Diskuze a otázky - Fyzici zpochybňují vyšetřování pádu dvojčat z 11. září

úvodní strana | aktualizovat | dolů

radegast321

radegast321 | 7. 09. 2016, 16:06:37 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Čtveřice fyziků zpochybnila 15 let po teroristických útocích oficiální výsledky vyšetřování pádu budov Světového obchodního střediska (WTC) v New Yorku. Respektovaný časopis Europhysics News Evropské fyzikální společnosti (EPS) otiskl jejich stať, ve které se věnovali pouze technickému rozboru zhroucení mrakodrapů. Poukázali na to, že důkazy ukazují spíš na řízenou demolici než na pád vyvolaný nárazem letadel a následným požárem.

https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/414005-fyzici-zpochybnuji-vysetrovani-padu-dvojcat-z-11-zari.html?source=FBS

reagovat

věříte oficiální verzi o útocích z 11. září?

V anketě hlasovalo celkem 17 uživatelů

V diskuzi je 234 příspěvků a shlédlo ji 2967 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 20:35:50

Mas pravdu....kdyz se neco nezkusi, zpravidla to ani nejde.....je to to samy, jako kdyz neco schvalne zkousis, aby to nevyslo....ono koneckoncu urazeni je vetsi zabava, ze jo? :)

Zvlastni....to jsi pak nejspis dement taky....to je prekvapko :P
Znam, ale s lidmi, se kterymi je to potreba :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 20:27:36 | více příspěvků | napsat uživateli

Toho docílit nejde, zase nečteš, co píšu?
Nesnažím se docílit ničeho, je mi úplně jedno, co s nim bude.

Ne, martine, kdo nechápe psaný text a celkově se jako dement prezentuje, ten asi bude dement. !1!
Znáš tu o tom zapni mozek, než něco napíšeš? !1!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 20:20:28

Jo takhle....a jak se snazis toho docilit? To je dost zvlastni metoda, kterou pouzivas....

Ach tak...takze kdo vidi veci jinak, je dement? Opet zvlastni :P Znas to o tom, ze vsichni jsou letadla, jen.... ;)
To je mi te pak ale lito, na druhou stranu je kazdy den pro tebe prekvapenim :P

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 20:14:39 | více příspěvků | napsat uživateli

Já bych byl radši, kdyby se přestal chovat jako retardovaný zmrd, ale to u něj nehrozí, takže co s nim?
Demagogie? WTF. !20! Zjisit si aspoň, co to slovo znamená...

Pomáhá mi vysvětlovat dementům jednoduššími termíny jejich problém. !1!
Asi tak jako o tom, že po pondělku následují úterý, martine.

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 19:59:37

Protoze ty u nej ani nic zdravyho videt nechces....bavi te, ze se do nej jako do slabsiho muzes porad strefovat :)
Demagogie :)

Pomaha ti prisuzovat jinym jine? Slabe :P
Protoze o tom potrebujes presvedcovat !2!

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 19:23:17 | více příspěvků | napsat uživateli

U mestíka jsem ještě vůbec nic zdravého neviděl.
To je pravda, dřív ti narostou vlasy, než tu uvidíš mě, jak zakládam ubrčené sračky, ve kterých si stěžuju, jak je svět nespravedlivý, jako to dělá mestizo. !1!

!20!

Neříkám, že nemáš argumenty, jenom tak něco konstatuju. Aha, rudogaste. !638!
Jakou radost bych měl mít z věci, která je tak zřejmá už takovou dobu? !499!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 19:17:33

Prisel jsem na to jednoduse....u Mestika clovek sem tam zahledne zdravou sebekritiku....u tebe? To mi driv narostou vlasy :))

Ach ta samomluva ....

Neobvinuju te, jen suse konstatuju :)
Vis...ja jsem celkem dobrej clovek a rad rozdavam radost tem, kteri ji potrebuji vic, nez ja a tak kdyz ty potrebujes slyset, ze jsi lepsi nez ja, me to nezabije a mam radost, ze ty mas radost :P

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 19:02:51 | více příspěvků | napsat uživateli

Kdybych se tě zeptal, jak jsi na to přišel, dostal bych stejnou odpověď jako o tom, proč se rozmáhá víra v konspirační sračky, viď? !5!

Ježiši... jako kdybych mluvil s 13letým frackem.

Podívejme se, kdo mě tady obviňuje z absence argumentů a z útoku na osobu! !1358!
Přečti si dnešní debatu od začátku, a pořádně... třeba se taky tak zaměješ, jako já teď. !2!
Jak to ale můžeš posoudit, když souhlasíš, že toho vím víc než ty? Proč si myslíš, že je tvůj neinformovaný úsudek lepší než můj informovanější? Nějaká logika v tom určitě bude, ale bude zase taková buchrtovská, co? !1358!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 18:55:10

Ne, to je tim, ze i Mestik ma vetsi sebereflexi, nez ty....a od takovyho cloveka me tim padem neurazi vubec nic :P

Ja ale bohuzel pro tebe z nas dvou nejsem ten, co si na neco neustale hraje :P

Vzdycky kdyz ti dojdou validni argumenty, zacnes trapne utocit na statut toho druhyho, to uz je stary a mel bys prijit na neco novyho, jinak uz te nebude brat vazne vubec nikdo :P
Vidis to? Vis toho o tolik vic, nez ja a stejne umis bejt tak mimo ve svejch usudcich....az si rikam, cim to tak muze bejt? Nechces se pripravit o svou viru? :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 18:38:20 | více příspěvků | napsat uživateli

To musí být tou sebereflexí, martine. !5!

Většinou jen nepřímo skrze lidi jako ty. Lidi, co neumí ani argumentovat, ale nebrání jim to si hrát na vzdělané a kultivované znalce čehokoliv.

Dost si pleteš pojmy a dojmy a pořádně nečteš, co ti píšu. Na to, jak si myslíš, že jsi inteligentní, je to dost divné. Vypadá to spíš jako debata s nějakým řadovým pologramotným rudogastem a ne se slovutným intelektuálem s mensaiq.
Nepovažuju se za nic samozvaného a slovní spojení "samozvaný odborník" je úplně prázdné a nicneříkající. Rozhodně toho ale vím o spoustě věcí daleko víc než ty, ale to jsi už zjistil taky.

Já zapomněl, že mi vidíš do hlavy a víš, kdy a jak si tvořím názory a ještě zda je měním nebo ne. !1358!
To je asi proto, že neumíš pořádně číst.

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 18:30:18

Od Tebe me ta mylna invektiva zasahne jen stezi :P

Vira hodne ovlivnuje tvy byti co? :)

:D Ja tusil, ze se povazujes za samozvanyho odbornika, k popukani :D Ne Alexi, uz to zase prekrucujes k obrazu svemu....ty mas sklon k pochybnostem zasadne a jedine u ostatnich....u tebe jsem nikdy nezaznamenal ani naznak pochybnosti vuci tvym vlastnim myslenkam :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 18:15:21 | více příspěvků | napsat uživateli

!1358!
V tom případě máš asi nějakou podivnou představu o tom, co sebereflexe je.

Jak jinak, martine. Ale samozřejmě ti věřím, že ho máš. !5!

Jsem mnohem víc věděc, než ty kdy budeš, ale to nebylo jádrem mého sdělení - o sobě jsem tam nepsal, psal jsem o obecném principu. !5!
Na to jsi přišel jak? Před chvilkou jsi mi tu psal, že já se v něčem musím neustále utvrzovat. To neznamená, že mám sklon k pochybování? Kdybych neměl, tak proč bych se potřeboval utvrzovávát se ve svých názorech? Byl bych prostě takový frajer jako ty - prostě bych věděl! !2!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 18:10:35

Ja se ji dopoustim dnes a denne, to radoby vyzrali jedinci delaji :)

Ne, nereknu ho, jelikoz je to hazeni perel svini :)

Jenze ty nejsi vedec tvl :D Ty si jen hrajes na internetovyho pseudovedce....a zapominas, ze soucasti principu vedy vedy je take pochybovat o vlastnich usudcich, coz ty nikdy nedelas :P

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 18:03:53 | více příspěvků | napsat uživateli

Hlavně nedopusť žádnou sebereflexi, martine!

Ty máš určitě mnohem lepší vysvětlení, ale radši ho neřekneš, protože co kdyby kvůli tomu spadnul celý internet! !1358!

To je mimochodem podstata vědy a vědeckého zkoumání - to, čemu se tady snažíš vysmívat. !5!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 18:00:14

Takhle si to vysvetlujes ty a ja ti to brat nebudu :)

:D Tak takhle si to vysvetlujes? :)
Jo tak takhle si to vysvetlujes! :)

To vis, nejspis si sam nejsi jistej svym presvedcenim a tak se v nem neustale musis utvrzovat :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 17:56:01 | více příspěvků | napsat uživateli

S věkem ti roste jen tvoje přesvědčení o správnosti tvého názoru a nepotřbnosti jeho kritiky. Ovšem bez jakékoliv podpory v realitě.

Ano, bohužel je dnes mnohem snadnější šířit dezinformace a tyhle konspirační hovna, když na internetu už je pomalu každej druhej důchodce. To je ten důvod.
Hloupé lůzy je víc než lidí, kteří jsou vzdělaní a umí přemýšlet. O tom svědčí i posledních několik voleb...
Ale co by se stalo, kdyby z tohodle byl většinový názor? Budeš ho pořád zastávat? A nebude to pro tebe už uncool?

Přesně tak, martine! Vystihl jis to, ale ani to nevíš. !2!
Ty jsi věřicí, ty už svoje pravdy máš pevně dané a nezpochybnitelné. Ale já, jak říkáš, se musím pořád přesvědčovat. !5!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 17:48:32

Kdepak chlapce, cim jsem starsi, tim mene si delam jakekoliv iluze o svete a lidech, mel by ses to taky naucit....a nebo radeji taky ne, nemusel bys tu realitu vydejchat :)

Zvlastni, konkretne u tohohle pripadu, ze ten ''mensinovej'' nazor je cim dal tim vetsi, ale toho sis asi nevsiml predpokladam :P Cemu to prikladas? :)
Protoze Benda je normalni magor a protoze cirkvi uz moc lidi neveri :)

Je v tom rozdil ten, ze ty se neustale musis o necem presvedcovat, kdezto ja ne :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 17:37:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Vůbec nic nevíš, žiješ ve svých směšných iluzích.

Slovo "automaticky" jsme použil kde? Přečti si pořádně, co jsem psal. Psal jsem o skupině nesmyslných konspiraček (kam patří třeba tahle o 9/11) a že jsou v menšině proto, protože kvůli své nesmyslnosti přesvědčí jen pár naivů, kteří jim prostě chtějí věřit.
A ano, drtivá většina konspiraček jsou nesmylné bláboly, ale neříkal jsem, že všechny a automaticky.
Proč je tak málo stoupenců Vesmírných lidí? Proč jsou v menšině lidi, kteří věří, že země je placatá (ano, takoví taky pořád existují)?

A jaký je v tom rozdíl, noctemi? Já to teda asi fakt nevím. !499!

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 17:10:18

Ja si prave po tech letech to, ze naivni verici debilek, jsi, uvedomuju cim dal tim vic... :P To, ze to pres svoji nadutost neuvedomujes je jen tvuj boj

Neprekrucuj to heled, napsal jsi, ze alternativni teorie jsou automaticky mensinova a to proto, protoze jsou nelogicka, bez dukazu atp? Pravdou je spis to, ze vam prumernakum zadnej at uz jakejkoliv dukaz, nestaci a nikdy stacit nebude, jelikoz se mezi vasimi hordami pohunku vzdycky najde nakej radoby odbornej vocas zebrajici o pozornost a slavu a rekne, ze je to blbost...coz vam prumernakum bohate staci :)

Vis, i kdyz ty asi nevis....on je rozdil mezi presvedcenim a vedomim....presvedcenej jsi ty, ja vim :)

Ja se nedivim, ze se smejes, tys byl vzdycky vocasek :)

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 16:34:44 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy
Nebyl ještě před pár tejdny rudogast komouš, co by měl chcípnout? Byl... jsou to tvoje slova. !1!

Vypadá to, že už ti nezbyl nikdo jiný než on, že se k němu tak máš, co? !638!

EL.pH

EL.pH | 14. 09. 2016, 16:33:22 | více příspěvků | napsat uživateli

Měl by sis, martine, už konečně uvědomit, že nejsem naivní věřicí debílek, který vůbec nic neví a o nic se nezajímá. Nejsem totiž jako ty.

Nauč se číst, než tu začneš mávat slovy jako "ovce". Výslovně jsem napsal, že nezálží na tom, jestli je menšinový nebo většinový. Podle tohodle debilního kritéria se rozoduješ ty a tady tví dva stejně intelektuálně nadaní kamarádi, co si tu poslední dobou tak hezky notujou.

Na začátku věty napíšeš, že v takovém přesvědčení nežiješ a v druhé části napíšeš, že je to realita. Tak žiješ v něm, nebo ne? !1358!
A pak se divíš, že se ti směju a přirovnávám tě k rudogastovi.
Už jsem říkal, že nejsem věřicí dement, nežiju na žádném obláčku. Ale to ty nikdy nepřipustíš, protože by sis musel připustit, že se mýlíš.

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 14. 09. 2016, 16:13:37 | více příspěvků | napsat uživateli

> Buchrt
Většinovej názor je správnej, proto si říkaj bolševíci, od slova bolše.

uživatel eliminován | 14. 09. 2016, 15:53:37

Ze zkusenosti :D Zase jen blabolis
:))))) jak krasne umis popsat sam sebe, to by clovek skoro ani neveril :)

.....a protoze je nakej nazor mensinovej, je automaticky spatnej a protoze je nakej nazor vetsinovej, je automaticky spravnej....ty jsi fakt desna ovce Alexi :))

Neziju v takovym presvedceni....to je realita, kterou ty na svem vlastnim oblacku ne, ze popiras....ty ji jen ignorujes, protoze se nehodi do tvy predstavy o svete, tak jako to delas s xxxxxx dalsima vecma ;)

radegast321

radegast321 | 13. 09. 2016, 20:50:11 | více příspěvků | napsat uživateli

> muz.s.vlasy jn byl by užitečný idiot co by oslavoval sssr

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 13. 09. 2016, 20:45:19 | více příspěvků | napsat uživateli

> radegast321
Za komunizmu by zase byl horlivej komouš.

radegast321

radegast321 | 13. 09. 2016, 20:22:01 | více příspěvků | napsat uživateli

elf by ve středověku byl ten nejvěrnější poskok inkvizice :-)

muz.s.vlasy

muz.s.vlasy | 12. 09. 2016, 21:30:06 | více příspěvků | napsat uživateli

A co teprve pád čtyřčat.

EL.pH

EL.pH | 12. 09. 2016, 16:26:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Ze zkušeností. !2!
Úplně stačí zajít se podívat na místa, kde se tihle lidi sdružujou.
Konspiračníci jsou naprosto typičtí věřicí. Nepotřebují důkazy, stačí jim "příběh, který dává smysl".
Víš, co je reverse scientific method? !638!

Protože nějaký většiny a menšiny do toho pleteš jenom ty. Zapomeň na tohle rozdělení, je úplně irelevantní.
Je přirozené, že nějaká nesmyslná alternativní teorie bude vždy v menšině. Prostě proto, že je nelogická, nejsou pro ní důkazy atd. a většina lidí není natolik hloupá, aby ji sežrala. Nic víc za tím nehledej. Není to žádné zlé spiknutí nebo zmanipulovanost davů.

Samozřejmě, že ti "dává logiku", když například žiješ v přesvědčení, že tu jsou všemocné entity, které umí podplatit / zastrašit / umlčet / odstranit kohokoliv, aby ho donutili s nimi spolupracovat a držet hubu (něco v tom duchu jsi tu v minulosti několikrát tvrdil).
Když si vytvoříš takový pokroucený svět, ve kterém tyhle teorie vyhodnocuješ, určitě ti budou dávat perfektní smysl. Ale chyba je v tom tvém nastavení hranic a podmínek.

!1358!

radegast321

radegast321 | 12. 09. 2016, 00:08:54 | více příspěvků | napsat uživateli

The Dictator - Democracy Speech
https://www.youtube.com/watch?v=XUSiCEx3e-0

pobavilo :D

uživatel eliminován | 11. 09. 2016, 23:08:17

A podle ceho ty usuzujes, ze ti vsichni, co si dovoluji zpochybnovat vseobecna dogmata, jsou nevzdelani blbci ci oportuniste? Podle nazoru? Ale jdi :)
A proc teda neustale zminujes jakoze vetsinovej nazor jako ten spravnej, kdyz to teda podle tebe s davem a chozenim proti nemu nema nic spolecnyho?
Ja prave casto zjistuju, ze mi to dava vetsi logiku, nez to, co je mi predkladano jako logicke? :)

Streckujes?

Neomlouvej se a zkus nekdy odhodit svoji pychu a hrdost a promluvit si s nejakejma ''tobe nerovnejma'';)

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 180 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

pádvyšetřováníčasopisspolečnostútokvýsledekstřediskonárazletadlonewrozboryorkustátfyzikdůkazdvojčewtcletnewsdemolicemrakodrapepszhroucenípožárotiskleurophysicsbudova

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑