Diskuze a otázky - fotografie

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 19:05:20 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Dnes snad už každý z nás vlasní svůj digitál a ví jak z vyfocenýho snímku "vyrobit" papírový obrázek.

Kdo však ví, jak se "udělá" papírová fotka z klasickýho kinofilmu tradiční chenickou cestou?

reagovat

kinofilmový fotky?

V anketě hlasovalo celkem 6 uživatelů

V diskuzi je 32 příspěvků a shlédlo ji 1311 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 18. 01. 2010, 18:09:00

já na škole pracovala s Nikonam, hlavně nikon D60 a teď nemám nic, dost mě to štve....jenže člověk je zvyklý na určitou kvalitu a těžko se mu smiřuje s pořizováním něčeho horšího, nehledně na to, že na to fotím fáze pro loutkový filmy a posílám to pak na festivaly, kde se promítá na plátno, potřebuju to
jenže nekradu a peníze jsem ještě nenašetřila-prostě pešek

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 21:50:09

tak znate to vzdycky na akci... ja jsem fotograf, pustte me, mam to tu fotit... na to staci velkej fotak :D
ja mam Canon EOS 40D s gripem, systemak Speeedlite 580 EX... :)

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 21:45:20 | více příspěvků | napsat uživateli

já mám OLYMPUS SP-550UZ a všeobecná spokojenost.
Jeho velikost po vyndání z tašky vzdy lidi v hospůdce zarazí, ale zato si mohu scénku "udělat podle sebe"

A na krajinky zlatej, za cenu pod deset tisíc.

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 21:03:36

> lemounek
no k podobnemu zaveru jsem taky dosel. vsechno, cio vydelas das na splatky a doufas, ze neonemocnis, nevyhodi te nebo se neco hodne neposere... pak se muzes jit houpat :)

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:56:11

> Ghofig, no jo, budeš prostě žít na dluh celý život a týká se to asi všech...jenže mně by nikdo s 8 000 měsíčně hypotéku ani nedovolil!383!a to bych už chtěla miminko...asi se rodiného života vzdám a budu na dosmrti žít v podnájmu s dalšíma 4 lidma, a žít r z ruky do huby

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:53:30

> lemounek
jo... ja to dneska schodou okolnosti resil na facebooku, kdyz jsem pocital hypoteku... pri pujceni milionu preplatis nejakych 80% a platis to 20 let... kdo muze neco takoveho zvladnout...?

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:50:12

> Ghofig
ale on je i problém místo, ve kterém žiju....nejsem proti stěhování, ale když nemáš peníze na víc, nemáš na první měsíc, než dostaneš první výplatu a když nemáš dobrý plat, nedostaneš ani půjčku, takže se na tom zase tak velký terno v klidu dělat nedá.....

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:49:10

> Ghofig
hele pokud ti to nestačí na základní měsíční poplatky, jako je nájem telefon a jídlo, pak je asi někde problém

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:27:49

> lemounek
tak stat nedotuje jine dulezitejsi veci... ne tak tohle :) znam to... a v dnesni dobe... muzes byt rada, ze neco vubec delas. ne tak si stezovat za kolik to je

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:16:29

> Ghofig
jj, bohužel česká republika neni ani trochu nakloněná k umělcům......
ne že by tu nebyli, jen státu se do nich nechce investovat, i když by to mohlo přinést docela dost úspěchů, jenže je to risk a léta odříkání a dřiny

já jsempůvodně vystudovaná režisérka animovaného filmu a kvůli části studia na zahraniční škole, mám i dva semestry umělecký fotky....a tu dělám něco jiného za minimální mzdu, protože prostě na animovaný film nikdy prachy od televize či státu nedostanu....tohle už tu dělaj jen lidi, který to milujou a z vlastních financí....pokud to má úspěch, stát ho o to pomocí právníků připraví a vydělává na tom

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 20:09:28

> lemounek
no ja se focenim nezivim... delam IT, ale mame to v praci stejne... jak neco trva dlouho, tak uz vsechno spatne. zakaznik breci, sefovi se to nelibi... ja spise upozrnoval na to, jak cvakalove kazi ceny a tak nejak cely fotici obor

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:57:02

> Ghofig
podle mě to je hlavně učení na celý život
no o tom mi nemusíš moc povídat, dělám v reklamce, jsem tam jako asistentka, grafička.....ale v podstatě tam dělám všechno....dokonce už i fotím, ale technika u nás v práci stojí trochu za prd, takže je pak škoda, když se mi povede fotka a má debilní rozlišení!383!

no ale prostě vždycky k nám příjde nějaký nadšenec, řekne nám, že chce upravit fotky podobně jako mají na tom či onom servru a dá nám šity, které jsou prostě celkově špatné, co se ostrosti, vyvážení barev, kompozice, rozlišení a dalších věcí naprosto špatné a nedokáže pochopit, že s tím prostě nic neudělám.......takže nad tím dřepím celé dny, z jedné strany do mě hučí zákazník, že to neni ono, z druhé šéf, který tomu taky hovno rozumí a že nad tím sedím moc dlouho!383!

Bower028

Bower028 | 17. 01. 2010, 19:48:29 | více příspěvků | napsat uživateli

Analog je klasika. Asi se k němu brzo vrátím.

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:46:55

na pul hodky zmizim. pokud mi bude nekdo reagovat, napisu pak :)

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:43:34

> lemounek
ano... nemuze fotit kazdej, ale tak, jak to byl takovy honosnejsi konicek nebo nevim, jak to rict, tak v dnesni dobe ma fotak kazdy druhy a pomerne tim i kazi praci.
uz nekolikrat jsem se setkal s tim, ze jsem nacenoval nejakou zakazku na foceni a pak dosel "cvakal" s kompaktem nebo necim, cenu slibil za pulku, vysledne fotky byly jak nafocene mobilem, ale proste zakaznik byl spokojenej. chtel fotky, dostal je... sice v jake urovni... ale mel je a o to mu slo. dneska se ani tak na kvalitu poradne nehledi. takze je super mit desetitisice v technice, ale i tak ti to mnohdy nepomuze...
jinak k photoshopu... naucit se ho poradne ovladat jsou desitky nebo spise stovky hodin prace, zkouseni a vymysleni postupu. to, co tu prasi pubertaci s ruzovejma rameckama nepovazuji za praci s photoshopem :)

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:40:30

> Canalmen
no já bych jim hlavně lámala ruce za sesvětlování v photoshopu tak, že maj výslednou tku přeexponovanou že jim ani nevidíš obočí, nos, oči, nic!383!
a pak jsou ještě frajeři, co se fotí s bleskem v zrcadle tak, že jim nejde vidět do ksichtu

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:38:43

> Ghofig
no hele pokud ale člověk fotí, pak to nedělá na obyčejný digitál, ale má nejspíš nějakou lepší zrcadlovku, na kterém máš taky manuální nastavení...je teda fakt, že ti nabízí takový foťák ihned histogram, který ti udává graf výsledné budoucí fotografie, takže je to pořád snazší, ale něco to pořád ještě má a fotit naštěstí ještě pořád nemůžou všichni


a pak je tu ještě jedna věc.....i photoshop se musí umět ovládat a mít k tomu estetický cítění, jinak ti z toho vzniknou hnusy, jaké ti tu ve velkém počtu představují puboši s růžovými rámečky

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:37:57

> Canalmen
ano... hrat si muzou. problem je, ze spousta lidi vubec nevi, k cemu tyhle veci jsou a foceni pro ne konci nastavenim automatickeho rezimu a mackanim spouste :) v lepsim pripade prioritou casu nebo clony... kazdopadne obyc kompakty manualni rezimy vubec nemaji. to az tak EVF apod

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 19:34:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ghofig
A s clonou i časem si mohu hrát na jakýmkoliv chytřejším digitálu, jen už odpadá to hraní si s vžvojkou.

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 19:32:05 | více příspěvků | napsat uživateli

> Ghofig
Ano, kdyby jsi dal do ruky prakticu normální dnešní mládeži, asi by neudělali jedinej ostrej snímek. !2!

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:30:52

teoreticky nás to učili dokonce ve škole !1182!

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 19:29:59 | více příspěvků | napsat uživateli

kinofolmový foťáky bych nařídil dnešním mladejm, pak maj nějak ty fotky na líbku vypadat. Rozmazaný a šílený, jakoby nestačilo, že digitál mnohdy zaostří sám a má stabil senzoru.

AlesekBB

AlesekBB | 17. 01. 2010, 19:28:20 | více příspěvků | napsat uživateli

Možná bych ještě věděl...Červená komora, vývojka, ustalovač....

Canalmen

Canalmen | 17. 01. 2010, 19:27:46 | více příspěvků | napsat uživateli

> Stay-C
a vývojka !2!

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:26:13

> lemounek
ano. proto rikam, ze to ma sve kouzlo. musis vedet k cemu je clona, cas, citlivost, coz v dnesni dobe tusi jen velmi malo lidi. tady mas jeden pokus a pak to hrani si s tim v komore, jestli to vyjde nebo ne... ano... ma to neco do sebe. ale je to fakt jen na par kousku fotek... zijeme v digitalni dobe a photoshop je kouzelnik... je to trend... jestli je dobry nebo neni... nevim. kazdopadne co sleduji fotografickou scenu, tak ted uz to neni ani tak o foceni, jak o grafice... v pc predelas pomalu sebehorsi vycvak...

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:26:12

> Canalmen
Jo, foto papíry, nádoba s vodou, nádoba s ustalovačem, žehlička na fotopapír....... a červená žárovka !2!

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:22:28

> Ghofig
no ona ta klasická fotografie má svoje kouzlo, nehledně na to, že tě nutí mnohem víc přemýšlet nad tím, co fotit, protože máš kvůli finanční stránce omezené pokusy.....
jinakjá jsem zkoušela i efektování a fotomontáže v laboratoři a řeknu ti, že mám ke starším fotografům neskutečný respekt...to je tak strašná piplačka a risk, zda to výjde, že na to nemám vůbec nervy... i když bych jako animátor měla mít hodně velkou trpělivost

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:21:29

mno.. tak zhruba bych vedel. veskery vybaveni na to mam doma a jako malej sem s tim nasim pomahal :)

uživatel eliminován | 17. 01. 2010, 19:18:28

teorii znam. nejakou dobu uz fotim, tak jsem neco precetl i o tomto, ale proste digitalni fotografie je pohodlna, ekonomicky relativne nenarocna... ano analog ma sve kouzlo, ale pro dnesni potreby je to uz zcela nevyuzitelne... kazde technologicke odvetvi ma svuj vyvoj... a to same mas u aut. veteran je taky krasnej, projedes se s nim jednou nekdy... a zase ho ulozis a opecovavas v garazi. to same analogovej fotak :) ta doba je uz proste pryc

nejakyclovek

nejakyclovek | 17. 01. 2010, 19:11:29 | více příspěvků | napsat uživateli

ja to delam bezne

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

vyfocenýhofotkaklasickýhovlasnídigitálobrázekfotografiechenickousnímekkinofilmcesta

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑