Diskuze a otázky - globální oteplování ANOO x NEE

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 14. 04. 2008, 15:47:49 |

Včera v 20:00 dávali na čt2 dokument "Kdo může za globální oteplování"

..Většina odborníků se shoduje v názoru,že oxid uhličitý produkovaný průmyslovou výrobou,spalovacími motory....
Tento názor sdílí hodně politiků,publcistů a většina veřejnosti..
Najdou se však vědci,kteří změnu klimatu vyvětlují střídáním teplých a studených odbdobí v h historii této planety i vlivem slunečních skvrn...

Já to neviděla,ale v podtstatě z toho vyplynulo že globalni oteplování neexistuj..že je to jen výmysl jak tahat z lidí cash...


jakej je váš názor na tohle téma?


a nevíte kde sehnat ten dokument?!

!1365!

reagovat

V diskuzi je 189 příspěvků a shlédlo ji 1153 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:32:49 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Nepleť si klima s počasím !5!

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:32:14 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Není náhodou vývoj technologíí právě cestou k omezování emisí? On někdo blokuje vývoj technologií? Jak? !27!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:31:57

tomma: víš....ono tající ledovce vůbec nezajímá, kdo za kolik by rád kde pracoval.....tají a tají kurevsky rychle......stejně tak rychle mizí některé ostrovy v důsledku zvýšené hladiny......a s ekonomikou to nemá vůbec nic společného. ona planeta Země funguje na zcela jiných přírodních zákonech......nikoliv na základě finančních trasferů.
a pokud budou lidi, kterým to nedojde....že jsou jednou součástí celku....nikoliv jeho pánem......tak se ostatní můžou stavět na hlavu.
řekni mi,jaký je rozdíl mezi zvířetem. kálejícího si do vlastního pelechu....a člověkem, dělajícím prakticky to samé, akorát jinak. žádný!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:31:09

Honzin77: no prave :D o to tu jde :D klimatu nerozumi NIKDO! ani ti tvi renomovani vedci :) nikdo ti neudela presnou predpoved pocasi na tyden dopredu, jak chces predpovidat klima na 100vky let?

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:29:55 | více příspěvků | napsat uživateli

Vert_rider: Běž na ČHMU říct těm lidem, že jsou ekologisti, co tomu nerozumí a vysvětli jim, na co při své práci zapomínají...budou mít radost !2!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:29:12

jinak souhlasim s ostatními ekonomika je ta největší sračka co člověk mohl vymyslet

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:28:01

Honzin77: proste si myslim :) ze je lepsi investovat ty prachy do vyvoje novych technologii, nez omezovani emisi, protoze i pri omezeni budem CO2 stale produkovat :D -> pokud maji alarmiste pravdu, planeta se bude stale oteplovat :) jinak si myslim, ze prave s temi novymi technologiemi si poradi sam trh a nepotrebuje k tomu ani zasah z venci, az proste bude jezdeni na benzin a naftu prilis drahe, vyplati se investovat firmam do jinych zdroju, levnejsich -> vetsi zisk... jakekoliv zatezovani nesmyslnym kvotami takovy pokrok oddaluje...

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:27:02

ono globalni oteplovani je dane hodne cyklem slunce kdyz se podíváš na záznamy z grafů které jsou datované už od roku 1600 tak to všechno sedí CO2 ano ale jen tak z 20ti % ono tihle ekologisti dost často zapomínají že není jen země ale je vesmír a ten nám dodává takovou spoustu energie, že podíl CO2 na tohle nemá moc velký vliv.

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:26:52

conserve: no...jsme jak kobylky...v tom máš pravdu:-)) přijít a zničit.......

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:25:59 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Jak chceš poznat, že to skutečně nemá význama nic to neudělá, když tomu nerozumíš? Jak to chceš selským rozumem rozhodnout prosím Tě? Selským rozumem na OSLU dokazovali neexistenci skleníkového efektu za pomoci dlaně a hřbetu ruky !2! Takhle na to chceš jít? !5!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:25:33

myslim,že je to kombinace těch dvou názorů...

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:25:27

všechno je jen o ekonomice.... !1390! a strašení lidí.....BSE,ptačí chřipka,globální oteplování,E všemožných čísel místo výživné a hodnotné stravy,léky likvidující jedny problémy a způsobující jiné, na které musí lidé začít užívat zase jiné léky...hezky pěkně aby měli všichni práci, a byli všichni spokojení...trh,nabídka,poptávka tralala blalala!1393!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:24:07

Já bych ten problém rozšířil: Proč nemluvíme o EKOTERORISMU? Proč nemluvíme o tom, že jsme si ze záchrany planety udělali identitu?!802!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:23:14

Honzin77: hlavni je (a pod to se muze podebpsat kazdy) jestli ma smysl se snazit snizit emise CO2, kdyz to stejnak k nicemu nepovede, oddalime oteplovani zanedbatelne a jeste za to solidne zaplatime... tady nejde o konecny verdikt kdo ma pravdu, jde tu o to, ze jestli maj pravdu alarmiste, je nam to k nicemu :D protoze je jakekoliv omezovani hovadina... podle me na tohle nemusite mit milion titulu, clovek si v tomhle vystaci s jednoduchym selskym rozumem a ne tak tezkym uvazovanim, co je vyhodnejsi, co je rozumnejsi a co je rentabilni... :) a to jeste neberu vubec v potaz, ze to cele s CO2 muze byt uplne spatne :)...

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:21:29 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Třeba Stern review říkala něco jiného, že včasné náklady převáží kladným efektem nad nicneděláním nebo pozdní adaptací !27! Zase názor proti názoru. !27!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:20:09

heh...kdo zpochybňuje globální oteplování, tak je buď vůl..nebo vozíčkář, který nebyl ve světě dále...než u svého doktora.....
zcela evidentní jev....který by nejspíš nastal stejně....ale člověk tomu dal slušnou forsáž

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:15:15

ono se otepluje dost už to nejsou jen 4procenta

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 10:14:29 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Když se vědci hádají, těžko jako laici můžeme pod jejich věci podepisovat, když o tom většina z nás ví jen velmi málo. Známe třeba některé jejich práce, i práce jejich oponentů. Můžeme chápat, co je to radiační bilance, albedo, můžeme mít načteno stohy prací o výchylkách zemské osy ale stejně se nemůžeme podepsat pod tohle, protože nevíme, o čem vlastně mluví pořádně !2!

Stejně velké množství vědců by se patrně podepsalo pod dopis, který by tenhle odsoudil...to je prostě věda. Klimatický systém je tak složitý, že se nad jeho pochopením ještě dlouhá léta všdci neshodnou.

Otázka, jestli zisky převáží naklady je taky sporná...jinak se na to bude dívat obyvatel centrální evropy a jinak obyvatel přímořského státu potažmo ostrova !5!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:11:39

jinak je u toho clanku dole i pekna diskuse :) tak doporucuji precist...

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:07:46

Honzin77: to co jsem sem picl neni zadny vycuc, ale preklad dopisu generalnimu tajemniku OSN :) a myslim, ze v tom dopise je jen malo veci, se kterymi by clovek musel nutne nesouhlasit a posledni veta naprosto odpovida memu nazoru na GW humbuk zpusobeny CO2 - "Pokusy zabránit globální změně klimatu jsou hlavně marné a představují tragické chybné přidělení zdrojů, které by bylo lepší utratit na reálných a naléhavých problémech lidstva. " :) i kdyby za to CO2 mohl, nema smysl s tim cokoliv delat :) protoze investice nikdy nedosahnou moznych zisku...!550!

Electric_Lucy.H

Electric_Lucy.H | 15. 04. 2008, 10:05:49 | více příspěvků | napsat uživateli

dyt to rikam furt :)

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 10:01:02

teapunk: správně, neodborné názory...pak si každej zaměňuje ekologa s ekologickým aktivistou!1326!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 09:59:33

právě je to sporný, ale když má člověk pocit, že v něčem škodí, tak by toho měl nechat, nebo to omezit a prozkoumat to...!780! Jinak krom průmyslu na to má i značný vliv nadměrný chov dobytka (produkují moc metanu, kravky)

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 09:56:35 | více příspěvků | napsat uživateli

floydik: Tady nenajděš nikoho, kdo by se pod to mohl podepsat, protože hodnotící zprácu IPCC nikdo tady nečetl !5!, a nikdo tady ani nečetl ty jiné studie...max jejich výcucy na OSLU !2!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 09:50:29

kdo by se pod tohle nepodepsal? http://www.osel.cz/index.php?obsah=6&clanek=3164 taky je to pro vsechny radoby chytraky, kteri si tak radi berou do huby Klause :)

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 09:30:49 | více příspěvků | napsat uživateli

bigbosszone: No, s velkou mírou pravděpodobbnosti se pleteš !5! Vikingské osídlení v Grónsku je známý fakt, to že se pokoušeli zakládat osady na pobřeží Ameriky se taky ví...ale Aljaška asi ne !5!

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 09:26:48

Já nevím protože jsem tuhle problematiku nikdy nestudoval tak se v tom nevyznám. Je to podle mě tak složité téma, že by se k němu měli vyjadřovat zásadně lidé studovaní v oboru. Neodborné názory lidí, který se na něco podívaj v televizi a myslí si, že tomu rozumí jsou na nic.!1287!

Sidisek

Sidisek | 15. 04. 2008, 09:25:13 | více příspěvků | napsat uživateli

globalni oteplovani je podle me prirozena vec tak jako se strida jaro,leto,podzim a zima tak takhle to bude i stimhle jenze v mnohem vetsich intervalech ale to jeste neznamena ze nam nic nehrozi

uživatel eliminován | 15. 04. 2008, 09:24:00

ne-e, bylo to něco na A. !638!

Honzin77

Honzin77 | 15. 04. 2008, 09:22:30 | více příspěvků | napsat uživateli

bigbosszone: Ten Tvůj kamarád patrně ale mluvil o Grónsku !5!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

oteplovánínázorvětšinaoxidplanetavyvětlujívědecvýrobamotorveřejnostpodtstatězměnaneeanoočt2odbdobístřídáníklimahistorievýmyslvlivpublcistůskvrnaodborníkdokumentpolitikteplá

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑