Diskuze a otázky - -= Filosofické doupě =-

úvodní strana | aktualizovat | dolů

uživatel eliminován | 8. 10. 2005, 22:50:15 |

Pro vás, jež máte spousty zajímavých nápadů a není nikoho s kým byste se o své teorie mohli podělit... pro vás jež rádi uvažujete nad neznámem, než abyste raději přijali pravdu jiných... pro vás jež ste jiní než ostatní a hledáte sobě rovné...

...pro všechny co se nebojí "mluvit" a pro, ty kterým nedělá problém přemýšlet.

Pište sem své nápady, teorie, věci co vás zajímají a rádi byste se o nich něco dozvěděli... každá myšlenka je výtaná(když píši každá, myslím tím opravdu každá !410!)

reagovat

V diskuzi je 313 příspěvků a shlédlo ji 2773 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

uživatel eliminován | 11. 11. 2005, 20:47:22

honsek: jak ktera:
mas dva atributy barvy.....jmeno a to jak ji vidis. jmeno =j tojak ji vidis=v

koukam na travu a rikam treva je j.zelena a vidim ji v.zelene,
kouka na ni nekdo jiny a rika trava je j.zelena a vidi v.zlutou

j.pravdu maji oba, ale v.pravdu ma kazdy jinou.

btw: trosku to pokulhava na vlnove delce svetla, aleto se da vysvetlit ruznym vnimanimvlnove delky..

takze pravda neni jen jedna

uživatel eliminován | 11. 11. 2005, 20:38:44

me by zajimalo jak vidite tohle:
Je pravda jenom jedna nebo je subjektivni a kazdy ma tu svoji?!439!!58!

uživatel eliminován | 11. 11. 2005, 20:32:42

no to jo "co jest to jest"

uživatel eliminován | 11. 11. 2005, 17:24:21

mno, koukám že se tu tato diskuze moc nechytá... škoda... !1! co jsem taky mohl čekat od seznamovacího serweru, že? !360!

uživatel eliminován | 8. 11. 2005, 15:28:35

Majkl_CZ: a podařilo se objasnit "NIC"?

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 02:41:07

Kdysi sem se na 7 hodin zaseknul na tom, že jsme probírali jak vypadá a co je vlastně úplný NIC :-)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 01:04:42

Je třeba možný, že už dávno inteligentní stroj s duší existuje, ale v jiným časový dimenzi. To znamená, že ho tvoří sítě propojených PC - internety, intranety spojený v jednu sít - čož je jako neurony, každej PC má nespočetně vyšší výpočetní výkon než samotnej neurot, miliardkrát vyšší, procento chybování je taky velký a počet strojů v síti rychle stoupá... Inteligence se může projevovat v jinak chapatelným časoprostoru...

Ona inteligence je celá založená na chybování, samoorganizaci atd...

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 01:00:31

Tou poslední větou sem chtěl argumentovat tu známou větu... že pouze člověk umí rozhodnout mezi 2 stejnýma věcma, že stroj to nedokáže a zblbne... tomu se říká řízený chybování.

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:56:51

Co je to vůle? Podle mě to je odhodlanost a chtíč něčeho dosáhnout, schopnost rozhodování, to je logická vlastnost psýchy - duše. Ona právě samotná existence inteligence, rozhodování, emocí se odvíjí od vůle, to je nejzákladnější vlastnost, a dá se též vysvětlit fyzikou a chemií... vždy je nerovnost v částicích, která se snaží na základě energetických vlastností stabilizovat, dostat se do nulový polohy, to je ta rozhodnost a paradoxně chybovost rozhoduje rozhodovost mezi 2 stejnými úkoly...

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:38:15

to samozrejme by mel, ale neni kvuli tomu potreba zavadet nejake abstraktni pojym jako je duse:) jsem odpovedna za svou psychiku a hodnotu presnou teda jako neznam, ale snazim se ji porad zvysovat;)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:38:10

Ale pozor... v žádném případě nemoralizuji.. :-) to jsou jen fakta

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:34:42

ano... já myslím, že ej to vůle, která reguluje EGO a ego reguluje pudy... nebo potlačuje ale ti už jsme u Freuda... já se jen snažím říct, že člověk by měl znát svouhodnotu a být za ni odpovědný

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:32:41

joo, clovek je shluk pudu(nejen), ale nastesti je dokaze vetsinou dobre regulovat:)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:31:21

saakris psychika psychiky, ne duse:) ale musim uznat, ze duse zbi tak sofistikovaneji;) jinak jako souhlas...zajimava uvaha nad tim, co ridi psychiku a co ridi psychika:) ja bych rekla....psychika ridi a reguluje: emoce, chovani, pudy, schopnosti atd...a psychiku ridi opravdu jen vule?

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:31:09

ale věřím, že člověk je víc, než shluk pudů :-) o tom jsempsala už v diskusi morálka

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:30:15

bohužel ne :-)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:27:31

leylu: studentka psychologie?:)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:26:53

Co řídí tvoje tělo kromě pudů? Duše, která řídí tvé emoce, poznávací funkce atd. a co řídí tvoji duši? vůle, díky ktreré mužeš regulovat duši, ted mít odpovědnost... to vše tě liší od zvířete a stroje...

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:25:17

nu dobre, ale co to duchovno? to uz je moc:) ja povazuji dusi za lyrictejsi vyrza pro psychiku, tudiz neverim ani v dusi tak jak ji vidos ty ani v duchovno:)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:22:50

Ludra: právě ta vůle ke smyslu... člověk má vůli vytvářet smysl života, at už v práci nebo v umění nebo v zábavě... duše je něco pro psychology, duše jsou pochody psychiky. Zabývá se tím Frankl v Existenciální analýze

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:20:47

jaký je podle tebe rozdíl duse a duchovna?

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:19:52

glade:nemám strach z toho, že budou zlý. mám strach, že jsme vymysleli něco, co v konečný fázi může být lepší než my...v postatě z toho, že jsme to nezvládli, jestli rozumíš, ale koukám, že asi úplně hloupej nebudeš, tak mě snad nebudeš ani kamenovat:-)

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:19:31

Ludra ... s tím až tam moc nesouhlasím... myslím, že jsou minimálně tři vrstvy: tělo, duše a duchovno... ono je moc snadný so svádět svoji odpovědnost na tělesno, nebo na dušenví pochody... ale co vůle?... tohle stoje mít nemohou...

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:14:23

Ano strach je logický... otázka je, proč by měly být počítače budoucnosti zlý? Proč máš strach, vysvětli nám to prosimtě.

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:11:31

glade: mám z toho trošku strach

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:10:17

Samozdřejmě - Duše = software, otázkou je, zda PC budoucnosti můžou mít duši, čili aby na svět pohlíželi inteligentně, projevovali emoce atd...

uživatel eliminován | 6. 11. 2005, 00:08:02

duše neexistuje...dnes ji používají jen umělci...je to jen lyričtější název pro psychiku a orgánem psychikem je mozek.

uživatel eliminován | 5. 11. 2005, 23:54:05

Tím navazujeme na další téma - stroje, ony námi chápané chemické prvky dělící se na organický a anorganický. Když se to veme z jinýho pohledu, tak ty atomy jak organické, tak anorganické nežijí, ani molekuly, či makromolekuly.
My lidi sme stejný stroje jako počítače, jen založený na jiných chemickým složení. Ale taky využíváme elektrickou energii, tepelnou energii, fotoenergii, atd... to samý může využívat i počítač. Když se o dnás stroj tak liší jak tvrdíš, proč stroj a nás pohání stejná energie? To je potom trochu nefér, nemyslíš?

Další otázka co je to život? Musí něco žít, aby to mělo duši? Kdy něco žije? Co určuje život?

uživatel eliminován | 5. 11. 2005, 23:47:30

Víš, já si o tomhle myslím něco jiného... nejsem technik, neměli bychom techniku zneužívat, jen využívat v mezích

uživatel eliminován | 5. 11. 2005, 23:42:15

Duše aby se mohla projevovat v našem světě, potřebuje tělo, je to tak? To tělo se dá brát jako onen energetický zdroj. Duše v tomto světě se zhmotnuje prostřednictvím elektrochemických modulů v neurálním systému mozku. To je též součástka...

Když počítač je součástka, co potom jsou naše těla? Ty jsou pod vlivem stejných fyzikálních a chemických interackcí, jako onen tebou zminovanej stroj - počítač...

Ptám se tedy znova, je možný, aby PC budoucnosti měl duši?

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | 150 | 300 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

nápadteoriepravdaspoustavýtanáproblémdoupěneznámoostatnímyšlenkavěc

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑