Diskuze a otázky - Fotit pro radost a vzpomínku.

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:06:27 |

Existuje řada lidí, co by se nechala fotografovat pro radost. Jak to ale mají udělat, když řada fotografů přijímá tučné taxy?
Existují ještě tzv. TFP, tedy jistá úmluva mezi fotografem a zájemcem bez finančního vyrovnání. Je také obtížné na první pohled zjistit, kdo od koho co vlastně žádá - od toho je následující anketa.

reagovat

Co uděláte, pakliže se Vám ozve fotograf?

V anketě hlasovalo celkem 14 uživatelů

V diskuzi je 51 příspěvků a shlédlo ji 987 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 19. 12. 2008, 19:24:28

> cosi_van_tutti
Pevný má co do sebe. Dbneska ve FotoŠkodě v Praze jsem si vyzkoušel padesátku 1,4 od Canonu, za 8290,-. Nekoupil jsem si ji, ale kreslí opravdu dobře i na otevřené cloně.

uživatel eliminován | 19. 12. 2008, 00:12:00

> cosi_van_tutti
no dobrodruzne to je ale narocne na cas ted jsem doma jeste do pondelka a pak mizim a vratim se az nekdy kolem8 ledna!935!

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 19. 12. 2008, 00:11:42 | více příspěvků | napsat uživateli

Rncirrus: no teorii máš zmáklou, koukám. )) já fotím z 80% na pevný.

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 19. 12. 2008, 00:09:49 | více příspěvků | napsat uživateli

DreamEvil. no tak proti námořničině osobně nic nemám, dle mě je to poctivý řemeslo a hodně dobrodružný

uživatel eliminován | 19. 12. 2008, 00:08:33

> RNcirrus
Mělo být:" ...mnohem lepší než u objektivu..."

uživatel eliminován | 19. 12. 2008, 00:07:12

> cosi_van_tutti
O optiku se nebojím: Měl jsem Canon PowerShot G9, který je v ostrosti v segmentu kompaktů celkem jednička (ne však v podání barev a přepaly trpí)
Pro portrét jsem si zvolil po dlouhém rozmýšlení ke své new zrcadlovce Tamron AF 17-50. Vím, že v bokehu má ostřejší kontury a že se nehodí na sport a protisvětlo. Ale na to ho ani používat nebudu a v ostatních ohledech je pro mě naprosto dostačující, nehledě na ostrost - ta je mnohem lepší u objektiivu kompaktu G9. Setový objektiv je například u Canonů máslo, to už kompakt G9 kreslí o hodně líp. Tamron je v tomto ohledu špička, i když má jeden technický, ale naštěstí snadno řešitelný problém.

uživatel eliminován | 19. 12. 2008, 00:06:23

> cosi_van_tutti
jj vydelavej ja si taky videlavam namořničinou každy dle sve chuti

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 19. 12. 2008, 00:01:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Dream: nejsem best. kéž bych byl. ale vydělávám si tím.

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 19. 12. 2008, 00:00:14 | více příspěvků | napsat uživateli

RNCirrus: i tak. zrcadlovka sama není zázrakem, častokrát sou na tom kompakty kvalitnější líp se zaostřením než základní zrcadlovka se setovým objektivem, předpokládám že chceš fotit portréty, potřebuješ kvalitní objektiv jinak si nepomůžeš ani sebelepší úpravou, jedině že bys to zahalil do abstrakce. 1. netřást rukou, nedýchat při zmáčknutí, ostřit úplně do očí jinak radši nic 2. světlo je mrcha, pohraj si s iso, nevím co máš za foták 3. holky musej být nadšený a musíš vytvořit vztah - ne sex ))

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:56:14

> biker_xxx
V pohodě, lidi jako Ty taky jsou jsou tu na správném místě, a jsem rád, že tady účinkuješ.

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:55:09

> cosi_van_tutti
Vyměnil bych sám sebe raději za ochotníka. Budu mít lepší přehled o osvětlení. Mám zrcadlo teprve krátce a je tam vidět značný rozdíl v rozložení světla. Přeci jen kompakt měl problémy s přepaly, což mi hodně vadilo. Přitom jsem vybíral vždy zástin, nikdy ne přímé slunce.
Zrcadlovka je na tom díky 3 x většímu snímači úplně jinde.

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:51:46

> RNcirrus
Taky fotim venku, ale buď si na správný světlo počkám, nebo si vezmu odrazku, jinak nefotim, nemá to cenu. Ale nechtěl jsem se tě dotknout, nemyslel jsem to zle..

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 18. 12. 2008, 23:50:27 | více příspěvků | napsat uživateli

RNcir: vím moc dobře o začátcích..jestli chceš radu, je mi jedno jestli balíš holky nebo ne, tak vyfoť líp sám sebe, zkoušej to se zrcadlem 100x, měň pozice, světla, na stativu. tím se nejlíp vymákneš, já zítra fotím book své vlastní přítelkyni, bude to náročný, střet zájmů.

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:48:33

> cosi_van_tutti
jo jsou neumim fotit mas pravdu zase si me presvedcil ze jsi The Best!1082!

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 18. 12. 2008, 23:47:03 | více příspěvků | napsat uživateli

DreamEvil: o obou tvých prohlášeních bych si dovolil říct, že jsou lživá!5!!2!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:47:01

> cosi_van_tutti : Souhlasím, jsem s nimi stále velmi nespokojen, a to, že mi někdo řekne, že jsou dobrý, plyne z jejich neznalosti. To, co mi píšeš, moc dobře vím. Ale každý začínáme.!1!

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 18. 12. 2008, 23:45:38 | více příspěvků | napsat uživateli

nic ve zlým ale tvoje exteriérový fotky jsou neostrý, špatně nasvícený, asi tak jedna, dvě by jakž takž šly, pro libimseti ale ok

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:43:35

> seashepherd
no jenze on kazdej nemusi byt jako ostatni vis,ono je taky nekdy lepsi bejt jinej nez ostatni

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:43:32

> biker_xxx
Ano, protože fotografuji venku a v té době jsem disponoval pouze kompaktem, nikoli zrcadlem, takže toť reakce na problém se světlem. Ateliér nedělám, umělé světlo nee. Raději soupeřím s přirozeným světlem, to mi do budoucna dá víc než umělé světlo. Učím se, a vím, že to světlo je zatím problém, a proto za to také nechci nic.

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:41:45

ja taky umim fotit a nesnazim se tu nekoho balit
http://crazyhamburg.7x.cz/galerie-4

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:38:22

Koukal jsem na tvoje fotky. Neber si to ve zlym, ale do referencí si dej fotky ženskej, který vypadaj jako ženský a chlapů, který vypadaj jako chlapi. Jinak to nikoho moc nenaláká. A ještě jedna věc, nemáš špatný místa, ani kompozici, ale úplně sereš na to nejdůležitější - na světlo. Ale já bych neměl poučovat, tak to ber v klidu.. !5!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:37:00

!533! lol !629!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:33:49

koukala jsem na tvůj profil...fotíš vážně hezky....respect !989!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:30:39

Doly: Ostatně uživatelka Terikus může dosvědčit.

cosi_van_tutti

cosi_van_tutti | 18. 12. 2008, 23:30:10 | více příspěvků | napsat uživateli

petul: budu tvrdej, z tebe nic nevyleze, jen tak klasickej portrét pro mamku tatku nebo přítele!1!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:29:57

Doly: zjednodušeně - za fotografování dostaneš fotografie - jednoduché.

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:28:28

RNcirrus: a moje konstruktivní nebyla :D ? Chtěla bych vědět co je to ta jistá úmluva

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:27:51

petulku by mělo hlavně zajímat, jestli to pan fotograf umí dostatečně s photoshopem

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:27:34

vždycky jsem chtěla dělat fotomodelku!568!ale nikdo by mně nebral!1262!a tak....chci byt fotografka abych mé přáni splnila ostatním které by si to přály!637!

uživatel eliminován | 18. 12. 2008, 23:27:08

Guten Tag !617!

předchozí | 0 | 30 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

řadaradostfotografanketapohledtzvtaxavyrovnáníúmluvavzpomínkačlověkzájemcetfp

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑