Diskuze a otázky - Focení + natáčení učitele = šikana

úvodní strana | aktualizovat | dolů

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 13:16:53 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si myslíte o tomto novém "zákoně" , že se nesmí fotit ani natáčet učitel bez jeho svolení?Podle mého názaru to je docela blbost, protože někteří učitelé se chovaj jako kdyby patřili do nějakého ustavu než do školy.Myslím si že kdyby se všichni učitelé chovali normálně tak, jak se chovat maj, tak by toto pravidlo ani nemuselo existovat.
Věc názoru ;)

reagovat

Souhlasíte s tímto novým \"zákonem\"?

V anketě hlasovalo celkem 78 uživatelů

V diskuzi je 114 příspěvků a shlédlo ji 2008 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Shotekk.sound

Shotekk.sound | 17. 04. 2009, 11:11:05 | více příspěvků | napsat uživateli

není to šikana je to jen práce žáků a studentů kteří se tím baví na účet učitelů když učitelé můžou v některých případech až ponižovat a šikanovat žáky tak proč bya to nemohly děalt žáci učitelům

uživatel eliminován | 17. 04. 2009, 11:06:53

Víte co já si myslím ?? že si mnohdy za to můžeme i samy .. Víte jak to je učitel Vám něco řekne a my na to jen di do p*******!! no víte kam a serem ho,ale na druhou stranu máte pravdu zase vy protože oni mají blbou náladu a seřvou nás

kadimilka

kadimilka | 12. 03. 2009, 10:45:09 | více příspěvků | napsat uživateli

vsichni se nudiii...!1333!.kdyz nemaji co na praciiiii...!1309!

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 16:42:48 | více příspěvků | napsat uživateli

> modify
Je jasný že většina učitelů neni zase tak hrozných, ale někteří sou fakt odstrašující !904!

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:36:06

> nephew_
tak ja jsem ze skoly dlouho, neznam pomery na kazdych skolach... ale jedno vim jiste, nejde ani tak o to ze skolstvi ted je hodne plne nekvalifikovanych ucitelu... a to ze stara garda opustila brany skol a nastoupili mladi naprosto bez autority a umeni udelat si poradek a chovat se jako ucitel... ale jde spiseo to ze zak a ucitel uz neumi k sobe najit spravnou cestu, ucitel kteremu jeb v hlave muze mit taky sve duvody... a zak ktery dela bordel? jakej duvod hm? vse se myslim ovlivnuje navzajem

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:32:36

> Guidance
nechci vytahovat casy nasich maminek a babicek... a nebo neco prirovnavat filmu jako je treba cesky... obecna skola... ale vsenasvedcuje tomu, ze je ted neco spatne...

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:30:16 | více příspěvků | napsat uživateli

> modify
To samozřejmě souhlasim, že když žáci učitelé točej, jen aby je vyprovokovali tak to je něco jinýho.Ale když se chová učitel jak blb furt, tak už se nedivim že si ho natočej a jdou to řešit dál :)

Guidance

Guidance | 20. 01. 2009, 14:29:30 | více příspěvků | napsat uživateli

> modify : S tim sohlasim. Sme jenom lidi a kdyz si vybavim svoje zazitky ze skoly, kdy vyucujicim ujely nervy, protoze je nekdo sral. Vubec zakazat deckam mobily ve skole. Vytahnout o prestavce, pred hodinou zamcit do skrine. Kdejakej smrad pak nataci, posloucha mp3 misto davani pozor na vyuku nebo si dela tahak do mobilu/palmtopu.

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:27:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Guidance
Tak jako souhlasim, že to pomůže.Ale u nás to takhle není, tam sou většinou učitelky.A kdyby jim toto někdo udělal, tak si mýslím, že si to líbit nenechaj..

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:27:04

> nephew_
pokud vezmes v potaz to ze ten zakon je urcite hlavne k tomu, ze zakovske provokace dostavaji ucitele mnohdy az do kritickych situaci kde mu uleti neco co uletet nemusi a to si radi zaci toci aby s toho pak byl pruser protoze lidsky kretenismus nema meze, tak si uznas i to ze kdyby byl respekt zaka k uciteli takovy jak by mel... nemusel bys resit takove diskuze a zakony...

Guidance

Guidance | 20. 01. 2009, 14:23:42 | více příspěvků | napsat uživateli

> nephew_ : Chodil sem na zakladku, kde bylo dost problemovych ciganu, sikanovali ostatni a decka se jich bali. Jenze sme tam taky meli jednoho telocvikare, chlap jak hora, skoro 2 metry a pres 100kg urcite a kdyz ten si je vzal do parady. Prisel za borcem, dal mu ruku na rameno a zacal mu neco vysvetlovat. pak mu zmacknul pod klicni kost. Kdyz to umis, tak tim slozis kazdyho normalniho cloveka. A razem byl klid. Ono se to spatne sikanuje ostatni, kdyz te cela chodba vidi, jaxe valis v bolesti na zemi a prosis ucitele, aby toho uz nechal. A byl to dobrej chlap, mel respekt a kdyz mel dozor na chodbe, tak byl maximalni klid a bylo to tam bezpecny.

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:21:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Siczak
No to je jasnýý.Ale proč by někdo natáčel učitele kdyby se choval naprosto normálně..

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:20:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> modify
koukám že ty jsi asi pilný student a dodržuješ každý zákon.
Bože, každej neni zmetek..

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:19:16

proc ne kdyby te nekdo v praci buzeroval a k tomu nataacel jak vybuchujes tak to bys chtela taky hned nejakej zakon ne

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:18:37 | více příspěvků | napsat uživateli

A taky už dětem ve školnim věku občas ani ta facka nepomůže :)

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:18:16

Joo, to je na nicky.. !24!!24!!24!

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:18:05

kdyby ucitelum nezakazali telesne tresty, tak z vas vy parchandi nevyrostou takovi zmetci

Ivetk.a.1010

Ivetk.a.1010 | 20. 01. 2009, 14:17:55 | více příspěvků | napsat uživateli

ani nwm ženějakej takovej zákon je

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:17:00

Kdyby zavedli něco pořádnyho, pořád nějaky zakony k ho*nu, fakt jde vidět, že pilně pracujou no...!1333!

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:15:41 | více příspěvků | napsat uživateli

> Guidance
Já si zase myslim, že se to má nechat rodičum.Stejně by se nenašlo až zas takové množství učitelů, kteří by ty facky dávaly.

Guidance

Guidance | 20. 01. 2009, 14:12:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> nephew_ : rodice to ale nedelaji, proto by se to pravo melo vratit ucitelum.
Nejsem pro zvysovani nasili, ale vychovna facka obcas dokaze vic nez hodinovy promlouvani do duse skolaka.

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:07:21 | více příspěvků | napsat uživateli

Myslim si, že nikdo by nenatáčel učitele, kdyby se choval tak, jak se chovat má..

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:05:24

Jack-McCain : Proč by jsi nesměl nikoho fotit na ulici? Fotit si můžeš, jen ty fotky nesmíš použít k reklamním účelům..

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:03:45 | více příspěvků | napsat uživateli

> Guidance
Ale myslim, že učitelé by neměli fackovat žáka.To by měli dělat rodiče

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:02:17 | více příspěvků | napsat uživateli

> Jack-McCain
Tak sem to zase nemyslel, shrnul sem to ze nataceni a foceni je brano jako cybersikana.Ale video toho muze zachytit dost

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:01:45

> nephew_
Učitel se může chovat jako pičá největší, ale nesmíš ho fotit. Ani když se chová jako nejvzornější učitel na světě, tak ho nesmíš fotit!!1190!

Guidance

Guidance | 20. 01. 2009, 14:01:15 | více příspěvků | napsat uživateli

> nephew_ : jasne, ja nerikam, ze ses takovej ty nebo tvoje trida. Mluvim vseobecne podle toho, co sem videl, zazil a precetl. Pise se o tom v kdejakym vyzkumu, ze sou decka rozmazleny. Ale to je "normalni", je to jeden z ukazatelu krize modernity, kdybys to chtel jako sociologicky termin!1300!

nephew_

nephew_ | 20. 01. 2009, 14:01:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Thomas_VN
Taky názor :D

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:00:55

> nephew_
Ano, ale chování nemá s focením učitelů nic společného!

uživatel eliminován | 20. 01. 2009, 14:00:03

Ať se jsdou vyCpat stim jejim zákonem!237!

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

učitelzákonpravidlochovajnázorfoceníblbostšikananatáčeníškolavěcnázarusvolení

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑