Diskuze a otázky - Havel ,časy dobré nebo naopak?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Turbo-Krysa

Turbo-Krysa | 18. 12. 2011, 19:19:00 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Pořád mne dostávají příspěvky, jak pro naši zemi udělal hodně a zejména "venku".

Pokud jsem si všiml, tak došlo k rozdělení malého státu na ještě menší pidistátečky, ČR nemá žádnou vlastní zahraniční politiku, ale prosazuje prakticky bez výhrad vše, co prosazuje USA.

Průmysl tu nezbyl žádný, stali jsme se spotřební zónou, kdyby se zastavil dovoz, vychcípáme hlady. Všechny země kolem z nás mají legraci a nikdo nemá k čr respekt k ničemu kromě památek co zbyly ze středověku.

Došlo k naprostému morálnímu úpadku, já skutečně nevidím, v čem by VH v zahraničí kromě své osoby kdy dělal reklamu.

To jak se k nám cizinci chovají, ale vidím téměř každý den.

Vše co tu kdy za něco stálo dnes patří cizincům, Václavské náměstí až po Staromák je jeden hambinec vedle druhého a je to neustále plné pubertálních němců a angličanů plus to neustále probíhají černoši a verbují na pussy pussy.

Ve světě jsme známi jako šeková republika a ráj prodejných žen.

Tak já skutečně nevím, jestli té naší zemi v zahraničí někdo pomáhá a nebo se pomalu posouváme na úroveň evropského Thajska.

Nicméně souhlasím s tím, že to odstartoval tenhle pán.

reagovat

Není to můj přízpěvěk, ale velice mě zaujal k uvažování!

V anketě hlasovalo celkem 7 uživatelů

V diskuzi je 32 příspěvků a shlédlo ji 1298 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 21. 12. 2011, 20:31:57

průmysl jsme si rozkradli všichni !331!
někteří byli chytří a zbytek jim tleskal

na osobě VH mi vadil asi pouze jediný čin a to polistopadová amnestie....

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:46:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> Foto-DEPRESS něco o tom četl a slyšel.

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 21:43:56

pochybuji, že jsi tu dobu žil a zažil...

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:39:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Aha, tak to jsem přehlíd (ankety nečtu). Ale fakt mě nenapadlo, že má někdo vůbec potřebu sem takovou ..blbost kopírovat.

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:34:13 | více příspěvků | napsat uživateli

> Turbo-Krysa teda... kopirovat umiš hezky. !811!

Turbo-Krysa

Turbo-Krysa | 18. 12. 2011, 21:33:27 | více příspěvků | napsat uživateli

acies
Prosím tě, nauč se číst! jasně jsem napsal že to není můj příspěvek, je to jen zkopčený, tak se uklidni!

Vecne-O-Hladu

Vecne-O-Hladu | 18. 12. 2011, 21:33:25 | více příspěvků | napsat uživateli

Nevím proč ho říšíte teď když u je mrtvej ,o mrtvých jen v dobrém

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:31:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> M_BOY1
Ten text je srozumitelnej až až. To je jen tvoje blbost, že v něm vidíš to, co tam není.

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:30:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> acies a ty se nauč psat srozumitelněji..ju!1350!

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:21:28 | více příspěvků | napsat uživateli

> M_BOY1
Nauč se chápat psanej text, ju. ;)

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:19:38 | více příspěvků | napsat uživateli

> acies


Došlo k morálnímu úpadku? Mohl bych vědět, podle čeho tohle 20letej člověk posuzuje? Podle počtu kurev a feťáků.. keců typu "za našejch mladejch let..", nebo podle čeho?

Jinak fakt netušim, jak Havel se Havel zasadil o top, aby se z nás stal ráj kurev.. nebo spíš jak by tomu mohl zabránit.


!2!!2!!2!

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:18:38 | více příspěvků | napsat uživateli

(Narozdíl od zakladatele si taky uvědomuju, že morálka není pevně stanovená a co jedna generace považuje za úpadek, může být pro jinou pravidlem.)

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 21:18:16

Jak čtu různé odezvy říkám si, jestli si občané ČR uvědomují, že u nás je zavedený takový systém, v němž má prezident republiky spíše reprezentativní úlohu státu. !20!

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:16:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> M_BOY1
A já někde tvrdil, že to vim?

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:13:54 | více příspěvků | napsat uživateli

> M_BOY1 slovo

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:13:32 | více příspěvků | napsat uživateli

> acies a jak ty to mužeš vědě ve svych 22 letech? !2!

tohle je slovu proti slovu. Ještě bych to bral,kdyby ten přispěvek patřil 50 letemu člověku.!1363!

acies

acies | 18. 12. 2011, 21:10:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Došlo k morálnímu úpadku? Mohl bych vědět, podle čeho tohle 20letej člověk posuzuje? Podle počtu kurev a feťáků.. keců typu "za našejch mladejch let..", nebo podle čeho?

Jinak fakt netušim, jak Havel se Havel zasadil o top, aby se z nás stal ráj kurev.. nebo spíš jak by tomu mohl zabránit.

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:06:49 | více příspěvků | napsat uživateli

> M_BOY1 Loutky.

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 21:06:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> cra7sh pořad lepši byt louty posranych komunistu než byt pro smich celemu světu včetně USA. !2!

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 20:53:59

kdyz jak rikas ze to byla loutka USA tak my jsme byli loutky zasranych komunistu...

Signor.Thomasino

Signor.Thomasino | 18. 12. 2011, 20:06:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Jasně, prezident má prakticky neomezené pravomoce, takže si může dělat co chce a může tím pádem úplně za všechno negativní, co se tady po revoluci událo !663!

Chtěl bych vidět vás, chytrolíni, jak byste to zvládli lépe.

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 20:05:03

> Turbo-Krysa

loutka? Poskok...americký vlezdořitka !934! Husák a spol. byly vlezdořitky ruské a Havel americký...!934!

Turbo-Krysa

Turbo-Krysa | 18. 12. 2011, 19:53:34 | více příspěvků | napsat uživateli

KoukejJinam
Mě jen fascinuje, jak každy ho má za osvobotitele..! Ano byl to významný člověk, ale jen loutka USA

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 19:48:17

> roman789 nezchudla, ale rozfofrovala

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 19:47:05

> M_BOY1

no přece aby chudák Dášeňka nezchudla...!450!

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 19:45:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> txt.txt !1358!

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 19:44:55

> KoukejJinam Ano, o mrtvých jen v dobrém, proto nemám co říci.

M_BOY1

M_BOY1 | 18. 12. 2011, 19:43:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> KoukejJinam maš pravdu. ale vrta mi hlavou jedna věc.

Proč stat hradi ze statni pokladny jeho nakladny pohřeb?

KoukejJinam

KoukejJinam | 18. 12. 2011, 19:41:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Nikdy jsem se o politiku nezajímala.. jen mi přijde divné, v den jeho smrti o něm mluvit takhle.. o mrtvých jen v dobrém !898!

uživatel eliminován | 18. 12. 2011, 19:36:14

> Turbo-Krysa

bohužel máš asi pravdu...!215!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

výhradadobréstátUSAmalézónadovozcasusvenekstředověkrozděleníničemalegracepříspěvekhladprůmyslpamátkarespekthavel

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑