu je jeden či dva kompakty, které mají FW, ale to je spíš marketingová příšerka než že by to bylo ku prospěchu... a rozhodně to není běžný standard.

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:20:00

> Janyt_Tom - argumentovat clankem z roku 2002 ... parada ... jedine co je tam dobre jsou technicke specifikace !72!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:16:16

no nysmlíže za 3a půl je to dobrůtka..... pořkej ještě chvilku a bude to zase levnější :)))))

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:14:31

> CSA
nj to taky o necem svedci!2! a sice o tom ze FW jde do ustranni pac stoji za hovno !2!!2! co k tomu dodat? http://www.grafika.cz/art/dv/dv_5.html tady si pocti vic.. treba pak najdes fotak s FW

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:03:58

> Janyt_Tom
Jinak už jen to, že přiznáváš, že o FW discích víš kulový, ale chceš se hádat o tom, že je to stejně dobrý jen pro kamery a foťáky (btw ukaž mi foťák s FW připojením - fotím už léta a žádný takový sem nepotkal...) taky o něčem svědčí !811!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:01:38

> Janyt_Tom - uz zacina zlobit u 2 (staci se na to logicky podivat) ;)
navic ... kdo pouziva jen jedno usb zarizeni (i kdyz nemusi byt vysokorychlostni), ze? a co se tyce 3,5'' disku pres USB tak nektere jdou rozjet bez externiho napajeni pomoci 2usb ... jestli dostanou dostatecny "budici" proud tak uz je tech 10V misto 12V udrzi ... jen tak naokraj vybirat si externi disk mezi FW a USB rozhranim ... jasne vede FW =)

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 10:01:34

> Janyt_Tom
Psal sem tu, že sorry, že sem si nevšim, že nechce externí, tim sem to měl za vyřešené... a že ty tu pak začneš valit bludy o neexistenci FW rozhraní, tak se nediv, že sem to musel vyvracet :)

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:58:51

> CSA
jo skoro jsi to trefil.. k 8 i jsem dostal 286 pc.. casio jsi dostal mozna ty.
pohybuju se v tom leta, to je pravda a priznam se ze jsem o FW rozhrani ve spojeni s HDD vedel kulovy.. takze diky tobe vim zas o neco vic.
FW je dobry opravdu jen ke kameram a fotakum. za tim si stojim.
USB disky bez napájení existují jen 2,5", které si vystačí s 5V, rozhodně ale ne klasický 3,5" disk, natož aby se dělali ve velikosti 1 TB, o který se tu jedná :)
to mas pravdu, jen jsem to chtel zminit no...
kdyz uz sme u toho.. pan tady nechtel externi disk, tak nevim co cpes FW k INTERNIM diskum.. teda proc to tak obhajujes, to jsi mimo misu zas ty.. jaksi to tve FW je v internenim PC vzhledem k SATA2 totalne na HOVNO

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:55:51

> Janyt_Tom
PC s jedn jedním USB zařízením je trochu scifi... já jich mám dost a bez žádného se neobejdu :)

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:53:30

> Mozeg
USB kolisa jen kdyz mas prez to rozhrani treba 3 dalsi veci ktery pouzivas.. pokud mas 1 zarizeni na celym PC tak to jede jak ma!5!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:53:22

> Janyt_Tom
Jak tu píšeš, že se v IT pohybuješ už léta... to mám chápat asi tak, že si dostal k osmnáctinám od rodičů kalkulačku Casio ne?
Psal sem tu, že FW je lepší v tom, že nezatěžuje CPU tak jako USB připojení.
Mám tu už pár let WD Book, který má jak USB 2.0 tak FW a rychlost je cca stejná. A výrobcem uváděné rychlosti jsou stejně jen teoretické a nikdy se jim ani nepřiblížíš, takže to je mimo mísu...
USB disky bez napájení existují jen 2,5", které si vystačí s 5V, rozhodně ale ne klasický 3,5" disk, natož aby se dělali ve velikosti 1 TB, o který se tu jedná :)
Takže asi tak no...

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:51:57

> Janyt_Tom - cisla jsou pekna ale jen teoreticka ... navic FW ma vlastni radic tudiz nezatezuje system a tu rychlost dodrzuje ... usb strasne kolisa

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:48:22

> CSA
no vidis ze to funguje.. to bych neveril.. btw
Rozhraní:
USB 2.0 (480 Mbit/s)
FireWire (400 Mbit/s)
eSATA (2400 Mbit/s)
co se tyka rychlosti, tak se to FW nechyta a proto se pouzivaji zbyle dve.. co se tyka USB, tak jsou externi disky ktere nemusis pichat do site a jedes jen prez to USB, jak datove, tak napajeni..!5!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:47:35

autor jestli pracuje s videem tak bych mu doporucil dva mensi disky a soupnout je do raidu 0 a trebas ten terovej na archivaci ... a co se tyce externich disku s FW radici tak uz nejakej ten patek existuji a proti usb naprostej rozdil ... esata je budoucnost jen co se jestre trochu vice rozsiri ...

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:42:33

> Janyt_Tom
Chjo, máš pravdu... NEJDOU no.
Ale proč se teda vyráběj? !118!
Např zde: http://www.alza.cz/pevne-disky/externi/esata-usb-2-0-firewire-400/18849024.htm
Hmmm !550!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:37:55

> CSA
nevidel sem zadnej disk s FW pripojenim.. FW je specialni rozhrani pro kamery + nejaky fotaky.. HDD prez to nejedou,, na HDD staci USB 2.0 nebo ci ta eSATA

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:35:27

> mr.Prophet
Tos trochu ulít s tim věkem !811!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:27:23

> mr.Prophet
prej mlade, je mi mnohem vic nez tobe a v IT se pohybuju leta omg. .takze radsi leavni nez sem napises zas nejakou hloupost omg

mr.Prophet

mr.Prophet | 15. 08. 2008, 09:16:56 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janyt_Tom
!811! to je moc... takový mládě mi bude něco vysvětlovat. !121! nereaguj na mě, přesouvám se pryč

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:14:53

> mr.Prophet
omg vzdyt: USB 2.0 i FireWire je zhruba dvakrát pomalejší, nežli ATA/33 co se tyka SATA2 300MBps tak asi rychlejsi to tvy FireWire nebude si napred o tom neco precti nez tu hodis takovej blabol

mr.Prophet

mr.Prophet | 15. 08. 2008, 09:12:24 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janyt_Tom
jedinej důvod? že bys dosahoval o trochu větší propustnosti než u sata2?

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:11:52

> mr.Prophet
hm jasne.. ale bylo by to pekne na hov..

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:11:30

> Janyt_Tom
U externích disků je FW celkem běžný druh připojení, oproti USB tolik nezatěžuje CPU, takže nevim co na tom hledáš :)

mr.Prophet

mr.Prophet | 15. 08. 2008, 09:11:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Janyt_Tom
šlo by to - redukcí

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:11:01

jdi do toho, bud volnyyyyyyy !2!

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:09:27

disk prez firewire jo? hm to chci videt.. jinak je snad eSATA pro externi hdd

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:03:34

> mr.Prophet
Aha, tak to sorry - nevim proč, ale myslel sem, že chce externí :o))

uživatel eliminován | 15. 08. 2008, 09:02:26

kopirovat od tech co to tam napsali umim taky

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

diskzápiskapacitadigitalwesterntechnologiewd10eacspmrvýrúlohafilmpočítačcachecaviarstanicepower1tb400gb16mb9mszáznamplotna1000gbgreen7200ot

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑