Diskuze a otázky - Financni krize a jeji dopad

úvodní strana | aktualizovat | dolů

m-i-k-k-y

m-i-k-k-y | 15. 12. 2008, 11:48:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si o tom myslite?Prisli jste nekdo kvuli ni o praci?....co by se podle vas melo zlepsit aby jsme dokazali lepe celit podobnym situacim?

reagovat

V diskuzi je 166 příspěvků a shlédlo ji 703 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:37:18

> seashepherd
ted nevim na co reagujes? Lukas tu tvrdi ze na teto krizi Rusko vydela, ja tvrdim opak. a dokladal jsem to jejich zamerenim ekonomiky na vyvoz ropy a soucasnou cenou ropy, ktera je pro takove staty devastacni a pusobi jim obrovske problemy.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:36:16

> vlk-honzi já jsem žádné zdůvodnění nečetl, takze nevím, na co narážíš :o).
a zadlužování ani neobhajuju, jen jsem vysvětloval, proc k němu dochází, proc se na lidi tak tlačí, aby se zadluzovali (reklamama atd.). protoze kdyz chces prodat a za hotovy uz neni komu, protoze te ostatni predbehli a prodali na dluh, tak ti pak taky nic jineho nezbude, nez to zkouset podobně.
a na co si lidi berou pujcky, je jen jejich vec. těžko by nekoho bavilo se zadluzovat na to, aby mohl dál efektivněji pracovat. lidi si chtějí užívat.
kdyby tuto touhu neměli, tak se peníze netočí skoro vůbec

Maddy.XD

Maddy.XD | 15. 12. 2008, 12:35:43 | více příspěvků | napsat uživateli

> Sedanek
no! a to je pravej důvod finanční krize :D

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:34:45

> simon84
Ano, ale omezenim tezeb se zase cena zvedne. A ty castky o ktere tyto staty prijdou jsou v jejich celkovem meritku nepatrne.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:33:36

> mokoza
ale toaleťák má momentálně stejnou funkci a přece jenom vyjde eště o neco levnějc:-DDD

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:33:17

Maddy.XD: jj a ještě jsou blbí a vyžraní !2!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:32:22

> simon84 docela me u tebe fascinuje, jak hodís nejakej nazor do prispevku a pak ho v dalsim prispevku změkčuješ ... (a nekdy ani ne), ale pak más tendenci se "urážet", kdyz ti na ten tvuj neuvazenej výrok nekdo zareaguje.!1!

vlk-honzi

vlk-honzi | 15. 12. 2008, 12:32:14 | více příspěvků | napsat uživateli

seashepherd: jj, taky jsem četl ono zdůvodnění "nutnosti zadlužování" - IMHO je to ale hloupost, která má ospravedlnit další zadlužování a samotná myšlenka tam lehce opomíjela fakt, že peníze není třeba generovat, ale "točit". Teda pokud mluvíš o tom modelu komerčních bank.
Druhou věcí je, že úvěry se brali často na blbosti (u domácností na zájezdy a podobně, a i podniky si braly úvěr na reklamu, firemní auta, ...). Pokud by byly "produktivní" - nový stroj/auto, kterým jezdím do lepší práce, ... pravděpodobně by generovaly další růst, ale zájezd je holá spotřeba. (Zájezd jsem vzal za příklad)

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:30:50

Sou levný akcie !638!!1085!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:30:49

> simon84
nebo takhle, nevrati se tam skokove, bude to chvili trvat i pokud se jim to podari. aten vypadak v prijmech jim muze zpusobit obrovske problemy.

Maddy.XD

Maddy.XD | 15. 12. 2008, 12:30:43 | více příspěvků | napsat uživateli

moje macecha mi to vysvětlila...finanční krize je proto, ž eameričani nemaj vkus ani styl..tak si to přeberte :D

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:29:43

> lukas_1984 nepochybně se vrátí.
ovšem výpadek v prijmech zaznamenají tak jako tak.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:29:35

> lukas_1984
no ano, ale proc chteji omezit cenu ropy? Protoze cena je tak nizka ze tyhle staty ktere maji postavene ekonomiku jen na vyvozu ropy maji ted obrovske problemy. A Rusko je jednou z nich. A pak, omezenim nevyzenou cenu zase nekam ke 100 dolarum, zvlast ne v situaci kdy poptavka po rope klesa. !5!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:29:32

simon84: no a ty krachujou tak to je bordel, ale jo máš pravdu, dělal jsem na kancelářích pro PPF a maj tam vystavené dluhopisy, teda fakt nemalé částky

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:27:46

> simon84
Reagujes na cenu ropy. A tyhle clanky rikaji neco jineho nez ty. Omezenim tezby se cena ropy vrati.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:27:32

> Sedanek
bankam, investicnim fondum, penzijnim fondum... !5!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:26:43

> lukas_1984
15.12.08 12:21
vsak v tech clancich je jen to co jsem rekl. !5!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:26:26

když jsou úplně všichni zadluženi, komu vlastně dluží??

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:23:07

> vlk-honzi hledáš vinu v domácnostech a zadlužujících se státech, ale problém je jinde. uz v principu.
pokud chces neustále vyrábět, i kdyz uz nikdo nemá za co kupovat, tak je logické, ze se ten systém zvrhne v podporu zadlužování se ... a ze toto jednoho dne praskne.
a simon84 i kdyby jsme systém sebevíc zefektivnili (tema krokama, co navrhujes), tak ten princip bude nakonec stejnej. potreba vyrábět a nemít pro koho.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:21:57

> aero64
No prave. . .EU je upa na nic . . . .od te doby co v ni jsme se jen zdrazuje a ted pri krizi nic nedela. . .

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:21:08

> simon84
http://www.petrol.cz/ropa/clanek.asp?id=11103
http://www.petrol.cz/ropa/clanek.asp?id=11101
!5!

vlk-honzi

vlk-honzi | 15. 12. 2008, 12:20:57 | více příspěvků | napsat uživateli

Jinak bych možná přestal hanět jen domácnosti - podívejme se na státy (tedy na nás všechny). Kolik má vyrovnaný rozpočet? Prostě svět jako celek žil hodně na dluh ...

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:20:00

> simon84 hm... ok.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:18:59

> lukas_1984
no jenze to bylo mesic a pul zpatky kdy cena ropy byla jeste trochu jina. Od te doby se dost zmenilo a Rusko ma velke problemy. !5!

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:17:58

> simon84
A co jsem psal? "Strach mám spíš z Ruska, které na současné situaci vydělá a posílí svůj politický vliv. Podívejme se např. na to jak pomohlo Islandu."

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:17:26

> Missan
!1! jasny no.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:17:21

> Johnyto
Souhlas. Obecne bych doporucil nedelat zavery podle toho, co rekne Nova ve vecernich zpravach.

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:17:06

> sixer proč myslíš, ze vetsina domacností ted zije "na uver"?
kdo je k tomu nutí? proc byl na vsechny vyvíjen takovej tlak, aby si uvery brali?
protoze bylo potreba mít komu prodat.
a to uz jsme u principu. ... teda pokud ti to dokaze dojít

uživatel eliminován | 15. 12. 2008, 12:16:57

> lukas_1984
vis, to ze rusko zachranilo Island melo uplne jine duvody. Spis to brali jako posileni sveho vlivu v te zemi a oblasti. Dneska uz by se hodne rozmysleli zda takovou pomoc poskytnout. !5!

> seashepherd
rekl jsem ze to zmirni dopady, a pomohlo by to lidem snadneji nachazet praci. Podporilo by to vznik novych pracovnich mist, tim padem i vykon ekonomiky jako celku. Ze to nevyresi tu krizi globalne jsem ani nikde nerekl, a uprimne slo by to dost tezko. CR nema takovy vliv. Jen rikam ze by to pomohlo u nas.!5!

grishnackh

grishnackh | 15. 12. 2008, 12:15:54 | více příspěvků | napsat uživateli

Ja jsem v pohode, podnikam v pomerne stabilnim oboru.

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

celitlepsituaceprácekrizedopad

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑