Diskuze a otázky - handicapovaní lidé.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Rumova_Juliett

Rumova_Juliett | 20. 12. 2010, 12:55:22 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jak se k této "věci" stavíte ?
Jaký máte k těmto lidem přístup ?
Máte nějaké bližší zkušenosti ?
Já sama mám postiženého bratra. Není to tak dávno, co ochrnul na dolní část těla, proto mě zajímá širší pohled lidí, co se s tímhle nikdy nesetkali, nebo naopak těch, kteří jsou s takovými lidmi v běžném kontaktu.
Trapné připomínky, které akorát poukazují na tvou omezenost, si ponechej, ať jsi kdo jsi.

reagovat

V diskuzi je 66 příspěvků a shlédlo ji 1887 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 17:20:28

Nezavidim to lidem, co byli cely zivot neochrnuti...a pak se jim neco stalo....to musi byt peklo...

Thomikayra

Thomikayra | 20. 12. 2010, 17:03:28 | více příspěvků | napsat uživateli

Nijak. Jsou to lidé, jako všichni ostatní. Akorát potřebují občas naši pomoc.Lítostí z nich naděláte ještě větší chudáky než jsou. Tím myslím na duši. !532!

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 16:57:08

Co vím, rozhodně jim nedávat najevo svou lítost. To je podle mě ještě horší než se jim posmívat. Ale žádný zkušenosti s tím teda fakt nemám. Jsou to prostě lidi, co si musí zvyknout na jinou úroveň života a to už je potom na jejich osobnosti, jak se s tím poperou. A pokud se s tím takový člověk dokáže vyrovnat tak musí být "sakra" odolnej.

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 16:51:07

pokud to jde, snazim se je brat jako by handicap nemeli..

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 16:04:41

> Rumova_Juliett
K takovým lidem mám úctu a ohled.

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 15:03:06

je rozhodně velký rozdíl mezi fyzickým a mentálním postižením...Můj dědeček bohužel měl Alzheimera...a musím říct, že s takovým postižením se opravdu sžívá těžko, a to rodině i samotnému člověku.
Ale mám známé mezi zrakově postiženými a u těch to beru jako součást jejich osobnosti. Jsou zvyklí, sžití, neberou to jakoby byli nějak méněcenní...a proto je tak neberu ani já

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 15:00:47

Tak já toho mám okolo sebe hodně.. mám 2 handicapované spolužáky a beru je normálně, ten jeden si mě teda dost oblíbil!437!

Potom jsem měla hluchoněmého kámoše a s tím jsem byla taky každej den, brala jsem ho normálně, rozumněli jsme si.

No a nakonec muj přítel měl hodně postiženého člověka v rodině a taky dobroš, jen teda.. u něj jsem se trošku bála, i když nebylo vůbec proč.

Jenny.Dee

Jenny.Dee | 20. 12. 2010, 14:55:09 | více příspěvků | napsat uživateli

vypozorovala jsem, jak se tady hlavně zmiňuje ten smích, nebo určitá úsměvnost, mně teda postižení k úsměvu ani smíchu nepřijdou, ale to je věc každýho, žejo, co mi ale vadí, je určitá jakoby násilnost při zařazování do všech aktivit zdravých lidí, jako je třeba tanec. to mi prostě přijde vyloženě přes závit.

GingerXX

GingerXX | 20. 12. 2010, 14:50:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Rumova_Juliett
Mně teda nepřijde vtipný, když někdo pajdá nebo mu chybí dva zuby, ale tak každej asi máme odlišnej druh humoru !898!

GingerXX

GingerXX | 20. 12. 2010, 14:49:17 | více příspěvků | napsat uživateli

Handicap, ať je jakýkoli, neni důvod pro vyloučení ze společnosti. Nikdy nevíme, co se stane nám. A je jedno, jestli jde o postižení fyzický, nebo mentální.
Blbý je, když ze sebe někdo dělá chudáka, to nemám ráda ani u plně funkčních lidí.

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 14:26:46

Záleží jak.

Mentálně postižené rád nemám.

Fyzické postižení (pokud zrovna pořád neslintá) nanejvýš omezuje společné aktivity (na hory se škrábat nebude), takže nemáme důvod se kolem sebe nějak vyskytovat.

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 14:06:43

> marketka92
chápu chápu takhle jsem to nějak myslel !1190!!1190!

marketka92

marketka92 | 20. 12. 2010, 13:52:40 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alexander_Belov
pravda, smějou se vecem, ktere smesne nejsou.! Ted je velky rozdil na co se me ptas x)!Protože je rozdíl smat se tomu postizeni a rozdil pousmát se,ikdyz nechces , že treba ten postizeny udela neco smesneho,tak se treba i v duchu zasmejes co udelal ,ale nemyslis to zle..x)(to je to same, jak kdyby neco smesneho udelal zdravy clovek a taky se tomu zasmejes)x)..takže takové pousmání ,ikdyž nechces a je ti to blbé, tak tomu nezabrabis,ale podotykám,"není to myšleno na jeho postizeny" x), snad chapes co tim chci říct x) ;-) ..jsou to dvě rozdílné věci..x)

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:41:02

> Ironie_osudu
a nahodou na to ze byl postizenej tak na to jak byl malej tak uz kreslil takovy pekny obrazky :) a presto na jeho zdravotni stav to byl vytlemenej klučina a furt se culil a dělal blbosti !1350!!1190!

Ironie_osudu

Ironie_osudu | 20. 12. 2010, 13:39:33 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alexander_Belov
Jeee, to je milý :) ...

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:38:14

> Ironie_osudu
to známá má malýho syna a ten je postiženej a tak když sem u ní byl tak sem si sním hrál chvily sem ho hlídal než si skočila do obchodu a tak sme si sním hrál a tak vydával takový srandovní skřeky a tak smál sem se toho ale ne jako že jemu ale těm skřekum tak sem ho vzal do naruče a řekl teda ty seš ale srandista vidíš seš první kdo mě dneska rozesmál a to ještě neumíš ani mluvit tak ( tak jasný že tomu co sem říkal vubec nerozuměl ) ale když sem mu to řekl tak se hezky usmál :) !1423!

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:37:51

studovala jsem specialni pedagogiku, takze muj pristup je jiny, profesionalni..

Kinman_Doriana

Kinman_Doriana | 20. 12. 2010, 13:36:16 | více příspěvků | napsat uživateli

k tomu srovnání s vedlejší diskuzí o bojových sportech... řekl bch, že více lidí bude mít zkušenosti s bojovými sporty, než s péčí o postižené lidi... !5! Nevím, proč tě počet příspěvků tak pohoršuje.

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:34:50

Jednou při návštěvě divadla byl jeden klučina na vozíčku, ale byl straněn,,seděl v ústranní, aby nebyl tolik na očích,,a byli jsme na nějakém představení a když se nakonci začlo tleskat, tak chudák tlekal taky, ale vypadalo to dost komicky, jako by se snažil rapovat !326! Prostě jsem se neudržel !780!

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:34:46

chovám se k nim jako k lidem se vším všudy......někteří jsou moji přátelé, někteří jen známí, některým bych nejraději rozkopala hlavu, hlavně jednomu, co si všechno chtěl vydupat se slovy, podívej se na mě, já jsem mrzáček

Rumova_Juliett

Rumova_Juliett | 20. 12. 2010, 13:32:52 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alexander_Belov
nemluvila jsem přímo o postižení. Podle mě není ubohý bejt trochu pokrytec a občas se někomu nebo něčemu zasmát. To neuhlídáš a neznamená to hned, že jsi špatnej člověk. Když ti támhle jde nějakej Franta, legračně mluví a chodí, legračně vypadá a vepředu mu chybí dva zuby, tak, ač za to nemůže, ti koutky cukaj. Mě spíš přijde nevychovaný, když se lidi smějou na celý kolo, aby to ten člověk co nejvíc slyšel.. to už je sakra ubohý !

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:32:51

> Rumova_Juliett
jj, neni to lehky

Ironie_osudu

Ironie_osudu | 20. 12. 2010, 13:30:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> Alexander_Belov
Jasně, že se nezasměješ tomu, že je někdo postižený. Jen občas ty jejich reakce jsou vtipné. Jako u zdravých lidí :)

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:28:56

s takovýma lidma soucítím ..když vidím že potřebují pomoct pomůžu..jinak k nějakým takovým lidem nemam přístup

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:27:50

> Rumova_Juliett
Je to mozny, ale ja sem mel neotresitelnou touhu se vyjadrit svymi slovy.
!11!

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:27:45

> Rumova_Juliett
smát se postiženýmu člověku je ubohé !!! Ale zas jak se to vezme když někdo šilhá mluví na tebe a kouká jinám tak se člověk nad tím ušklíbne to je pravda ale nesměje se tomu že je ten člověk postiženej

Rumova_Juliett

Rumova_Juliett | 20. 12. 2010, 13:26:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> chinaski.
s takovejma lidma jsem chvíli pracovala, ale nejsem až takovej formát, domů jsem chodila ubrečená, ty malý holčičky bych si nejradši všechny vzala s sebou a pořád se o ně starala, takhle to nešlo, nikdy jsem se nenaučila nechat stres v práci a domů jít "čistá". Ono se to strašně lehce řiká, neprojevuj soucit, ale když tam vidíš nádhernou holčičku, která má autismus, rodiče neměli peníze, proto jí dali do "ústavu", ta holčina měla čtyři roky a začla mi řikat mami, choď si pak domu v klidu.

Rumova_Juliett

Rumova_Juliett | 20. 12. 2010, 13:24:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> marketka92
tak to není, každej na to reaguje úplně jinak a upřímně, nikdy jsi neměla nutkání někomu se zasmát ? Ať už nahlas, nebo někde v sobě ?

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:23:56

> Rumova_Juliett
to je mentalni postizeni

uživatel eliminován | 20. 12. 2010, 13:23:12

> marketka92
asi tak no :( prostě blbečci co nevěděj vubec co říkaj ale cejtěj se přitom strašně drsně

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑