Diskuze a otázky - Finanční Krize?!

úvodní strana | aktualizovat | dolů

zajda.com

zajda.com | 5. 02. 2009, 09:31:51 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Co si o tom myslíte ? znáe někoho z vašeho okolí kdo přišel o práci? a co si myslíte o p.Kalouskovi který tvrdil že nás se krize netýká?

reagovat

p. Kalousek je

V anketě hlasovalo celkem 33 uživatelů

V diskuzi je 74 příspěvků a shlédlo ji 1234 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 10:00:06 | více příspěvků | napsat uživateli

> DAVCA1
Jenže to stejný se děje i u nás....A vůbec v celým západním světě,to neskončí dobře

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 09:59:03 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Většina z nás má pořád tu možnost žít normálně jako před krizí ale nedělají to,tím pádem to zhoršují....

DAVCA1

DAVCA1 | 5. 02. 2009, 09:58:38 | více příspěvků | napsat uživateli

moc složitý téma!1!Nemá smysl se v tom babrat když to nezměníme.V podstatě platíme za chyby druhých.Když banky v USA pujčovali lidem na nákup potravin pomocí karet OK a pod. tak se dalo čekat že tahle sorta lidí nebude mít z čeho splácet,banky na to doplatily a sejmulo to celý systém trhu

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 09:57:36 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Tak takhle sem to zrovna nemyslel...Ale je blbost přestat nakupovat,zašívat si peníze do peřin a čekat co bude

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:56:06

> Fori
to každopádně....tak rychle vybrat všechny prachy...a hurá všechno poskupovat....ať se může znova vyrábět:-)))

Honzin77

Honzin77 | 5. 02. 2009, 09:54:57 | více příspěvků | napsat uživateli

No vida....LBST alternativa NERVu je na svete !2!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:54:41

dotýká se nás to všech..

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 09:54:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> Kwon
Ale já neříkám že se nás to netýká...Ale kdo vytváří Ekonomiku státu??Obyvatelstvo...tudíž my jsme ti,kdo můžeme dopad krize zmírnit...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:53:17

stejně tomu všichni hovno rozumíte!!465!tak nedělejte chytrý!938!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:53:03

Znám a Pan Kalousek by si měl dobrovolně kopnout do hlavy a ubrat si z platu,potom možná změní názor!898!

zajda.com

zajda.com | 5. 02. 2009, 09:52:58 | více příspěvků | napsat uživateli

Adelmus .. problém je že lidé se toho ,,nenasytného konzumu" nebudou chtít zbavit momentálně na to nejsou připraveni...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:51:30

> Fori
tohle je pěkná blbost.....a tohle je odvrácená strana globální ekonomiky.....trhy už jsou natolik provázané, že pokud jde do kopru burza v new yorku...jde do kopru i tokio..praha a jiné.....
stejně tak už málokterý stát výrábí pro svůj vlastní trh a jen to, co spotřebuje.....takže se nás to týkat prostě musí

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:50:57

podle mě finanční krize povede k 3.svět.válce!1! bo se najde někdo kdo toho zneužije jako tenkrát hitler!261!

Fori

Fori | 5. 02. 2009, 09:48:39 | více příspěvků | napsat uživateli

> zajda.com
Bohužel 99%lidí v téhle republice věří tomu co se píše v MF Dnes a co se říká na TV Nova...Krize měla zkončit tam kde začala,tzn. v USA a tady by to nemuselo mít takové následky...sou to mediální mrdky a já proti tomu protestuju tím že utrácím ještě víc než před krizí abych podpořil naši ekonmiku a dokázal že žádná krize není páč já mám peněz dost!2!

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2009, 09:48:39 | více příspěvků | napsat uživateli

zajda.com : to je nesmysl...jiste ze muze, jestli neco nemuze fungovat bez neustalyho zadluzovani, pak jedine tenhle nenasytnej konzum co vidis vsude okolo. Jinak nevim proc by nemohl...?

neyinka

neyinka | 5. 02. 2009, 09:48:24 | více příspěvků | napsat uživateli

Tak to je dobrý košťák! Prý netýka :D to se mu mluví, když se má dobře.

Johnny-Black

Johnny-Black | 5. 02. 2009, 09:48:04 | více příspěvků | napsat uživateli

ja mam financni krizi furt.

DawsonX

DawsonX | 5. 02. 2009, 09:46:53 | více příspěvků | napsat uživateli

> U.F.O.
:D

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:46:50

> zajda.com
tak já to beru jako hospodářskou krizi...nikoliv finanční...a beru to z pozice, že nabídka se srovná s poptávkou (nadprodukce prostě je.....a sklady nejsou nafukovací)...
co se bank týče....asi máš pravdu......nezvládají si to spočítat, tak ať krachnou.....stejně jako se tak děje v případě obyčejného podnikatele.......oba to jsou hosp.subjekty na stejné rovině, tak nevím, proč jednoho by stát podporovat měl a dalšího nikoliv (pokud to teda není centrální banka,že:-))

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:46:50

zacina to bejt bekne husty...rychle mizej pracovni mista

zajda.com

zajda.com | 5. 02. 2009, 09:46:31 | více příspěvků | napsat uživateli

Adelmus... to je sice hezký ale na tom byl celý ten systém kapitalismu postaven .. na dluhu ....;) kapitalismus nemůže fungovat bez neustálého zadlužování ...

DawsonX

DawsonX | 5. 02. 2009, 09:45:47 | více příspěvků | napsat uživateli

mnel jsem nastupovat zrovna do prace protoze chteli rozsirovat provoz na misto team leadera a kvuli krizi nakonec k podpisu smlouvy nedoslo a jeste misto rozsirovani propousteji....

zajda.com

zajda.com | 5. 02. 2009, 09:45:41 | více příspěvků | napsat uživateli

nick_ie
s tím naprosto souhlasím všude jinde na západě to tak funguje a lidé se za prací stěhují.... tady bohužel lidi ještě pošramoceni komunismem se tohoto řešení bojí...

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2009, 09:45:36 | více příspěvků | napsat uživateli

U.F.O. : !1358!!1358!

Adelmus

Adelmus | 5. 02. 2009, 09:45:16 | více příspěvků | napsat uživateli

kalousek je ale asi jedinej ocas,kterej pochopil, ze dalsi zadluzovani ( ktery krize tak pravidelne vyvolava) neni cesta ....

U.F.O.

U.F.O. | 5. 02. 2009, 09:45:16 | více příspěvků | napsat uživateli

Krize už dolehla i na mě. Musím pít stará vína, jíst plesnivé sýry a místo ryb jenom rybí jikry. !24!

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:44:19

týká se nás všech.....znám dost lidí co kvůli ní přišli o praci....!985!

zajda.com

zajda.com | 5. 02. 2009, 09:44:05 | více příspěvků | napsat uživateli

Fori ...tady je problém že krize nebyla odstartována jako kdysi v americe v médiích .. kdy se rozneslo falešně že skrachovala New Yorská prominentní banka...
tady šlo o to že banky špatně hospodařili s penězma protože věděli že se jim, nemůže nic stát a v případě že se neco pokazí jím půjčí FED a zaplatí to normální lidé v podobě inflace ... jinak vím kam tim míříš a media v tomdle dělají hodně .. bohužel pravda je taková že pokud se tento domek z karet jednou začně řítit je pozdě ani media nepomohou příp. situaci významně nezhorší...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:44:01

nám dá ta krize ještě hodně na prdel, vzhledem k tomu, že jen minimum z nás je ochotno se za prací přestěhovat, nebo aspoň dojíždět...

uživatel eliminován | 5. 02. 2009, 09:42:17

ze je blbec!1303!

předchozí | 0 | 30 | 60 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

krizeznáeprácekalousekokolí

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑