Diskuze a otázky - Feministky???
úvodní strana | aktualizovat | dolů
V diskuzi je 708 příspěvků a shlédlo ji 4259 uživatelů .
předchozí | 0 | 30 | 60 | 90 | 300 | 600 | další
aanneettaa | 17. 09. 2007, 19:55:13 | více příspěvků | napsat uživateli
sem občas - když se špatně vyspim....!967! ne...sranda....stejně tu většina holek včetně mě píše urážky na kluky v momentální blbý náladě....
petulka.99 | 17. 09. 2007, 19:53:02 | více příspěvků | napsat uživateli
bumtarata_bum
Jj souhlasím s tím co si napsala... I když je fakt že to některý holky fakt přeháněj a pak vznikaj tak blbý názory !935!
bumtarata_bum | 17. 09. 2007, 19:43:00 | více příspěvků | napsat uživateli
Nesežeru tě, jen ti to rozumně vysvětlím, pokud ti to nevadí.
Feminismus v poslední době obalila taková spousta nesmyslů a předsudků, že je čím dál těžší s tím bojovat. Bohužel pro feministky.
Takže:
- Ve feminismu nejde o prohození rolí, jak si myslí většina lidí.
- VE FEMINISMU NEJDE O TO, ABY SE ŽENA MÍSTO MUŽE POSADILA NA VRCHOLEK PYRAMIDY a chovala se k muži tak, jako se on po tisíce let choval k ní - hnusně.
- Feministka je žena, která se snaží bojovat o to, aby si muž a žena byli rovnocenní.
- NENÍ pravda, že feministky nenávidí chlapy.
- Feministky nenávidí může, kteří se prohlašují, že žena patří do domácnosti, že nemá mozek, že není schopná vykonávat takové prace jako muž, že je méně inteligentní než muž, že se řídí hormony a ničím jiným. Protože takoví existují! A krom toho tomu se říká diskriminace, rasismus a xenofobie.
- Feminismus se snaží vyburcovat ženy k tomu, aby se v životě snažily být úspěšné a neříkaly "tohle je přece chlapská záležitost" (viz politika).
- Snaží se zbořit zaběhnuté hodnoty, které říkají, že žena patří do domácnosti, neobejde se bez muže, že by se hlavně měla snažit vyhovět muži a spoléhat na něj pořád - což vede k nesamostatnosti. Hodnoty, které říkají, že žena se má soustředit na to, jak vypadá, ne na to, co má v hlavě.
- Snaží se o zničení mýtu krásy, který z holek dělá polomrtvé kostry.
Omlouvám se za případnou zmatenost. Snažím se jen objasnit, o co v tomhle hnutí jde.
Možná si to mnozí z vás, pánové, neuvědomují, ale žena je stále objektem vykořisťování kvůli svému pohlaví. To, že ten problém nevidíte, neznamená, že neexistuje.
A nejde o to, že by ženy byly zhýčkané a tudíž nespokojené. Jde o to, že je tady pořád mýtus krásy, domácí násilí, nedobrovolná prostituce, ženy, které sedí doma na zadku, protože si nedovolí vzepřít svému muži, ženy, protože si myslí, že jej mají poslouchat.
To přece není správně.
Snad jsem byla pochopena a pozměnila tím váš postoj k feminismu.
uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:24:20
je to pro všechny stejný, ale je mnoho holek, co se bojí o své nehtíky
uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 16:23:20
Alesh.Rocker:feministku jen tAK NEPOZNÁŠ SE DO NI ZAMILUJEŠ A SEŠ PAK V PRDELI
uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 10:10:21
"l.tuminek: kčemu chlapy jsou?? na prachy a sex ....a když máte růžové brýle tak pro lásku jinak baby jsi umít poradit bez chlapu ale chlapy bez bab nee [!1236!] "
///
k čemu ženský jsou?? na sex ....a když máte růžové brýle tak pro lásku jinak chlapi si umít poradit bez žen ale ženy bez chlapů taky ( některý ) !1236!
!1358!
uživatel eliminován | 11. 04. 2007, 10:06:26
kčemu chlapy jsou?? na prachy a sex ....a když máte růžové brýle tak pro lásku jinak baby jsi umít poradit bez chlapu ale chlapy bez bab nee!1236!
uživatel eliminován | 15. 01. 2007, 21:38:50
jo a ze nekdo prijme zensou jako hornicku....to sem rozebirala nekolik prispevku zpet!421!
uživatel eliminován | 11. 01. 2007, 12:29:06
octopuss: tomu se nesměj....jsou krávy, který by nejradši zavedly zákon, že 50% horníků musí být ženskejch a nějaký chudinky by tam nahnaly :-(
uživatel eliminován | 11. 01. 2007, 12:22:06
Pokud feministky chtej 100% rovnopravnost, at jdou makat do dolu. Ono by je to preslo :)
uživatel eliminován | 10. 01. 2007, 22:40:27
povinou ji maji co vim ve svedsku:)) jako je pravda ze zalezi na domluve to jooo,ale nekde je to zazite a neni to nic divneho ze potkate chlapa na materske zatimco tady je takovych panu je malo
uživatel eliminován | 10. 01. 2007, 10:12:41
neexistujici_nick Mateřská dovolená by měla být na dohodě maželů a ne nadiktovaná státem. Mimochodem by mě zajímalo, ve kterých zemích jí mají chlapi povinnou. !1217!
uživatel eliminován | 9. 01. 2007, 22:52:52
a kdyz uz tu byli ty decka..co treba chlapska materska??v jinych statech maji muzi !povinnou!materskou na tyden dva aby mohla zena odpocinout a nabrat sily..on porod a to vlaceni toho bricha neni asi taky leharko...proc to neni i u nas??a ano souhlasim s tim ze pokud ma zena dite je to automaticky problem ikdyz ma dit dejme tomu 10 let kdy je rrelaivne samostatne a schopne prezit bez matky..ovsem i to dite je problem pro nektere zamestnavatele
uživatel eliminován | 9. 01. 2007, 12:54:07
Ale tohle všechno je jenom jeden případ, kterej podle mě ani tak moc nesouvisí s feminismem, ale s tím, jak by měla fungovat společnost a jak by měly být nastaveny mechanismy, aby se ženská mohla důstojně postarat o dítě.
K smíchu jsou jiný aktivity feministek
Bievre | 9. 01. 2007, 12:35:41 | více příspěvků | napsat uživateli
drinker ale to je právě přesně to , že se nebavíme o tom jak by to mělo vypadat , ale jak to vypadá v praxi ..jinak příjemné učení a a´t je zkouška v pohodě.
uživatel eliminován | 9. 01. 2007, 12:34:12
bievre: tak to je špatný. Vymahatelnost práva je u nás velmi nízká, to je fakt.
jinak se loučím, musím se ještě učit na zítřejší zkoušku z filozofie, kruci !2!
Bievre | 9. 01. 2007, 12:31:17 | více příspěvků | napsat uživateli
drinker nebo pracuje na černo není ten správný pojem prostě se dohodl se zaměstnavatelem , že mu píše lehce něco nad minimální mzdu , aby za něj , ale i on sám neodváděl takový daně a ušetřili na tom, což se odráží do výpočtu alimentů, protože jinak by mu napálili 3 až 5 tis. , je to jeho jediné dítě.
Bievre | 9. 01. 2007, 12:27:47 | více příspěvků | napsat uživateli
drinker mám alimenty 600kč protože Terezky otec pracuje na černo a i když má příjem kolem 30 tis. tak už leta marně bojuji o zvednutí alimentů podle nikoliv platu , ale jeho životní úrovně a cca 50% chlapů na alimentech dluží atd. ....
Bievre | 9. 01. 2007, 12:26:10 | více příspěvků | napsat uživateli
Honzin77 mě spíš přijde naprosto nespravedlivý a padlý na hlavu tohle : Mám 25 tis. měsíčně ..platím daně , na podpoře jsem nikdy nebyla ...
A naopak se sociální dávky vypočítávají podle příjmu v předchozím roku , takže já i bez partnera bych po dobu minimálně jednoho roku neměla krom mateřské na nic nárok...
protože jsem přeci vydělávala dost ) a taky platila větší daně než ti co nevydělávali a v mateřství berou víc díky tomu , že před tím neměli takový příjem.
uživatel eliminován | 9. 01. 2007, 12:26:10
bievre: no ale zapomněla jsi do toho započítat i alimenty, které má otec povinnost platit.
Bievre | 9. 01. 2007, 12:23:51 | více příspěvků | napsat uživateli
Honzin77 momentálně nevím jestli se mám smát a nebo brečet...
Honzin77 | 9. 01. 2007, 12:23:04 | více příspěvků | napsat uživateli
Bievre: To je holt slabina vetsiny ideji....malo kdy jsou pospineny kontaktem s realitou !2!
Bievre | 9. 01. 2007, 12:22:19 | více příspěvků | napsat uživateli
Honzin77 tak to aby si šetřil pomalu od kolébky :o)))))
uživatel eliminován | 17. 03. 2006, 15:49:45 |
Proč tady v poslední době narážím na tolik feministek?? Copak nejsou stejný práva pro ženský i pro chlapy...nechápu ženský, co tady tvrděj jak jsou chlapi ubohý a blablabla...vždyť totéž platí i obráceně, ne...?? A nesežerte mě hned...
reagovat