Diskuze a otázky - Filmy, na který se fakt těším - a co vy?

úvodní strana | aktualizovat | dolů

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 20:36:56 | příspěvky uživatele | napsat uživateli

Jsem filmovej maniak a kino je můj druhej domov, tak vám tady předhodím pár filmečků, na kterejch jsem byl, který teprv budou a tak... Aby bylo jasno, vo čom je řeč, posílám i linky: 1)http://www.csfd.cz/film/223734-temny-rytir-dark-knight-the/ 2) http://www.csfd.cz/film/116226-fontana-fountain-the/ 3) http://www.csfd.cz/film/134184-zahulime-uvidime-harold-and-kumar-go-to-white-castle/ 4) www.mariaproject.com 5) http://www.csfd.cz/film/239204-star-wars-klonove-valky-star-wars-the-clone-wars/

reagovat

Na jaký film byste šli vy?

V anketě hlasovalo celkem 30 uživatelů

V diskuzi je 163 příspěvků a shlédlo ji 1413 uživatelů .

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další

Pro přidání komentáře musíš být přihlášen(a).

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 22:13:29 | více příspěvků | napsat uživateli

> dordmichal
moji kamosi toci :-) ale jen na zapocty a zkousky ... :-)

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 22:12:46

> nouproblemo
Jo, je to tu na pytel, ale kdyz si to dokazou vymyslet s tim financovanim jinde, tak proc ne tady? Treba v zacatku korejske kinematografie, moderni, po rozdeleni Koreje, zacli v Jizni Koreji obrovske prumyslove koncerny(chaeboly) investovat do filmu, ackoliv s timhle remeslem nemeli nic spolecneho. A protoze tech penez do filmu slo hodne a lidi na ne chodili, tak se nachazelo mnoho talentovanych tvurcu a jejich filmova historie cita nekolik "novych" vln. A jejich filmy? Uuuu jsou božíí :)

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 22:09:30

> edita_mala
No, kazdopadne uvidime, snad neco na Famu vyroste !1!
Ja osobne hodne inklinuju ke korejskym filmum. Treba Oldboy je silene znamej, znate?

nouproblemo

nouproblemo | 17. 08. 2008, 22:09:14 | více příspěvků | napsat uživateli

> dordmichal
Bohuzel to jinak fungovat nemuze, natocit film stoji hafo penez a nikdo ti neda penize na neco, co by neodpovidalo vetsinovymu vkusu. Leda bys nasel nejakyho "osvicenyho" mecenase...

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 22:07:14

> edita_mala
No, mozna :) Ale spis si myslim, ze dnesni tvurci hlavne musejí natacet neco, co se bude líbit divákum. Netočí filmy už pro sebe, pro svou seberalizaci, což právě dělali Menzel a jini. Dneska je to, jestli se to na cesky pomery vubec da rict :), komercni...

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 22:06:50 | více příspěvků | napsat uživateli

> dordmichal
ja myslim, ze nadseny studenti damu, to umi i s malym budgetem....je to tezky, ale prave tohle muze vykrystalizovat nove nadeje, prave proto, ze to je tezke ...

post-blue

post-blue | 17. 08. 2008, 22:04:45 | více příspěvků | napsat uživateli

dordmichal: jo, to mas pravdu...

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 22:03:01 | více příspěvků | napsat uživateli

> Peetrs5
presne...a cim vic snahy ... tim vic nehy v komentarich, pac zlepseni kvality je nevyhnutelne .-)

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 22:01:32

> post-blue
No, spis bych to videl tak, ze by tu mela vzniknout nejaka nova generace neposkrvnena Hrebejkem, Troskou a ceskymi pohadkami. Supr bylo treba Slamovo Štěstí, ale to je prostě vyjímka, nebo Zelenkovi filmy. Jenže na nas kazdy rok ceka v kine neco od Trosky, Hrebejka a jinych a protoze producenti vedi, ze na ne lidi chodi, tak jim ty filmy plati, kdezto mladi (mozna) talenti, nemaj v tomhle vubec zadnou sanci. ALe to je zase problem financovani a grantu od EU pro kulturu.

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 22:00:00 | více příspěvků | napsat uživateli

> dordmichal
mozna je to tim, ze uz se nemusime realizovat jinde a vsechno proste jde...treba jsou lide motivovani kk dobrym vykonum jenom, kdyz je nekdo terorizuje :-)

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:57:34 | více příspěvků | napsat uživateli

To dordmichal: Ne, ze beru, ze se to moc nepovedlo !5!

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 21:57:04 | více příspěvků | napsat uživateli

> post-blue
jojo , taky prosazuju postupnou strategii :-) Nekdo se proste musi ujmout a stat se reziserskou jednickou ...

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:56:29

> V1nn13
A schválně, víš kolik tam bylo monster? !1!

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:56:24 | více příspěvků | napsat uživateli

To edita_mala: tak snaha se kazdopadne neda odeprit... !1!

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:56:07

> Peetrs5
Co beres? Post coitum? Nedelej si srandu !2!

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:54:37

> edita_mala
Ale ty prvne tebou jmenovane filmy jsou skvele, a jsou velmi zname a ocenovane. Ale jsou to ty jedine, ktere nas aspon trosilinku proslavily (oproti korejskym filmum jsme na tom ale silene bidne), ale dnes uz se tak kvalitni filmy, ktere ac byli "jine" tak jejich kvalita sla "videt", coz se u dnesnich Zelar, Hrebejka a dalsich videt neda (je to nesrovnatelny)...

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:53:41 | více příspěvků | napsat uživateli

To DanielKec: Muze byt :-)

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:52:59 | více příspěvků | napsat uživateli

To Misule23: To urcite je! !2! Hlavne, esli se rada bojis !2!

post-blue

post-blue | 17. 08. 2008, 21:52:57 | více příspěvků | napsat uživateli

no ja myslim, ze je dobry tocit filmy a nejak se propracovat nez to rovnou zabalit (coz by asi dordmichal doporucoval, ze)

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:52:24 | více příspěvků | napsat uživateli

To dordmichal: beru! :-)

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:50:30

Tropic Thunder tam chybí

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 21:50:26 | více příspěvků | napsat uživateli

> Peetrs5
to ponechme stranou... aspon se snazil...a byl to prvni krok - pred tim se to nikdy nestalo...

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:48:50

secko sem snad videl, harold a kumar sou nej:) a temnej rytir je taky dobrej, ale nejlepsi film kterej sem videl za posledni rok byl CLOVERFIELD

edita_mala

edita_mala | 17. 08. 2008, 21:48:10 | více příspěvků | napsat uživateli

> dordmichal
Spalovace mrtvol taky miluju ...i ostatni klasiky...rozmarne leto a tak.... nadhodnoceny...nevim... proste mi prijde, ze kdyz jsou ty filmy delany pro \Cechy, ktery za sebou maji urcitou historii, zvyky (proste spolecensky background) jsou ty filmy super --- lidi z venku je nepochopi....to je pripad i rozmarneho leta (to se neda prelozit...)

Misule23

Misule23 | 17. 08. 2008, 21:47:58 | více příspěvků | napsat uživateli

zajímavej by moh bejt Sirotčinec !1107!

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:47:16

> Peetrs5
A co tedy jeho dalsi veledilo Post coitum? !2!!2!!2!

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:46:19 | více příspěvků | napsat uživateli

To dordmichal: tak prikre bych to zrovna nevidel, ale Bathory se mi moc nelibila...

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:45:22

> edita_mala
Mozna z pohledu produkce ano, ale zrovna Jakubiska jako nejaky priklad schopneho rezisera bych nedaval !2! Je to desnej reziser, hroznej.

uživatel eliminován | 17. 08. 2008, 21:43:18

> edita_mala
Ne, tos me nepochopila, problem u tech lepsich filmu, ktere se dostanou i do mezinarodniho podvedomi je spis jejich kvalita, ktera je jednoduse kolikrat nadhodnocena (Zelary, Kolja). Vzdyt si to vem, jaky se tady nataceli filmy (Spalovac mrtvol, snad vse od Menzela, O.Lipsky...), kde jsou ty doby? !2! To byly tak fantasticke filmy, a jaka skoda, ze se diky komancum nedostali k oskarum apod.

Peetrs5

Peetrs5 | 17. 08. 2008, 21:42:21 | více příspěvků | napsat uživateli

To edita_mala: ale nevim, jestli to zrovna dobre dopadlo :-/

předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 120 | další


Přihlášení
 
@libimseti.cz

registrovat se

Klíčová slova

wwwjasnokinofilmečekfilmovejčommaniakdruhejpármariaprojectkterejchdomovřečcomfilm

Podobná témata

Moje témata

Pro zobrazení tvých diskuzí se musíš přihlásit.

Oblíbená témata

Pro zobrazení tvých oblíbených témat se musíš přihlásit.

k obsahu ↑